لوبیا سیاه و برنج – طعم پوست


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.

این دستور سریع و آسان برای لوبیا سیاه و برنج خوشمزه است! تهیه شده از سوفریتو، کنسرو لوبیا سیاه و برنج دانه بلند.

برنج و لوبیا سیاه با چنگال

لوبیای سیاه و برنج

این برنج و لوبیا را به ،وان غذای اصلی بدون گوشت با آووکادو یا کنار استیک، گوشت خوک، مرغ کبابی و غیره سرو کنید. شوهر من نصف پورتوریکویی است و برنج و لوبیا زبان عشق او هستند، بنابراین من همیشه این غذای خوشمزه را درست می کنم! این دستور غذای لوبیا سیاه و برنج سالم مشابه آرروز کنگری کوبایی من است، با چند تفاوت. درست ، آنها بسیار آسان است و همیشه مورد توجه هستند. چند مورد دیگر از دستور العمل های لوبیا لاتین مورد علاقه من لوبیا دومینیکن، آرروز با گان،س و لوبیا چیتی مکزیکی است.

قابلمه برنج زرد و لوبیا سیاه

آیا لوبیا سیاه و برنج سالم هستند؟

برنج و لوبیا سیاه هر دو پروتئین دارند و لوبیا سرشار از فیبر است. آنها در کنار هم یک وعده غذایی بسیار سیر کننده را فراهم می کنند. یک وعده 6.5 گرم پروتئین و 4.5 گرم فیبر دارد. همچنین هر دو دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

،اصر

  • تفت دادن: سوفریتو سسی است از پیاز، فلفل و سیر که من در بسیاری از خورش ها، لوبیاها و غذاهای گوشتی استفاده می کنم. من دوست دارم یک دسته بزرگ درست کنم و آن را در قالب های یخ فریز کنم، بنابراین همیشه مقداری در دسترس دارم.
  • لوبیا سیاه: استفاده از کنسرو لوبیا باعث صرفه جویی در زمان می شود.
  • برنج: برنج سفید دانه بلند ب،ید.
  • اب برای پختن برنج و سایر مواد
  • فصل: سازون یک ،یب ادویه لاتین با آچیوت، گشنیز، زیره، پونه کوهی، پودر سیر، نمک و فلفل است. آچیوت همان چیزی است که به برنج رنگ زرد می دهد. می تو،د سازون خانگی درست کنید یا یک بسته را از سوپرمارکت ب،ید.
  • بویلون: برای گیاه خواری، قورمه سبزی را انتخاب کنید، اما مرغ نیز موثر خواهد بود.
  • نمک طعم دادن

طرز تهیه لوبیا سیاه و برنج

  1. سوفریتو را بپزید: یک قابلمه متوسط ​​را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و داخل آن روغن بریزید. سوفریتو را اضافه کنید و چند دقیقه تفت دهید تا معطر شود.
  2. جوشاندن: لوبیا و برنج آبکش شده و سپس آب و سازون و بویلون و نمک را با هم مخلوط کنید. آن را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا بجوشد و بگذارید بپزد تا مایع آن تقریباً جذب شود و فقط روی برنج را بپزد.
  3. دم ،: در قابلمه را با درب ببندید و به مدت 15 دقیقه با حرارت ملایم بپزید. آن را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید 5 تا 8 دقیقه بدون اینکه درب آن را بردارید بماند.

نحوه یخ زدن لوبیا سیاه و برنج

باقیمانده آن در یخچال تا پنج روز یا در فریزر برای چند ماه خوب است. آنها را در ظروف دربسته کوچکتر برای ،مت های جداگانه یا در ظروف بزرگتر نگهداری کنید تا در صورت نیاز به یک غذای جانبی سریع برای شام برای کل خانواده بیرون بیاورید. آنها را یک شب در یخچال ذوب کرده و روی اجاق گاز یا مایکروفر گرم کنید.

طرز تهیه برنج و لوبیا
لوبیا سیاه برنج زرد قابلمه بزرگ
کاسه لوبیا سیاه و برنج

دستور العمل های بیشتر لوبیا سیاه که دوست خواهید داشت:

آمادگی: 15 دقیقه

پختن: 30 دقیقه

زمان استراحت: 5 دقیقه

جمع: 50 دقیقه

بازده: 8 سروینگ ها

اندازه خدمت: 7 /8 فنجان

  • یک قابلمه متوسط ​​سنگین را با درب محکم روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و روغن را اضافه کنید.

  • سوفریتو را اضافه کنید و بپزید تا آب شود و معطر شود و 3 تا 4 دقیقه هم بزنید.

  • لوبیا و برنج آبکش شده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

  • آب، سازون، آبگوشت و نمک را اضافه کنید، هم بزنید و بگذارید بپزد و روی حرارت متوسط ​​بجوشد تا مایع تقریباً همه جذب شود و فقط روی برنج را بپزد.

  • سریع درب ظرف را ببندید و 15 دقیقه با حرارت ملایم بپزید.

  • آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید 5 تا 8 دقیقه بیشتر بماند، بدون اینکه درب آن را بردارید تا بخار برنج تمام شود.

  • با چنگال پف کنید و لذت ببرید.

مرحله آ،:

لطفا امتیاز دهید و نظر بدهید به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور غذا را دوست داشتید! این به ،ب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

خدمت: 7 /8 فنجان، کا،ی: 236 کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 46.5 g، پروتئین: 6.5 g، چربی: 2 g، چربی های اشباع شده: 0.5 g، سدیم: 331 میلی گرم، فیبر: 4.5 g، قند: 0.5 g


منبع: https://www.skinnytaste.com/black-beans-and-rice/