بهترین غذای ایرانی و معرفی بهترین غذاهای سازمانی و شرکتی- مقالات کترینگ دنا-کترینگ سازمانی و ریلی

غذاهای ایرانی تنوع بسیار بالایی دارند که می توانند بسیار خوشمزه باشند و در خوشمزه اریت حالت از توریست ها پذیرایی کنند. شما می توانید با تهیه هر یک از آنها، مهمانی تکمیلی برگزار کنید. بنابراین عادت به مصرف آن از بیماری های قلبی عروقی پیشگیری کرده و سلامت روده بزرگ را تضمین می کند.

  • برای طرز تهیه این غذا به سینه مرغ، بادمجان، غوره عسگری و گوجه فرنگی به همراه ادویه‌جات نیاز داریم.
  • خورشت بامیه یکی از غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر از خطه‌ی جنوب ایران است.
  • این غذا با گوشت چرخ‌کرده قلقلی، کشمش و پیازداغ تهیه می‌شود.
  • جالب است بدانید که مشهدی‌ها روی شله قیمه می‌ریزند و سپس آن را سرو می‌کنند.

سبزی این خورشت پرطرفدار از گشنیز, تره و جعفری تشکیل شده است. تمامی کباب ها را در انتها با لیموی تازه سرو میکنند و یا برنج و نان میل می کتتد. سپس آب‌لیمو و نمک را به آن‌ها اضافه کنید و درب ظرف را ببندید؛ دو تا سه ساعت درون یخچال قرار دهید. بعد از اینکه پیازها نرم و طلایی شدند، به قابلمه شنبلیله و گشنیز خرد شده را اضافه کنید و مواد را هم بزنید و با یکدیگر تفت دهید.

این غذای خوشمزه برای مهمانی و پذیرایی در مجالس نیز بسیار مناسب است. رشته‌پلو یکی از انواع پلوها در آشپزی ایرانی است که بیش‌تر با گوشت پخته یا پیاز داغ و خرما و کشمش یا هر دو طبخ می‌شود. رسم است که در روز جشن نوروز خورده می‌شود.رشته پلو یکی از خوشمزه ترین غذاهای بهشهر است . کلم پلو از انواع غذاهای ایرانی با طعم متفاوت و لذیذ است که بهتر است این نوع غذای خوشمزه و مقوی را در منزل تهیه کنیدو بی شک یکی از پایه های ثابت منوی غذایی شما خواهد شد .

لیست آموزش طرز تهیه انواع غذاهای شمالی برای شام و ناهار

فهرستی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی از جمله غذاهای ایرانی با برنج و فهرستی مفصل از دستور انواع غذاهای ایرانی را برای شما گردآوری کرده‌ایم. برای یاد گرفتن طرز پخت انواع غذاهای ایرانی این مطلب را تا انتها بخوانید. از آنجایی که ایرانی ها عاشق گوشت هستند به خاطر همین در بیشتر غذاهایشان از گوشت گوساله و گوسفند و یا مرغ استفاده می کنند. از خوشمزه ترین غذاهای گوشتی ایرانیان که در بین خارجی ها نیز طرفداران زیادی دارد می توان به” جوجه کباب “اشاره کرد که روی زغال کباب می شود و طعم بسیار لذیذی دارد. ایرانیان زمانی که به دل طبیعت می روند و کمپینگ راه می اندازند بساط جوجه کباب را با خود به همراه می برند و همان جا روی زغال و آتش جوجه ها را کباب می کنند.

بین لیست غذای استان کهگیلویه و بویراحمد بیلهر پلو وجود داره . بیلهر خیلی خیلی تلخه و باید تلخیش گرفته بشه وبعد بخارپز میشه.. هر چند کلا این گیاه استفاده نشه بهتره به دلیل ضرات زیادی که برای بدن داره و امکان ایجاد سرطان .

سپس سس و مواد از هم جدا می شوند و مواد به خوبی له شده و مخلوط می شوند. یک دیزی اصل با نان سنگک، خمیر، پیاز و سبزی برگ سرو می شود. از بهترین غذاهای ایرانی ، چلو کباب کوبیدهکوبیده احتمالاً شناخته شده ترین در این خانواده است و در بین ایرانیان و گردشگران بسیار محبوب است. چلو کباب کوبیده همانطور که می دانید معمولا با گوجه و فلفل کبابی، برنج زعفرانی و سبزی تازه سرو می شود.

| دلمه آذربایجان شرقی

برای این شماره یکی از خورشت های محبوب و بسیار خوشمزه ایرانی را آماده کرده ایم. خورش قیمه که مانند عدس پلو از غذاهای مناسبتی و نذری نیز محسوب می شود. آش ها جزو سالم ترین و مغذی ترین غذاها در لیست غذاهای ایرانی بخصوص در ماه رمضان و مراسم های مذهبی هستند. برای تهیه لوبیا پلو، لوبیا سبز خرد شده را با گوشت و پیاز و رب گوجه فرنگی و و ادویه جات مختلف ترکیب می کنند و روی حرارت ملایم قرار می دهند تا دم بکشد و آماده بشود. است که سرو کردنش رسم و رسوم خاصی هم دارد.لوبیا پلو را معمولا همراه با ته دیگ نان یا سیب زمینی، سالاد شیرازی، سبزی خوردن و ماست می خورند که ترکیبی بسیار خوشمزه می شود. البته وجود ماهیچه نیز خوشمزگی آن را منحصر به فرد کرده است.

طرز تهیه کوکو سبزی لقمه ای (ساندویچ کوکوسبزی)

رب گوجه فرنگی و زعفران را به گوشت اضافه کنید و داخل خورشت آب بریزید. برای ادامه‌ی مطلب طرز تهیه خورشت آلو اسفناج با گوشت بر روی لینک کلیک کنید. برای طرز تهیه خورشت بامیه خوشمزه و اصیل به ادامه‌ی مطالب کلیک کنید. خورش فسنجان را می‌توان با انواع گوشت سفید و قرمز طبخ کرد که انتخاب هر یک از انواع گوشت، به ذائقه خانواده و دستور تهیه این خورش در استان‌های مختلف بستگی دارد. معمولاً در گیلان و استان‌های شمالی خورش فسنجان را با مرغ یا اردک درست می‌کنند.

پس بی معنی خواهد بود اگر شهر انار غذایی با انار نداشته باشد! آش انار ساوه علاوه بر حبوبات و سبزی جات معطر از آب انار و مغز گردو و برگ زرد آلو پخته می‌شود و از آش های سنتی و خوشمزه برای فصول سرد سال به خصوص شب یلداست. اگر در فصل سرما به این شهر سفر کردید لذت میل کردن آن را از دست ندهید. بقیه آش ها که کلا آرایشی زیبا با کشک و تزئیات دیگر دارند، اما آش انار با دانه های یاقوتی انار یک اثری هنری خوشمزه را به زخ می کشد.

در ماهیتابه کمی روغن ریخته و غوره‌ها را تفت دهید تا کمی آب میان غوره‌ها تبخیر شود. کمی بعد رب را به غوره‌ها اضافه کرده و به مدت ۱ دقیقه تفت داده تا بوی خامی رب گرفته شود و خوش رنگ‌تر شود. برای شروع کار همانند پخت اکثر خورشت‌ها باید پیاز داغمون رو آماده کنیم. پیاز را نگینی خرد می‌کنیم و در روغن تفت می‌دهیم تا طلایی رنگ شود.