معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور بام تهران-غذا شرقی

البته بیشتر شبیه تالار است تا رستوران و از رستوران‌های قدیمی و مشهور تهران است که همیشه هم پر از آدم است. اگر می‌خواهید با آدم مهم زندگی‌تان بیرون بروید و تصمیم‌های مهم در مورد آینده‌تان بگیرید یا قرار اول با کسی بیرون بروید یا مهمانی تولد بگیرید اینجا یکی از ایده‌آل‌ترین جاهاست. اما بهترین غذاهایی که می‌توانید اینجا بخورید غذاهای خانگی‌اش هستند. مثلاً آلبالو پلو با مرغ سفارش بدهید، کوفته تبریزی بخورید یا کله‌جوش را امتحان کنید.

  • کترینگ‌ها و تهیه غذاها بیشتر تخصصشان در ارائه سرویس به خانه‌ها یا صاحبان فروشگاه‌های فعال در این محل‌ها است.
  • معماری دل‌نشین رستوران باغ صبا به قدری آرامش‌بخش و روح‌نواز است که حتماً از هم‌نشینی خانوادگی در فضای این رستوران لذت می‌برید.
  • در منوی این رستوران انواع خوشمزه‌ای از پیتزای آمریکایی و ایتالیایی نظیر پیتزا چیکن گارلیک، مارگاریتا، چیکن پستو و پپرونی وجود دارد.
  • پاسترامی‌های این مجموعه، جزو پرطرفدارترین غذاهای شیک شک به‌حساب می‌آید.
  • شعبه دوم مرکز شهر تهران رستوران روحی هم در نزدیکی خیابان خیابان ابن سینا قرار دارد و کافیست به ضلع شمالی باغ موزه نگارستان مراجعه کنید تا به رستوران برسید.

رستوران ارکیده منوی متنوعی از غذاهای ایرانی دارد که آن‌ها را با کیفیت مطلوبی نیز طبخ می‌کند و همین عامل مهمی در جذب مخاطبان فراوانش است. انواع غذاهای ایرانی در منو این رستوران دیده میشه ولی چلو ماهیچه اینجا از همه معروف‌تره. روف لانژ؛ یکی از بهترین رستوران های تهرانپارس با چشم انداز عالیاز آنجا که مشتریان در این رستوران به فضای آشپزخانه دید دارند، خاطر آن‌ها از کیفیت و رعایت بهداشت در طبخ غذاها آسوده است. بنابراین سلیقه طیف وسیعی از مشتریان را شامل می‌شود و سرویس‌دهی خوبی دارد. این مجموعه نیز از پرطرفدارترین رستوران های هندی پایتخت محسوب می شود.

رستوران های رشت ؛ تجربه ی بهترین و خوشمزه ترین غذاها

این رستوران در مرکز بازار تهران و در کنار مسجد شاه یا مسجد امام امروزی بنا شد. هدف از ساخت این رستوان نیز رفاه حال بازاریانی بود که برای صرف ناهار و استراحت به رستوران شرف الاسلامی می‌آمدند. به‌تدریج آوازه کیفیت غذاهای این رستوران در بین تهرانی‌ها پیچید تا آنجا که امروز نام این رستوران را در میان فهرست بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب پیدا می‌کنید. اگر اهل رستوران‌گردی و چشیدن طعم غذاهای مختلف باشید، حتماً حداقل یک بار نام کبابی رضا لقمه را شنیده‌اید. رضا لقمه نه تنها غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیتی را ارائه می‌دهد، بلکه نوعی ابداع را در این صنعت پایه‌گذاری کرده است. در این کبابی قدیمی، کباب‌های کوچک با نان لواش تازه، پیاز و جعفری و ادویه مخصوص لقمه می‌شوند و دقیقاً دلیل نام‌گذاری «رضا لقمه» هم همین هست!

بازار بزرگ به عنوان بزرگترین بازار سنتی در تهران شناخته می شود که قدمتی تاریخی دارد. از همان روزهای اول تاسیسش تا به امروز، بازار بزرگ بهترین جای تهران برای خرید به شمار می رود. در این بازار بزرگ از شیر مرغ تا جون آدمی زاد پیدا می شود و از طرفی، بخاطر اینکه تنوع اجناس در این بازار بسیار زیاد است، تقریباً می شود گفت کف قیمت اکثر اجناس را بازار بزرگ دارد.

رستوران ایتالیایی ژینورا (شهرک غرب-خاص و دوستانه)

به یاد دختر میرزا محمود، نام آن را رستوران نون و نمک فخرالملوک می‌گذارند. حالا این رستوران یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران محسوب می‌شود که با ارائه انواع غذاهای اصیل ایرانی خوب و باکیفیت توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را جلب کند. رستوران سنتی خیام را هم می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین رستوران های سنتی تهران معرفی کرد. این رستوران در بنایی تاریخی با قدمت ۲۴۰ سال ساخته شده مجله خبری غذا که حضور در آن می‌تواند اوقات دلنشین و آرامی را برایتان به ارمغان آورد. این حضور می‌تواند مانند یک بازدید از بنایی تاریخی باشد، به هر سو که سر بچرخانید آثاری جالب از دو قرن گذشته خواهید دید. دیدن کاشی‌کاری‌های زیبایی که بر روی دیوارها به چشم می‌خورند، طاق زیبای بنا و اشیای قدیمی که اینجا و آنجا برای تزئین فضا مورد استفاده قرار گرفته‌اند، به خودی خودی می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

پیشنهاد می کنیم برای اقامت در تهران گزینه اجاره روزانه خانه در تهران را انتخاب کنید تا با خیالی آسوده سفر کنید. این رستوران با نهایت بی ادبی فرمودند باید رزرو میکردین.لطفا اطلاع رسانی کنید یک هفته قبل رزرو کنند. بدون شک رستوران وکیل التجار است و شما را به ایران باستان می برد. به دلیل فضای بازی که این کافه دارید می توانید جشن های خود را نیز در این کافه برگزار کنید. پس از اینکه پله‌های رستوران را پایین بروید، میزبان شما را به یکی از سه سالن مجزای رستوران راهنمایی خواهد کرد.