بررسی تخصصی بهترین رستوران های تهران +ویدیو +نظرات + تصاویر + نقشه-غذا شرقی

البته در این بسته‌بندی آماده جای سبزی و ترشی خالی بوده که می توانید جداگانه سفارش دهید. از ویژگی های آن می توان به طبقاتی بودن این باغ رستوران اشاره کرد که در ۶ طبقه و در حدود ۴۰۰۰ متر زیر بنا احداث شده است. آلاچیق های شیشه ای که در طبقات مختلف این رستوران به چشم می خورد، اجازه می دهد از تماشای منظره اطراف لذت ببرید. رفتار خدمه بسیار مودبانه و حرفه‌ای است و در ضمن فضا برای مراسم‌هایی مثل تولد یا هر مراسمی که به رزرو قبلی نیاز داشته باشد مناسب است. همانطور که حدس زدید شلوغ است و پر از آدم‌های جورواجور و به درد قرار ملاقات نمی‌خورد.

  • ، خورشت قوره بادمجان و حتی موساکای یونانی تا غذاهای عربی چون سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله و حمص چند گزینه را انتخاب کنند.
  • مشتریانی که در محدوده هستند و نمی‌توانند به صورت حضوری خرید کنند، با تماس تلفنی و سفارش غذای خود، آن را درب منزل تحویل می‌گیرند.
  • رستوران هتل پارسیان استقلال ، جزو بهترین رستوران های شمال تهران شناخته می شود و به خاطر قرار گرفتن در محیطی دنج، عالی ترین مکان برای صرف غذا با آرامش خاطر خواهد بود.
  • رستوران اسفندیار دارای سالنی نسبتا بزرگ است و به همین خاطر ازدحام و شلوغی جمعیت آنقدر آزار دهنده نخواهد بود.

رستوران گردانبرج میلادبا دکوراسیون داخلی بی نظیری که دارد، یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود. مهم ترین ویژگی این رستوران،چرخش 360 درجهآن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد. رستوران شاندیز جردن توانسته در سال‌های اخیر به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران تبدیل شود و مهمانان خود را مجله خبری غذا از سراسر کشور جذب ‌کند. رستوران شاندیز جردن محل صرف غذای افراد معروف زیادی است که آن را به همه توصیه می‌کنند. رستوران شاندیز جردن فضای خوبی برای شیشلیک‌خوران اصیل محسوب می‌گردد. رستوران‌های فشم معمولاً دارای فضای باز بسیار زیبایی هستند؛ اما رستوران بهشت فشم که به‌صورت طبقاتی بنا شده است را می‌توان یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز دانست.

بهترین رستوران های شمال تهران

مهم ترین ویژگی این رستوران، چرخش 360 درجه آن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد. کیفیت بالای غذاهای رستوران، رفتار محترمانه پرسنل و محیط دنج و دلنشین سنسو از دیگر مزیت‌های آن هستند. فراموش نکنید که این رستوران علاوه بر اینکه بین بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرد، جزو رستوران های لوکس تهران هم هست. اگر به رستوران سنسو رفتید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یکی از غذاهای استیک، پاستا یا سالاد سزار آن را امتحان کنید. سفره‌خانه سنتی باربد هم از آن دسته از بهترین رستوران های تهران به شمار می‌آید که در منطقه‌ی ونک واقع شده و با فضا و غذاهای فوق‌العاده، کیفیت بسیار خوبی را به مخاطبانش ارائه می‌دهد.

بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه

در این رستوران غرب تهران موسیقی زنده هم برای میهمانان نواخته می‌شود تا طعم غذاهای با کیفیت بیشتر به چشم آید. نحوه سرو غذا در برخی شعبات سلف سرویس بوده و سالاد بار این مجموعه نیز شامل انواع سالادهای فصل است. کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در این مجموعه رستوران، به همراه قیمت مناسب آن باعث شده که همیشه شلوغ باشد و به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل شود. رستوران شرف الاسلامی نیز یکی دیگر از رستوران های معروف در بازار تهران است. این رستوران نیز به دلیل محبوبیت تهچین ها و زرشک پلوهایش در میان بهترین رستوران های تهران جا گرفته است. شرف الاسلامی در سال ۱۳۱۷ تاسیس شده و هنوز هم با همان کیفیت سر پاست.

سوشی خونه سه شعبه در پایتخت دارد که در منطقه های قیطریه، شهرک غرب و دولت قرار دارند. خوردن غذاهای خوشمزه مازندران در رستوران لذت فراوانی را نصیب آن دسته از مشتریانی می‌‌کند که تمایل دارند غذاهای مورد علاقه خود را از یک رستوران خوب و معتبر سفارش دهند. فضای صمیمی و گرمی که در رستوران خوان باشی شاهد آن هستیم فرصت ارزشمندی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند در کمال آرامش به صرف غذاهای لذیذ و مورد پسند خود بپردازند. کیفیت غذاهای آن عالی است و جزو بهترین رستوران های جنوب تهران است. ظرفیت پذیرش این مکان ۲۰۰ نفر می باشد و کیفیت غذاها بی نظیر و درجه یک است. اینجا ترکیبی از غذاهای سنتی و غذاهای مدرن ایرانی دارد که همه‌شان کیفیت بالایی دارند.

رستوران خونه تهران

رستوران بهاران در میدان پونک، بلوار میرزا بابایی، روبروی در شهروند، پلاک ۶۲ قرار دارد. چلوکبابی شمشیری با برخورداری از مدیریتی خوب آمادگی دارد خوشمزه‌ترین کباب‌ها را در پاسخ به تقاضای مشتریان خود به آنها عرضه کند. کباب برگ، کباب کوبیده و… از جمله غذاهای محبوب و مشتری‌پسندی هستند که با مراجعه به بهترین رستوران در بازار بزرگ تهران می‌توان از طعم لذت‌بخش آنها بهره‌مند شد. به احتمال زیاد برای شما هم جالب باشد که مثلا غذای مورد علاقه خود را در قدیمی ترین رستوران بازار تهران صرف کنید.