پاستا سیر خامه ای میگو – کافه آشپزخانه مل


این ماکارونی میگوی سیر خامه ای نه تنها با طعم پارمزان کره سیر فوق العاده خوشمزه است، بلکه بسیار سریع و آسان درست می شود!

این ماکارونی میگوی خامه ای برای یک شام شبانه به اندازه کافی ساده و سریع، در سطح رستوران نیز خوب است.

به دستور غذا نگاهی بیندازید تا یک هک برای سبک ، یک غذای معمولی پر از خامه غنی و سنگین ببینید!

میگو با پاستا خامه ای در بشقاب سفید.

از چه نوع میگوی استفاده کنیم

حقیقت این است که بیشتر ما با میگوی منجمد سر و کار داریم – نه تازه صید شده. حتی می،ای موجود در ا،ر پیشخوان های گوشت در فروشگاه های مواد غذایی، می،ایی هستند که منجمد و ذوب شده اند.

من دوست دارم برای این دستور از می،ای بزرگ استفاده کنم. این بسته دارای بر،ب 21 تا 30 میگو در هر پوند (یا در همان حدود) است. اما واقعاً از هر اندازه میگو می توان استفاده کرد.

میگو را با پاپریکا دودی، نمک و فلفل بریزید.

پاپریکا دودی کلید لایه های طعم لذیذ در این دستور غذاست. اگر پاپریکا دودی ندارید، می تو،د از پاپریکای معمولی استفاده کنید، اما به شما قول می دهم ارزش آن را دارد که مقداری پاپریکای دودی هم بخورید.

میگوی خام که در پاپریکا در کاسه شیشه ای ریخته شده است.

می،ا را در یک ماهیتابه به صورت یک لایه بپزید تا کاملاً صورتی شوند و کاملاً بپزند.

خیلی طول نمیکشه! میگو خیلی سریع پخته می شود و شما نمی خواهید بیش از حد بپزد.

احتمالاً می خواهید این کار را در دو دسته انجام دهید تا ظرف خیلی شلوغ نباشد.

میگو پخته شده در پاپریکا و سیر در ماهیتابه.

درست ، سس کره سیر خامه ای

اولین مرحله در تهیه سس خامه ای این است که کره و سیر را با هم مخلوط کنید تا معطر شود. YUM.

بعد، شما به دنبال قلب خود هستید و تصمیم می گیرید که چگونه می خواهید سس را خامه ای کنید.

در اینجا گزینه های شما وجود دارد:

  1. از خامه غلیظ* استفاده کنید. ضخیم و مجلل و غنی است و هرگز دانه دار نیست.
  2. از شیر + کمی نشاسته ذرت استفاده کنید. سبک (هم از نظر بافت و هم از نظر کا،ی) و ،ی و ساده و صاف است.

من این دستور غذا را با هر دو گزینه درست کردم، و صادقانه بگویم، هر کدام از انواع آن واقعا، واقعا خوشمزه است. نسخه خامه‌ای غلیظ سس کمی ابریشمی‌تر درست می‌کند، اما نسخه شیر + نشاسته ذرت نیز فوق‌العاده است و معمولاً به روشی است که من درست می‌کنم.

*بسته به مارک ،ی که در دست دارید، همچنان می تو،د خامه غلیظ را با نشاسته ذرت بزنید تا سس غلیظ تری حاصل شود. من متوجه شدم که مارک های مختلف خامه غلیظ از نظر ضخامت کمی متفاوت هستند. خامه سنگین با بر،ب خامه 38 تا 40 درصد بسیار غلیظ خواهد بود (به طور کلی این نوعی است که من از Costco ،یداری می کنم).

شیر را با پاپریکا و کره در ماهیتابه بریزید.

بجوش،د و هم بزنید

سس را فقط چند دقیقه با حرارت ملایم بپزید تا کمی غلیظ شود. سپس پنیر پارمزان را اضافه کنید و با همزن بزنید تا پنیر آب شود.

پارمزان تازه رنده شده در اینجا بهترین است – خیلی بهتر از پنیر پارمزان از قبل رنده شده آب می شود.

استفاده از انبر برای ریختن پاستا در سس خامه ای.

نکته مهم در مورد پاستا

نکته مفید زمان بندی: از همان ابتدا آب را برای پاستا شروع کرده و سپس روی میگو و سس کار کنید. برای اضافه ، پاستا کمی استراحت کنید. در حالی که ماکارونی پخته می شود، می تو،د اجزای دیگر را تمام کنید.

