نان موز پروتئینی – با 10 گرم پروتئین در هر تکه!


اگر عاشق نان موزی هستید و می خواهید در عین حال سالم باشید، این دستور پخت نان موزی با پروتئین بالا در هر برش ده گرم پروتئین باورن،ی به شما می دهد!

نان موز پروتئینی
آن را پین کنید

و بهترین بخش این است طعم آن دقیقا شبیه نان موزی معمولی است.

به طور جدی، شما نمی تو،د طعم هیچ تفاوتی را بچشید.

این نان موزی شیرین، نرم، پف دار و خوشمزه به سرعت به یکی از دستور العمل های صبحانه یا میان وعده های سالم مورد علاقه من تبدیل شده است.

اگر آن را امتحان کردید، امیدوارم که شما هم مثل ما عاشق نان موزی باشید.

خوانندگان نیز عاشق این براونی های پروتئینی هستند

مواد تشکیل دهنده نان موز پودر پروتئین

مواد پروتئینی آسان نان موز

شما به موز رسیده، پودر پروتئین، بکینگ پودر، آرد، جوش شیرین، نمک، شیرین کننده مایع انتخابی، عصاره و،ل خالص، و ماست معمولی یا یون، اختیاری، چیپس شکلات یا گردو و دارچین آسیاب شده نیاز دارید.

دستور غذا به طور طبیعی بدون تخم مرغ است. برای وگان ، آن، به سادگی از ماست بدون لبنیات یا گزینه بدون ماست استفاده کنید. به جای آب پنیر یا کازئین، پودر پروتئین گیاهی مانند پروتئین نخود، سویا یا برنج قهوه ای را انتخاب کنید.

با مارک و طعم پودر پروتئینی که قبلاً می د،د دوست دارید، بروید. من معمولا استفاده میکنم پودر پروتئین نخود بدون طعم و شیرین نشده (مانند این پودر پروتئین)، زیرا من بسیاری از پودرهای پروتئین طعم دار را می بینم که طعمی مصنوعی دارند.

گزینه های آردی که کار می کنند شامل سفید همه منظوره، غلات کامل، آرد جو دوسر و برخی مخلوط های بدون گلوتن است. آرد شیرینی سبوس دار نتیجه متراکم تری نسبت به من می دهد، اما از نظر فنی نیز کار می کند. من آرد نارگیل یا آرد بادام را توصیه نمی کنم.

در صورت تمایل یک مشت گردو، بادام ،د شده، نارگیل ،د شده، مینی شکلات چیپسی، کشمش، قلب شاهدانه، دانه چیا و غیره را داخل آن بریزید.

در اینجا بیش از 25 دسر با پروتئین بالا آورده شده است

در بالا – ویدیوی دستور پخت نان موز پروتئینی را تماشا کنید

نان سریع موز پروتئینی سالم

طرز تهیه نان موزی پروتئینی

با چرب ، یک قالب نان 9×5 اینچی شروع کنید. من همچنین دوست دارم کف تابه را با کاغذ روغنی بپوشانم تا نان بعد از پخت به راحتی بیرون بیاید.

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و از یک کاسه بزرگ خارج کنید تا همه مواد با هم ،یب شوند. این به راحتی می تواند یک دستور یک کاسه باشد.

موزها را در کاسه با چنگال له کنید، سپس بقیه مواد مرطوب را با همزن بزنید. در صورت تمایل می تو،د مواد خشک را مستقیماً به این کاسه اضافه کنید یا در صورت تمایل آنها را در یک ظرف جداگانه مخلوط کنید. بیش از حد مخلوط نکنید.

خمیر نان پروتئینی را در قالب آماده شده بریزید. آن را در طبقه وسط فر قرار دهید و به مدت چهل دقیقه بپزید.

فر را خاموش کنید اما در فر را باز نکنید. نان موزی را به مدت پنج دقیقه دیگر در فر خاموش بگذارید.

بعد از این مدت، اگر روی نان طلایی شد اما خلال دند، که در مرکز فرو کرده اید عمدتاً تمیز بیرون نیامد، می تو،د یک لایه فویل حلبی روی آن قرار دهید و پنج تا ده دقیقه دیگر یا در صورت نیاز بپزید.

قبل از اینکه کناره های آن را با چاقو بچرخ،د و آن را در یک بشقاب بزرگ برگرد،د، اجازه دهید گوشت پخته شده کاملا خنک شود.

