رول دارچینی آسان – فقط 4 ماده!


طرز تهیه رول دارچینی ساده در خانه فقط با چهار ماده. دستور تهیه رول دارچین ooey gooey در عرض چند دقیقه جمع می شود، بدون نیاز به مخمر!

بهترین رول دارچینی آسان

بهترین دستور تهیه رول دارچین

این رول های دارچینی جادویی می گیرند ساخت کمتر از یک ساعت، از ابتدا تا انتها.

نه یک شبه نشستن و نه انتظار برای بلند شدن خمیر.

آنها مانند رول های دارچین خانگی ک،یک از ابتدا نرم، لطیف و خوشمزه می شوند، بدون اینکه کار زیادی انجام دهند! اگر عاشق رول دارچینی هستید، اما زمان و ت، که معمولاً برای پخت آنها لازم نیست، این دستور غذا برای شماست.

این کیک لیو، شکلاتی آسان را نیز امتحان کنید

رول دارچین

ساده

4 مواد تشکیل دهنده

برای جمعیت عالی است

فقط 30 دقیقه برای ساخت

با این دستور رول دارچینی، بهترین ها را از هر دو دنیا دریافت می کنید.

روش روشن شدن سریع به شما امکان می دهد مراحل مخمر و تصحیح را به طور کامل نادیده بگیرید. و طعم و بافت باعث می شود مهمانان احساس کنند شیرینی های شیرین ،بناک مستقیماً از سینابون محلی آمده اند!

در حالی که فر روشن است، نان موز شکلاتی درست کنید

ویدیوی دستور تهیه رول دارچین آسان را در بالا تماشا کنید

دستور تهیه رول دارچینی سریع و آسان

مواد تشکیل دهنده رول دارچین آسان

پس ترفند درست ، رول دارچینی تنها با چهار ماده چیست؟

در واقع خمیر پیتزا است!

می‌د،د خمیر پیتزا را در بخش یخچال‌دار فروشگاه‌هایی مانند W،le Foods، Trader Joes، و Wegmans می‌فروشند؟ همین خمیر را می توان به راحتی به جای خمیر خانگی رول دارچینی استفاده کرد.

می تو،د خمیر پیتزای معمولی یا گندم کامل ب،ید. اغلب وگان نیز هست، اگرچه گیاهخواران همیشه باید مواد تشکیل دهنده را بررسی کنند تا مطمئن شوند.

یا می تو،د خمیر خود را در خانه درست کنید – من این دستور پیتزای گیاهی را دوست دارم – و آن را برای یک صبح پرشور یا یک روز بار، فریز کنید.

من حتی زم، که رول ها را با خمیر پیتزا بدون گلوتن درست کردم به موفقیت رسیدم. این ،وما به این م،ی نیست هر خمیر پیتزا بدون گلوتن جواب می دهد، اما ثابت می کند که می توان با استفاده از ترفند خمیر پیتزا، رول های دارچینی بدون گلوتن درست کرد.

من دستور پخت نان دارچینی آسان با خمیر پیتزا آرد بادام را امتحان نکرده ام و در حال حاضر دستور رول دارچین کتو در وبلاگ ندارم (شاید باید درست کنم؟!). با این حال، قطعا می‌تو،د دارچین را به خمیر این مافین‌های کتو اضافه کنید و آن‌ها را با پنیر خامه‌ای بستنی کنید تا یک رول دارچین کم کربوهیدرات فوق‌العاده و آسان بدون مخمر تهیه کنید.

هیچ ، نباید از سرگرمی رول دارچین کنار گذاشته شود!

خمیر پیتزا رول دارچینی

دستور پخت رول دارچین آیسینگ

شما در اینجا گزینه های زیادی دارید.

پوشش خامه پنیری: 8 اونس پنیر خامه ای یا پنیر خامه ای وگان را با 4 اونس کره، 2 فنجان پودر قند و 1 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص در دمای اتاق هم بزنید. در صورت نیاز کمی شیر دلخواه اضافه کنید.

لعاب رول دارچینی اصلی: ۱/۲ فنجان پودر قند یا پودر قند بدون شکر را با ۲ تا ۴ قاشق غذاخوری شیر دلخواه مخلوط کنید. مواد را هم بزنید تا لعاب شود. با قاشق روی رول ها بریزید.

