طرز تهیه املت


آموزش درست ، املت! این دستور العمل ساده به راحتی قابل تسلط است و با هر پر کننده ای که دوست دارید خوشمزه است. گیاهان تازه، سبزیجات یا پنیر را امتحان کنید!


املت


این دستور غذای املت یک غذای اصلی در آشپزخانه ماست و امیدوارم در آشپزخانه شما هم باشد. این روش مورد علاقه من برای طرز تهیه املت است. من آن را دوست دارم زیرا نتایج فوق العاده هستند (تخم مرغ های کرکی، لطیف و تازه تنظیم شده را در نظر بگیرید)، اما تسلط بر آن آسان است. با کمی تمرین، می تو،د هر بار یک املت عالی تهیه کنید!

یکی را برای یک صبحانه مقوی درست کنید، یا یکی را برای یک ناهار یا شام سریع و آسان آماده کنید. زیبایی این دستور املت این است که یک گزینه خوشمزه برای هر وعده غذایی است. به علاوه، می تو،د آن را با هر چیزی که دوست دارید پر کنید. از سبزیجات فصلی استفاده کنید یا آن را با پر ، سبزیجات تازه و پنیر ساده نگه دارید. در هر صورت، من فکر می کنم شما آن را دوست خواهید داشت!


مواد اولیه دستور املت


طرز تهیه املت

روش سنتی فرانسوی برای طرز تهیه املت شامل هم زدن تخم‌مرغ‌ها با چنگال در حین پختن آن‌ها برای تشکیل کشک بالشی است. در این دستور غذای اصلی املت، من از روش متفاوتی استفاده می کنم که در ایالات متحده رایج است. به جای هم زدن تخم مرغ ها، با کشیدن تخم مرغ پخته شده از لبه های تابه به وسط آن با کاردک کشک درست می کنم. املت لذیذی به دست می‌آید، و من متوجه شدم که نسبت به روش ک،یک کمی بی‌خطرتر است.

در اینجا چگونه پیش می رود:

ابتدا تخم مرغ ها را هم بزنید. آنها را در یک کاسه متوسط ​​بشکنید و هم بزنید تا سفیده و زرده تخم مرغ با هم مخلوط شوند. با کمی نمک مزه دار کنید.


تخم مرغ های زده شده را در ماهیتابه می ریزیم


بعد، ماهیتابه را گرم کنید. برای تهیه املت 2 تخم مرغی به یک تابه 8 اینچی ترجیحا ن،ب نیاز دارید. آن را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و سپس کف آن را با کره یا روغن بپوش،د.

سپس مخلوط تخم مرغ را در آن بریزید. حرارت را روی متوسط ​​به کم کم کنید. بدون هم زدن بپزید تا لبه های تخم مرغ ها شروع به سفت شدن کنند، حدود 10 ث،ه.


با استفاده از قاشق، تخم مرغ پخته شده را به وسط ماهیتابه بکشید


از یک کاردک برای دور زدن لبه های املت استفاده کنید و تخم مرغ پخته شده را به وسط ماهیتابه بکشید. اجازه دهید تخم مرغ نپخته به سمت لبه های تابه برود. تابه را در صورت نیاز کج کنید تا آبریزش تخم مرغ هدایت شود.


طرز تهیه املت – با قاشق تخم مرغ پخته شده را به وسط ماهیتابه فشار می دهیم و اجازه می دهیم تخم مرغ نپخته به لبه های تابه برود.


این کار را تکرار کنید تا تخم مرغ نپخته شروع به غلیظ شدن کند و به آرامی به سمت لبه های تابه حرکت کنید.


پخت املت در تابه


در این مرحله، با استفاده از کاردک، تخم مرغ خام را به آرامی در یک لایه صاف کنید. بدون هم زدن بپزید تا تخم مرغ ها کاملا سفت شوند. سپس فیل های دلخواه خود را به یک طرف تخم مرغ ها اضافه کنید.

تا بزنید تا ببندد و بپزید تا تخم مرغ ها تازه سفت شوند. از روی حرارت بردارید و با نمک و فلفل مزه دار کنید و سرو کنید!


