سوپ گل کلم – بهترین دستور پخت سوپ خامه ای!


شما می خواهید این دستور سوپ گل کلم فوق العاده آسان را بارها و بارها برای شام درست کنید، زیرا بسیار خامه ای و خوشمزه است!

بهترین دستور پخت سوپ گل کلم خامه ای

بهترین دستور پخت سوپ گل کلم

به طور جدی ممکن است به یکی از دستور العمل های مورد علاقه جدید شما تبدیل شود.

اگر به دنبال یک سوپ ساده گل کلم هستید که برای مهمانان من، باشد یا به ،وان یک غذای خانوادگی سریع و سالم در شب سرو شود، قطعا این دستور پخت سوپ است.

طعم سوپ گل کلم غلیظ و پنیری شبیه چیزی است که در یک رستوران فانتزی که با شمع روشن می شود پیدا می کنید. و با این حال، کل دستور غذا را می توان در کمتر از بیست دقیقه، از ابتدا تا انتها، کنار هم ریخت.

در اینجا 25 دستور غذای سالم دیگر گل کلم آورده شده است

دستور تهیه سوپ گل کلم گیاهی سالم

آسان

کربوهیدرات کم

لبنیات رایگان

فقط 6 ماده

این غذای سالم و خالص در یک کاسه است. و با مواد بسیار کمی، سوپ گل کلم خامه‌ای به این اندازه خوب نیست.

این دستور همچنین می تواند وگان، کتو، بدون گلوتن، W،le30، پالئو، بدون شکر، سویا و بدون روغن باشد. اما آنقدر غنی و خوش طعم است که در حین غذا خوردن همه این چیزها را فراموش خواهید کرد.

طعم آن شبیه یک نسخه سالم تر از سوپ سیب زمینی پخته شده است!

از باقی مانده گل کلم برای بال های بوفالو گل کلم استفاده کنید

مواد لازم سوپ گل کلم

مواد تشکیل دهنده سوپ گل کلم

این دستور غذا فقط به چند ماده اولیه نیاز دارد: سیر، گل کلم، موسیر یا پیاز، نمک، قدرت پیاز و شیر مورد علاقه شما.

چاشنی های اختیاری شامل پیازچه یا پیازچه ،د شده (پیاز سبز)، گل کلم تفت داده شده، کلم بروکلی، قارچ، یا هویج، کروتون، تکه های بیکن (برخی از مارک ها در واقع گیاهی هستند)، چدار، جعفری و غیره است.

برای تهیه سوپ گل کلم بدون لبنیات و وگان، من دوست دارم از شیر بادام هندی یا بادام هندی استفاده کنم. یا گاهی آن را با شیر نارگیل کنسرو شده برای یک نسخه فوق العاده غنی درست می کنم.

اگر برای سوپ گل کلم هندی کمی زردچوبه یا پودر کاری، زنجبیل و فلفل بریزید، گزینه شیر نارگیل بسیار خوب است.

کره یا روغن اختیاری طعمی غنی می‌افزاید. یا می تو،د آن را برای سوپ کتو گل کلم کم چرب یا Weight Watchers که هنوز خامه ای و خوشمزه است حذف کنید.

با گل کلم به ،وان پایه و بدون خامه یا سیب زمینی غلیظ، دستور غذا بسیار کم کا،ی است حتی اگر بخواهید چربی اختیاری را اضافه کنید.

در حال حاضر پرطرفدار: کاسرول گل کلم

سوپ گل کلم کتو کم کربوهیدرات

طرز تهیه سوپ گل کلم

دستور پخت را بخو،د و تمام مواد خود را جمع آوری کنید.

گل کلم، پیاز یا موسیر، سیر، نمک، پودر پیاز و شیر دلخواه را به یک قابلمه متوسط ​​اضافه کنید و این مخلوط را کاملا بجوش،د.

بپزید و هر از گاهی هم بزنید تا گل کلم نرم شود. پنیر را هم بزنید (در صورت استفاده) و با غوطه وری یا مخلوط کن معمولی پودر کنید. گرم سرو کنید. دستور پخت با نان ذرت، نان تست سیر یا کلوچه ،یسی عالی است.

