آنچه در فصل است: راهنمای تولید آوریل


کلاژ راهنمای تولید آوریل

نوشته شده توسط دیان لئو اومینه & لیزا لین، ع، های لیزا لین. این پست در ابتدا در سال 2017 منتشر شد و به‌روزرس، شده است تا حاوی نکات انتخاب محصول و ع،‌های بیشتر باشد.

در ،رامنتو، اوایل بهار با دمای 70 درجه و شروع آب و هوای تی شرت مشخص می شود که به راحتی در اوا، آوریل به حدود 90 درجه می رسد. بهار اینجا در یک چشم به هم زدن جای خود را به تابستان می دهد. در مورد یک فصل کوتاه صحبت کنید! خوشبختانه، صرف نظر از اینکه چقدر گرم می شود، محصولات محلی ثابت می کند که هنوز آوریل است.

نان تست آووکادو

آووکادو

آیا نیاز دارید که به شما بگویم چرا باید آووکادوی خامه ای و شیرین بخورید؟ بگذار راه ها را بشمارم آووکادو مملو از ویتامین‌های K، E، D و A است. علاوه بر این، آووکادو همچنین دارای چربی‌های تک غیراشباع مفید برای قلب است. جدای از نان تست و کوبیدن گواکاموله، راه های خلاقانه زیادی برای دریافت دوز روزانه آووکادو وجود دارد.

نحوه انتخاب و نگهداری آووکادواس

آووکادوهایی را انتخاب کنید که سنگین و بدون هیچ نقطه توخالی هستند. آووکادوهای خود را در دمای اتاق نگه دارید. برای تسریع فرآیند رسیدن، آن را در یک کیسه کاغذی قرار دهید تا زم، که پوست شروع به تسلیم شدن کند. آنها قبل از اینکه متوجه شوید بالغ می شوند، بنابراین هر روز بررسی کنید! اگر هنوز آماده استفاده از آووکادوی رسیده نیستید، می تو،د آن را در یخچال بگذارید. آنها می توانند تا 5 تا 7 روز دوام بیاورند، به خصوص اگر آنها را قبل از رسیدن کامل در یخچال قرار دهید.

دستور العمل با استفاده از آووکادو

چغندر

چغندر

ارزش غذایی، هیچ چیز بهتر از چغندر نیست. جدا از جناس های بد غذایی، جای تعجب نیست که چرا چغندرهای خاکی و در عین حال شیرین به ،وان یک غذای فوق العاده تبلیغ می شوند. آنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین C، فولات و پتاسیم هستند. چغندر همچنین منبع طبیعی نیترات است.

رویه های سبز برگ را نیز فراموش نکنید – آنها سرشار از ویتامین های گروه B هستند. سبزی ها و ساقه های آنها را مانند با چغندر رنگین کم، تفت دهید. حتی می‌تو،د آن‌ها را در یک اسموتی ،یب کنید – در زیر برای دستور پخت اسموتی که سبزی‌های چغندر را به کار می‌آورد، ببینید!

نحوه انتخاب و ذخیره چغندر

چغندرهایی را انتخاب کنید که نسبت به اندازه‌شان سنگین و بدون لک باشد، ترجیحاً ریشه‌های آن سالم باشد. چغندر را در یک کیسه پ،تیکی در کشوی ترد یخچال خود نگه دارید. چغندر باید تا یک ماه تازه بماند.

اگر چغندرها را با سبزی هایشان پیدا کردید، ساقه ها را حدود دو اینچ از بالای چغندر کوتاه کنید. سبزی ها و ساقه ها را در کیسه ای در یخچال نگهداری کنید و ظرف یک هفته استفاده کنید.

دستور العمل با استفاده از چغندر

نخود ،یسی

نخود فرنگی ،یسی

نخود فرنگی که با نام‌های نخود پوسته‌ای و نخود باغی نیز شناخته می‌شود، همان نخودی است که احتمالاً در حال حاضر در فریزر خود ذخیره کرده‌اید. اگر آنها ی،ان هستند، چرا نخود تازه ارزش تلاش برای پوست اندازی را دارد؟ نخود تازه طعم بیشتری دارد! طعم شیرین این خوراکی های بهاری با هیچ نخودی منجمد یا کنسرو شده قابل مقایسه نیست.

نخودهای اوایل فصل شیرین‌تر از نخودهایی هستند که دیرتر چیده می‌شوند، زیرا هرچه بیشتر روی درخت انگور بنشینند، آرد و نشاسته‌تر می‌شوند. گفته می‌شود، نخود فصل‌های اولیه، خام فوق‌العاده‌ای هستند، در حالی که نخود فصل‌های آ، بهتر پخته می‌شوند.

بر خلاف نخود فرنگی یا نخود فرنگی قندی، غلاف نخود ،یسی فیبری است و هنگام پختن بسیار سفت است. به همین دلیل است که من معمولاً پس از است،اج دانه ها، غلاف ها را کمپوست می کنم.

