دستور تهیه پاستا کدو حلوایی – خامه ای، سالم، خوشمزه


با سس غلیظ و خامه‌ای، این دستور پخت ماکارونی کدو حلوایی بو داده خوشمزه، یک شام دلپذیر مورد علاقه پاییزی است و دلیل خوبی هم دارد!

طرز تهیه پاستا کدو حلوایی

پاستا کدو حلوایی خامه ای

اگر به دنبال یک دستور غذای سالم و راحت هستید که همه خانواده دوستش داشته باشند، حتما این غذای ک،یک ماکارونی پاییزی را امتحان کنید.

مهمانان همیشه دستور غذا را می‌پرسند و مردم می‌خواهند چند ث،ه به عقب برگردند!

سس ماکارونی کدو حلوایی غلیظ، غنی، تند و خوش طعم برای یک شام گیاهی ساده روی ماکارونی کاملا پخته ریخته می شود.

آن را در مهم، های فانتزی یا جشن شکرگزاری یا شام کریسمس سرو کنید. یا با سرو این پاستا کدو حلوایی سالم به جای مارینارا یا پستو معمولی، کمی هیجان را به شب های معمولی هفته اضافه کنید.

برای دسر، براونی سیب زمینی شیرین درست کنید

در بالا ویدیوی طرز تهیه پاستا کدو حلوایی را مشاهده کنید

مواد تشکیل دهنده پاستا کدو حلوایی

مواد تشکیل دهنده سس پاستا کره بو داده

شما فقط به چند ماده نیاز دارید: کدو حلوایی زمستانه، سیر، نمک، فلفل، آویشن و جوز هندی خشک، روغن زیتون یا اسپری، موسیر یا پیاز، پنیر خامه ای یا خامه نارگیل، پاستا دلخواه، شیر دلخواه، و پارمزان یا مخمر تغذیه ای اختیاری. .

کدو حلوایی: کدو حلوایی بلوط ،د شده یا سیب زمینی شیرین نیز در این دستور غذا کار می کند. من سعی نکردم کدو را جایگزین کدو حلوایی کنم.

موسیر ها: این ها کمی شیرین تر و ملایم تر از پیاز هستند. اگر موسیر در دست ندارید، یک پیاز کوچک را جایگزین سه موسیر کنید.

سیر: برای تهیه آسان از سیر ،د شده استفاده می کنم. همچنین می تو،د حبه های سیر کامل ب،ید و حبه های پوست کنده را ریز ،د کنید تا سیر ریز شده خود را درست کنید.

برای وگان سس پاستا کدو حلوایی، از مخمر مغذی و خامه نارگیل یا پنیر خامه ای بدون لبنیات استفاده کنید. به جای کره قهوه ای از روغن استفاده کنید. بر خلاف برخی دیگر از دستور العمل های ماکارونی کدو حلوایی، در این دستور پخت پنیر بز یا ریکوتا وجود ندارد.

دستور العمل پاستا آماده غذای سالم

بهترین پاستا برای استفاده چیست؟

وقتی ،ت به ماکارونی برای این دستور می‌رسد، آسمان محدود است.

من دوست دارم ماکارونی لوله ای یا با سطح بزرگ و چین دار انتخاب کنم، زیرا هر نودل سس بیشتری دارد.

نمونه هایی از شکل های ماکارونی که به خوبی کار می کنند عبارتند از پنه، روتینی، صدف، فارفاله، ریگاتونی، کاواتاپی، چرخ های واگن یا ماکارونی آرنجی.

شما همچنین می تو،د این دستور را با اسپاگتی، فتوچین یا پاستا بدون گلوتن مورد علاقه خود درست کنید. یا سس را روی کدو اسپاگتی یا نودل کدو حلوایی مارپیچی بریزید تا یک نسخه کم کربوهیدرات و کتو دوست داشته باشید.