املت در ماهیتابه با مارچوبه، آووکادو، شاخه های نخود و فتا در یک طرف


نکات طرز تهیه املت

  • انتخاب تابه سمت راست. هنگامی که شما انتخاب می کنید از چه ماهیتابه ای برای این دستور غذا استفاده کنید، باید دو فاکتور را در نظر بگیرید: اندازه و نوع تابه. اندازه ضخامت املت شما را تعیین می کند. برای یک املت 2 تخم مرغی، به یک تابه 8 اینچی نیاز دارید. من همچنین استفاده از تابه ن،ب را در اینجا توصیه می کنم. بیشتر آنها نسبتاً سبک هستند و بر خلاف فولاد ضد زنگ یا چدن سنگین تر، هنگام پخت و پز به راحتی بلند و کج می شوند. به علاوه، سطح ن،ب آن، پختن املت کرکی و دست نخورده را بسیار آسان‌تر می‌کند.
  • و سپس آن را از قبل گرم کنید. وقتی تخم‌مرغ‌ها را اضافه می‌کنید، می‌خواهید تابه داغ باشد، وقتی تخم‌مرغ‌ها را داخل آن می‌ریزید، باید جوش بزنند. سپس، فوراً حرارت را روی متوسط ​​تا کم کم کنید. شروع ، املت روی سطح داغ به پختن سریع آن و تشکیل کشک های پف دار کمک می کند. کاهش حرارت کمک می کند تا تخم مرغ ها بدون قهوه ای شدن بپزند.
  • سریع کار کن تخم مرغ سریع می پزد! برای پختن املت با کشک پف دار و حداقل قهوه ای شدن، باید تخم مرغ ها را تقریباً به طور مداوم حرکت دهید تا کف املت سفت شود.
  • وقتی تخم مرغ نپخته شروع به غلیظ شدن کرد، آن را به آرامی در یک لایه یکنواخت پخش کنید. در وسط املت با یک است، تخم مرغ خام مواجه نخواهید شد و شکل گرد یکنواخت تری خواهد داشت که برای قرار دادن پرکننده های املت مورد علاقه شما ایده آل است.


با استفاده از قاشق املت را روی مواد پر شده به دو نیم کنید


انواع دستور العمل املت

بنابراین، شما یاد گرفتید که چگونه یک املت درست کنید. اکنون برای بخش سرگرم کننده: پر ، آن!

در اینجا می تو،د تقریباً از هر سبزی پخته شده، سبزی تازه یا پنیر استفاده کنید. از ایجاد یک پر ، خوشمزه با مواد مورد علاقه خود لذت ببرید!

برای شروع چند ایده می خواهید؟ در اینجا چند ،یب پرکننده وجود دارد که من دوست دارم:

یا یک املت پنیر ساده با چند قاشق غذاخوری ریکوتا پر کنید. روی آن را با کمی شوید تازه، جعفری یا پیازچه بپاشید.

لذت ببرید!


دستور تهیه املت


بیشتر دستور العمل های تخم مرغ مورد علاقه

اگر دوست داشتید طرز تهیه املت را یاد بگیرید، یکی از این دستور العمل های خوشمزه تخم مرغ را امتحان کنید:

املت

زمان آماده سازی: 5 دقیقه

زمان پخت: 5 دقیقه

زمان کل: 10 دقیقه

خدمت 1

آموزش درست ، املت! این سریع، آسان و خوشمزه برای هر وعده غذایی در روز است. گزینه های پر ، در اینجا بی پایان هستند. موارد دلخواه من را در پست وبلاگ بالا بیابید!

  • 2 تخم مرغ های بزرگ
  • نمک دریا و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • کره یا روغن زیتون فوق بکر، برای تابه
  • پرکننده های مورد نظر، پیشنهادات را در پست وبلاگ بالا بیابید
  • تخم مرغ ها را در یک کاسه متوسط ​​بشکنید و هم بزنید تا سفیده و زرده خوب با هم ،یب شوند. با نمک مزه دار کنید.

  • یک تابه ن،ب 8 اینچی را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. یک تکه کره یا مقداری روغن زیتون به تابه اضافه کنید و بچرخ،د تا کف آن بپوشد. تخم‌مرغ‌ها را در تابه بریزید و حرارت را تا حد متوسط ​​کم کنید. بدون هم زدن بپزید تا لبه ها شروع به سفت شدن کنند، حدود 10 ث،ه. در اطراف لبه های املت، از یک کفگیر استفاده کنید تا تخم مرغ پخته شده را به سرعت به سمت مرکز تابه فشار دهید. اجازه دهید تخم مرغ نپخته به بیرون تابه برود و در صورت ،وم تابه را کج کنید. این کار را تا زم، ادامه دهید که تخم مرغ نپخته غلیظ شود و لبه های املت را به آرامی پر کند، سپس با استفاده از کاردک تخم مرغ خام را به آرامی به صورت یک لایه صاف کنید.

  • بدون هم زدن بپزید تا املت بیشتر جا بیفتد، سپس یک طرف فیلد دلخواهتان را اضافه کنید و طرف دیگر را روی آن تا بزنید. آنقدر بپزید تا تخم مرغ ها کاملا سفت شوند. از روی حرارت بردارید و با نمک و فلفل مزه دار کنید و سرو کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/omelette-recipe/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با