پاستا چارد سوئیسی سریع و آسان


ماکارونی با لوبیا سفید گیاهی
غذای سریع ماکارونی چارد سوئیسی
پاستای سوئیسی چارد سریع و آسان با روکش متنی

این شام ماکارونی سریع، وسواس جدید ماست! ،یب سس گوجه‌فرنگی خامه‌ای، سیر و دانه‌های رازیانه، همراهی عالی برای چغندر لطیف، لوبیا سفید و پاستا است. بهترین ،مت این است که در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود!

یک وعده از چغندر سوئیس و ماکارونی فارفاله در یک کاسه سفید

چرا ما این دستور العمل برای پاستا چارد سوئیسی را دوست داریم

یک چیز قطعی است، اگر شما می‌شناسید و دوست دارید چارد سوئیسی سوئیسی ساده ما را دوست داشته باشید، باید این دستور پخت ماکارونی سوئیسی چارد سوئیس را با بسته‌بندی سبزیجات امتحان کنید.

سوئیس Chard ستاره درخشان این دستور غذاست، و با سس گوجه فرنگی خامه ای (خیلی بله!)، ادویه معطر (امگ دوستش خواهید داشت) و لوبیا سفید دل،ب (پروتئین!) همراه شده است. آیا به گیاهخواری بودن آن نیز اشاره کردیم؟ بنابراین برای دوشنبه بدون گوشت یا هر شب شلوغ هفته برای آن موضوع عالی است!

نکات مهم دستور غذا

  • فقط در 25 دقیقه آماده می شود!
  • خامه و دانه رازیانه طعم دهنده هستند! آنها ظرف تنها چند دقیقه طعم فوق‌العاده لذیذ و پیچیده‌ای به غذا می‌دهند – یکی از مزه‌کنندگان گفت: “بوسه سرآشپز!”
  • یک وعده غذایی مقوی، کامل و گیاهی در یک کاسه
  • مملو از سبزیجات تازه و لوبیا
  • یک غذای عالی برای تکمیل یک سبزیجات قدرتمند مانند سوئیس چارد
  • ما آن را به بهترین دستور العمل های فصلی سالم اضافه کردیم، بسیار خوب است!

مواد اصلی این دستور غذا

مواد لازم برای تهیه ماکارونی چغندر سوئیسی که روی سطح سفید گذاشته شده است مانند ماکارونی، جعفری پکورینو رومانو، سیر ورقه شده، لوبیا سفید، گوجه فرنگی و چاشنی های مختلف
  • سوئیس چارد: از یک دسته بزرگ سوئیس چارد (12 تا 16 اونس) استفاده کنید. برای شستن و ،د ، چغندر دستورالعمل ها را دنبال کنید و ساقه ها و برگ ها را جدا نگه دارید زیرا در زمان های مختلف به دستور غذا اضافه می شوند.
  • پاستا: در صورت تمایل به ده اونس پاستا، گندم کامل یا بدون گلوتن نیاز دارید.
  • چاشنی ها: سیر، فلفل قرمز ،د شده، جعفری، فلفل سیاه، نمک.
  • روغن: روغن زیتون اضافی
  • دانه رازیانه: دانه های رازیانه همان چیزی است که این دستور غذا را برجسته می کند! آنها به این ماکارونی گیاهی طعم سوسیس ایتالیایی را می دهند که ،یبی ک،یک با چغندر سوئیسی است. اگر آن را دوست ندارید، آنها را حذف کنید یا به جای آن از 1 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک یا چاشنی ایتالیایی برای طعم بیشتر استفاده کنید.
  • پنیر: پکورینو رومانوی ،د شده برای سرو. پارمزان، آسیاگو یا پنیر سخت ایتالیایی دیگر جایگزین های عالی هستند.
  • خامه فرم گرفته: برای غلیظ شدن سس و حالت خامه ای آن. (به ما اعتماد کنید! خامه این دستور را بسیار خاص می کند!)
  • گوجه فرنگیها: هم از رب گوجه فرنگی و هم از یک قوطی گوجه فرنگی ،د شده (ترجیحاً تفت داده شده در آتش) استفاده کنید.
  • لوبیا: قوطی لوبیا سفید، آبکش شده و آبکشی شده است.

آموزش گام به گام درست ، پاستا چارد سوئیسی با لوبیا سفید

ماکارونی را بجوش،د و سپس ساقه شاتوت را با چاشنی بپزید

مرحله 1: پاستا را بجوش،د

یک قابلمه بزرگ آب را به جوش آورده و نمک بزنید. پاستا را طبق دستورالعمل بسته تا زم، که کاملاً آل دنته شود بپزید. زیاد نپزید چون داخل سس می‌شود و در عرض یک دقیقه کمی بیشتر می‌پزد. خوب آبکش کنید و پاستا را گرم نگه دارید.