ممکن است برخی از شما در بازارهای کشاورزان متوجه شده باشید، برخی از کشاورزان تا زم، که نخودهای داخل آن به اندازه نخود فرنگی بالغ ،یسی رشد کنند، قند می‌کشند. اگرچه دو نوع نخود شبیه به هم هستند، اما فقط نخود ،یسی طعم شیرینی دارد. نخودهای داخل غلاف های قندی طعم کاملاً ملایمی دارند.

نحوه انتخاب و نگهداری نخود فرنگی ،یسی

غلاف های نخود ،یسی را بدون لک، سفت و با دانه انتخاب کنید. اگر نمی تو،د فورا آنها را بپزید، غلاف ها را در یک کیسه پ،تیکی در یخچال نگهداری کنید. برای نگهداری طول،‌تر، نخودها را پوسته می‌کنم و آن‌ها را در یک کیسه در بسته در فریزر نگهداری می‌کنم تا دچار سوختگی در فریزر نشوند.

دستور پخت با استفاده از نخود فرنگی ،یسی

سیر سبز
سیر سبز سمت چپ سیر فیل جوان است، به همین دلیل ساقه های آن ضخیم تر است.

سیر سبز

سیر سبز اساساً سیری است که به طور کامل بالغ نشده است. این آلیوم شبیه تلاقی تره فرنگی و پیاز سبز با ساقه های سبز صاف و صاف و پایه ای پهن است. اگر گیاه بالغ تر باشد، پایه آن پیازدارتر می شود زیرا سر سیر در پایین شکل می گیرد.

طعم سیر سبز در مقایسه با سیر معمولی بسیار ملایم تر است. می تو،د سیر سبز را به صورت نازک برش دهید (برگ ها و ساقه سبز) و در سالاد یا سیب زمینی سرخ شده استفاده کنید. اگر ساقه سیر سبز دارای پایه پیازی کامل است، می تو،د تک تک حبه های سیر را از پیاز بیرون بیاورید و مانند سیر معمولی از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که به دلیل طعم ملایم تر آنها، ممکن است لازم باشد از حبه های سیر بیشتری در دستور غذا استفاده کنید.

نحوه انتخاب و نگهداری سیر سبز

دسته های سیر سبز را با ساقه های سبز روشن و محکم انتخاب کنید. سیر سبز را در یک کیسه پ،تیکی تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید.

دستور العمل با استفاده از سیر سبز

سرمه

که،ابی

آیا فقط به این دلیل که ساقه های موجودات فرازمینی ترسناک به نظر می رسند، سرمه را در بازار کشاورزان محلی خود از دست داده اید؟ نترس! این سبزی پیازدار و چلیپایی مربوط به کلم است و طعمی شبیه به کلم و کلم بروکلی دارد. سرمه سرشار از ویتامین C است.

پوست تلخ ضخیم را از لامپ جدا کنید، و مقداری ترد فلفلی لذیذ برای سالاد، سیب زمینی سرخ کرده یا کاندیدای عالی برای برشته ، در فر خواهید داشت. مامان لین دوست دارد سرمه‌ای ،د شده را برای بافتی ترد به فیله پیراشکی‌اش اضافه کند.

نحوه انتخاب و نگهداری که،ابی

سرمه ای را انتخاب کنید که هنوز سبز (یا بنفش) به نظر می رسد و سفت و بدون لک است. شما می تو،د این ویدیو را در کجا تماشا کنید ماما لین نکات خود را در مورد نحوه چیدن سرمه به اشتراک می گذارد. سرمه را در یک کیسه پ،تیکی بپیچید و تا یک یا دو هفته در یخچال نگهداری کنید. اگر سرمه را با سبزی هایش پیدا کردید، سبزی ها را مانند کلم پیچ یا اسفناج بپزید.

دستور العمل با استفاده از که،ابی

کاهو
کاهو نگینی کوچک

کاهو

کاهو یک استقبال واقعی از بهار است، جدایی از سبزی های سخت تر و دل،ب تر مانند کلم پیچ یا کلم. سبز یخی، سبز چمنی، سبز دریایی با لکه‌های بنفش، کاهو کبودی پر رنگ طیف رنگ و شکل را در بر می‌گیرد. ارزش غذایی کاهو بر اساس تنوع متفاوت است، اما به طور کلی حاوی ویتامین های C و A، فولات و پتاسیم است.

کاهو سر نوعی کاهو با برگ‌های بسته‌تر است و اغلب دارای برگ‌هایی است که در مرکز آن یک الگوی رز تشکیل می‌دهد. نمونه‌هایی از کاهو سر می‌توان به کاهوی رومی، آیس‌برگ یا کره/کره سر اشاره کرد. (توجه: برخی از افراد کاهوی سرگیجه را کاهوی برگ می دانند، زیرا برگ های بیرونی آن شل تر است.) در مقابل، کاهو برگ، خوشه های برگ تری است. نمونه هایی از کاهو برگ شامل برگ قرمز، برگ سبز یا کاهو برگ بلوط است.

