کارامل شیرینی زنجبیلی – کافه آشپزخانه مل


این کارامل های شیرینی زنجبیلی کاملاً شگفت انگیز هستند! تمام طعم های نان زنجبیلی در یک کارامل خامه ای، جویدنی، نرم و خانگی پیچیده شده است.

این کارامل های شیرینی زنجبیلی فقط تعطیلات را فریاد می زنند. و کریسمس. و شب های دنج در PJS فلانل. و من را با کل گروه تنها نگذارید وگرنه مشکلی پیش خواهد آمد.

طعم نان زنجبیلی همراه با کارامل خامه ای کاملاً الهی است. آموزش مرحله به مرحله ساخت کارامل در زیر!

دو کارامل شیرینی زنجبیلی که با لقمه ای که از روی کارامل بیرون آورده شده است روی هم چیده شده است.

طرز تهیه کارامل شیرینی زنجبیلی

می دانم که ساختن آب نبات و کارامل در خانه می تواند ترسناک باشد. اما من با تمام وجودم به شما قول می دهم که این دستور العمل قابل انجام است!

من جزئیات زیادی را در این راهنمای قطعی کارامل های خانگی در مورد نحوه درست ، کارامل های خانگی مانند یک ستاره راک ارائه کرده ام، اما من در اینجا نیز شما را از طریق این مراحل راهنمایی می کنم!

پایه این کارامل های شیرینی زنجبیلی دستور پخت کارامل من است. این تنها چیزی است که دیگر می سازم. من عاشق روش هستم (هرگز نمی سوزد!) و عاشق طعم و مزه هستم.

دستور پخت با جوشاندن شکر، شربت ذرت و آب شروع می شود تا زم، که مخلوط به رنگ کهربایی روشن در آید.

مهم‌ترین بخش ساخت کارامل در خانه این است که اطمینان حاصل کنید که کریستال‌های شکر به کناره‌های قابلمه ن،بند (اگر دوباره داخل مخلوط کارامل بریزند، دسته می‌توانند کریستالی شوند).

با مسواک زدن کناره های تابه و در صورت نیاز با برس شیرینی پزی آغشته به آب، به راحتی از این کار جلوگیری می شود. این فقط چند ضربه تند وشدید زدن طول می کشد – شما لازم نیست که آن را نگه دارید و یا نگران آن بیش از حد!

وقتی مخلوط شکر به 325 درجه فارنهایت رسید، خامه گرم، کره و نمک را اضافه کنید. حباب و پراکنده می شود! و دما کمی کاهش می یابد. کاملا عادی!

در این مرحله، افزودنی قابل توجه برای کارامل شیرینی زنجبیلی، اضافه ، م، است. فقط م، معمولی و بدون سولفور (نه بلک بند).

م، به طعم و رنگ لذیذی می‌افزاید.

م، را داخل مخلوط شکر در تابه می ریزیم.

مخلوط کارامل را به آرامی بجوش،د و مدام هم بزنید. در ابتدا حباب ها کف آلود و نازک خواهند بود.

حباب زدن کارامل طلایی در قابلمه.

با پختن کارامل، رنگ آن تیره می شود و حباب ها بزرگتر می شوند.

قابلمه پر از کارامل داغ کهربایی.

در انتها کارامل ضخیم و چرخشی خواهد بود و حباب های بزرگی روی سطح ظاهر می شود.

تابه حباب دار کارامل داغ.

دمای من، برای کارامل های خانگی

کارامل را با دمای 244-246 درجه فارنهایت بپزید.

با این حال، دمای دقیق در واقع به چندین عامل بستگی دارد:

  • دماسنج شما (و اگر دقیق باشد/کالیبره شده باشد)
  • ارتفاع شما (من در ارتفاع 2400 فوتی زندگی می کنم)

در اینجا یک پست با جزئیات در مورد نحوه کالیبره ، دماسنج و همچنین جزئیاتی در مورد چگونگی تأثیر ارتفاع بر نقطه جوش آب و م،ای آن برای دماسنج ها و آب نبات وجود دارد. لطفا این اطلاعات را بخو،د و نظرات برای برخی از اطلاعات مفید!

وقت گذاشتن برای کالیبره ، دماسنج، تفاوت زیادی را در ظاهر کارامل های خانگی شما ایجاد می کند!

من مدت‌هاست که دماسنج‌های شیرینی سنتی را کنار گذاشته‌ام و از یک دماسنج فوری با گیره تابه برای ،باندن آن به کنار قابلمه استفاده می‌کنم (یا گاهی اوقات وقتی می‌دانم نزدیک است آن را می‌گیرم و در کارامل فرو می‌برم. ).