دستور پخت ماکارونی کره ای خانگی

آیا می تو،د از کدو حلوایی یخ زده استفاده کنید؟

می تو،د تکه های کدو حلوایی از قبل ،د شده را ب،ید (ترفندی آسان برای صرفه جویی در زمان) یا یک کدو حلوایی کامل را پوست بگیرید و برش دهید. کره های بسته بندی شده و کامل باید به راحتی در Wegmans، Trader Joes، W،le Foods و فروشگاه های مواد غذایی معمولی در دسترس باشند.

اگر گزینه های بالا در دسترس نبود می تو،د از کدو حلوایی منجمد استفاده کنید. قبل از برشته ،، تکه ها را کاملاً آب کنید و رطوبت اضافی را با دستمال کاغذی پاک کنید.

اگر خودتان کدو حلوایی ،د شده درست می کنید، ابتدا کل کدو حلوایی زمستانه را با آب بشویید. سپس از یک لایه بردار سبزیجات برای جدا ، پوست استفاده کنید.

کدو حلوایی را از طول نصف کنید. دانه ها را بردارید و دور بریزید. کدوهای باقی مانده را به قطعاتی به اندازه نیم اینچ برش دهید.

ریگاتونی اسکواش زمست، گیاهی

طرز تهیه دستور پخت

یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د. کنار بگذارید.

در یک کاسه بزرگ، کدو حلوایی مکعبی را با موسیر، روغن یا اسپری، نصف نمک و چند تکان فلفل آسیاب شده بریزید.

یک لایه روی سینی کاغذ روغنی بچینید. (موسیرها سریع‌تر برشته می‌شوند، بنابراین یا آن‌ها را در فویل قلع بپیچید یا فقط چند تکه کوچکی را که ممکن است در حین برشته ، بسوزند دور بریزید.)

سینی را در طبقه وسط فری که از قبل گرم نشده قرار دهید. در را ببندید و حرارت را روی 450 درجه فارنهایت قرار دهید.

35 دقیقه بپزید. سبزیجات پخته شده را به مخلوط کن یا قابلمه منتقل کنید و شیر دلخواه، پنیر خامه ای یا خامه نارگیل، باقیمانده نمک، آویشن، جوز هندی و سیر ،د شده را به آن اضافه کنید.

مخلوط کنید یا از مخلوط کن غوطه ور استفاده کنید تا سس کدو حلوایی خانگی کاملا یکدست شود.

یک قابلمه آب نمک را بجوش،د و پاستا را داخل آن بریزید و طبق دستور بسته بپزید. زه کشی. برای بهترین نتیجه، پاستا را آبکشی نکنید.

سس را روی حرارت قرار دهید تا به دمای مورد نظرتان برسد. پاستا را هم بزنید. اگر منبع پروتئینی اضافه می کنید، آن را در اینجا هم بزنید.

در کاسه یا بشقاب سرو کنید و با مخمر مغذی یا پارمزان و مریم گلی تازه تزیین کنید.

پاستا را با یکی از این دستور العمل های گل کلم سرو کنید

ایده های ناهار آماده غذای گیاهی

پیشنهادات سرو پاستا کدو حلوایی

قبل از سرو، در صورت تمایل با مریم گلی تازه یا یک شاخه رزماری خشک تزئین کنید.

کلم برو،ل تفت داده شده، قارچ تفت داده شده، سالاد آووکادو یا مارچوبه کبابی همگی گزینه‌های کناری دوست‌داشتنی برای این غذای ماکارونی زمست، هستند.

یا یک سالاد ساده کلم پیچ یا اسفناج را با گوجه فرنگی گی،ی، هویج رنده شده، گردو یا گردو برشته شده و وینگرت با،امیک انتخاب کنید.

برای اینکه آن را یک وعده شام ​​درست کنید، در انتها پروتئین پخته شده دلخواه را هم بزنید.

