طرز تهیه انواع غذا با گوشت چرخ کرده برای شام و ناهار + نکات مهم

این غذای خوشمزهٔ رومانیایی از کلم، گوشت و برنج درست میشه و چیزی شبیه دلمه کلم‌ پیچ خودمونه. این غذای کانادایی از سیب زمینی سرخ کرده و تکه‌هایی از پنیر تهیه شده از شیر ترش تهیه میشه. معمولا هم مقداری از آب گوشت رو برای طعم و مزه‌ای بهتر به Poutine اضافه میکنن. این غذای لذیذ را با ادویه‌جات مختلفی مانند پودر سیر، پونه کوهی و ریحان مزه‌دار شده، همراه با پنیز موتزارلای آب‌شده روی آن سرو می‌کنند. معمولا پاستای پخته‌شده با دیگر مواد در یک ظرف، ریخته می‌شود و سپس در داخل فر قرار می‌گیرد.

  • تست فرانسوی یا فرنچ تست، در نقاط مختلف دنیا با دستورالعمل‌های گوناگونی طبخ می‌شود.
  • در چین هرگز نباید چوب غذاخوری را مستقیم سمت کسی بگیرید چون توهین بزرگی محسوب می‌شود.
  • این غذا با طعمی آتشین و پر ادویه، بسیار لذیذ و هوس‌برانگیز است و مردم مالزی معمولا آن را در وعده صبحانه و برای شروع روز صرف می‌کنند.
  • مواد اصلی پیتزا سبزیجات عبارتند از خمیر پیتزا ، پنیر خامه ای ، فلفل دلمه و انواع سبزی.
  • در واقع با این‌که آشپزی استرالیایی پیشینه چندان طولانی ندارد اما آشپزی استرالیایی شما را متعجب خواهد کرد.

پاستا فارفاله یا پاستای ماکارونی یکی از غذاهای ایتالیایی است. تاریخچه فارفاله به قرن 16 میلادی و مصرف آن در شهرهای شمالی ایتالیا برمی گردد. مواد اولیه پاستا فارفاله عبارت است از مارچوبه، لیموترش، ماکارونی فارفاله یا پروانه ای، کره، خامه، سینه مرغ، جوز هندی، گوشت گاو و پنیر پارمزان. در واقع با امتحان غذاهای هر شهر، با بخشی از هویت و تاریخ شهر آشنا می‌شویم و طعمشان تا همیشه به‌عنوان یادبودی از آن فضا در ذهنمان ماندگار می‌شود.

طرز تهیه بورک با چهار آموزش راحت برای پخت چهار نوع بورک خوشمزه

علی‌رغم این‌که پولنتا مانند پاستا دارای اندازه، بافت و اَشکال مختلف نیست، توانست به همراه مناسبی برای انواع گوشت تبدیل شود. این غذا یکی از بهترین غذاهایی است که می‌توانید با سرد شدن هوا در شهرهایی مانند میلان، تورین و ونیز میل کنید. حتی امروز هم برخلاف بیشتر غذاهای ایتالیایی-آمریکایی مقدار کمی گوجه‌فرنگی یا سس گوجه‌فرنگی در راگو استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود طعم گوشت بیشتر احساس شود اما برای ذائقه‌ی آمریکایی کمی نامطلوب است. صدها سال است چینی‌ها از لانه‌های ساخته شده از بزاق پرندگان در آشپزی‌شان، به خصوص تهیه‌ی نوعی سوپ، استفاده می‌کنند. قابُلی پلو یا کابُلی پلو در واقع غذای ترک تباران افغانستان است.

کبابهای خوشمزه ترکیه از بهترین غذاهای معروف دنیا

خاچاپوری، یکی از غذاهای سنتی و مشهور گرجستانی است که ترجمه نام آن، «نان پنیری» است. خمیر نان در حین پخت پف می‌کند و به‌شکل‌های مختلفی درمی‌آید. این غذا را می‌توان به‌عنوان مخلفات برای شام یا حتی یک برانچ لذیذ سرو کرد. غذای خیابانی و پر ادویه «کوتو روتی» ، یکی از خوراک‌های ملی سریلانکا است که معمولا با نام اختصاری «کوتو» شناخته می‌شود و خوردن آن، درست به‌اندازه تماشای طبخ آن، لذت‌بخش است.

پیتزای ناپلی، ایتالیا از غذاهای خوشمزه در جهان

پیتزاهای میلان با خمیر نازک یک میلی‌ متری در تنور سنگی طبخ می شود. اگر می خواهید لیست کاملی از انواع غذاهای ایرانی و خارجی و همینطور نحوه درست کردن آن ها بدست آورید، به سایت یوتیوب که بهترین منابع آموزشی می باشد مراجعه کنید. در لیست کشورهای که خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای دنیا را دارند استرالیا را فراموش نکنید. در واقع با این‌که آشپزی استرالیایی پیشینه چندان طولانی ندارد اما آشپزی استرالیایی شما را متعجب خواهد کرد.