بیف بولونی – لیمو کاسه®


این دستور غذای دل،ب و دلپذیر گوشت ، بولونیزی با فیله چرخ کرده، مواد معطر معطر، هویج و شراب قرمز درست می شود. این سس ماکارونی آسان که همیشه مورد علاقه خانواده است، برای آماده ، قبل یا انجماد برای بعد ایده آل است!

بولونیز ، با شراب کپچر مرلو.

فعال ماندن و بیرون رفتن در ماه های سرد زمستان می تواند سخت باشد، اما چیزی که خانواده من همیشه از آن لذت برده اند اسکی است. ما پسرهایمان را از زم، که کوچک بودند گرفتیم و واقعاً خوب شدند! اما بعد از یک روز برخورد با شیب‌ها، همه معمولاً بسیار گرسنه هستند و این زم، است که من دوست دارم یک غذای دل،ب مانند بیف بولونیز خودم درست کنم. شراب کپتوره در ارتفاعات بالا در کوه‌های مایاکاماس کالیفرنیا برداشت می‌شود، بنابراین وقتی خودم در کوه‌ها هستم، اولین بطری است که به آن دست می‌زنم. این غذا از آنها استفاده می کند مرلوتکه بر اساس سنت ک،یک شراب سازی فرانسوی برداشت و ساخته می شود.

،اصر

  • پیاز: رنگ زرد یا سفید برای طعم دادن به این سس خوب عمل می کند.
  • هویج: با گوجه فرنگی به سس ماده و بافت می دهد.
  • سیر: طعم آجیلی، معطر و تند که در این سس ضروری است.
  • فیله زمینی: شما می تو،د چاک ، چرخ کرده یا حتی بوقلمون یا گوشت خوک را بپزید، اما گوشت ، چرخ کرده مورد علاقه من است.
  • گیاهان دارویی: من عاشق استفاده از گیاهان تازه تا حد امکان در آشپزی هستم و این غذا از رزماری، پونه کوهی و ریحان استفاده می کند.
  • رب گوجه فرنگی: خمیر ضخیم برای کمک به ایجاد پایه برای سس.
  • اسیر مرلوت: زغال اخته، گی،، مقداری سبزی خشک مانند مریم گلی، فلفل دلمه ای و کمی دارچین. تانن‌های صاف ابریشمی که باقی می‌مانند، همه در قاب اسید متعادل و فقط با کمی بلوط خوب.
  • آب گوشت ،: بدن و طعم را به سس می‌افزاید و از غلیظ بودن آن جلوگیری می‌کند.
  • گوجه فرنگی پوست گرفته: با هویج و گوشت ،، مواد اضافه می کند و آن را به سس دل،بی تبدیل می کند که می خواهید و از یک بولونی انتظار دارید.
  • فلفل قرمز فلفل قرمز: فقط کمی حرارت و لگد به ظرف اضافه می کند.

طرز تهیه گوشت ، بولونی

برش هویج فلس شده

گوشت بولونیز خود را با ،د ، هویج و پیاز شروع کنید.

چاشنی پیاز در ماهی تابه

سپس پیاز و هویج خود را با کمی نمک به تابه اضافه کنید.

سیر رنده شده در تابه رنده شده

استفاده از a میکرو هواپیما سیر را در آن رنده کنید و تفت دهید تا سبزیجات نرم و کاراملی شوند.

اضافه ، گیاهان به تابه فلس شده

سپس رزماری تازه و پونه کوهی را اضافه کنید.

اضافه ، فیله به تابه مقیاس شده

همراه با صافی چرخ شده و نمک و فلفل دیگر. با قاشق چوبی آن را بشکنید و بپزید تا قهوه ای شود، تقریباً تا حدی که پوسته پوسته شود.

اضافه ، رب گوجه فرنگی به تابه فلس شده

بعد رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و هم بزنید تا معطر شود.

باز ، ضبط مرلو مقیاس شده است

سپس شما پاپ خود را باز کنید اسیر مرلوت و از آن برای لعاب زدایی تابه خود استفاده کنید، با استفاده از یک قاشق چوبی تکه های ،بیده به ته آن را بتراشید.

اضافه ، آب گوشت به تابه فلس شده

سپس آب گوشت ، را هم بزنید.

تکان دهنده بولونیز فلس شده

و گوجه فرنگی های پوست گرفته را اضافه کنید.

ب، گوجه فرنگی به صورت فلس شده

با احتیاط گوجه فرنگی ها را با استفاده از قیچی آشپزخانه یا چاقو به قطعات کوچکتر و به اندازه لقمه ،د کنید. بگذارید بجوشد، سپس حرارت را کم کنید و حدود 20 دقیقه بجوش،د.

تراشیدن پنیر روی بولونیز فلس شده

سس خود را روی ماکارونی مورد علاقه خود بریزید، سپس ریحان و پنیر پارمزان رنده شده را روی آن بریزید.

