فنجان های تکی بلغور جو دوسر کره بادام زمینی –


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

این ساده ها فنجان های بلغور جو دوسر جداگانه با کره بادام زمینی یک صبحانه ساده در هفته درست کنید. این فنجان‌های خوش طعم بلغور جو دوسر کره بادام‌زمینی که با 7 ماده ساده ساخته شده‌اند، در کمتر از 30 دقیقه مخلوط می‌شوند و به اندازه کافی برای کل هفته استفاده می‌شوند.

تکمیل فنجان های بلغور جو دوسر کره بادام زمینی که روی سطح سفید پراکنده شده اند

ما بلغور جو دوسر را دوست داریم. همانطور که از این بلغور جو دوسر دارچینی سیب، بلغور جو دوسر کیک هویج و بلغور جو دوسر روی اجاق گاز می بینید. اما من به خصوص بلغور جو دوسر پخته شده را دوست دارم.

با این حال، با برنامه ای که دارم، وقت ندارم بیست دقیقه صبر کنم تا پخته شود. خوشبختانه، این فنجان های جو دوسر درست شده راه حل ایده آلی هستند! من در ابتدای هفته یک دسته بزرگ درست می‌کنم و آنها را در یخچال نگهداری می‌کنم تا یک صبحانه آسان در حال حرکت داشته باشم. برای جالب نگه داشتن چیزها در طول هفته، من دوست دارم چند طعم مختلف درست کنم. من معمولاً چیپس های شکلات وگان را برای جمعه ذخیره می کنم زیرا جمعه است!

اگر به تهیه وعده غذایی بیشتر یا الهام گرفتن از صبحانه گیاهی آسان نیاز دارید، فکر می کنم این نان تست سیب زمینی شیرین یا جو دوسر بلوبری را دوست خواهید داشت.

چرا این دستور العمل کار می کند

  • این دستور العمل فنجان بلغور جو دوسر ضد ، است. چه هرگز نان پخته اید و چه نسبتاً با تجربه هستید، می تو،د اینها را درست کنید و از آنها لذت خواهید برد.
  • هزاران تنوع و انعطاف پذیری. مواد را می توان به راحتی دستکاری کرد تا مقدار و طعم دلخواه شما تولید شود. برای الهام گرفتن، بخش تغییرات را بررسی کنید!
  • یک راه ساده تا مقداری استرس در برنامه صبحانه روز هفته شما کم شود.
  • صبحانه آماده خانواده من،. بچه ها و بزرگسالان این فنجان های جو دوسر کره بادام زمینی را دوست دارند و شما به راحتی می تو،د طعم آن را برای هر فرد در خانه سفارشی کنید.

آنچه در این دستور غذا می گنجد

این فنجان های صبحانه بلغور جو دوسر کره بادام زمینی با استفاده از منگنه های انباری و موادی که به راحتی پیدا می شوند ساخته می شوند. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

مواد تشکیل دهنده فنجان های تکی بلغور جو دوسر کره بادام زمینی با سطح سفید اندازه گیری شده است
  • جو دوسر: بهترین جو برای استفاده برای این فنجان های بلغور جو دوسر پخته شده، جو دوسر معمولی است.
  • دارچین: مقداری از ادویه های گرم کننده را اضافه می کند.
  • پودر خمیرمایه: برای کمی آسانسور
  • شیر گیاهی: بدون شیرینی ترجیح داده می شود. اگر می خواهید از شیرین شده استفاده کنید، ممکن است نیاز به تنظیم شربت افرا داشته باشید.
  • شربت افرا: یک شیرین کننده آسان برای افزودن طعم و شیرینی.
  • کره بادام زمینی: از کره بادام زمینی طبیعی برای شکر و مواد افزودنی کمتر اما طعم بادام زمینی فراوان استفاده کنید.
  • مخلوط در مواد: از میان گردو، زغال اخته یا چیپس شکلات گیاهی انتخاب کنید.

