مشاهده تخفیف های رستوران های تهران در نت برگ-غذا شرقی

اگر قصد دارید که برای ظهر و صرف ناهار به آنجا بروید، حتما پیش از رفتن، میز رزرو کنید، چرا که در هنگام ظهر، رستوران معمولا شلوغ است. اگر به رستوران مسلم رفتید پیشنهاد می‌کنیم حتماً ته‌چین آن را امتحان کنید و از طعم رؤیایی آن لذت ببرید. در این رستوران قیمت غذاها نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول به نظر می‌رسد. از نظر فضا و سرویس دهی و کیفیت غذاها توی رده رستوران های درجه یک قرار میگیره اما قیمت هاشون معقول و (به نسبت سایر رقبای هم سطح) مناسب هست. فضای بخش VIP کاملا مجزا از رستورانه و برای مهمانی های کاری، تولد ها، و مهمانی های مهم خانوادگی بسیاااار مناسبه. من از همه غذاهاشون خصوصا اون پیتزای کالزونه و استیک خیلی خوشم اومد.

  • کباب‌ها از محبوبیت غیرقابل انکاری در بین انواع مختلف غذاها برخوردارند.
  • چنان‌چه تمایل دارید تجربه نوش‌جان کردن غذا را در محیط دنج و کوچک داشته باشید، رستوران لئون مکان مناسبی محسوب می‌گردد.
  • رفتار کارکنان آن هم بسیار محترمانه است و حس خوبی به شما انتقال می دهد.
  • رستوران 133 به دلیل امکانات بالایی که دارد در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفت.
  • رستوران عروس لبنان همان‌طور که از نامش مشخص است یک رستوران لبنانی است.

منوی غذایی این رستوران بسیار عجیب است و انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی را با نام‌هایی خاص در آن مشاهده خواهید کرد؛ پس آماده رویارویی با دنیایی از شگفتی و هیجان باشید. در کنار رستوران نارنجستان، رستوران تهران بین را نیز باید یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران دانست که در محدوده سعادت آباد قرار دارد. این رستوران غذاهای خود را به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد و محیطی بسیار لوکس و زیبا دارد. از همه این مزایا که بگذریم، باید به ویوی بی‌نظیری اشاره کنیم که به مشتریان خود از طبقه نهم و پنت هاوس برج عرفان هدیه می‌دهد. در طول شب می‌توانید از مشاهده منظره پایتخت چراغانی‌شده لذت ببرید و یک شب فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. رستوران اردک آبی یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های سلف سرویس تهران محسوب می‌شود.

۲۵. رستوران سنتی و مدرن سیمرغ یزد

اگر طرفدار سرسخت کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه و مجلل هستید، حتماً غذاهای خوشمزه‌ی نایب را امتحان کنید. همیشه خوردن یک غذای خوب می‌تواند هر شرایطی را به یک خاطره خوب تبدیل کند. فست‌فودهای خوش آب‌و‌رنگ و فودکورت‌های تهران شاید برخی اوقات وسوسه‌انگیز به نظر برسند اما در نهایت بیشتر ما ترجیح می‌دهیم غذای خود را در فضای سنتی و اصیل رستوران‌های ایرانی میل مجله خبری غذا کنیم. اما پیداکردن رستوران‌هایی که علاوه‌ بر ایجاد فضای دلنشین، کیفیت مطلوبی هم ارائه دهند ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. بهتر است برای داشتن یک تجربه خوب و دلنشین، پیش از تصمیم‌گیری، ابتدا با بهترین رستوران‌های سنتی این شهر آشنا شویم و سپس رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنیم. شما کدام رستوران سنتی تهران را بیشتر دوست دارید؟ امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

۲۹. باغ رستوران نعل اشکنه همدان یکی از بهترین رستوران های ایران

شعبه دولت رستوران رفتاری همانطور که از نامش معلوم است در خیابان دولت قرار دارد و اگر میخواهید به این شعبه مراجعه کنید در نظر داشته باشید رستوران رفتاری در تقاطع خیابان دولت و بلوار کاوه و در مجاورت داروخانه مقدم واقع شده است. شعبه بام لند رستوران رفتاری هم که در انتهای اتوبان همت، بلوار خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج و سپس، مرکز خرید بام لند قرار دارد. دومین شعبه رستوران روحی در شمال تهران در منطقه نیاوران قرار دارد. اگر میخواهید به شعبه نیاوران رستوران روحی مراجعه کنید در نظر داشته باشید شعبه نیاوران رستوران روحی در غرب میدان نیاوران واقع در خیابان باهنر قرار دارد. به عبارتی، در خیابان باهنر که در غرب میدان نیاوران واقع شده در سمت جنوب خیابان قبل از اینک به میدان برسید، رستوران را مشاهده خواهید کرد.

همچنین امکان رزرو کامل رستوران برای مراسم شما وجود دارد تا بتوانید دورهمی خانوادگی و دوستانه خود را در یکی از بهترین رستوران های تهران داشته باشید. رستوران موبی دیک تهران آن‌قدر به کیفیت کار خود و وفاداری هوادارانش اعتماد دارد که فقط در وعده ناهار باز است. این رستوران با اینکه در محدوده طرح ترافیک و در مرکز شهر تهران واقع شده است و در اطراف خود جای مناسبی برای پارک خودرو ندارد، باز هم در ساعات منتهی به ناهار بسیار شلوغ است.