میله های فاج بلغور جو دوسر شکلاتی – بدون دستور پخت!


این میله‌های فاج جو دوسر شکلاتی نرم، شکلاتی و فوق‌العاده بدخیم را NO BAKE درست کنید!

میله های فاج بلغور جو دوسر شکلاتی 7 ماده ای آسان
آن را پین کنید

فقط یک لقمه شکلات، و مردم بلافاصله عاشق دستور غذا می شوند!

وقتی برای اولین بار این نوارها را در اینستاگرام پست کردم، به سرعت بیش از 10000 لایک و صدها نظر دریافت کرد. من نتوانستم به اندازه کافی سریع پاسخ دهم.

و میله‌های فاج بلغور جو دوسر شکلاتی از آن زمان محبوب‌تر شده‌اند!

این کوکی‌های شکلاتی وگان را نیز امتحان کنید

در بالا – ویدیوی دستور تهیه نوار جو دوسر شکلاتی را گام به گام تماشا کنید

طرز تهیه میله های فاج بلغور جو دوسر شکلاتی

میله های فاج بلغور جو دوسر شکلاتی ک،یک

میله‌های فاج بلغور جو دوسر برای نسل‌ها دستور پخت غذای مورد علاقه بوده است.

با این حال، فقط به این دلیل که آنها حاوی بلغور جو دوسر هستند نه نسخه استاندارد این خوراکی ها را به یک انتخاب سالم تبدیل کنید.

بسیاری از دستور العمل های ک،یک نوارهای فاج بلغور جو دوسر، از جمله دستور العمل های کپی که می تو،د به صورت آنلاین برای میله های فاج بلغور جو دوسر معروف استاربا، پیدا کنید، حاوی مقدار تکان دهنده کره و شکر حتی با توجه به استانداردهای دسر سنتی هستند.

به یک و نیم فنجان کره، دو فنجان آرد، و دو فنجان شکر فکر کنید، بدون این که به تمام شکر دو فنجان چیپس شکلات و یک قوطی شیر تغلیظ شده اشاره کنیم.

اگر هر دستوری برای یک دسر سالم فریاد می‌زد، میله‌ی سنتی بلغور جو دوسر شکلاتی همان شکلات است.

با توجه به بسیاری از جنبه‌های دستور غذای اصلی نوار فاج بلغور جو دوسر که نیاز به به‌روزرس، دارند، تصمیم گرفتم کاملاً از ابتدا شروع کنم.

این اسنک‌های سبک‌تر بلغور جو دوسر می‌توانند بدون لبنیات، بدون آرد، بدون گلوتن و وگان باشند. و آنها به همان اندازه شکلاتی خوشمزه هستند.

برای نسخه صبحانه، میله های بلغور جو دوسر پخته درست کنید

مواد تشکیل دهنده نوار جو دوسر شکلاتی

مواد تشکیل دهنده نوار فاج جو دوسر شکلاتی

اگر تا به حال یک بار فوج بلغور جو دوسر نخورده اید، تصور کنید که یک ساندویچ کوکی بلغور جو دوسر خانگی با یک لایه فاج شکلاتی صاف در وسط آن می خورید.

این تقریباً طعم این دستور غذا را دارد.

اوه، و فراموش کردم بهترین ،مت را ذکر کنم.

به جای استفاده از روغن در دستور غذا، با اضافه ، کره بادام زمینی، میله ها را خوشمزه تر و سالم تر کردم.

اساساً آنها حاوی تمام غذاهای مورد علاقه من در یک دسر دستی هستند.

اگر مثل من معتاد به کره بادام زمینی نیستید، گزینه های جایگزین زیادی برای این میله ها دارید، از جمله کره بادام، کره بادام هندی، کره نارگیل یا حتی کره آفتاب.

این دستور غذا با جو دوسر نورد شده، جو دوسر سریع یا یک جایگزین بدون جو مانند تکه‌های کینوآ یا فل، اسپلد کار می‌کند. من سعی نکردم جو دوسر فولادی را جایگزین کنم.

من دوست دارم از چیپس شکلات تلخ یا نیمه شیرین استفاده کنم. یا با استفاده از چیپس‌های شکلات سفید یا حتی چیپس‌های کره بادام‌زمینی به دنبال یک چرخش سرگرم‌کننده باشید.

چیپس شکلاتی در دست نیست؟ جایگزین ، مقدار مساوی از تکه های شکلات ش،ته شده، چیزی است که من در ع، بالا استفاده کردم، خوب است.

بلغور جو دوسر شکلاتی (وگان، بدون گلوتن)

ایده هایی برای سرو شکلات بلغور جو دوسر

آنها را برای یک میان وعده بعد از مدرسه یا یک دسر در روز سرو کنید.