مرحله 2: ساقه چغندر را با ادویه بپزید

روغن را در یک تابه بزرگ سنگین روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و ساقه های شاتوت را اضافه کنید. بپزید، یک یا دو بار هم بزنید تا نرم شوند، که باید حدود 2 تا 3 دقیقه طول بکشد. سیر، رازیانه و تکه های فلفل قرمز را اضافه کنید و سپس در حالی که مرتب هم می زنید بپزید تا سیر کمی قهوه ای شود. این کار حدود 2 تا 3 دقیقه طول می کشد.

برگ شاتوت و لوبیا را اضافه کنید سپس پاستا و خامه را اضافه کنید

مرحله 3: برگ شارد، لوبیا و گوجه فرنگی را اضافه کنید

برگ های شاتوت، لوبیا، گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی را به همراه ¾ قاشق چای خوری نمک مخلوط کنید. روی ظرف را بپوش،د و اجازه دهید تا زم، که سبزی ها پژمرده شوند، بجوشد. این حدود 2 تا 3 دقیقه طول می کشد. درب آن را بردارید و در مدت 4 تا 5 دقیقه مرتباً هم بزنید تا سس کمی کم شود و ساقه های شغال نرم شوند.

مرحله 4: پاستا و خامه را اضافه کنید

پاستا پخته شده و خامه غلیظ را در مخلوط شاتوت و لوبیا بریزید و سپس با فلفل مزه دار کنید. در حین هم زدن به مدت یک دقیقه بجوش،د و سپس پاستا چارد سوئیس را بین 4 بشقاب ت،یم کنید و روی هر وعده را با جعفری و پنیر رومانو بپوش،د.

ماکارونی شاتوت را در ظرفی با جعفری و پکورینو رومانو تزئین کنید

سوالات متداول و نکات تخصصی

چجوری باید چغندر سوئیس رو برای آشپزی آماده کنم؟

ساقه ها را به تاس های کوچک (حدود ¼ تا ½ اینچ) ،د کنید. ساقه ها را بشویید و آبکش کنید و سپس سبزی ها را تقریبا ،د کنید. سبزی ها را در سالاد اسپینر بشویید و خشک کنید. مطمئن شوید که ساقه ها و برگ ها را جدا نگه دارید. دستورالعمل های کامل ما را در مورد نحوه تهیه چغندر سوئیس در اینجا ببینید.

آیا می توانم این پاستا را از قبل درست کنم؟

بله، می تو،د آن را در ظرف در بسته نگهداری کنید و به مدت 3 روز در یخچال قرار دهید.

چگونه باید ماکارونی چارد سوئیس را دوباره گرم کنم؟

برای گرم ، مجدد این ظرف در مایکروویو، یک وعده را به یک کاسه مخصوص مایکروویو منتقل کنید و روی آن را با کاغذ روغنی یا حوله کاغذی بپوش،د. به مدت 1 دقیقه در مایکروویو قرار دهید. هم بزنید و سپس به مدت 1 تا 1 ½ دقیقه بیشتر یا تا زم، که بخار داغ شود در مایکروویو قرار دهید. آن را در آ، هم بزنید و لذت ببرید.

برای گرم ، مجدد روی اجاق گاز، آن را با کمی آب یا آب گوشت روی حرارت متوسط ​​در قابلمه ای متوسط ​​هم بزنید تا دم بکشد. مراقب باشید بیش از حد نپزد وگرنه پاستا حالت لطیفی به خود می گیرد.

چگونه چغندر سوئیس را بدون طعم تلخ بپزیم؟

نکته کلیدی در اینجا این است که ساقه ها طول، تر از برگ ها بپزند. ساقه ها بیشتر طول می کشد تا ش،ته شوند و تلخی آن را از دست بدهند، بنابراین باید آنها را جدا نگه دارید و قبل از شروع برگ ها، فرآیند پخت را شروع کنید. همچنین می تو،د چغندر خود را با پیاز شیرین بپزید تا طعم تلخ را کاهش دهید.

تغییرات برای امتحان و جایگزینی

  • دانه های رازیانه را جایگزین کنید، آنها را حذف کنید یا به جای آن از 1 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک یا چاشنی ایتالیایی استفاده کنید.
  • در مرحله 4 پوست لیمو یا آب لیموی تازه را به ماکارونی شاتوت اضافه کنید.
  • سوسیس ایتالیایی، سوسیس بوقلمون یا سوسیس مرغ با مشخصات طعم شگفت انگیزی هستند.
  • به جای ماکارونی پاپیونی که در تصویر اینجا آمده است از اسپاگتی یا لینگوئین استفاده کنید.
  • کمی پنستا یا گوانسیاله را با ساقه های شغال سرخ کنید.
  • بیکن پخته شده را ،د کرده و در آ، در ظرف خود بریزید.

