لوبیا سبز سرخ کن هوا


یکی از مخلفات سبزیجات مورد علاقه من لوبیا سبز سیر چینی است که طبخ آن را از ماما لین یاد گرفتم. زیبایی آن ظرف، بافت غیر قابل مقاومت و نرم و رنگ سبز پر جنب و جوش لوبیا است. لوبیا سبز را برای چند دقیقه در روغن سرخ می‌کنند که مرکز آن را نرم کرده و پوست را کمی چروک می‌کند.

از زم، که دستور تهیه لوبیا سبز سیر را در سال 2019 منتشر کردم، سوالات زیادی در مورد نحوه تهیه غذا با روغن کمتر دریافت کردم. در واقع یکی از رایج ترین سوالات در سال های اخیر این است که آیا لوبیا سبز را می توان در هوا سرخ کرد؟ بعد از چندین دور آزمایش، بالا،ه یک دستور پخت لوبیا سبز سرخ کن با هوا را تهیه کردم که در واقع بافت لوبیا سبز سیر چینی من را تکرار می کند!

لوبیا سبز سرخ کن هوا

درست ، بافت

من می خواستم با این دستور غذا به دو چیز برسم: (1) بافت نرم لوبیا سبز سرخ شده را تقلید کنید. (2) مطمئن شوید که رنگ لوبیاها پس از سرخ شدن در هوا همچنان سبز به نظر می رسد و بیش از حد قهوه ای نمی شود. به عبارت دیگر، من می خواستم آنها تا حد امکان به لوبیا سبز در ع، بالا نزدیک شوند.

لوبیا سبز چینی
لوبیا سبز سرخ شده

در طول آزمایش دستور پختم، روش های پخت مختلفی را با سرخ کن هوا امتحان کردم. ابتدا سعی کردم آنها را با حرارت بالاتر 400 درجه فارنهایت بپزم. اگرچه این روش پخت، پوست لوبیاها را چروک می‌کرد، اما آنها خیلی قهوه‌ای شده بودند و من می‌خواستم لوبیا سبز با رنگی زنده‌تر باشد. علاوه بر این، لبه های لوبیا سبز کمی ترد و سفت بود.

دستور العمل تست لوبیا سبز
لوبیا سبز در دمای 350 درجه فارنهایت بدون پخت و پز در هوا سرخ می شود

بعد، من سعی کردم لوبیا سبز را در دمای 320 درجه فارنهایت و 350 درجه فارنهایت برای مدت طول، تری بپزم. اگرچه لوبیا سبز سبزتر به نظر می رسید، اما لوبیاها آنطور که می خواستم نرم و لطیف نبودند. همچنین، پوست بیرونی کاملاً آنطور که من می خواستم چروک نمی شد.

بعد از چندین بار آزمایش، ناگهان به ذهنم خطور کرد: چرا سعی نکنم لوبیا سبز را قبل از سرخ شدن در هوا کمی بپزم؟ معلوم شد این کلید است! نیم پز ، لوبیا سبز ابتدا لوبیاهای داخل آن را نرم می کند، بنابراین نیازی به پخت آنها در سرخ کن هوا ندارید. سرخ ، هوا پخت و پز را تمام می کند و پوست را به آرامی چروک می کند و لوبیا سبز کاملا لطیف به دست می آید.

یک نکته قابل توجه: این لوبیا سبز در مقایسه با لوبیاهای موجود در دستور غذای اصلی من کمی سرزنده تر هستند، اما هنوز هم بسیار خوب به نظر می رسند!

طرز تهیه لوبیا سبز سرخ کن بادی

لوبیا سبز را آماده کنید

ساقه ریز لوبیا سبز را جدا کنید (اگر هنوز آنجا باشد). سپس لوبیا سبز را از وسط نصف کنید. لوبیاها را کاملا بشویید.

سیر سرخ شده

چندین حبه سیر را ریز ،د کنید تا حدود 2 1/2 قاشق غذاخوری سیر ریز شده به دست آید. سیر را با یک قاشق غذاخوری روغن به مدت 1 تا 2 دقیقه تفت دهید و به ظرفی منتقل کنید.