من اینو دارم دماسنج ترموپاپ از Thermoworks این ارزان است و بسیار دقیق است.

خوانش دماسنج 244 درجه

ادویه های شیرینی زنجبیلی

علاوه بر م،، این دستور غذا بر روی ادویه های آسیاب شده زیر نیز متکی است تا به این کارامل ها طعم کامل شیرینی زنجبیلی را بدهد:

  • زنجبیل
  • دارچین
  • فلفل دلمه ای
  • میخک ها

از آنجایی که ادویه ها در انتها در کارامل داغ هم زده می شوند، مستعد جمع شدن هستند، پس از آزمایش های زیاد، یک ترفند مفید را کشف کردم تا مطمئن شوم که این اتفاق نمی افتد!

ادویه ها را در یک کاسه کوچک با عصاره و،ل با هم مخلوط کنید. این یک مخلوط خمیری ایجاد می کند که به زیبایی در کارامل ،یب می شود.

بدون انباشتگی به م،ای یک مل بسیار خوشحال است!

و،ل و ادویه ها را داخل کارامل داغ بریزید.

چگونه کارامل های خانگی را برش دهیم

وقتی کارامل ها در تابه خنک شدند، ،ت برش و پیچیدن است!

ساده ترین و بهترین راه برای برش کارامل های خانگی استفاده از الف است چاقوی نیمکتی {aff. ارتباط دادن}. کل دال کارامل را به آرامی از تابه جدا می کنم و روی تخته برش می گذارم.

چاقوی نیمکتی باعث می شود کارامل ها را سریع به مربع برش دهید.

یک مربع کارامل نان زنجبیلی روی تخته چوبی تزئین شده.

بهترین روکش ها برای کارامل ها

دوران برش کاغذ مومی به شکل مربع گذشته است. اینها لفاف های سلفون از پیش برش خورده {aff. ارتباط دادن} یک تغییر دهنده بازی هستند!

آنها بهتر از لفاف های کاغذ پوستی یا مومی از پیش برش خورده می پیچند (و پیچ خورده می مانند).

کارامل نان زنجبیلی که در لفاف سلفون شفاف پیچیده شده است.

کارامل های شگفت انگیز شیرینی زنجبیلی

من طعم کارامل جدید را به صورت اتفاقی وارد زندگی خود نمی کنم. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا طعم کاراملی باعث برش می شود یا نه، یک فرآیند کاملاً جدی است (و من در طول این سال ها طعم های کاراملی زیادی را درست کرده ام و رد کرده ام – رازلبری، من به شما نگاه می کنم #طعم مانند شربت سرفه #آرامش #نه متش،)!

و صادقانه می توانم بگویم که این کارامل های شیرینی زنجبیلی به بالای لیست کارامل های مورد علاقه من در تمام دوران رسیده اند.

آنها خیلی خوب هستند.

طعم شیرینی زنجفیلی گرم و دنج و لذیذ است بدون اینکه زیاد باشد. آنها طعم کاراملی عالی در این فصل از سال دارند. من آنها را خیلی دوست دارم و امیدوارم شما هم دوست داشته باشید!

چند کارامل شیرینی زنجبیلی روی کاغذ روغنی سفید با لقمه ای که از روی کارامل خارج شده است.
چهار عدد کارامل شیرینی زنجبیلی روی کاغذ پوستی سفید.

کارامل شیرینی زنجبیلی

بازده: 60 کارامل ها

زمان آماده سازی: 15 دقیقه

زمان پخت: 45 دقیقه

زمان خنک شدن: 2 ساعت

زمان کل: 3 ساعت

  • 2 فنجان ها خامه غلیظ
  • 2 قاشق چای خوری عصاره و،ل
  • ½ قاشق چایخوری زنجبیل زمینی
  • ½ قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • قاشق چایخوری فلفل دلمه ای آسیاب شده
  • قاشق چایخوری میخک زمین
  • 2 ½ فنجان ها (530 g) شکر دانه ریز
  • ½ فنجان شربت ذرت سبک
  • ½ فنجان اب
  • ½ فنجان م، (نه سیاه بند)
  • 6 قاشق غذاخوری (85 g) کره، به قطعات 1/2 اینچی بریده شده (من از کره نمک استفاده می کنم)
  • ½ قاشق چایخوری نمک کوشر درشت (از 1/4 قاشق چایخوری برای نمک خوراکی استفاده کنید)
  • کف و کناره های یک تابه فر مربعی 8 یا 9 اینچی را با کره (به گوشه ها هم وارد کنید!) ،ید. (به طور متناوب، می تو،د کاغذ روغنی بپوش،د و پوسته را با کره ،ید – این کار ممکن است باعث شود صفحه کارامل ها بعد از خنک شدن از تابه بیرون بیایند تا آنها را برش داده و بپیچید.) کنار بگذارید.