میله های جو دوسر نیز یک میان وعده فوق العاده محبوب در روز بازی هستند. در پارتی پلی آف بعدی فوتبال یا سوپر باول خود یک سینی بگذارید و ناپدید شدن کل سینی را تماشا کنید.

باقیمانده غذا را در ظرف درپوش دار نگهداری کنید. بهتر است آنها را برای یک یا دو روز در جای خشک و خنک روی پیشخوان بگذارید. برای طراوت مطلوب، توصیه می‌کنم اسنک‌های سالم باقی‌مانده را تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید.

یا تکه های شکلات بلغور جو دوسر باقی مانده را در یک ظرف دربسته، با کاغذ روغنی یا مومی در بین هر لایه میله ها، تا دو ماه فریز کنید.

بدون پخت میله های جو دوسر شکلاتی (وگان)

طرز تهیه تکه های جو دوسر شکلاتی

یک تابه مربع هشت اینچی را با کاغذ روغنی یا کاغذ مومی بپوش،د. این ماهیتابه را کنار بگذارید.

در یک کاسه متوسط، شیرین کننده مایع (شربت افرا خالص، عسل یا آ،) را با آب، عصاره و،ل و یک سوم فنجان کره بادام زمینی هم بزنید تا یکدست شود.

جو رول شده و نمک را هم بزنید. حدود دو سوم از این مخلوط را به تابه آماده شده منتقل کنید. یک ورق دوم پوست را روی آن قرار دهید تا مخلوط جو دوسر را به طور مساوی در کف تابه فشار دهید تا جایی که می تو،د.

ورق دوم کاغذ روغنی را بردارید.

در یک کاسه جدید، چیپس های شکلات را با دقت ذوب کنید. (اگر مطمئن نیستید که چگونه شکلات را آب کنید، پست توت فرنگی با پوشش شکلاتی را ببینید.)

نصف فنجان باقی مانده کره آجیل را هم بزنید تا یکدست شود. این مخلوط فاج شکلاتی غلیظ را روی پوسته جو دوسر در تابه فر بریزید.

در نهایت، ،ده های جو دو سر باقی مانده را روی لایه شکلاتی بپاشید و با چنگال یا قاشق محکم فشار دهید.

میله ها را در یخچال بگذارید یا فریز کنید تا به اندازه ای سفت شوند که به شکل مربع بریده شوند.

همچنین براونی محبوب سیاه لوبیا را درست کنید

NO BAKE میله های فوج جو دوسر شکلاتی ،ی
  • 2 3/4 فنجان جو زود پز، یا در اینجا یک نسخه کتو وجود دارد
  • 1/2 فنجان شربت افرا خالص، عسل یا آ،
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 1/3 فنجان کره بادام زمینی یا زیر آ،ژی پسند
  • 1 قاشق غذاخوری اب
  • 1 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص
  • 4 – 8 اونس چیپس شکلات یا چیپس شکلات بدون شکر
  • 1/2 فنجان کره بادام زمینی اضافی یا زیر آ،ژی پسند
  • **نوارهای داخل ع، ها با مقدار کمتری شکلات چیپسی درست شده اند و میله های داخل ویدئو با مقدار بیشتری ساخته شده اند. این انتخاب تو است!یک تابه 8×8 را با کاغذ روغنی یا مومی بپوش،د و کنار بگذارید. شربت افرا، 1/3 فنجان کره بادام زمینی، آب و و،ل را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. جو دوسر و نمک را هم بزنید. حدود 2/3 از مخلوط را به ماهیتابه منتقل کنید و خیلی خوب فشار دهید و با استفاده از یک ورقه پوست دوم آن را به طور یکنواخت به کف تابه فشار دهید. در یک کاسه جداگانه، شکلات و 1/2 فنجان کره بادام زمینی را با دقت آب کنید. هم بزنید تا یکدست شود. این را به طور یکنواخت روی پوسته در تابه بریزید. باقی مانده جو دوسر را روی لایه شکلاتی بپاشید، سپس فشار دهید. در یخچال یا فریز کنید تا به اندازه ای سفت شود که مربع ها بریده شود.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های محبوب روز بازی

پنیر خامه ای شکلاتی با چوب شور

دیپ خمیر براونی

کوکی های وگان کره بادام زمینی

خمیر کوکی fb

دیپ خمیر کوکی نخود

طرز تهیه براونی وگان شکلات تلخ

براونی وگان

کوکی‌های شکلاتی کتو

کوکی های کتو

پای کدو تنبل برای مهم،

کدو تنبل

کتاب آشپزی دسر سالم

اطلاعات بیشتر درباره کتاب آشپزی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/c،colate-oatmeal-fudge-bars/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=c،colate-oatmeal-fudge-bars