جوجه بولونی زمینی – Fit Foodie Finds


بولونیز مرغ چرخ شده.

این بولونیز مرغ آسیاب شده دارای یک سس بولونیز خانگی فوق العاده خوشمزه است و با ماکارونی مورد علاقه شما جفت می شود. لذت بردن!

ما دوست داریم دستور العمل های مرغ آسیاب شده اینجا در Fit Foodie Finds زیرا مرغ به هر چیزی که می‌پزید طعم زیادی می‌افزاید. برای اطلاعات بیشتر به پیمایش ادامه دهید دستور العمل های مرغ آسیاب شده سالم

بولونیس مرغ چرخ شده در یک کاسه با پاستا.

این بولونیز مرغ آسیاب شده مورد علاقه خوانندگان Fit Foodie است. این یکی از بهترین دستور العمل های مرغ آسیاب شده سالم ما است، زیرا حاوی سبزیجات، پروتئین بالا است و فقط با یک تابه درست می شود! شما آن را دوست دارم.

به طور جدی یکی از بهترین دستور العمل های مرغ آسیاب شده

بنابراین، اجازه دهید در مورد این بولونی مرغ آسیاب شده بحث کنیم. همه چیز در مورد تطبیق پذیری و طعم و مزه عطر و طعم است. آیا می خواهید آن را به ،وان یک ایده شام ​​سالم بخورید؟ آیا می خواهید یک دستور غذا برای ناهار آماده کنید؟ می خواهید یک دسته سه گانه درست کنید و برای بعد فریز کنید؟ این بولونی مرغ آسیاب شده همه اینها و خیلی چیزهای دیگه رو راضی میکنه😀

این دستور غذای بولونیز مرغ آسیاب شده فقط در یک تابه درست شده است و با تمام طعم ها درست می شود و همچنین با سبزیجات نیز بسته بندی شده است!

بولونی مرغ زمینی ما

در این پست طرز تهیه یکی از بهترین دستور العمل های مرغ آسیاب شده در اینترنت، نحوه سرو و فریز ، آن را به شما آموزش می دهیم.

PS: این به طور جدی ممکن است یکی از موارد باشد بهترین دستور العمل های مرغ آسیاب شده سالم ما تا به حال ساخته ایم! به علاوه، در حال حاضر یک ،صر اصلی در آشپزخانه های خانواده ما است.

چرا شما آن را دوست دارم!

شگفت انگیز به ،وان باقی مانده

در خدمت جمعیت است

بسته بندی سبزیجات

PS: اگر به دنبال یک گوشت چرخ کرده متفاوت هستید، ماهیتابه گوشت چرخ کرده مکزیکی یا پوسته بوقلمون زمینی ما را امتحان کنید!

ادویه های خشک شده برای بولونیز مرغ آسیاب شده در یک کاسه.

لوازم آشپزخانه

در اینجا همه موارد ضروری برای تهیه یکی از شگفت انگیزترین دستور العمل های بولونی مرغ آسیاب شده وجود دارد. PS: اینها وسایل آشپزخانه عالی هستند که برای تهیه هر دستور العمل مرغ آسیاب شده در دسترس هستند!

مواد تشکیل دهنده ویژه

برای لیست کامل مواد تشکیل دهنده، برای مقدار مواد و دستورالعمل ها به کارت دستور غذا بروید.

بولونیز مرغ چرخ شده

  • چاشنی ها: Worcester،re، پودر سیر، پاپریکا، آویشن خشک، رزماری خشک، جعفری خشک، پونه کوهی خشک، فلفل قرمز خشک، نمک و فلفل.
  • جوجه مزرعه: نمی توان بولونیز مرغ چرخ کرده را بدون مرغ چرخ کرده داشت! به راحتی می تو،د برای یک زمین دیگر مانند گوشت ،، بوقلمون یا حتی یک زمین گیاهی استفاده کنید.
  • سبزیجات چرخ شده: پیاز سفید، حبه های سیر، هویج و کرفس به ،وان پایه گیاهی این بولونیز شگفت انگیز ،یب می شوند.
  • گوجه فرنگیها: ما از 2 قوطی بزرگ گوجه فرنگی ،د شده و همچنین رب گوجه فرنگی استفاده می کنیم.
  • شکر قهوه ای روشن: شکر قهوه ای کمی به این بولونی شیرینی و عمق می بخشد.
  • ماکارونی فاسد: ما عاشق بولونی مرغ آسیاب شده خود با روتینی هستیم، اما هر نوع پاستا موثر خواهد بود. با تنوعی که دوست دارید بروید!

تاپینگ ها

  • پنیر پارمزان تازه رنده شده
  • ریحان ،د شده
سبزیجات چرخ شده در قابلمه استاک.

