غذاهای آمریکایی ۷ غذایی که آمریکایی ها عاشقشان هستند چرب زبان

اما ما امروز سه تا از معروف ترین هایشان را خدمتتان معرفی می کنیم تا در رزرو تور مشهد بهترین رستوران ها را به راحتی شناسایی کنید. اول از هر چیز بد نیست بدانید کباب ترکی که معرف حضور همه هست اسم اصلی اش «دونر» یا «دُنر» است. رستورانی هم در مشهد به همین نام وجود دارد که اختصاص به فست فودهای ترکی دارد. جنوبی‌ها یکی از خوشمزه ترین دستور های آشپزی دریایی در سراسر جهان رو دارن که این به سلیقه و خواتسگاهشون برمیگرده. قلیه ماهی هم یکی دیگه از غذاهاییه که شیوه‌های پخت مختلفی داره که نمیتونید از بین این همه یکی رو انتخاب کنید.

  • به سبک اغذیه های عربی پیچیدن ساندویچ با خودتان است و می توانید از هر کدام از سالادهایی که روی میز قرار گرفته برای گذاشتن در ساندویچ هایتان استفاده کنید.
  • همانگونه که پیتزا و پاستا ادمی را به یاد کشور ایتالیا می اندازد .
  • دونات جزء شیرینی هاي محبوب و پرطرفدار در دنیاست ودر کشور هـای مختلف می‌توان این شیرینی گرد و خوشمزه را خورد.
  • همینطور میتونید مواد داخل نان رو به صورت سلیقه ای پر کنید.

یکی از خبر هـای خوشحال کننده برای عاشقان شکلات بی شک اختراع شکلات صورتی بود. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.

طرز تهیه طاجین گوشت و به مراکشی

اما این کشور غذایی خوشمزه دیگر به نام ژامبون پارما دارد که در رتبه 31 برترین غذاهای جهان قرار دارد . غذایی پر از سالاد و به همراه ژامبون پارما که با مواد های مختلف طعم بسیار لذیذ و به یاد ماندنی را به ارمغان آورده است . اگر دوست دارید یک طعم خوش از ژامبون را بچشید این غذا را هرگز از دست ندهید. بی‌شک غذایی که داخلش پنیرهای مختلف استفاده بشه، طعمی بی‌نظیر داره.

یک کاسه خوراک کادل، مانند یک آغوش گرم است، وقتی در عصری سرد، خیس از باران به خانه باز می‌شد. این غذای لذیذ، سرما را از تن شما می‌گیرد، همان سرما و لرزی که شاید نشستن کنار آتش یا بخاری هم نمی‌تواند آن را گرم کند. آلو متر یک غذای هندی وفق العاده خوشمزه است که در این بخش می توانید طرز تهیه آن را مطالعه کنید.

خوراک نخود لبنانی با نان پیتا و ماست…

ابتدا قصدا داریم به شما بگیم که انواع غذاهای ایرانی به چند دسته از جمله آش، آبگوشت، اشکنه، کباب، کوفته، دلمه، کتلت و شامی، کوکو، خوراک چلو و پلو خورش تقسیم میشن. یکیدیگر از خلاقانه ترین و عجیب ترین غذاهایی کـه در اینستاگرام بـه سرعت محبوب شد تخم مرغ ابری بود. تخم مرغ ابری واقعا طرز تهیه ساده اي دارد اما نتیجه آن شگفت انیز اسـت.

این غذا در بیشتر نقاط افغانستان، مناطقی از آسیای مرکزی مثل پاکستان، ازبکستان و… در ایران عزیزمان نیز به عنوان غذای افغانی محبوبیت پیدا کرده و حتی نزد ترک های تبریز و آذربایجانی ها هم معروفیت دارد. اما اگر به دنبال رستورانی برای خوردن قابلی می گردید باید بگوییم که مرکزش در خیابان گلشهر از مناطق حاشیه شهر مشهد است.

پائیا را با انواع گوشت مانند مرغ، مرغابی، حلزون، ماهی مرکب، میگو و صدف یا انواع سبزیجات از قبیل لوبیا سبز، گوجه‌فرنگی، زیتون، زعفران، کنگر فرنگی و سیر درست می‌کنند. گیاه‌خواران می‌توانند از نسخه پائیای سبزیجات با قارچ و زیتون لذت ببرند. بوریتو با نان تورتیلای گندم درست می‌شود و با مواد مختلفی پر می‌شود. از معروف‌ترین انواع بوریتو می‌توان به بوریتو گوشت و بوریتو مرغ اشاره کرد. بوریتو گیاهی نیز حاوی سبزیجاتی چون سیب‌زمینی، کاهو، گوجه، پنیر و سس‌های تند و خوش‌طعم است. داخل بوریتو را می‌توان با تخم‌مرغ نیمرو، سوسیس و کالباس و مقدار زیادی فلفل چیلی هم پر کرد.

نودل پدتای اغلب نودل برنج است که در ماهیتابه وک و با حرارت بالا سرخ می‌شود و طعم این غذا با ترکیب اعجاب‌انگیز مواد نام‌برده و بادام‌زمینی برشته واقعا منحصربه‌فرد است. غذاهای ایرلندی ریشه در تاریخ و سنت‌های دیرینه این کشور دارد که تلفیقی از آشپزی انگلیسی و اسکاتلندی است. دوبلین کادل، یک خوراک آرام‌پز و متشکل از سوسیس، کالباس بیکن و سیب‌زمینی است. ترکیب این مواد اولیه ساده در قابلمه، در نهایت به خوراکی بی‌نظیر و منحصربه‌فرد منجر خواهند شد.