بلانچ ، لوبیا سبز

لوبیا سبز PAR-COOK

یک قابلمه آب را به جوش بیاورید. لوبیا سبز را به آب در حال جوش اضافه کنید و به مدت 90 ث،ه بپزید. با استفاده از یک کفگیر یا کفگیر، لوبیا سبز را بردارید و به یک کاسه همزن منتقل کنید. لازم نیست لوبیا سبز را در آب یخ فرو کنید.

پخت و پز لوبیا سبز بسیار مهم است برای نرم شدن گوشت داخلی و دانه های لوبیا سبز. مرحله سرخ ، با هوا که در ادامه می‌آید، پخت لوبیا سبز را به پایان می‌رساند و پوست آن را کمی تاول می‌زند تا شبیه لوبیا سبز به سبک رستوران چینی شوند.

لوبیا سبز نیم پز را به یک کاسه بریزید و آنها را با 1/2 قاشق غذاخوری روغن و 1/4 قاشق چایخوری نمک سیر یا نمک دریا بریزید.

لوبیا سبز در سبد سرخ کن بادی

لوبیا سبز سرخ شده با هوا

سرخ کن هوا را تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) از قبل گرم کنید. من استفاده می کنم این سرخ کن هوا از ،وری (لینک وابسته). نیمی از لوبیا سبز را به سبد سرخ کن بادی خود منتقل کرده و در یک لایه پهن کنید. لوبیاها را به مدت 5 دقیقه بپزید. من دوست دارم سرخ کن را بعد از 3 دقیقه م، کنم و حبوبات را تکان بدهم تا مطمئن شوم که یکنواخت بپزند.

لوبیا سبز سرخ شده در هوا
لوبیا سبز پس از سرخ شدن در هوا باید مانند این چروک به نظر برسد.

بعد از 5 دقیقه از پخت، بررسی کنید که آیا پوست لوبیا سبز کمی چروک شده است یا خیر. اگر پوست ها اصلاً چروک به نظر نمی رسند، لوبیاها را یک یا دو دقیقه دیگر بپزید.

اولین دسته لوبیا سبز را به یک کاسه یا بشقاب بزرگ منتقل کنید. سرخ ، دسته دوم لوبیا سبز را به پایان برس،د. دو دسته لوبیا سبز را با هم ،یب کنید. سیر تفت داده شده را روی لوبیاها بریزید و کنجد برشته شده، فلفل چیلی و کمی نمک (در صورت تمایل) برای تزئین بپاشید. در نهایت، همه چیز را سریع به هم بزنید.

آیا می توانم از PAR-Cooking صرف نظر کنم؟

اگر می خواهید آنها شبیه لوبیا سبز سیر چینی من به نظر برسند و طعم آنها را بچشند، نه، نمی تو،د از پخت و پز آن صرف نظر کنید. با این حال، اگر وقتتان کم است، می تو،د از پخت و پز صرف نظر کنید. لوبیا سبز را در 2 دسته در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 7 تا 8 دقیقه در هوا سرخ کنید. با این حال، لوبیا سبز چندان لطیف نخواهد بود.

لوبیا سبز سرخ کن هوا

چه چیزی را با لوبیا سبز سرخ کننده هوا سرو کنید

غذاهای برنج و رشته فرنگی

پروتئین گیاهی

پروتئین گوشت و غذاهای دریایی

لوبیا سبز سرخ کن هوا

PIN EMAIL PIN

خدمات: 3

نویسنده: لیزا لین

لوبیا سبز سرخ کن هوا

لوبیا سبز Air Fryer که ظاهر و طعمی شبیه لوبیا سبز سیر چینی من دارد! آنها نرم و لطیف با پوست کمی تاول هستند و برای تهیه آنها به روغن زیادی نیاز ندارند. با یک طرف برنج یاسمن، برنج قهوه ای، ماپو توفو یا توفو تریاکی برای یک وعده غذایی کامل سرو کنید. شما به راحتی می تو،د دستور غذا را دو برابر کنید تا یک مهم، بزرگتر سرو کنید.

