کیک موز وگان – کیتی با روکش شکلاتی


اگر نان موزی خانگی را دوست دارید، عاشق این دستور کیک موز وگان مات شده نرم و مرطوب خواهید شد!

دستور کیک نان موز وگان

بهترین دستور پخت کیک موز وگان

با بافتی سبک و کرکی و دو عدد موز کامل درون بسته بندی شده، هر چیزی است که می تو،د در یک کیک موزی بخواهید.

طعم موز غنی کاراملی شده است از این دنیا خوشمزه!

فقط یک سوم فنجان شکر در کل کیک دو لایه وجود دارد. و دستور غذا می تواند بدون روغن، بدون لبنیات، بدون تخم مرغ، بدون گلوتن، بدون آجیل، بدون شکر تصفیه شده، کم کا،ی، کم چرب و البته گیاهی باشد.

این کیک هویج وگان را نیز درست کنید

ویدیوی دستور پخت کیک موزی را در بالا تماشا کنید

دستور تهیه کیک بدون تخم مرغ مات

مواد تشکیل دهنده کیک نان موزی وگان

شما به مواد زیر نیاز دارید: موز، آب، جوش شیرین، نمک، بکینگ پودر، عصاره و،ل خالص، آرد، سرکه، شیرین کننده، روغن گیاهی یا نارگیل اختیاری، و دارچین اختیاری.

این دستور با آرد اسپلد، آرد سفید همه منظوره و برخی از مارک های آرد بدون گلوتن همه منظوره کار می کند. ما آن را با آرد گندم کامل، آرد شیرینی پزی، آرد نارگیل یا آرد بادام تست نکرده ایم. کیکی که با آرد جو دوسر درست می شود طعم عالی دارد اما غلیظ تر است.

برای درست ، کیک ادویه موزی، یک قاشق چایخوری زنجبیل آسیاب شده، نصف قاشق چایخوری جوز هندی آسیاب شده، میخک و فلفل دلمه ای را اضافه کنید. دارچین را به یک قاشق غذاخوری کامل برس،د.

برای کیک موزی با کره بادام زمینی شکلاتی، روغن را به مقدار مساوی از کره بادام زمینی نرم شده جایگزین کنید. نصف فنجان (یا بیشتر) شکلات چیپسی معمولی یا کوچک را با مواد خشک مخلوط کنید. روی آن فراستینگ شکلاتی بزنید.

با خیال راحت از شیرین کننده گرانوله مورد علاقه خود مانند شکر معمولی، شکر نارگیل تصفیه نشده یا آب نیشکر تبخیر شده استفاده کنید. یا از زایلیتول یا اریتریتول دانه بندی شده برای گزینه های بدون قند اضافه شده استفاده کنید. من یک شیرین کننده مایع (مانند شربت افرا خالص) و نه استویا را در اینجا امتحان نکرده ام، بنابراین نمی توانم هیچ یک از آن جایگزین ها را تضمین کنم.

خوانندگان نیز این 3 توپ کره بادام زمینی را دوست دارند

کیک موز وگان

کیک مرغ مگس خوار وگان

کیک سنتی مرغ مگس خوار یک کیک آناناس موزی شیرین با دارچین، گردو و پنیر خامه ای است. اصالتاً اهل جامائیکا است و در ج، ایالات متحده نیز محبوب است.

برای تبدیل این کیک موز وگان سالم به یک کیک ک،یک مرغ مگس خوار، می تو،د یک سوم فنجان موز له شده را در دستور زیر با مقدار مساوی آناناس کنسرو شده ریز ،د شده جایگزین کنید.

آناناس کوبیده شده را قبل از استفاده آبکش کنید، دارچین را دو برابر کنید و فراموش نکنید که گردوی کوبیده را هم در آن بگنج،د!

این کیک مرغ مگس خوار خانگی را با فراست پنیر خامه ای مورد علاقه خود یا دستور پخت ساده پنیر خامه ای وگان من در زیر بپوش،د. همچنین با فراستینگ کارامل عالی است.

در حالی که فر داغ است، این نان سیب ک،یک را بپزید

کیک نان موز

طرز تهیه کیک موز سالم

فر خود را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. دو قالب گرد یا مربع هشت اینچی (یا یک قالب نه در سیزده اینچی) را با کاغذ روغنی چرب یا بپوش،د.

تمام مواد مایع از جمله موز را با همزن بزنید. اگر می خواهید در زمان صرفه جویی کنید، حتی می تو،د این کار را از شب قبل انجام دهید (پوشانده و بعد از مخلوط ، در یخچال قرار دهید).

تمام مواد باقیمانده را در مخلوط مایع هم بزنید تا کاملاً مخلوط شوند. برای بهترین بافت کیک و جلوگیری از نتایج متراکم، مهم است که محصولات پخته شده حاوی گلوتن را بیش از حد مخلوط نکنید.

خمیر کیک موزی را به طور یکنواخت در قالب های آماده شده صاف کنید. تابه ها را کنار هم روی طبقه وسط فر از قبل گرم شده قرار دهید.