طرز تهیه بولونیزی مرغ آسیاب شده

ادویه های خشک را مخلوط کنید

نمک، پودر سیر، پاپریکا، آویشن، رزماری، جعفری، پونه کوهی، تکه های فلفل قرمز و فلفل سیاه را در یک کاسه کوچک اضافه کنید و مخلوط کنید تا مخلوط شوند.

مرغ را تفت دهید و ادویه اضافه کنید

یک فر بزرگ هلندی را روی حرارت متوسط/ زیاد گرم کنید و 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را به فر هلندی اضافه کنید. وقتی زیتون معطر شد، مرغ چرخ کرده را به فر هلندی اضافه کنید و مرغ را با قاشق چوبی به قطعات کوچک ،د کنید.

ادویه ها را به مرغ اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید. اجازه دهید مرغ حدود 5 دقیقه یا تا زم، که مرغ تقریبا پخته شود اما هنوز تکه های صورتی رنگی داشته باشد بپزد و سپس مرغ را با قاشق سوراخ دار از فر هلندی خارج کرده و به ظرفی جداگانه منتقل کنید.

سبزیجات را تفت دهید

هر گونه روغن یا چکه مرغ را در فر هلندی نگه دارید. یک قاشق غذاخوری دیگر روغن زیتون را به فر هلندی اضافه کنید و سپس پیاز و کمی نمک اضافه کنید.

اجازه دهید پیاز 4-5 دقیقه تفت داده شود و سپس سیر، هویج و کرفس را اضافه کنید. اجازه دهید سبزیجات به مدت 2 دقیقه دیگر بپزند.

گوجه فرنگی را اضافه کنید

گوجه فرنگی ،د شده، رب گوجه فرنگی، شکر قهوه ای و ورسسترشر را به فر هلندی اضافه کنید و مواد را با همزن بزنید. سس را روی حرارت متوسط/ زیاد به جوش آورید.

بولونی را بجوش،د

مرغ چرخ کرده را دوباره داخل فر هلندی بریزید، مخلوط کنید و حرارت را کم کنید و اجازه دهید بولونیس مرغ بدون درب روی حرارت ملایم به مدت 1.5 ساعت بجوشد.

بعد از اینکه بولونی به جوش آمد و مقداری از مایع آن پخته شد، بولونی را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید 10-15 دقیقه بماند.

پاستا را آماده و سرو کنید

در حالی که بولونی در حال استراحت است، ماکارونی را طبق دستورالعمل بسته آماده کنید. بولونی را روی پاستا سرو کنید و روی آن را با پارمزان و جعفری ،د شده سرو کنید. لذت بردن!

بولونیز آرام پز

آن را امتحان کنید!

آرام پز بولونی

آیا می خواهید یک مجموعه آن را داشته باشید و رویکرد آن را به بولونیز فراموش کنید؟ شما عاشق بولونی پز آرام ما خواهید شد.

دریافت دستور العمل

مرغ چرخ شده در قابلمه با سس بولونیز.

نکات برتر

در زمان جوشیدن عجله نکنید: 1.5 ساعت زمان جوشیدن برای این دستور کاملاً مهم است! این به سبزیجات و گوجه فرنگی اجازه می دهد تا به یک سس غنی و خوش طعم بپزند.

Dاوبل یا سه برابر برای بعد: این دستور غذا به ،وان باقیمانده غذا در طول هفته یا انجماد برای زمان دیگری فوق العاده است. اگر فر هلندی شما اجازه می دهد، آن را دو یا حتی سه برابر کنید!

با ماکارونی مورد علاقه خود سرو کنید: ما دوست داریم این بولونیس مرغ آسیاب شده را با روتینی سرو کنیم، اما واقعاً هر پاستا موثر خواهد بود.

سوالات متداول

بولونی چه طعمی دارد؟

سس بولونیز دارای طعم گوشت، شراب و گوجه فرنگی است. این یک سس غنی است که به دلیل استفاده از گوشت چرخ کرده و سبزیجات ،د شده یا ریز ،د شده بیشتر غلیظ است تا ،.

بولونی چیست؟

بولونیز یک سس گوشت است که از بولونیای ایتالیا می آید و به طور سنتی روی پاستا سرو می شود یا در لاز،ا استفاده می شود.

آیا می توانم این دستور را گیاهی کنم؟

ما این را با یک زمین گیاهی آزمایش کردیم و عالی بود. با خیال راحت از نوع مورد علاقه خود استفاده کنید.

آیا می توانم از انواع مختلف گوشت چرخ کرده استفاده کنم؟

آره! بسیاری از شما این دستور را با بوقلمون، گوشت چرخ کرده یا گوشت ،ن چرخ کرده درست کرده اید.