روش های بیشتر برای طبخ با چاد سوئیسی

وقتی Swiss Chard با بازو از باغ می آید (آنجا بودم!) ممکن است به چند ایده دیگر برای دستور پخت نیاز داشته باشید:

شام پاستا بسته بندی شده با سبزیجات اضافی برای امتحان ،

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این شام ماکارونی سریع، وسواس جدید ماست! ،یب سس گوجه‌فرنگی خامه‌ای، سیر و دانه‌های رازیانه، همراهی عالی برای چغندر لطیف، لوبیا سفید و پاستا است. بهترین ،مت این است که در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود!


¾ قاشق چایخوری نمک، به علاوه بیشتر برای آب پخت ماکارونی

در صورت تمایل 10 اونس پاستا، گندم کامل یا بدون گلوتن

¼ فنجان روغن زیتون فوق بکر

1 دسته بزرگ چغندر سوئیسی (12 تا 16 اونس)، ساقه و برگ جدا شده، ،د شده و شسته شده*

5 حبه سیر، پوست کنده و نازک برش دهید

¼ قاشق چای خوری فلفل قرمز ،د شده یا به دلخواه

¼ قاشق چایخوری دانه رازیانه

1 قوطی لوبیا سفید 15 اونس، آبکش شده و آبکشی شده است

1 قوطی گوجه فرنگی 14 اونسی، ترجیحا برشته شده در آتش

رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری

¼ فنجان خامه فرم گرفته

¼ فنجان جعفری ،د شده

پنیر پکورینو رومانو رنده شده برای سرو

فلفل سیاه تازه آسیاب شده، به مزه


  1. یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید. نمک بزنید و پاستا را طبق دستور بسته تا زم، که کاملاً آل دنته شود بپزید. خوب آبکش کنید و گرم نگه دارید.
  2. در همین حال، روغن را در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. ساقه های شغال را اضافه کنید و بپزید، یک یا دو بار هم بزنید تا زم، که تازه شروع به نرم شدن کند، 2 تا 3 دقیقه. سیر ورقه شده، رازیانه و فلفل قرمز را اضافه کنید و مرتباً هم بزنید تا سیر تازه شروع به قهوه ای شدن کند، 2 تا 3 دقیقه.
  3. برگ های شاتوت، لوبیا، گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی و ¾ قاشق چای خوری نمک را با هم مخلوط کنید. روی آن را بپوش،د و بجوش،د تا سبزی ها پژمرده شوند، 2 تا 3 دقیقه. درب آن را بردارید و بپزید، مرتباً هم بزنید تا سس کمی کم شود و ساقه های شغالی نرم شوند، 4 تا 5 دقیقه.
  4. پاستا پخته شده و خامه غلیظ را در مخلوط شاتوت و لوبیا هم بزنید. با فلفل مزه دار کنید. 1 دقیقه بجوش،د و هم بزنید. بین 4 بشقاب ت،یم کنید و روی آن را با جعفری و پنیر رومانو بریزید

یادداشت

*برای تهیه چغندر سوئیس: ساقه ها را به مکعب های کوچک (حدود ¼ تا ½ اینچ) ،د کنید، بشویید و آبکش کنید. سبزی ها را درشت ،د کنید. بشویید و در سالاد اسپینر خشک کنید. جدا نگه دارید.

دانه های رازیانه: اگر طعم دانه های رازیانه را دوست ندارید، آنها را حذف کنید یا به جای آن از 1 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک یا چاشنی ایتالیایی استفاده کنید.

Make Ahead: قابل نگهداری در یخچال تا 3 روز. برای گرم ، مجدد در مایکروویو، یک وعده را به یک کاسه مخصوص مایکروویو منتقل کنید. با کاغذ پوست یا حوله کاغذی بپوش،د. مایکروویو 1 دقیقه. هم بزنید و به مدت 1 تا 1 ½ دقیقه بیشتر یا تا زم، که بخار داغ شود در مایکروویو قرار دهید. خوب هم بزنید و لذت ببرید. برای گرم ، مجدد روی اجاق گاز، کمی آب یا آب گوشت را روی حرارت متوسط ​​در قابلمه ای متوسط ​​هم بزنید تا دم بکشد. زیاد نپزید وگرنه ماکارونی لطیف می شود.

  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • زمان فعال: 20 دقیقه
  • زمان پخت: 20 دقیقه
  • دسته بندی: غذای اصلی
  • روش: صفحه اجاق گاز
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 2 فنجان
  • کا،ی: 452
  • قند: 6 گرم
  • چربی: 16 گرم
  • کربوهیدرات ها: 62 گرم
  • فیبر: 8 گرم
  • پروتئین: 14 گرم

کلید واژه ها: ماکارونی سوئیس چارد، دستور پخت ماکارونی چارد سوییسی،

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/fast-easy-swiss-chard-pasta/