کیک ها را به مدت سی دقیقه بپزید یا تا زم، که خلال دند، که در مرکز کیک فرو کرده اید عمدتا تمیز بیرون بیاید. بگذارید خنک شود، سپس قبل از اینکه هر کیک را در یک بشقاب برگرد،د، با یک چاقو دور تابه را بچرخ،د.

اگر می‌خواهید از ریختن ،ده‌های کیک به تمام مایه کیک جلوگیری کنید، بگذارید کیک‌ها قبل از فراستینگ خنک شوند. در مورد پخت به طور کلی، من اغلب کیک ها را یک روز قبل درست می کنم تا مطمئن شوم هنگام اضافه ، فراستینگ دیگر گرم نمی شوند.

دستور تهیه فراستینگ کدو تنبل

دستور تهیه فراستینگ وگان آسان

این کیک نان موزی طعم فوق‌العاده‌ای دارد که روی آن فراستینگ و،لی گیاهی یا خانگی، کره نارگیل یا حتی خامه نارگیل زده شده است.

در حالی که فوق العاده سالم نیستند، پنیر خامه ای دانکن هاینز و پی،بری به طور تصادفی وگان هستند و اگر عجله دارید کار می کنند.

یا دستور پخت پنیر خامه ای وگان زیر را دنبال کنید:

8 اونس پنیر خامه ای (مانند توفوتی یا تریدر جوز وگان) یا پنیر خامه ای وگان خانگی را با 4 اونس کره (مانند کره گیاهی Melt یا Earth Balance) یا کره نارگیل، 2 فنجان پودر شکر و 1 قاشق چایخوری و،ل خالص بزنید. است،اج ،.

در صورت نیاز کمی شیر غیر لبنی دلخواه اضافه کنید. در صورت تمایل می تو،د یک چهارم قاشق چای خوری دارچین و کمی جوز هندی و میخک را هم بزنید.

این دستور پخت پنیر خامه‌ای وگان کرکی حدود دو فنجان فراستینگ به دست می‌دهد. من حدود نصف فنجان از فراستینگ بدون لبنیات را روی هر یک از لایه های کیک موز وگان در ع، ها استفاده کردم.

موز کتی 2021 با روکش شکلاتی

پخت با اندازه های گرم

اگر ترجیح می دهید از گرم به جای اندازه های فنجان در جعبه دستور زیر استفاده کنید، در اینجا مقادیر مورد نیاز برای استفاده آورده شده است:

آب و آرد از هرکدام 240 گرم، عصاره و،ل خالص 15 گرم، سرکه 22 گرم، روغن یا کره بادام زمینی 60 گرم، شکر 65 گرم و موز له شده 240 گرم بعد از پوست کندن یا دو عدد موز.

به یاد داشته باشید که سایر مواد (نمک، جوش شیرین، بکینگ پودر) را نیز اضافه کنید.

کیک دسر گیاهی

دستور غذا از این کیک وگان و از کلوچه های موزی من اقتباس شده است.

  • 1 فنجان موز له شده
  • 1 فنجان اب
  • 1/4 فنجان روغن، کره بادام زمینی یا موز اضافی
  • 1 1/2 قاشق غذاخوری سرکه سفید یا سرکه
  • 1 قاشق غذاخوری عصاره و،ل خالص
  • 2 فنجان ها آرد سفید یا املا (یا این نان موز آرد بادام را امتحان کنید)
  • 1 قاشق چایخوری هر کدام: جوش شیرین، نمک و بکینگ پودر
  • 1/3 فنجان شکر، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • اختیاری 1/2 قاشق چایخوری دارچین
  • اختیاری 1/2 فنجان گردو یا گردو ،د شده، یا مینی چیپس شکلاتی
  • ایده های فراستینگ در بالا گنجانده شده است
  • فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. دو قالب 8 اینچی (یا یکی 9×13) را با کاغذ روغنی چرب یا بپوش،د. مواد مایع از جمله موز را با همزن بزنید. تمام مواد باقیمانده را در مایع هم بزنید تا کاملاً مخلوط شوند. داخل تابه ها صاف کنید. 30 دقیقه یا تا زم، که خلال دند، که در مرکز کیک فرو کرده اید، بیشتر تمیز بیرون بیاید، بپزید. بگذارید خنک شود، سپس قبل از اینکه هر کیک را در یک بشقاب برگرد،د، با یک چاقو دور تابه را بچرخ،د. ایده های فراستینگ وگان در بالا گنجانده شده است.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های بیشتر دسر موز

بهترین پودینگ موز خامه ای وگان

پودینگ موز وگان

دستور العمل های خامه ای نرم موز وگان

بستنی موزی

دستور پخت کوکی موز وگان

کوکی های بلغور جو دوسر موز

دستور پخت نان موز سالم

نان موز سالم

دستور تهیه کیک لیوان موز وگان

نان موز در لیوان

بستنی تمرینی شکلاتی بدون بستنی ساز

بستنی پروتئینی

پودینگ چیا موز وگان

دستور العمل های پودینگ چیا

بهترین دستور پخت نان موز شکلاتی تلخ

نان موز شکلاتی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/vegan-banana-cake-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vegan-banana-cake-recipe&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vegan-banana-cake-recipe

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با