زمان آماده سازی10 دقیقه

زمان پخت15 دقیقه

،اصر

  • 1 پوند (455 گرم) لوبیا سبز
  • 2 1/2 قاشق غذاخوری (19 گرم) سیر ،د شده
  • 2 1/2 قاشق غذاخوری روغن زیتون، ت،یم شده
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک سیر یا نمک دریا، به علاوه موارد بیشتر برای طعم دادن

چاشنی زدن

  • کنجد برشته شده
  • دانههای فلفل قرمز

دستورالعمل ها

  • ساقه ریز لوبیا سبز را جدا کنید (اگر هنوز آنجا باشد). سپس لوبیا سبز را از وسط نصف کنید. لوبیاها را کاملا آبکشی کرده و آبکش کنید.

  • در تابه ای روی حرارت متوسط، سیر ریز شده را با ۱ قاشق غذاخوری روغن به مدت ۱ تا ۲ دقیقه تفت دهید. مرتب هم بزنید تا سیر نسوزد. سپس، سیر را به یک کاسه منتقل کنید.

  • یک قابلمه بزرگ را با آب پر کنید و بگذارید بجوشد. لوبیا سبز را به آب در حال جوش اضافه کنید و لوبیاها را به مدت 90 ث،ه بپزید. با استفاده از کفگیر یا کفگیر، لوبیا سبز را از آب خارج کنید. همچنین می تو،د لوبیا سبز را از صافی آبکش کنید. (به یادداشت برای استدلال پشت پخت لوبیا سبز مراجعه کنید.) در این مرحله نیازی نیست لوبیا سبز را در آب یخ فرو کنید.

  • لوبیا سبز نیم پز را به یک کاسه بریزید و با 1/2 قاشق غذاخوری روغن و 1/4 قاشق چایخوری نمک بریزید.

  • سرخ کن هوا را تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) از قبل گرم کنید. نیمی از لوبیا سبز را به سبد سرخ کن بادی خود منتقل کرده و در یک لایه پهن کنید. اگر نمی تو،د لوبیا سبز را در یک لایه پخش کنید، آنها را در دسته های کوچکتر بپزید. (نگاه کنید به یادداشت 2)

  • لوبیاها را به مدت 5 دقیقه بپزید. من دوست دارم سرخ کن را بعد از 3 دقیقه م، کنم و حبوبات را تکان بدهم تا مطمئن شوم که یکنواخت بپزند.

  • بعد از 5 دقیقه از پخت، بررسی کنید که آیا پوست لوبیا سبز کمی چروک شده است یا خیر. اگر پوست ها اصلاً چروک به نظر نمی رسند، لوبیاها را یک دقیقه دیگر بپزید. اولین دسته لوبیا سبز را به کاسه یا بشقاب بزرگ منتقل کنید.

  • سرخ ، دسته دوم لوبیا سبز را به پایان برس،د. آنها را به ظرف یا بشقاب سرو منتقل کنید. سیر تفت داده شده را روی لوبیاها بریزید و کنجد برشته شده، فلفل چیلی و کمی نمک (در صورت تمایل) بپاشید. به آرامی همه چیز را با هم بریزید. با برنج یا رشته فرنگی و پروتئین مورد علاقه خود سرو کنید! برای جفت‌های پیشنهادی، به یادداشت یا پست وبلاگ مراجعه کنید.

ویدیو

یادداشت

  1. پخت و پز لوبیا سبز برای نرم ، گوشت داخلی و دانه های لوبیا سبز بسیار مهم است. مرحله سرخ ، با هوا که در ادامه می‌آید، پخت لوبیا سبز را به پایان می‌رساند و پوست آن را کمی تاول می‌زند تا شبیه لوبیا سبز به سبک رستوران چینی شوند.
  2. پختن لوبیا سبز در یک لایه پخت یکنواخت را تضمین می کند. به همین دلیل است که نمی خواهید لوبیا سبز را بیش از حد شلوغ کنید.

تغذیه

خدمت: 1خدمت ، | کا،ی: 157کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 12.9g | پروتئین: 3.2g | چربی: 12g | چربی های اشباع شده: 1.7g | سدیم: 110میلی گرم | فیبر: 4.2g | قند: 5g

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟بر،ب بزنید @،olisalin یا یک امتیاز ستاره بگذارید و در وبلاگ نظر دهید!




منبع: https://healthynibblesandbits.com/air-fryer-green-beans/