آزمون آیین نامه رانندگی اصلی و مقدماتی آنلاین قبولی تضمینی

آزمون آیین نامه رانندگی اصلی و مقدماتی آنلاین قبولی تضمینی

هر آموزشگاه یک روز و ساعتی را مشخص میکند از آموزشگاه خودتون آزمون آیین نامه ۱۴۰۱ بپرسید. با توجه به فرار بودن برخی نکات، امکان بالا رفتن استرس روز آزمون وجود دارد. به راحتی و در کمترین زمان ممکن با این آزمونهای جدید، بدون غلط در آزمون تئوری قبول شوید. برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

  • با مطالعه سایت و آزمون های شما ، امروز من در آزمون آیین نامه برای اولین بار قبول شدم ، ایشالا شهرم اولین بار قبول خواهم شد.
  • مشکل بزرگی که پیش می‌آید آن است که هنرجویان تشخیص نخواهند داد که پاسخ‌ها اشتباه است و همان پاسخ اشتباه را یاد می‌گیرند و به سختی می‌توان ذهنیت اشتباهی که در ذهنشان شکل گرفته را اصلاح کرد.
  • به ازای هر 30 کیلومتر در ساعت سرعت فاصله ای به اندازه 2 طول اتومبیل (حدود 6 متر) مورد نیاز است.
  • تمامی مطالب آیین نامه به همراه نمونه سوالات و از همه مهم‌تر شبیه ساز آزمون آیین نامه در این وب سایت قرار داده شده است.

اما برای دیدن پاسخ های درست برای هر سوال، نیاز است بر روی دکمه “نمایش سوالات آزمون” که پس از پایان هر آزمون به شما نشان داده می شود کلیک نمایید. این موضوع باعث می شود شما از خواندن نمونه سوالات خسته نشوید و در آزمون های دیگر هم شرکت کنید. من امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ سه شنبه امتحان ایین نامه داشتم و همین دفعه اول با ۳غلط قبول شدم کلا از ۲۰ تا پسری که بودن ۳تاشون قبول شدن که یکیشم من بودم از ۳۰ تا خانم هم فکر کنم فقط ۴تا قبولی بود. توصیه ما این است که برای موفقیت در این آزمون ابتدا تمام آیین نامه را به دقت مطالعه کنید و بعد تمرکز خود را بر روی آزمونها و تست های آزمون بگذارید.

آزمون آیین نامه اصلی چیست؟

تعداد ۳۰ سوالات به صورت تصادفی از میان ۵۰۰ سوال برای شما برگزیده می شود، می تواند پس از اتمام آزمون دوباره در آزمون شرکت کنید تا سوالات جدیدی برای شما نشان داده شود. از پرسنل آموزشگاه خصوصا خانم داخم مربی ام خیلی تشکر میکنم بابت صبر و حوصله و اخلاق خوبشون ایشون واقعا با ارامش نکات رانندگی رو به هنرجو اموزش میدن براشون آرزوی سلامتی دارم. در حال حاضر به خاطر استقبال خوب شما سوالات رايگان آيين نامه به صورت رايگان در اختيار شما قرار دارد . 2.همواره سوالات آزمون هر فرد با سایر افراد حاضر در آزمون متفاوت است. به این صورت که بعد از اتمام آزمون به شما نمره دریافتی و سوالاتی که اشتباه پاسخ داده اید را اعلام میکند. اول کتاب رو مطالعه کردم و بعد حدود ۲۰ تست این سایت رو زدم و مرور کردم و کاملا مشابه امتحان بودند.

سایت خودرو درایوینگ

همین طور در بخش خلافی خودرو ممکن است سوالی در خصوص حق تقدم یا سبقت گرفتن مطرح شود. به همین ترتیب سوالات دیگری در خصوص نحوه رانندگی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و غیره در این آزمون ها مطرح می شود. در مرحله دوم داوطلب گواهینامه رانندگی باید در آزمون آیین نامه اصلی قبول شود. آزمون آیین نامه اصلی توسط افسر یا سرهنگ راهنمایی و رانندگی گرفته می شود.

سوالات جدید آیین نامه راهنمایی و رانندگی

بنابراین خودرو سبز ابتدا و بعد از آن خودرو زرد عبور می آیین نامه کند. این سری ویدیو ها را برای همه به خصوص هنرجویان متقاضی گواهینامه رانندگی توصیه میکنیم . در صورتی که از پی دی اف سوالات آئین نامه ۱۴۰۱ پایه سوم پیش از آزمون استفاده کنید، با نحوه کلی طرح سوالات آشنا خواهید شد و آمادگی بالایی در جلسه دارید.

برای آزمون در اختیار داشتن نمونه سوالات فنی آیین نامه کمک بزرگی به شما خواهد کرد. برای شروع آزمون تابلوهای اخطاری یا بازدارنده آیین نامه راهنمایی و رانندگی روی دکمه زیر کلیک کنید. مجموعه سوالاتی گفته میشه که در هنگام یادگیری رانندگی عملی با آن ها مواجعه شده اید. این موارد اصول رانندگی است و طبق تجربه خود باید به آن ها پاسخ دهید.

1.1 توجه داشته باشید از این نمونه تست ها دقیقا در آزمون آیین نامه رانندگی اصلی 1401 داده می شود. در صورتی که مطالعه و خلاصه برداری خوبی از آزمون مقدماتی نکرده باشند در این آزمون دچار مشکل می‌شوید. در واقع مغز خود را به یک بازی دعوت می‌کنید که سعی کند پاسخ را بیابد و پایان بازی نیز پاسخ را در اختیارش می‌گذارید.