سوپ قارچ وحشی و فرارو


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.
سوپ قارچ وحشی و فرارو

شما این دستور غذای خوشمزه، سالم و سیر کننده قارچ وحشی و سوپ فارو را که مانند یک وعده غذایی میل می کند، دوست خواهید داشت!

سوپ قارچ وحشی و فرارو

سوپ قارچ وحشی و فرارو

چیزی بسیار دلپذیر در خوردن سوپ در ماه های سردتر وجود دارد. این نسخه سبک تر از دستور پخت قارچ وحشی و سوپ فارو اینا گارتن شما را شگفت زده خواهد کرد. طعمی لو، و فانتزی دارد و در عین حال احساس آرامش و گرما می کند. هر بار که این سوپ قارچ وحشی را برای خانواده و دوستان درست می کنم، دیوانه می شوند! این بهترین قارچی است که تا به حال پیدا کرده ام. اگر عاشق سوپ قارچ هستید، باید سوپ برنج وحشی مرغ شیتاکه و سوپ قارچ تورتلینی سه پنیر را نیز امتحان کنید.

یک کاسه سوپ قارچ و فرارو با قاشق

سلام، من هدر کی جونز هستم—من یک متخصص تغذیه، یکی از نویسندگان کتاب های آشپزی Skinnytaste و بنیانگذار برنامه وزن و تندرستی هستم. احساس بهتر بهتر غذا خوردن.

من روشی مهربان‌تر، عاقلانه‌تر و آسان‌تر برای پایان دادن به غذا خوردن احساسی و رهایی از وزن بدون اراده یا رژیم را به اشتراک می‌گذارم – یک راه کاملاً جدید. و اگر می تو،د از حمایت اضافی در سفر کاهش وزن خود استفاده کنید، لطفا بروید درست همین جا برای فرصتی برای برنده شدن در یک جلسه مربیگری انفرادی با من!

من با بیش از 2000 زن کار کرده ام که ابزارهای روحی و عملی را برای ایجاد کاهش وزن پایدار و سلامتی از درون به بیرون به اشتراک گذاشته اند و هر ماه یک نفر را برای دریافت جایزه انتخاب می کنم. جلسه آموزش زوم رایگان با من.

اگر متوجه شدید که نمی تو،د به یک برنامه سالم پایبند باشید یا با خوردن احساسی مشکل دارید، می دانم که این جلسه کمک خواهد کرد و من دوست دارم با شما کار کنم. من هم انجام می دهم جلسات آموزشی رایگان گروهی چند بار در ماه داخل من گروه فیسبوک خود را دوست داشته باشید سالم.

سبزیجات در فر هلندی

مواد لازم سوپ قارچ

بیکن دودی، قارچ های چوبی، فاروی دل،ب، پیاز، هویج، کرفس، آب گوشت ، و شراب مارسالا با هم می جوشند تا یک سوپ غنی و لایه ای درست کنند که قطعاً غذا را دوست دارد.

چه چیزی را با سوپ قارچ سرو کنید

من این سوپ خاکی و پر را با نان شیرینی تازه سرو می کنم و سالاد مجلسی جینا با عشق. همچنین عالی است (شاید حتی بهتر است!) برای ناهار روز بعد دوباره گرم شود.

آیا سوپ قارچ برای سلامتی مفید است؟

این سوپ قارچ وحشی و فارو قطعا برای سلامتی مفید است! سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌ا،یدان‌های موجود در قارچ‌های cremini و porcini و از پیاز، هویج، کرفس و سیر است. Farro همچنین یک غذای فوق العاده سالم است (در زیر ببینید چرا farro یک غذای فوق العاده است)، و آب گوشت ، و بیکن کانادایی سرشار از پروتئین و سایر مواد مغذی هستند.

چرا farro یک غذای فوق العاده است؟

این غلات باست، مملو از مواد مغذی است! این منبع عالی از پروتئین، فیبر و مواد مغذی مانند منیزیم، روی و برخی از ویتامین های گروه B است.

سوپ قارچ در یک کاسه

دستور العمل های بیشتر سوپ که دوست خواهید داشت

آمادگی: 15 دقیقه

پختن: 1 ساعت

جمع: 1 ساعت 15 دقیقه

بازده: 6 وعده های غذایی

اندازه خدمت: 1 1/2 فنجان

  • پورسینی خشک را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی آن را با چهار فنجان آب بپوش،د: بگذارید تا بجوشد. حرارت را خاموش کنید، در قابلمه را بپوش،د و اجازه دهید تا 20 دقیقه خیس بخورد.

  • در همین حین، روغن زیتون را در یک قابلمه ته سنگین یا فر هلندی گرم کنید.

  • بیکن یا پانستای کانادایی، پیاز، هویج و کرفس را اضافه کنید و به مدت 10 دقیقه روی حرارت متوسط ​​تفت دهید و هر از گاهی هم بزنید تا سبزیجات نرم شوند.

  • سیر و فارو را اضافه کنید و 2 دقیقه تفت دهید سپس قارچ ،ی و مارسالا را اضافه کنید و 5 دقیقه دیگر به پخت ادامه دهید.

  • مایع خیساندن پورسینی را مستقیماً در قابلمه سوپ صاف کنید. آبگوشت و آویشن را اضافه کنید.

  • پورسینی ها را زیر آب سرد بشویید سپس آنها را درشت ،د کرده و به سوپ اضافه کنید.

  • نمک و 1 قاشق چایخوری فلفل را اضافه کنید، سوپ را به جوش بیاورید و تا حدودی روی آن را ببندید و حرارت را کم کنید تا به مدت 45 دقیقه بجوشد.

  • درست قبل از سرو، کره و آرد را با هم له کنید و به سوپ اضافه کنید. بچرخ،د تا ،یب شوند.

  • در صورت تمایل، یک یا دو قاشق غذاخوری دیگر شراب مارسالا و نمک بیشتری اضافه کنید. جعفری بپاشید و سرو کنید.

مرحله آ،:

لطفا امتیاز دهید و نظر بدهید به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور را دوست دارید! این به ،ب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

دستور غذا اقتباس شده از Ina Garten

خدمت: 1 1/2 فنجان، کا،ی: 331 کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 39 g، پروتئین: 14 g، چربی: 13 g، چربی های اشباع شده: 4 g، کلسترول: 19 میلی گرم، سدیم: 867 میلی گرم، فیبر: 6 g، قند: 6 g




منبع: https://www.skinnytaste.com/wild-mushroom-and-farro-soup/