سوپ پاستا فاجیولی (پاستا و لوبیا)


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.
پاستا فاجیولی (پاستا و لوبیا)

ایتالیایی پاستا فاجیولی (پاستا و لوبیا) یک سوپ ماکارونی و لوبیا با طعم عالی، دل،ب، گیاهی است – شام گیاهی عالی برای یک شب سرد.

پاستا فاجیولی (پاستا و لوبیا)

پاستا و لوبیا

این پاستا فاگیولی، معمولا تلفظ می شود ماکارونی فازول یک وعده غذایی فوق العاده و سیر کننده است که شما را در تمام زمستان گرم و راضی نگه می دارد. ،یب لوبیا، سبزیجات و پاستا یک وعده غذایی متعادل و مغذی را ایجاد می کند و آب گوجه فرنگی مملو از طعم است. سفارشی ، و درست ، آن بسیار آسان است، بنابراین با خیال راحت هر گونه سبزیجات یا چاشنی های اضافی را متن، با ذائقه خود اضافه کنید. برخی از دیگر سوپ های مورد علاقه من مانند این Minestrone، سوپ کوفته بوقلمون و گوشت ، و سوپ Acini Di Pepe هستند.

پاستا فاجیولی (پاستا و لوبیا)

اگر به دنبال یک غذای آرام بخش و رضایت بخش هستید، این سوپ را دوست خواهید داشت. این سوپ ک،یک ایتالیایی با مواد ساده و ارزان قیمتی مانند پاستا، لوبیا و سبزیجات درست می‌شود که همه با هم در یک آبگوشت گوجه‌فرنگی پخته می‌شوند. این یک وعده غذایی عالی برای گرم ، شما در یک روز سرد است و یک راه عالی برای استفاده از باقیمانده غذاها یا غذاهای اصلی آشپزی است. معمولا تلفظ می شود ماکارونی فازول اینجا در ایالات متحده، از نام ناپلی آن، pasta e fasule گرفته شده است.

راز من برای علاقه مند ، بچه هایم به این سوپ…

وقتی جوان بودم، لوبیا نمی‌خوردم مگر اینکه مادرم آن را پوره می‌کرد. این کاری است که من هنوز هم امروز انجام می دهم تا بچه های حساسم را بخورند، که همچنین سوپ را به خوبی غلیظ می کند.

آیا پاستا فاگیولی سالم است؟

پاستا فاجیولی یک وعده غذایی مغذی و سیر کننده است که به راحتی می توان آن را در یک رژیم غذایی سالم گنجاند. این محصول با موادی مانند لوبیا، سبزیجات، پاستا و آبگوشت تهیه شده است که منبع خوبی از فیبر، پروتئین و مواد مغذی است.

طرز تهیه پاستا فاگیولی

برای تهیه پاستا فاگیولی، روغن زیتون را در یک قابلمه بزرگ گرم می کنم و پیاز و سیر را تفت می دهم تا نرم شوند. هویج و کرفس ،د شده را اضافه کنید و 5 دقیقه دیگر تفت دهید. کنسرو گوجه فرنگی ،د شده، آبگوشت، آب، لوبیاهای پوره شده یا کامل، ریحان و پونه کوهی، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. حدود 20 دقیقه بجوش،د، سپس پاستا را اضافه کنید و بپزید تا زم، که آل دنته شود، حدود 8 تا 10 دقیقه. گرم را با پنیر پارمزان تازه رنده شده و ریحان یا جعفری ،د شده سرو کنید.

نکات و تغییرات

اگر لوبیاهای خود را کامل ترجیح می دهید، می تو،د از این مرحله صرف نظر کنید. اگر لوبیا بیشتری می خواهید، یک قوطی اضافی اضافه کنید.

  • بدون گلوتن: با مارک مورد علاقه ماکارونی بدون گلوتن آن را بدون گلوتن درست کنید.
  • بدون لبنیات: پنیر موجود در این سوپ اختیاری است، بنابراین این سوپ به طور طبیعی بدون لبنیات است.
  • وگان و گیاهخوار: برای وگان یا گیاهخواری می تو،د از آب سبزیجات استفاده کنید.
  • ارائه ایده ها: این را با مقداری نان ایتالیایی ،د شده سرو کنید و روی آن را با پنیر رنده شده مورد علاقه خود سرو کنید.
  • آن را پنیر! برای یک غذای خاص، روی آن را با یک تکه پنیر سوئیسی توری آلپاین یا موزارلا ذوب شده، خوشمزه، پر کنید.

ذخیره سازی و انجماد

اگر می خواهید غذا را آماده کنید، سوپ را بدون پاستا درست کنید. پس از آماده شدن برای خوردن، پاستا را بپزید و مخلوط کنید. تا 4 روز در یخچال قرار دهید. بعداً برای وعده های غذایی آماده فریز کنید و دوباره گرم کنید. برای یخ زدن بگذارید سوپ خنک شود سپس به ظروف مخصوص فریزر منتقل کنید. تا 3 ماه فریز کنید. برای گرم ، مجدد، از فریز شده در مایکروویو قرار دهید یا بگذارید یک شب در یخچال یخ بزند.

سوپ پاستا و لوبیا با ریحان

دستور العمل های بیشتر سوپ که دوست خواهید داشت

آمادگی: 10 دقیقه

پختن: 25 دقیقه

جمع: 35 دقیقه

بازده: 5 وعده های غذایی

اندازه خدمت: 1 1/2 فنجان

  • در یک قابلمه بزرگ یا فر هلندی، پیاز و سیر را در روغن زیتون روی حرارت متوسط ​​تفت دهید.

  • لوبیاها را با یک قوطی آب در مخلوط کن برقی مخلوط کنید تا تقریباً یکدست شود.

  • لوبیاهای مخلوط شده را به تابه اضافه کنید سپس قوطی سس گوجه فرنگی، کرفس، هویج، آب مرغ، ریحان، برگ بو، جعفری، پونه کوهی، نمک و فلفل را اضافه کنید.

  • 1 فنجان آب اضافه کنید و بگذارید بجوشد. به مدت 20 دقیقه بجوش،د و هر از گاهی هم بزنید.

  • پاستا را اضافه کنید و طبق دستور ماکارونی بدون درب بپزید تا پاستا آل دنته شود.

  • سوپ را در کاسه ها ریخته و در صورت تمایل پنیر رنده شده (اضافه) را روی آن قرار دهید.

مرحله آ،:

لطفا امتیاز دهید و نظر بدهید به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور غذا را دوست داشتید! این به ،ب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

اگر می خواهید این سوپ را بیشتر به صورت سوپ لوبیا درست کنید و پاستا را حذف کنید، یک قوطی دیگر لوبیا کامل اضافه کنید و پاستا را حذف کنید.
نکته آماده سازی غذا: اگر می خواهید این ماکارونی را از قبل درست کنید، پاستا را جداگانه بپزید. اگر ماکارونی را در یخچال بگذارید، مایع آن را می گیرد.

خدمت: 1 1/2 فنجان، کا،ی: 262.5 کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 46 g، پروتئین: 10 g، چربی: 4 g، چربی های اشباع شده: 0.5 g، کلسترول: 46 میلی گرم، سدیم: 623 میلی گرم، فیبر: 5.5 g، قند: 6 g


منبع: https://www.skinnytaste.com/pasta-،ioli-64-pts/