بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-غذا شرقی

اگر می خواهید در یک رستوران متفاوت و جذاب غذا نوش جان کنید، رستوران کمالی لواسان یک گزینه عالی محسوب می شود. به طوری که ممکن است تا چند سال هم خاطره آن در ذهن شما باقی بماند و این موضوع به واسطه محیط جذاب و غذاهای خوشمزه آن است. جالب است بدانید که در این رستوران میزها، بشقاب ها و… با نقاشی های زیبای ایرانی تزئین شده اند و حس اصالت به شما دست می دهد. کباب لاتی و چنجه را در این رستوران نباید از دست بدهید؛ چرا که طعم بسیار بی نظیری دارد و می تواند نظر شما را کاملاً جلب کند.

  • می توان گفت کیفیت عالی غذای البرز آن را به عنوان بهترین رستوران تهران معرفی کرده است.
  • معماری رستوران شبستان الهام‌گرفته از معماری تیمچه‌های قدیمی ایرانی است و حال‌وهوایی بسیار نوستالژیک دارد.
  • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.
  • ولی حجم هر پرس غذا مناسب است و در ضمن کیفیت آن استثنایی است و برای همین در لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفته است.

حجم ساندویچ‌ها در این فست فود طوری طراحی شده است که به راحتی یک نفر را سیر می‌کنند. دکوراسیون و فضای زیبای رستوران ۱۳۳ در کنار طبخ غذاهای خوشمزه و صدای دلنواز نواختن پیانو، موجب شده که مردم آن را به عنوان یک رستوران خوب تهرانپارس بشناسند. در این بخش نیز انواع غذاهای خارجی از جمله انواع استیک مانند ریبای استیک، فیله استیک آجیلی و فیله مینیون است. بنابراین اگر تمایل به غذاهای بین المللی دارید این رستوران می تواند گزینۀ مناسبی برای شما باشد.

رستوران خونه تهران

این رستوران بیشتر به‌خاطر صبحانه‌های بسیار خوبی که دارد سر زبان‌ها افتاد. رستوران ایتالیایی جنارو در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و دارای چهار شعبه فعال در مرزداران، کوروش، زعفرانیه و پاسداران است. به نوعی می‌توان گفت جنارو یا همان ژوانی سابق از اولین رستوران های ایتالیایی در تهران به‌حساب می‌آید. در فهرست غذاهای رستوران اصیل می‌توانید انواع کباب‌ها و همچنین خوراک‌های مختلف را پیدا کنید که از شهرهای مختلف کشور در یک منو گرد آمده‌اند. خلاصه اینکه اگر به پارک آب‌وآتش سر زده‌اید، بهتر است کمی وقت بگذارید و با بیرون آمدن از پارک برای امتحان کردن طعم جدید اما وفادار به غذاهای اصیل ایرانی، سری به رستوران خونه بزنید.

#8 رستوران گردان برج میلاد

این رستوران در دل بازار تاریخی تهران قرار دارد و عده زیادی برای رفتن به آن مدت‌ها در صف می‌مانند. رستوران سنتی شرف‌الاسلامی نیز به دلیل امکانات و جذابیت‌های ویژه خود در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفت. حدود ۸۰ سال از آغاز فعالیت این رستوران می‌گذرد که البته با این وجود همچنان در صدر بهترین رستوران‌های پایتخت قرار خواهد داشت.

فضای رستوران شهربانو دلنشین و البته آرام‌بخش بوده و می‌تواند مکان مناسبی برای گذراندن اوقات خوش با خانواده و دوستان باشد. یکی از پرحاشیه‌ترین و البته محبو‌ترین رستوران‌های مجله خبری غذا واقع در تهران، رستوران هانی نام دارد که در منطقه بازار و میدان قیام واقع گردید. افراد از گوشه گوشه تهران، برای صرف غذای لذیذ به رستوران هانی مراجعه می‌کنند.

منظور از قیمت مناسب برای ما تناسب بین قیمت، کیفیت و خدماتی است که یک رستوران ارائه می‌دهد. در این رستوران کیفیت را فدای قیمت مقرون‌به‌صرفه نکرده‌اند و می‌توانید از طعم لذیذ کباب‌های آن لذت ببرید. رستوران رفتاری شهرت دیرینه دارد و سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. ظاهر داخل رستوران آنچنان لوکس نیست؛ اما با این وجود محیطی آراسته، پاکیزه و پرسنلی آموزش‌دیده و مؤدب دارد. قرار گرفتن در ارتفاع ۲۷۶ متری از سطح زمین به خودی خود جذابیت زیادی دارد.