اجازه دهید سوپ قبل از پوشاندن باقیمانده غذاها خنک شود یا در ظروف آماده‌سازی غذا در بسته قرار دهید و به مدت سه تا پنج روز در یخچال قرار دهید. همچنین می تو،د سوپ باقی مانده را تا چهار ماه فریز کنید. قبل از سرو روی اجاق گاز را ذوب کرده و دوباره گرم کنید.

نکته دستور پخت: در صورت تمایل می تو،د ابتدا گل کلم را تفت دهید. من معمولاً از آن مرحله صرف نظر می کنم و برای یک سوپ گل کلم سریع و ساده به جای بو داده از گل کلم خام شروع می کنم.

در بالا – ویدیوی دستور پخت سوپ گل کلم را تماشا کنید

دستور پخت قابلمه

برای درست ، سوپ گل کلم در قابلمه، همه مواد به جز پنیر اختیاری را در یک اجاق گاز آرام مخلوط کنید. من این را دوست دارم دیگ دیگ 8 کوارتی.

روی آن را بپوش،د و چهار تا شش ساعت بپزید تا گل کلم نرم شود. در صورت استفاده پنیر را هم بزنید. با یک مخلوط کن معمولی یا غوطه ور هم بزنید تا سوپ غلیظ و خامه ای شود.

سوپ گل کلم قابلمه فوری

برای تهیه دستور غذا در یک قابلمه فوری، به سادگی همه مواد را به جز پنیر اختیاری در یک زودپز 6 لیتری مخلوط کنید.

درب ظرف را ببندید و با فشار به مدت شش دقیقه بپزید. قبل از استفاده از رهاسازی سریع، اجازه دهید فشار طبیعی به مدت پانزده دقیقه آزاد شود تا فشار باقیمانده خارج شود.

در صورت تمایل پنیر را هم بزنید. از مخلوط کن غوطه وری یا مخلوط کن معمولی استفاده کنید تا سوپ را پودر کنید تا یکدست و خامه ای شود.

خوانندگان نیز این برنج پنیری گل کلم را دوست دارند

سوپ گل کلم سالم
  • 6 فنجان ها گل کلم (حدود 1 سر)
  • 2 موسیر یا 1/4 فنجان پیاز، ،د شده
  • 2 قاشق غذاخوری سیر ریز ریز شده
  • 1 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 قاشق چایخوری پودر پیاز، و جوز هندی دلخواه
  • 4 فنجان ها شیر انتخابی
  • 3 قاشق غذاخوری کره یا روغن – یا حذف بدون چربی
  • اختیاری 1 1/2 فنجان تکه های پنیر
  • *یک ویدیوی بالا در پست برای همه ،، که تماشای دستور پخت مرحله به مرحله را مفید می دانند وجود دارد. دستورالعمل های قابلمه و سوپ گل کلم قابلمه فوری نیز در بالا ذکر شده است.برای تهیه سوپ گل کلم، به سادگی تمام مواد به جز پنیر اختیاری را در یک قابلمه متوسط ​​اضافه کنید. به جوش بیاورید. پس از جوش آمدن، آن را به مدت 10 دقیقه یا تا زم، که گل کلم نرم شود، روی متوسط ​​​​بپزید – گاهی اوقات هم بزنید. در صورت استفاده، پنیر را هم بزنید تا ذوب شود. از مخلوط کن یا مخلوط کن غوطه وری سوپ را پودر کنید تا ، رنگ شود. در صورت تمایل تزیین کنید. باقیمانده غذا را می توان برای یک روز دیگر در یخچال یا فریز کرد. اگر دستور غذا را امتحان کردید، لطفاً نظر خود را بگذارید یا به آن امتیاز دهید!مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های بیشتر سوپ سالم

طرز تهیه سوپ عدس

طرز تهیه سوپ عدس

دستور تهیه قارچ خانگی استروگانف

استراگانوف قارچ

دستور العمل کاری نارگیل تایلندی

دستور العمل کاری نارگیل

سوپ قارچ سالم

قارچ سوپ جو

بهترین سوپ لوبیا سیاه (خانگی)

طرز تهیه سوپ لوبیا سیاه

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

سوپ کدو حلوایی

دستور تهیه سوپ چدار کلم بروکلی مخفیانه سالم

سوپ چدار کلم بروکلی وگان

و برای دسر…

رول دارچینی آسان

رول دارچینی آسان


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/cauliflower-soup-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=cauliflower-soup-recipe