مهم ترین چیزی که در مورد این دستور باید به خاطر بسپارید این است که قبل از تخلیه پاستا باید یک لیوان آب پاستا بریزید و یک فنجان یا بیشتر از آن را رزرو کنید.

هر بار که این دستور غذا را درست می‌کردم، در نهایت از مقدار زیادی آب پاستا برای شل شدن سس استفاده می‌کردم. آب ماکارونی نشاسته ای، ،ی بودن سس را تقویت می کند و به ماکارونی کمک می کند حالت سفت و ،بناک نداشته باشد.

پاستا لینگوین با سس خامه ای، میگو پخته شده و جعفری تازه.

این پاستا از سرو فورا فواید زیادی دارد. از آنجایی که این غذا به هر حال روی سس سبک است، هر چه بیشتر بماند، خامه آن کمتر می شود.

مطمئناً می‌تو،د مواد سس را برای یک پاستا نعلبکی افزایش دهید، اما به نظر من مقدار سس موجود در دستور العمل یک تمجید عالی برای پاستا و میگو بدون زیاده‌شدن است.

جالب اینجاست که برای یک پاستا با سس سبک، فکر می‌کنم باقیمانده‌ها فوق‌العاده هستند، که همیشه در مورد ماکارونی باقیمانده صدق نمی‌کند.

با کمی گرم شدن (یا بله، حتی سرد خورده)، باقیمانده آن بیشتر یادآور سالاد ماکارونی است تا یک غذای ماکارونی منحط – و واقعا برای من کار می کند. مانند: سلام، من مل هستم، احتکار کننده باقیمانده، از آشنایی با شما بسیار خوشحالم.

چنگال چرخان در لینگوین خامه ای با میگو.

یک سال پیش: نان پنیری آسان
دو سال پیش: نان مسطح ماست آسان
سه سال پیش: براونی شکلات سفید نوار لیمو
چهار سال پیش: میله های C،co-Banana Easy
پنج سال پیش: براونی های فوق العاده بدجنس {One Bowl!}
شش سال پیش: بهترین نان ساندویچ سفید
هفت سال قبل: کیک شکلاتی با تابه نرم پخته شده {بدون تخم مرغ}
هشت سال پیش: نیش های براونی روغن نارگیل فاج
نه سال پیش: پودینگ شکلاتی باورن،ی {لبنیات، تخم مرغ و بدون گلوتن}
ده سال قبل: براونی مات شکلاتی

میگوی پخته شده روی لینگوین خامه ای در بشقاب سفید.

پاستا سیر خامه ای میگو

بازده: 6 -7 وعده

زمان آماده سازی: 15 دقیقه

زمان پخت: 25 دقیقه

زمان کل: 40 دقیقه

پاستا + میگو:

  • 1 تا 2 پوند میگوی پوست کنده شده (در صورت نیاز دم را بردارید) – به یادداشت مراجعه کنید
  • 1 ½ قاشق چای خوری پاپریکا دودی (یا پاپریکا معمولی)
  • نمک و فلفل
  • 12 اونس لینگوین یا اسپاگتی
  • 1 قاشق سوپخوری کره
  • 1 قاشق سوپخوری روغن زیتون

سس:

  • 2 قاشق غذاخوری کره
  • 3 تا 4 میخک ها سیر، ریز ،د شده
  • 1 ½ فنجان ها شیر (نه بدون چربی) یا خامه غلیظ (به یادداشت مراجعه کنید!)
  • 2 قاشق چای خوری نشاسته ذرت
  • ¼ قاشق چایخوری نمک
  • یک عدد فلفل سیاه
  • 1 فنجان پنیر پارمزان تازه ،د شده
  • جعفری تازه ،د شده برای تزئین
  • پنیر پارمزان تازه رنده شده برای سرو
  • می،ا را با دستمال کاغذی خشک کنید. در یک کاسه متوسط، می،ا را همراه با پاپریکا دودی و کمی نمک و فلفل بریزید.

  • یک قابلمه بزرگ از آب کمی نمک را به جوش بیاورید. پاستا را اضافه کنید و طبق دستورالعمل بسته تا زم، که آل دنته شود تفت دهید. قبل از آبکش ،، 1-2 فنجان از آب ماکارونی را بریزید و برای بعد کنار بگذارید. پاستا را آبکش کنید.