اگر یک یا چند نفر از مهمانان شما گیاه خوار هستند، قبل از افزودن بیکن، سوسیس، ماهی تن، میگو، مرغ یا سایر گوشت ها، وعده های آنها را سرو کنید.

ذخیره و گرم ، باقیمانده غذا

سس ماکارونی کدو حلوایی را می توان به تنهایی یا از قبل روی ماکارونی نگهداری کرد.

اجازه دهید پاستا و سس قبل از قرار دادن در یخچال در یک قابلمه درب دار یا در ظروف آماده غذا درب دار سرد شوند – من استفاده کردم این ظروف آماده سازی غذای شیشه ای.

ماکارونی باقیمانده به مدت 3-5 روز در یخچال باقی می ماند. همچنین می‌توان آن را منجمد کرد، اگر پس از ذوب شدن، بافت تا حدودی مات‌دار آن برایتان مهم نیست.

برای گرم ، مجدد وعده های باقی مانده به صورت جداگانه، قبل از مایکروویو، مقدار کمی شیر (یا شیر گیاهی) را به هر وعده اضافه کنید. یا پاستا را با کمی شیر دلخواه در قابلمه ای بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و مرتب هم بزنید.

دستور العمل مک و پنیر کدو حلوایی
  • 2 فنجان ها کدو حلوایی ،د شده (320 گرم)
  • 3 موسیر، یا یک پیاز کوچک
  • 1 قاشق چایخوری نمک و فلفل برای چشیدن
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون یا کره یا اسپری روغن در صورت نیاز
  • 1 قاشق غذاخوری سیر ریز ریز شده
  • 1 قاشق چایخوری آویشن خشک
  • 1/4 قاشق چایخوری جوز هندی آسیاب شده
  • 1 1/4 فنجان شیر انتخابی
  • 4 اونس پنیر خامه ای یا خامه نارگیل
  • 8 اونس پاستا (یا سس را روی سبزیجات یا کدو اسپاگتی سرو کنید)
  • مریم گلی تازه اختیاری و پارمزان یا مخمر تغذیه ای، برای خدمت
  • یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د و آن را کنار بگذارید. موسیرها را پوست بگیرید و به قطعات بزرگ ،د کنید. کدو و موسیر را با روغن یا اسپری، نصف نمک و چند تکان فلفل آسیاب شده بریزید. یک لایه روی سینی فر بچینید و در فری که از قبل گرم نشده قرار دهید. (می تو،د موسیرها را در فویل بپیچید یا فقط چند تکه کوچک را که ممکن است در حین تفت دادن بسوزند بیرون بیندازید.) حرارت را روی 450 فارنهایت روشن کنید و 35 دقیقه بپزید. همه مواد به جز پاستا و مریم گلی را در مخلوط کن یا با همزن دستی پوره کنید تا غلیظ و یکدست شود. پاستا را طبق دستور بسته بجوش،د. آبکش کنید اما آبکشی نکنید. سس پوره شده را روی اجاق گاز گرم کنید تا به دمای مورد نظر برسد. سس را بچشید و در صورت تمایل نمک و چاشنی های اضافی اضافه کنید. پاستا آل دنته را با سس کدو حلوایی هم بزنید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های خوشمزه پاستا آسان

بهترین دستور العمل آلفردو وگان

سس آلفردو وگان

دستور العمل مک و پنیر کدو تنبل مخفی سالم

کدو تنبل مک و پنیر

(می خواهید ماک و پنیر کدو حلوایی درست کنید؟ به سادگی کدو را با کدو حلوایی در دستور بالا جایگزین کنید.)

کتو گل کلم کاسرول کم کربوهیدرات

خوراک کلم

دستور العمل آلفردو گل کلم خامه ای

سس آلفردو گل کلم

مک و پنیر سالم

مک و پنیر سالم

دستور غذای وگان مک و پنیر

وگان مک و پنیر


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/،ernut-squash-pasta-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=،ernut-squash-pasta-recipe