تعویض ها و تغییرات

  • طرفدار کره بادام زمینی نیستید؟ می تو،د کره بادام زمینی را حذف کنید یا آن را با کره آجیلی دیگری مانند کره بادام یا کره بادام هندی جایگزین کنید.
  • شیرینی بیشتری می خواهید؟ شربت افرا را بریزید.
  • آنها را به فنجان های پای سیب تبدیل کنید. کره سیب و تکه های سیب را به بلغور جو دوسر و حتی بیشتر روی آن اضافه کنید.
  • عاشق موز هستید؟ موز رسیده له شده را به مخلوط بلغور جو دوسر اضافه کنید. ممکن است لازم باشد مقدار شربت افرا را بسته به میزان رسیده و شیرینی موز خود تنظیم کنید.
  • همه چیز به جز سینک آشپزخانه. یک یا دو قاشق غذاخوری از مخلوط های مورد علاقه خود را اضافه کنید و یک ،یب سفارشی ایجاد کنید.

طرز تهیه فنجان بلغور جو دوسر

در اینجا مروری بر مراحل ساخت این فنجان های بلغور جو دوسر سالم است. برای جزئیات کامل به کارت دستور غذا در پایین صفحه مراجعه کنید.

  • 1) ،یب کنید جو، دارچین، نمک و بکینگ پودر در یک کاسه متوسط.
مواد تشکیل دهنده فنجان های تکی بلغور جو دوسر کره بادام زمینی با سطح سفید اندازه گیری شده است
  • 2) اضافه ، شیر گیاهی، شربت افرا و کره بادام زمینی.
مواد تشکیل دهنده فنجان های تکی بلغور جو دوسر کره بادام زمینی با سطح سفید اندازه گیری شده است

نکته مهم: ممکن است لازم باشد شیر گیاهی را کم و بیش اضافه کنید تا قوام من،ی داشته باشید. شما می خواهید که یک خمیر مایع بسیار غلیظ تشکیل شود.

  • 3) اضافه ، آجیل، میوه یا چیپس شکلات گیاهی را در خمیر قرار دهید و مخلوط کنید.
فرآیند اضافه ، زغال اخته و گردو به کاسه شیشه ای
شات مخلوط ، مواد را با هم در یک کاسه شیشه ای پردازش کنید
  • 4) محل 5 تا 6 آستر کاپ کیک را در یک تابه قرار دهید و با مقدار مساوی از خمیر پر کنید.
فرآیند اضافه ، خمیر به قالب مافین

نکته مهم: اگر از آستر استفاده نمی کنید، مطمئن شوید که قالب کاپ کیک شما به خوبی چرب شده باشد.

  • 5) پخت در فر به مدت 15 تا 20 دقیقه. بلغور جو دوسر باید مرطوب اما سفت با رویه ترد باشد.
  • 6) برداشتن از فر بیرون بیاورید و بگذارید خنک شوند تا گرم شوند.

نکات تخصصی

  • برای خدمت، فنجان های صبحانه بلغور جو دوسر با کره گیاهی یا بیشتر کره بادام زمینی در بالای آن عالی هستند یا می تو،د آنها را ساده میل کنید.
  • برای جلوگیری از ،بندگی، از آستر کاپ کیک استفاده کنید یا قالب خود را خیلی خوب چرب کنید.
  • در صورت ساخت انواع طعم هامقدار را برای هر کدام در یک کاسه کوچک جدا کنید و به مقدار من، آجیل، چیپس شکلات وگان یا انواع توت ها اضافه کنید.

سوالات متداول

آیا می توانم با جو دوسر فولادی فنجان بلغور جو دوسر درست کنم؟

جو دو سر فولادی به آب بسیار بیشتر و زمان پخت طول، تری نسبت به جو معمولی نیاز دارد. از نظر فنی می‌تو،د از آنها استفاده کنید، اما قبل از مخلوط ، و پختن در فر باید به طور جزئی یا کامل پخته شوند.