نحوه انتخاب و نگهداری کاهو

کاهویی با رنگ زنده و بافتی ترد انتخاب کنید. از کاهوهایی با لکه های قهوه ای بزرگ خودداری کنید. یک سر کاهوی پژمرده و پژمرده، خودش را بهبود نمی‌بخشد، و حتی ممکن است تا رسیدن به خانه دوام نیاورد! کاهو سر یک هفته باقی می ماند و سپس مقداری در یخچال باقی می ماند. زمان نگهداری کاهو برگ کوتاه تری است و باید ظرف 5 روز مصرف شود.

دستور پخت با استفاده از کاهو

قارچ مخلوط

قارچ

دکمه سفید، ،ی، پورتوبلو، صدف، شیتاکه، انوکی، و این لیست ادامه دارد. در حالی که فواید تغذیه ای بر اساس نوع آن متفاوت است، قارچ ها به طور کلی پروتئین و ویتامین B بیشتری نسبت به سایر انواع محصولات دارند.

این قارچ همه کاره به دلیل طعم گوشتی آن در رژیم های غذایی گیاهی به خوبی استفاده می شود. قارچ ها در واقع منبع طبیعی مونوسدیم گلوتامات (MSG). من اغلب از قارچ شیتاکه خشک شده به ،وان یک تقویت کننده اصلی اومامی در دستور العمل های وگان خود استفاده می کنم، مانند تانگ یوان کانجی یا شور.

نحوه انتخاب و نگهداری قارچ

به طور کلی قارچ هایی با ساقه سفت و کلاهک محکم بسته انتخاب کنید. اگر قارچ را در پوسته صدف پ،تیکی ،یداری کردید، فقط آن را در پوسته تاشو بگذارید و در یخچال بگذارید. به همین ترتیب، بسته‌های بسته‌بندی شده قارچ‌های تازه را در بسته‌بندی آن‌ها، باز نشده نگهداری کنید. اگر قارچ را آزاد ،یداری کردید، آنها را در یک کیسه کاغذی نگهداری کنید. سپس روی کیسه کاغذی را با پارچه یا کیسه توری بپوش،د تا به راحتی خشک نشوند. قارچ را در عرض یک هفته بخورید.

دستور پخت با استفاده از قارچ

ریواس

ریواس

ظهور ریواس در بازار کشاورز مطمئن ترین نشانه از آمدن بهار است. ریواس که شبیه ساقه کرفس سبز مایل به قرمز است، رسماً توسط USDA به ،وان میوه طبقه بندی می شود، اگرچه ساقه ها و برگ های آن از نظر گیاه شناسی آن را به یک سبزی تبدیل می کنند. چقدر گیج کننده! در هر صورت، ریواس منبع خوبی از فیبر و ویتامین K1 است.

ریواس معمولاً با توت فرنگی پخته می شود که به ،وان یک “گیاه پای” در نظر گرفته می شود. با این حال، ترش ترش ریواس با پروتئین هایی مانند مرغ یا گوشت خوک نیز سازگاری خوبی دارد.

نحوه انتخاب و نگهداری ریواس

ساقه های ریواس را سفت و بدون لک انتخاب کنید. ریواس را در یک کیسه پ،تیکی در یخچال خود تا یک هفته نگه دارید. Cook’s Il،rated توصیه می کند پیچیدن ریواس در فویل برای تازه نگه داشتن آن، اما من شخصا این را امتحان نکرده ام. مهم: برگ هایی را که ممکن است روی ساقه ها پیدا کنید جدا کنید! برگها اگر به مقدار زیاد مصرف شوند سمی هستند.

دستور پخت با استفاده از ریواس

سوئیس چارد

شاتوت سوئیس

چغندر سوئیسی نسبتی به چغندر است و از نظر تغذیه ای شبیه اسفناج است و دارای سطوح بالایی از ویتامین های C، K و A است. با ساقه های رنگ های مختلف، احتمالاً نقره ای (ساقه های سفید)، یاقوت سرخ (ساقه های قرمز) و گونه های رنگین کمان (ساقه های قرمز، زرد، سبز). مانند چغندر، ،مت بالای برگ و ساقه ترد هر دو خوراکی هستند.

برگ های خام کمی تلخ تر از اسفناج هستند اما سطح وسیعی دارند که برای بسته بندی من، است. مخصوصاً برای انواع رنگین کمان، ساقه ها مملو از آنتی ا،یدان هستند! توجه داشته باشید که نرم شدن ساقه ها نسبت به برگ ها کمی بیشتر طول می کشد.

نحوه انتخاب و نگهداری چغندر سوئیس

شاتوت سوئیس را با برگ های سبز روشن و ترد و ساقه های سفت انتخاب کنید. یک حوله کاغذی مرطوب را دور چغندر سوئیس بپیچید و در یک کیسه پ،تیکی در یخچال نگهداری کنید. چغندر باید به این ترتیب چند روز و تا یک هفته باقی بماند.

دستور غذاها با استفاده از چغندر سوئیس




منبع: https://healthynibblesandbits.com/april-،uce-guide/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با