گوشت ، بولونیز فلس شده

در کنار مقداری نان فرانسوی برشته سرو کنید و از گوشت ، بولونیزی لذت ببرید!

سوالات متداول:

آیا بچه ها می توانند غذایی با شراب بخورند؟

الکل می سوزد و طعم لذیذ و اسیدیته ای را که سس غنی ماکارونی را از بین می برد، باقی می گذارد. بنابراین بسیار خوب است که این غذا را برای بزرگسالان و کودکان به طور ی،ان سرو کنید! اگر اصلاً نگران هستید، فقط از آب گوشت اضافی برای لعاب زدایی ماهی تابه استفاده کنید.

تفاوت بین سس بولونی و گوشت چیست؟

بولونیز نوعی سس گوشت است که هنوز طبیعت ایتالیایی دارد و از بولونیای ایتالیا می آید.

چه چیزی می توانم در بولونی به جای گوشت بریزم؟

می تو،د به جای گوشت چرخ کرده عدس یا قارچ اضافه کنید تا همچنان بافت و پروتئین خوبی داشته باشید.

شراب مرلو را با گوشت ، بولونیز ضبط کنید.

جفت خوب با مرلوت

بخور، لایک کن، به اشتراک بگذار!

آیا این دستور را امتحان کردید و آن را دوست داشتید؟ دفعه بعد که آن را ساختید، یک ع، بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید! بر،ب بزنید @thelemonbowl و #thelemonbowl تا بتو،م غذای شما را تحسین کنیم و به اشتراک بگذاریم.

لیز در حال نوشیدن شراب و خوردن گوشت ، بولونیز را ضبط کنید.

با خانواده و دوستان خود راحت باشید و از این گوشت ، بولونیزی خوشمزه لذت ببرید. حتما همراه آن یک لیوان کپتوره مرلو برای خود بریزید.

چنگال شما منتظر است.

گوشت ، بولونیز

گوشت ، بولونی

این دستور غذای بولونیزی دل،ب و دلپذیر با گوشت ، آسیاب شده، مواد معطر معطر، هویج و شراب قرمز درست شده است. این سس ماکارونی آسان که همیشه مورد علاقه خانواده است، برای آماده ، قبل یا انجماد برای بعد ایده آل است!

آماده سازی: 10 دقیقه

پختن: 30 دقیقه

جمع: 40 دقیقه

در دستور العمل های مورد علاقه ذخیره کنیدذخیره!

خدمات: 6

  • یک تابه بزرگ و عمیق را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و روغن زیتون بپاشید. پیاز، سیر و هویج را به همراه کمی نمک و فلفل مخلوط کنید. حدود 6-7 دقیقه تا زم، که سبزیجات نرم شوند، تفت دهید.

  • فیله را به همراه کمی نمک و فلفل به تابه اضافه کنید سپس با یک قاشق چوبی شروع به ،د ، کنید. رزماری و پونه کوهی را داخل آن بپاشید و سپس به پختن ادامه دهید تا گوشت ، تقریباً تا حدی که پوسته پوسته شود، قهوه ای شود.

  • رب گوجه‌فرنگی را هم بزنید و روی حرارت بگذارید تا معطر شود، حدود 45 ث،ه قبل از هم زدن کپتور مرلوت تا لعاب‌زدایی در تابه. از یک قاشق چوبی برای ،اش دادن تکه های قهوه ای شده از کف تابه استفاده کنید.

  • آب گوشت را به تابه اضافه کنید و خوب هم بزنید سپس گوجه فرنگی های پوست گرفته کامل را به آن اضافه کنید. با استفاده از قیچی، با احتیاط شروع به ،د ، گوجه‌فرنگی‌ها به تکه‌های لقمه‌ای کنید. تابه را به جوش آورید سپس حرارت را کم کنید. با کمی نمک و فلفل بیشتر مزه دار کنید و سپس به مدت 20 دقیقه بجوش،د و روی ماکارونی پخته سرو کنید. در صورت تمایل با پنیر و ریحان تزیین کنید. در صورت تمایل روی پاستا سرو کنید.


خدمت: 1فنجانکا،ی: 270کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 11gپروتئین: 16gچربی: 16gچربی های اشباع شده: 5gچربی های چند غیر اشباع: 1gچربی اشباع شده: 8gچربی ترانس: 1gکلسترول: 53میلی گرمسدیم: 608میلی گرمپتاسیم: 672میلی گرمفیبر: 3gقند: 6gویتامین A: 1974IUویتامین سی: 18میلی گرمکلسیم: 82میلی گرماهن: 4میلی گرم


افشای: این دستور پخت با مشارکت شراب کپتوره. از شما برای حمایت از برندهایی که The Lemon Bowl را ممکن می کنند، سپاسگزاریم. همه افکار مال من است




منبع: https://thelemonbowl.com/beef-bolognese/