دستور تهیه اسموتی موز کره بادام زمینی!


این دستور تهیه اسموتی موز کره بادام زمینی غلیظ و خامه ای طعمی شبیه نوشیدن یک میلک شیک کره بادام زمینی دارد. با این حال در عین حال برای شما خوب است!

اسموتی موز کره بادام زمینی

بهترین اسموتی موز کره بادام زمینی

تنها با سه ماده تشکیل دهنده و گزینه های سفارشی سازی بی پایان، این ممکن است ساده ترین دستور تهیه اسموتی کره بادام زمینی باشد که تاکنون پیدا کرده اید.

هر زمان که در حال حرکت به یک صبحانه یا میان وعده سالم نیاز داشتید، این بهترین انتخاب است.

و فقط یک وعده بسته بندی می شود بیش از ده گرم پروتئین، حتی اگر هیچ پودر پروتئینی اضافه نکنید!

این نوتلا خانگی را نیز امتحان کنید

دستور تهیه شیک پروتئین کره بادام زمینی

دستور پخت صبحانه سریع و آسان

در حالی که بسیاری از مردم عاشق راحتی بلغور جو دوسر، نان تست با مربا یا یک کاسه غلات سرد برای صبحانه هستند، به نظر می رسد من همیشه کمتر از یک ساعت پس از خوردن یک صبحانه پر کربوهیدرات بدون پروتئین زیاد دوباره گرسنه می شوم.

برخلاف بسیاری از گزینه‌های دیگر صبحانه سریع، این دستور ساده اسموتی موز کره بادام زمینی شامل تعادل پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌های سالم برای کمک به سیری می‌شود.

به خصوص در صبح‌های شلوغ دوشنبه، خوردن شیک صبحانه سالم در رپرتوار دستور العمل‌های صرفه‌جویی در زمان شما می‌تواند بسیار مفید باشد.

آن را با یک تکه نان موز سالم سرو کنید

در بالا، ویدیوی دستور تهیه اسموتی موز کره بادام زمینی را تماشا کنید

کره بادام زمینی و موز

مواد تشکیل دهنده اسموتی موز کره بادام زمینی سالم

برای تهیه اسموتی سه ماده ای، به کره بادام زمینی ترد یا خامه ای، دو عدد موز رسیده، شیر دلخواه، مقداری نمک و شیرین کننده اختیاری و پودر پروتئین طعم دار یا بدون طعم نیاز دارید.

یا با اضافه ، سومین فنجان جو دوسر سریع یا رول شده، آن را به اسموتی موز کره بادام زمینی با جو تبدیل کنید. این به شما بافت ضخیم‌تری می‌دهد، تقریباً مانند میلک شیک موز کره بادام زمینی به جای اسموتی. همچنین فیبر و پروتئین را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا از طریق صبحانه انرژی لازم را داشته باشید و تا زمان ناهار سیر نگه دارید.

اگر آ،ژی دارید یا فقط می خواهید طعم آن را تغییر دهید، به راحتی می تو،د کره بادام، کره بادام هندی، کره اسپند، حتی کره آفتابگردان را جایگزین کنید.

می تو،د از شیرهای شیرین یا بدون شیرینی که در دست دارید استفاده کنید. شیرهای گیاهی نیز موثر هستند.

و البته اگر می‌خواهید اسموتی موز با کره بادام زمینی شکلاتی داشته باشید، می‌تو،د یک یا دو قاشق غذاخوری پودر کاکائو اضافه کنید.

از موز باقی مانده برای تهیه مافین موز خانگی یا بستنی موز استفاده کنید.

اسموتی کره بادام زمینی بدون موز را ترجیح می دهید؟ انبه یخ زده یا گوشت نارگیل منجمد هر دو به خوبی جایگزین می شوند.

اسموتی موز کره بادام زمینی وگان

برای تهیه شیک گیاهی و بدون لبنیات، به سادگی از نوع مورد علاقه شیر غیرلبنی و پودر پروتئین گیاهی اختیاری خود در دستور غذا استفاده کنید.

شیر بادام، شیر سویا، شیر جو دوسر، شیر برنج و شیر بادام هندی گزینه های خوبی هستند.

یا برای یک اسموتی فوق‌العاده غلیظ و خامه‌ای که طعمی شبیه به میلک شیک دارد، شیر نارگیل را امتحان کنید. می تو،د از شیر نارگیل باقی مانده برای تهیه موس شکلاتی وگان استفاده کنید.

چگونه موز را فریز کنیم

چگونه موز را فریز کنیم

قبل از پوست کندن موز، مطمئن شوید که موز بیش از حد رسیده است. پوست موز رسیده حداقل تا حدی قهوه ای لکه دار به نظر می رسد.

موز کاملا قهوه ای حتی برای اسموتی ها بهتر عمل می کند، زیرا بسیار شیرین تر از موز نارس زرد است.

موزهای رسیده را پوست بگیرید و از وسط نصف کنید یا به قطعات ،د کنید. تکه های موز را در یک کیسه بزرگ Ziploc یا یک ظرف مخصوص فریزر قرار دهید و تا زم، که آماده استفاده شوید، فریز کنید.

این مرحله را می توان هفته ها یا حتی چند ماه زودتر از موعد انجام داد، بنابراین می تو،د همیشه موز یخ زده را در دسترس داشته باشید تا هر زمان که هوس اسموتی پیدا کردید، بلافاصله از آن استفاده کنید.