روی آن را با دستمال پارچه ای یا کاغذی بپوش،د و یک شب روی پیشخوان یا در یخچال نگهداری کنید. طعم و بافت روز بعد بعد از اینکه رطوبت اضافی فرصت فرار داشته باشد ده برابر بهتر می شود.

پخت نان موز در فر

سرو و نگهداری دستور غذا

نان موز پروتئینی به تنهایی عالی است. یا روی آن را با کره بادام، کره بادام زمینی، پنیر خامه ای وگان، کره کدو تنبل یا نوتلا خانگی سرو کنید.

یک تکه نان موزی تنها با یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی نزدیک به پانزده گرم پروتئین خواهد داشت. در مورد یک میان وعده سالم صحبت کنید!

با توجه به مواد فاسد شدنی، توصیه می کنم باقیمانده غذا را بعد از یک روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. آنها باید تا چهار روز ادامه داشته باشند.

یا باقی مانده نان موزی را برش دهید و آن را در یک ظرف در بسته به مدت سه ماه یا بیشتر فریز کنید. بین هر برش یک لایه کاغذ روغنی اضافه کنید تا به هم ن،بند. قبل از سرو آب کنید.

نان میان وعده سالم با پروتئین بالا

با استفاده از اندازه گیری گرم

اگر می‌خواهید نان سریع پروتئینی را به‌جای اندازه‌های فنج، زیر، با ترازو غذا درست کنید، در اینجا مقادیری برای اندازه‌گیری وجود دارد:

180 گرم آرد، 60 گرم پودر پروتئین، هر کدام 120 گرم ماست و شربت افرا خالص، عسل یا آ،، 60 گرم روغن یا آب، 10 گرم عصاره و،ل خالص و 360 گرم موز له شده. حدود سه موز

همچنین به یاد داشته باشید که موادی را که بر حسب گرم اندازه گیری نمی شوند (بیکینگ پودر، جوش شیرین، نمک و دارچین اختیاری) به آن اضافه کنید.

دستور غذا از نان موز سالم و نان موز شکلاتی من اقتباس شده است.

نان موز با پودر پروتئین
  • 1 1/2 فنجان سفید، اسپلت یا آرد جو دوسر (یا این نان موز آرد بادام را امتحان کنید)
  • 1/2 فنجان پودر پروتئین (60 گرم)
  • 1 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 3/4 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 3/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 قاشق چایخوری دارچین
  • 1 1/2 فنجان موز بیش از حد رسیده له شده
  • 1/2 فنجان ماست یا موز اضافی
  • 1/2 فنجان شربت افرا خالص، عسل یا آ،
  • 1/3 فنجان روغن یا آب
  • 2 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص
  • اختیاری شکلات چیپسی، گردو، نارگیل و غیره
  • گریس الف قالب نان 9×5و کف آن را با کاغذ روغنی بپوش،د. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. همه مواد را با هم مخلوط کنید، خمیر را در قالب صاف کنید و 40 دقیقه بپزید. فر را خاموش کنید، اما حتی یک شکاف در را باز نکنید. نان موز پروتئینی را به مدت پنج دقیقه دیگر در فر بسته بگذارید. مال من همیشه بعد از این زمان انجام می شود. اگر مال شما به دلایلی (آب و هوا، فر کالیبره نشده و غیره) هنوز در مرکز نرم است، روی آن را با فویل حلبی بپوش،د و پخت را ادامه دهید تا زم، که خلال دند، که در مرکز فرو کرده اید عمدتاً تمیز بیرون بیاید. اجازه دهید خنک شود، سپس کناره ها را با چاقو بچرخ،د و داخل بشقاب برگرد،د. اگر بتو،د صبر کنید، طعم و بافت روز بعد بهتر می شود!مشاهده حقایق تغذیه

میان وعده های بیشتر با پروتئین بالا

اسموتی موز کره بادام زمینی

طرز تهیه میله های پروتئینی دستور العمل آسان

میله های پروتئینی

دستور تهیه موس شکلاتی توفو

پودینگ پروتئینی

کیک پروتئینی شکلاتی در یک لیوان

کیک لیو، پروتئینی شکلاتی

بستنی تمرینی شکلاتی بدون بستنی ساز

بستنی پروتئینی

دستور العمل های پودینگ چیا

اسموتی توت فرنگی

اسموتی توت فرنگی

کوکی های پروتئینی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/protein-banana-bread/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=protein-banana-bread