آیا جو پخته برای شما مفید است؟

بله، مخصوصاً زم، که وگان، بدون روغن و کمی شیرین شده باشد. بلغور جو پر از فیبر است و برای کاهش کلسترول عالی است. این بلغور جو دوسر پخته شده، سیر کننده است و برای یک صبحانه یا میان وعده سالم عالی است.

جو دوسر پخته شده چقدر در یخچال ماندگاری دارد؟

جو دوسر پخته شده معمولاً 4 تا 5 روز در یخچال باقی می ماند اما ممکن است به مواد اضافی که برای طعم دادن به آن استفاده می کنید بستگی داشته باشد. اگر حاوی میوه باشند، احتمالاً در انتهای کوتاه‌تری از طیف قرار دارند.

تکمیل فنجان های بلغور جو دوسر کره بادام زمینی که روی سطح سفید پراکنده شده اند

نحوه ذخیره سازی

غذاهای باقی مانده یا آماده سازی غذا: فنجان های جو دو سر را از قالب خارج کرده و اجازه دهید تا کاملا خنک شوند. پس از خنک شدن می تو،د آنها را تا چهار روز در یخچال یا تا یک ماه در فریزر نگهداری کنید.

گرم ، مجدد: اینها به خوبی سرد هم عمل می کنند، اما اگر می خواهید دوباره گرم کنید، ساده ترین راه این است که آنها را به مدت 30 تا 60 ث،ه در مایکروویو قرار دهید. همچنین می تو،د در فر یا سرخ کن با دمای 325 درجه فارنهایت به مدت 5 تا 8 دقیقه یا تا زم، که کاملا گرم شود گرم کنید.

دستور العمل های ساده تر صبحانه

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. جو، دارچین، نمک و بکینگ پودر را در یک کاسه متوسط ​​با هم مخلوط کنید.

  • شیر گیاهی، شربت افرا و کره بادام زمینی را اضافه کنید (*شیر گیاهی را کم و بیش اضافه کنید تا خمیر مایع بسیار غلیظی به دست آید.)

  • آجیل، میوه یا چیپس شکلات گیاهی را داخل آن بریزید.

  • 5 تا 6 آستر کاپ کیک را در یک تابه و با مقدار مساوی خمیر قرار دهید (اگر از آستر استفاده نمی کنید، فقط مطمئن شوید که قالب کاپ کیک چرب شده است). به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر قرار دهید. فنجان ها باید مرطوب اما سفت با رویه ترد باشند.

  • از فر خارج کنید، بگذارید خنک شود تا گرم شود و روی آن را با کره گیاهی، کره بادام زمینی یا ساده میل کنید.

  • برای خدمت، فنجان های صبحانه بلغور جو دوسر با کره گیاهی یا بیشتر کره بادام زمینی در بالای آن عالی هستند یا می تو،د آنها را ساده میل کنید.
  • برای جلوگیری از ،بندگی، از آستر کاپ کیک استفاده کنید یا قالب خود را خیلی خوب چرب کنید.
  • در صورت ساخت انواع طعم هامقدار را برای هر کدام در یک کاسه کوچک جدا کنید و به مقدار من، آجیل، چیپس شکلات وگان یا انواع توت ها اضافه کنید.

کا،ی: 305کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 33gپروتئین: 9gچربی: 17gچربی های اشباع شده: 3gچربی های چند غیر اشباع: 7gچربی اشباع شده: 6gسدیم: 209میلی گرمپتاسیم: 264میلی گرمفیبر: 5gقند: 10gویتامین A: 4IUویتامین سی: 0.2میلی گرمکلسیم: 142میلی گرماهن: 2میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

نویسنده: لورن بوسی

دوره: صبحانه

غذا: آمریکایی

روش: فر

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: فنجان صبحانه، صبحانه آسان، من، برای کودکان، آماده سازی غذا، فنجان جو دوسر، بلغور جو دوسر در حال حرکت، جو، در حال حرکت، کره بادام زمینی، بلغور جو دوسر پخته شده گیاهی، صبحانه گیاهی، بلغور جو دوسر گیاهی



منبع: https://plantbasedonabudget.com/oat-standing-peanut-،er-breakfast-cups/