دستور تهیه اسموتی صبحانه سالم

طرز تهیه اسموتی کره بادام زمینی

اگر از بلغور جو دوسر استفاده می کنید، جو را با هم مخلوط کنید تا به پودر ریز تبدیل شود.

موز یخ زده، کره بادام زمینی، شیر، نمک، شیرین کننده و پودر کاکائو و پودر پروتئین اختیاری را اضافه کنید. هم بزنید تا غلیظ و یکدست شود.

در لیوان های بلند بریزید، یا آن را در یک کاسه اسموتی موز کره بادام زمینی درست کنید.

بلافاصله شیک موز کره بادام زمینی خود را بنوشید، شاید روی آن شربت شکلات، بادام زمینی یا توت فرنگی ،د شده و خامه نارگیل زده شده باشد.

یا اگر می خواهید اسموتی را از شب قبل درست کنید و صبح روز بعد آن را به ،وان صبحانه فوری میل کنید، باقیمانده غذاها را در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید.

این دستور العمل آسان در مخلوط کن های معمولی یا مخلوط کن های پر سرعت مانند Vitamix، Ninja یا NutriBullet کار می کند. اگر یک وعده اسموتی می خواهید، به سادگی تمام مواد را نصف کنید و همه چیز را در یک مخلوط کن شخصی قابل حمل بریزید.

در حالی که مخلوط کن بیرون است، اسموتی توت فرنگی یا اسموتی آووکادو درست کنید.

دستور تهیه اسموتی موز وگان

کره بادام زمینی فواید سلامتی را تکان می دهد

فقط در پنج دقیقه یا کمتر، یک صبحانه متعادل و سرشار از پروتئین با دو وعده میوه، فیبر، پتاسیم و کلسیم دریافت می‌کنید.

اسموتی سالم همچنین حاوی بیش از ده گرم پروتئین است، حتی بدون ماست یا پودر پروتئین.

اگر می خواهید پروتئین را حتی بیشتر کنید، یک پیمانه پودر پروتئین طعم مورد علاقه خود را اضافه کنید یا نصف فنجان شیر را با ماست ساده یا یون، جایگزین کنید.

خوردن این کیک موز کره بادام زمینی سالم در حین حرکت نیز آسان است، به این م،ی که می تو،د ساعت زنگ دار خود را خیلی دیرتر در صبح تنظیم کنید.

این دستور غذا می تواند برای رژیم های غذایی خاص متعددی از جمله وگان، بدون گلوتن، بدون سویا، بدون شکر تصفیه شده، پالئو، فیبر بالا، کلسترول کم، پروتئین بالا و کا،ی کم من، باشد.

اسموتی کاهش وزن: برای کاهش کا،ی، از شیرین کننده بدون قند مورد علاقه خود و شیر بادام شیرین یا شیر بادام هندی استفاده کنید. این شیرها معمولاً فقط بیست و پنج تا سی کا،ی در هر فنجان دارند. همچنین می تو،د کره بادام زمینی را با کره بادام زمینی پودر شده مانند PB2 جایگزین کنید.

اسموتی افزایش وزن: اگر از رژیم غذایی پر کا،ی استفاده می کنید تا عضله به دست آورید یا به طور کلی حجیم شوید، از شیر نارگیل کنسرو شده پرچرب و شش قاشق غذاخوری کره بادام زمینی برای یک میان وعده افزایش وزن سالم با کا،ی بیشتر استفاده کنید.

بهترین دستور تهیه اسموتی موز کره بادام زمینی با 4 ماده
  • 2 موز یخ زده
  • 4 – 6 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی یا pb2، یا فرعی دوستدار آ،ژی
  • 1 1/2 به 2 فنجان ها شیر انتخابی بسته به ضخامت مورد نظر
  • اختیاری 1/3 فنجان جو سریع یا جو دوسر نورد شده
  • شیرین کننده دلخواه به سلیقه، در صورت نیاز
  • پودر پروتئین اسکوپ اختیاری
  • من همچنین دوست دارم کمی نمک 1/8 قاشق چایخوری اضافه کنم
  • *اگر شیک غلیظ‌تری می‌خواهید، یک موز اضافی اضافه کنید. موز باید حداقل تا حدی قهوه ای باشد قبل از پوست کندن و انجماد.برای تهیه اسموتی موز کره بادام زمینی، جو دوسر را با هم مخلوط کنید تا پودر ریز شود، سپس تمام مواد باقیمانده را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. اگر دوست دارید اسموتی را از شب قبل درست کنید، فوراً بنوشید یا در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های بیشتر کره بادام زمینی

براونی کره بادام زمینی

طرز تهیه میله های پروتئینی دستور العمل آسان

میله های پروتئینی

3 ماده لقمه کره بادام زمینی

3 عدد توپ کره بادام زمینی

مافین کره بادام زمینی سالم با کره بادام زمینی فراستینگ

مافین کره بادام زمینی

بیسکویت کره بادام زمینی کتو بدون لبنیات بدون تخم مرغ

کوکی های کره بادام زمینی کتو

یا این کوکی های وگان کره بادام زمینی

دستور پخت هوموس شکلاتی

هوموس شکلاتی

کوکی های پروتئینی شکلاتی

کوکی های پروتئینی

ایده های تهیه غذا پودینگ چیا

دستور العمل های پودینگ چیا


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/peanut-،er-banana-smoothie/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=peanut-،er-banana-smoothie