آیا می توانم این دستور را فریز کنم؟

آره! این بولونیز یک دستور العمل فوق العاده برای فریز ، برای بعد است. دستورالعمل ها را می تو،د در زیر در این پست پیدا کنید.

جدیدترین دستور پخت مرغ

بیشتر

بولونیز مرغ آسیاب شده در قابلمه استاک.

طرز سرو مرغ چرخ شده بولونی

پاستا تا آ،! ما این دستور غذا را با پاستا روتینی دوست داریم، اما ماکارونی فتوچینی، اسپاگتی یا موی فرشته نیز خوشمزه خواهد بود!

Lآیا برای سرو سالاد با این بولونیز مرغ آسیاب شده می خواهید؟ اجازه دهید هر یک از موارد زیر را توصیه کنیم:

ذخیره سازی

یخچال: اجازه دهید بولونیس چرخ شده مرغ کاملا خنک شود. سپس در ظرف دربسته انتقال دهید. ماندگاری در یخچال تا 3-5 روز.

برای بعد فریز کنید

این یک دستور العمل عالی برای فریز ، برای بعد است! ماکارونی را اضافه کنید و اجازه دهید بولونیس مرغ کاملا خنک شود. داخل کیسه ای به اندازه گالن در فریزر قرار دهید و سپس تا حد امکان هوا را خارج کنید. ببندید و تا 3 ماه فریز کنید.

بولونیس مرغ آسیاب شده روی پاستا سرو می شود.
بولونیز مرغ چرخ شده.

مرغ چرخ شده بولونی

این بولونیز مرغ آسیاب شده دارای یک سس بولونیز خانگی فوق العاده خوشمزه است و با ماکارونی مورد علاقه شما جفت می شود. ساخته شده در یک قابلمه روی اجاق گاز!

آمادگی:30 دقایق

پختن:2 ساعت ها

جمع:2 ساعت ها 30 دقایق

چربی 16

کربوهیدرات ها 55

پروتئین 29

،اصر

تاپینگ ها

  • پنیر پارمزان تازه رنده شده
  • ریحان ،د شده

دستورالعمل ها

  • 1 قاشق چایخوری نمک کوشر، پودر سیر، پاپریکا، آویشن، رزماری، جعفری، پونه کوهی، تکه های فلفل قرمز و فلفل سیاه را به یک کاسه کوچک اضافه کنید و مخلوط کنید تا مخلوط شوند. کنار بگذارید.

  • یک فر بزرگ هلندی را روی حرارت متوسط/ زیاد گرم کنید و 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را به فر هلندی اضافه کنید. وقتی زیتون معطر شد، مرغ چرخ کرده را به فر هلندی اضافه کنید و مرغ را با قاشق چوبی به قطعات کوچک ،د کنید.

  • ادویه ها را به مرغ اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید. اجازه دهید مرغ حدود 5 دقیقه یا تا زم، که مرغ تقریباً پخته شود اما هنوز چند تکه صورتی داشته باشد بپزد. مرغ را با قاشق سوراخ دار از فر هلندی خارج کرده و به ظرفی جداگانه منتقل کنید.

  • هر گونه روغن یا چکه مرغ را در فر هلندی نگه دارید. یک قاشق غذاخوری دیگر روغن زیتون به فر هلندی اضافه کنید و سپس پیاز را اضافه کنید. پیاز را با ¼ قاشق چایخوری نمک مزه دار کرده و مخلوط کنید. 4-5 دقیقه اجازه دهید پیاز تفت داده شود و سپس سیر، هویج و کرفس را اضافه کنید. اجازه دهید سبزیجات به مدت 2 دقیقه دیگر بپزند.

  • گوجه فرنگی ،د شده، رب گوجه فرنگی، شکر قهوه ای و ورسسترشر را به فر هلندی اضافه کنید و مواد را با همزن بزنید. سس را روی حرارت متوسط/ زیاد به جوش آورید.

  • مرغ چرخ کرده را دوباره داخل فر هلندی بریزید، مخلوط کنید و حرارت را کم کنید و اجازه دهید بولونیس مرغ بدون درب روی حرارت ملایم به مدت 1.5 ساعت بجوشد. دوره ای هم بزنید.

  • بعد از اینکه بولونی به جوش آمد و مقداری از مایع آن پخته شد، بولونی را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید 10-15 دقیقه بماند.

  • در حالی که بولونی در حال استراحت است، ماکارونی را طبق دستورالعمل بسته آماده کنید. بولونیز را روی پاستا سرو کنید و روی آن را با پارمزان و ریحان ،د شده سرو کنید.

ارزش غذایی

کا،ی: 472کیلو کا،ی کربوهیدرات ها: 55g پروتئین: 29g چربی: 16g فیبر: 5g قند: 8g


منبع: https://fitfoodiefinds.com/ground-chicken-bolognese/