رول دارچینی نوتلا: به جای مایه کیک، روی آن نوتلای خانگی یا هر نوع پودر فندقی یا کره بادام زمینی شکلاتی ،ید.

سایر ایده های فراستینگ آسان: با خیال راحت روی رول ها را با فراستینگ یا کره بادام ذوب شده یا کره نارگیل (مورد علاقه شخصی من) ،یداری کنید. یا می تو،د آنها را برای یک صبحانه سالم با شیرینی مشابه مافین بگذارید.

روی این نان سیب از فراستینگ باقی مانده استفاده کنید

نان دارچینی با 4 ماده ساده

راز نان دارچینی سریع

این ترفند مورد علاقه من برای رول دارچینی آسان است:

برش ها را برش دهید قبل از متحرک.

بعد از اینکه فیلینگ را روی خمیر پخش کردید، آن را قبل از چرخاندن به صورت ورقه‌ای برش دهید تا دیگر نگران تراوش ، و پخش شدن همه جا نباشید.

هنگامی که این روش را امتحان کنید، هرگز به روش نخ یا نخ برنخواهید گشت، زیرا این یک تغییر ساده کل فرآیند پخت رول دارچین را بسیار آسان می کند. به علاوه خیلی کمتر ،یف است!

طرز تهیه رول دارچینی آسان

ابتدا خمیر را روی سطح آردپاشی شده باز کنید. هر آردی اینجا کار می کند.

اگر خیلی ،بناک بود که نمی‌تو،د رول کنید، فقط کمی آرد دلخواه اضافه کنید. خمیر را خیلی نازک گرد کنید؛ فقط کمتر از یک چهارم اینچ به خوبی کار می کند. سپس مواد باقی مانده را روی آن پخش کنید.

نوارهای بلند خمیر را با چاقوی تیز برش دهید. هر نوار را تا حد ممکن محکم بغلت،د و نان های دارچینی نپخته را در یک ظرف پخت چرب شده بچینید. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

به مدت بیست دقیقه بپزید، سپس رول های دارچین را با استفاده از آیسینگ مورد علاقه خود یا یکی از دستور العمل های رول دارچینی خانگی که در بالا نوشته شده است، یخ بزنید.

خمیر پیتزا رول دارچینی خانگی

دستور غذا از رول های دارچین وگان من اقتباس شده است.

  • 16 اونس خمیر پیتزا
  • 2 قاشق غذاخوری کره نرم شده یا روغن نارگیل، یا سس سیب برای کم چرب
  • 3 قاشق غذاخوری قند، در صورت تمایل تصفیه نشده یا زیر شکر
  • 2-3 قاشق چای خوری دارچین
  • در مورد انواع خمیر پیتزا به یادداشت های پست بالا مراجعه کنید. برای تهیه رول دارچینی: خمیر را روی سطح آردپاشی شده باز کنید (هر آردی حتی آرد نارگیل کار می کند). اگر خمیر خیلی ،بناک است که نمی‌توان رول کرد، فقط آرد دلخواه را کم کم اضافه کنید. خیلی نازک رول کنید (فقط کمتر از 1/4 اینچ عالی است). مواد باقی مانده را روی آن پخش کنید. نوارهای بلند را برش دهید، سپس هر کدام را تا حد ممکن محکم بغلت،د. در قالب چرب شده قرار دهید. فر را با دمای 400 فارنهایت گرم کنید. 20 دقیقه بپزید. دستور العمل های فراستینگ در بالا ذکر شده است. اگر دستور غذا را امتحان کردید، حتما آن را در زیر مرور کنید یا به آن امتیاز دهید!مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های ساده تر صبحانه

طرز تهیه مافین نان موز

کلوچه موز

دستور العمل های جو دوسر شبانه

جو یک شبه

بهترین مافین سس سیب سالم و آسان

مافین سس سیب

دستور پخت نان موز سالم

نان موز سالم

مافین مخلوط کن موز بدون آرد

مافین مخلوط کن بدون آرد

دستور العمل آسان فراپوچینو

دستور العمل آسان فراپوچینو

بدون پخت میله های پروتئینی شکلات

میله های پروتئینی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/easy-cinnamon-rolls-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=easy-cinnamon-rolls-recipe