  • در حالی که پاستا در حال پختن است، 1 قاشق غذاخوری کره + 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک تابه 12 اینچی (یا یک ماهیتابه عمیق) روی حرارت متوسط ​​گرم کنید تا داغ و موج دار شود. نیمی از میگو را در یک لایه اضافه کنید و 30-45 ث،ه بپزید. می،ا را برگرد،د و آنقدر بپزید تا می،ا صورتی شوند و پخته شوند (طولی نمی برد!).

  • با استفاده از انبر، می،ا را در یک بشقاب بردارید و تا حد امکان کره/مایع در تابه نگه دارید. این کار را با می،ای باقیمانده تکرار کنید – پس از اتمام پخت، آن را با می،ای دیگر در بشقاب بردارید.

  • تابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و 2 قاشق غذاخوری کره را آب کنید. سیر را اضافه کنید و مرتب هم بزنید (اجازه ندهید بسوزد!) حدود 30-45 ث،ه تا معطر شود.

  • اگر از شیر استفاده می کنید، آن را با نشاسته ذرت هم بزنید (به یادداشت زیر مراجعه کنید). مخلوط شیر (یا خامه غلیظ، در صورت استفاده) را در تابه بریزید و هم بزنید تا مخلوط شود، اجازه دهید سس حباب کند و کمی غلیظ شود، 1-2 دقیقه.

  • نمک، فلفل و پنیر پارمزان را اضافه کنید. روی حرارت متوسط ​​هم بزنید تا پنیر آب شود.

  • نودل های پخته شده را اضافه کنید، بلند کنید و با انبر هم بزنید تا پاستا کاملا با سس آغشته شود. یک قاشق از آب ماکارونی ذخیره شده را اضافه کنید تا سس و پاستا شل شود (فقط کره چشم – احتمالاً نیازی به اضافه ، تمام آب ذخیره شده نیست).

  • میگو را اضافه کنید و با پاستا مخلوط کنید. در صورت نیاز با نمک و فلفل اضافی مزه دار کنید! با جعفری تازه بپاشید.

  • بلافاصله سرو کنید (برای حدا،ر حالت خامه ای)! در صورت تمایل با پنیر پارمزان اضافی سرو کنید.

میگو: میگو در هر اندازه ای قابل استفاده است. من ترجیح می دهم از می،ای بزرگتر استفاده کنم – بسته با بر،ب “21 تا 30 میگو در هر پوند” – یا در همان حدود. اگر از میگو منجمد استفاده می کنید، قبل از استفاده آن را آب کنید. من ترجیح می دهم از 2 پوند میگو برای این دستور غذا استفاده کنم، بنابراین مقدار خوبی میگو در هر وعده وجود دارد، اما می تو،د از 1 پوند استفاده کنید.
نشاسته ذرت: من فقط در صورتی از نشاسته ذرت استفاده می کنم که در دستور غذا از شیر استفاده کنم. اگر از خامه غلیظ استفاده می کنید، نشاسته ذرت ضروری نیست، مگر اینکه سس غلیظ تری بخواهید.
سس: اگر ماکارونی سس بیشتری می خواهید، می تو،د مواد سس را به راحتی افزایش دهید.
پنیر پارمسان: پنیر پارمزان از قبل رنده شده به خوبی در سس ذوب نمی شود و ممکن است بافت رنده ای/گلوله ای به سس بدهد.
ارزش غذایی: حقایق تغذیه ای برای این دستور غذا با استفاده از شیر کم چرب (نه خامه سنگین) مح،ه می شود. همچنین لطفاً به یاد داشته باشید که حقایق تغذیه به ،وان یک حسن نیت ارائه شده است و فقط یک ،ن است، نه تضمین.

خدمت: 1 خدمت ،، کا،ی: 371کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 41g، پروتئین: 22g، چربی: 13g، چربی های اشباع شده: 6g، کلسترول: 107میلی گرم، سدیم: 659میلی گرم، فیبر: 2g، قند: 4g

دنبال ، @MelsKitchenCafe در اینستاگرام و با استفاده از هشتگ دستور العمل هایی را که از وبلاگ من درست می کنید به من نشان دهید #ملسکی کافه. من عاشق دیدن همه خوبی هایی هستم که شما در آشپزخانه های خود به دست می آورید!

منبع دستور غذا: از کافه آشپزخانه مل

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.




منبع: https://www.melskitchencafe.com/creamy-garlic-shrimp-pasta/