  • خامه را در قابلمه یا مایکروویو حرارت دهید تا دم بکشد. گرم نگهدار.

  • در یک کاسه کوچک، و،ل، زنجبیل، دارچین، فلفل دلمه ای و میخک را با هم مخلوط کنید. کنار بگذارید.

  • برای کارامل ها، در یک قابلمه بزرگ و کف سنگین (حداقل 5 یا 6 لیتر)، شکر، شربت ذرت و آب را با هم مخلوط کنید و مراقب باشید که مخلوط به طرفین قابلمه پاشیده نشود. در صورت استفاده، یک دماسنج شیرینی را روی کناره تابه قرار دهید.

  • بدون تکان دادن یا حرکت دادن تابه، مخلوط را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بجوش،د. همانطور که شروع به جوشیدن می کند، یک فنجان را با آب پر کنید و از یک برس شیرینی پزی برای شستن کناره های تابه استفاده کنید تا دانه های شکر به کناره های ماهیتابه ن،بد (احتمالاً نیازی به تکرار این کار بعد از ظرف نخواهید داشت. کناره ها به خوبی تمیز شده اند). این کار از کریستالی شدن مخلوط کارامل در مراحل بعدی جلوگیری می کند.

  • بپزید تا شکر در حال جوش به رنگ کهربایی روشن در بیاید و 325 درجه فارنهایت روی دماسنج ثبت شود، حدود 15-20 دقیقه.

  • خامه گرم را به آرامی و با احتیاط داخل کارامل بریزید. حباب می کند و بخار زیادی تولید می کند! م،، کره و نمک را اضافه کنید. این مخلوط در این مرحله حباب بالایی دارد اما پس از چند دقیقه پایین می‌آید.

  • کارامل را با یک کاردک ،تیکی ضد حرارت شروع کنید و مطمئن شوید که کف تابه را ،اش دهید (اما از ،اشیدن بیش از حد دو طرف تابه خودداری کنید). به پختن ادامه دهید و مدام و به آرامی هم بزنید تا مخلوط به دست آید 244-246 درجه فارنهایت، حدود 10-20 دقیقه. بلافاصله از روی حرارت بردارید.

  • از روی حرارت، مخلوط و،ل/ادویه ها را داخل کارامل بریزید و به آرامی هم بزنید تا خوب ،یب شوند.

  • مخلوط کارامل را در ظرف آماده شده بریزید. بگذارید کارامل ها در دمای اتاق کاملا خنک شوند.

  • کارامل را با استفاده از یک چاقوی تیز یا سوهان نیمکتی مربعی برش دهید. کارامل ها را بپیچید و در ظرف دربسته در دمای اتاق خنک تا دو هفته نگهداری کنید.

ارتفاع: من در ارتفاع حدود 2400 فوت زندگی می کنم. این دستور غذا در آن ارتفاع آزمایش شده است. ممکن است لازم باشد دما و/یا دماسنج خود را بر اساس ارتفاعی که در آن زندگی می کنید تنظیم کنید. در اینجا مقاله ای است که بیشتر در مورد کالیبره ، دماسنج برای آب نبات سازی و تنظیم ارتفاع صحبت می کند.
طعم شیرینی زنجبیلی: برای طعم بیشتر شیرینی زنجبیلی، ادویه ها را می توان دو برابر کرد.

خدمت: 1 کارامل، کا،ی: 86کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 13g، پروتئین: 0.2g، چربی: 4g، چربی های اشباع شده: 3g، کلسترول: 12میلی گرم، سدیم: 14میلی گرم، فیبر: 0.01g، قند: 13g

دنبال ، @MelsKitchenCafe در اینستاگرام و دستور العمل هایی که از وبلاگ من درست می کنید را با استفاده از هشتگ به من نشان دهید #ملسکی کافه. من عاشق دیدن همه خوبی هایی هستم که شما در آشپزخانه های خود دارید!

منبع دستور غذا: از کافه آشپزخانه مل

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.




منبع: https://www.melskitchencafe.com/،bread-caramels/