آنچه در فصل است: راهنمای تولید مارس


راهنمای تولید مارس

نوشته شده توسط دیان لئو اومینه & لیزا لین، ع، های لیزا لین

فرا رسیدن بهار به م،ای ورود محصولی است که فقط در این زمان از سال خواهید یافت. آن را فصل سبزیجات با نسخه محدود در نظر بگیرید. هیچ چیز مانند کنگر فرنگی تازه، مارچوبه و پیاز بهاره، که ممکن است تنها چند هفته در دسترس باشد، وجود ندارد. مرکبات، به ویژه پرتقال کارا کارا صورتی زرق و برق دار، هنوز در حال رشد است. اغلب گفته می شود که “آنچه با هم رشد می کند، با هم می رود” و من این را به ویژه در مورد محصول در فصل بهار صادق می دانم!

کنگر فرنگی

کنگر فرنگی

کنگر کبابی، بریان شده یا کبابی، طعم دلپذیری را ارائه می دهد. این سبزی تقریبا منحصر به ایالت کالیفرنیا است، جایی که ا،ریت آن در آب و هوای مدیترانه مانند کاستروویل (نزدیک مونتری) کشت می شود. حتی یک نمایشگاه سالانه در آنجا به افتخار سبزیجات برگزار می شود! برای لذت بردن از کنگر فرنگی، آنها را بخارپز کرده و در سس فرو کنید به سادگی دستور العمل ها پیشنهاد می کند – چرا آن را با سس بادام زمینی من امتحان نکنید؟

نحوه انتخاب و نگهداری کنگر فرنگی

کنگر فرنگی هایی را انتخاب کنید که احساس سنگینی دارند و دارای براکت های نسبتا فشرده (برگ های خاردار بیرونی) هستند. اگر به آرامی روی براکت ها فشار دهید، صدای جیرجیر خفیفی خواهید شنید. این طبیعی است! کنگر فرنگی را تا یک هفته در یک کیسه پ،تیکی در یخچال نگهداری کنید.

دستور العمل با استفاده از کنگر فرنگی

آرگولا

آروگولا

آروگولای تند در طول سال‌ها و دلایل خوبی هم دارد. بیشتر از صرف یک سالاد سبز ساده، تلخی آرگولا با مواد سنگین و ترش رام می شود. از مخلوط ، آن با پستو یا مخلوط ، آن با ماکارونی داغ و پنیری نترسید.

از آنجایی که روکولا می‌تواند شنی باشد، حتماً آن را با چند تغییر آب بشویید و سپس خشک کنید. به خصوص اگر به صورت خام خورده می شود، آروگولا باید کاملاً خشک باشد وگرنه برگ ها فقط به آب آویزان می شوند.

نحوه انتخاب و نگهداری آرگولا

آرگولا را انتخاب کنید که ترد و سبز باشد. از روی برگ هایی که علائم زردی یا خیس بودن دارند بگذرید. آرگولا را تا چند روز در کریسپر یخچال نگهداری کنید.

دستور العمل با استفاده از آروگولا

مارچوبه کبابی ساده در فر

مارچوبه

سرخ شده با فلفل قرمز یا پیچیده شده در کوپا، هیچ راه اشتباهی برای لذت بردن از مارچوبه وجود ندارد. در فصل بهار، مارچوبه های مغزدار و شیرین به خوبی با ادویه ها جفت می شوند و در ساده ترین حالت فقط می توان آن را با روغن زیتون، پوست لیمو و نمک مخلوط کرد.

حال، سوال مهم این است که انتها را قیچی کنیم یا برش دهیم؟ شما می تو،د کاری را انجام دهید که برای شما راحت تر است – چفت ، می تواند سرگرم کننده تر باشد، اما من متوجه شده ام که ب، انتهای آن باعث هدر رفتن کمتر مارچوبه کاملاً خوب می شود.

نحوه انتخاب و نگهداری مارچوبه

مارچوبه هایی با ساقه های ترد و نوک های فشرده و فشرده انتخاب کنید. از دسته هایی که آویزان به نظر می رسند بگذرید. مارچوبه را در یک کیسه پ،تیکی تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید.

دستور العمل با استفاده از مارچوبه

کلم بروکلی

کلم بروکلی

به کلم بروکلی فرصت بدهید! شاید شما از خاطره کودکی که مجبور به خوردن کلم بروکلی خود قبل از خوردن دسر شده اید، آسیب دیده اید. مانند بسیاری از سبزیجات در خانواده کلم، کلید کلم بروکلی لطیف این است که آن را زیاد نپزید. هنگامی که به درستی انجام شود، طعم ملایم و لطیف آن به خوبی با تمام مشخصات طعمی سازگار است. کلم بروکلی کاندیدای عالی برای برشته ، (که مزه آن را حتی مغذی تر می کند) یا سرخ ،ی هم زده است.

نحوه انتخاب و نگهداری کلم بروکلی

بروکلی را انتخاب کنید که سبز تیره، با ساقه های سفت و گلچه های نسبتا تنگ است. کلم بروکلی را تا یک هفته در کریسپر یخچال نگهداری کنید.

دستور العمل های با استفاده از کلم بروکلی

پرتقال کارا کارا

پرتقال کارا کارا

پرتقال کارا کارا رنگ صورتی مایل به ماهی قزل آلا خود را از لیکوپن می گیرد که همان رنگدانه طبیعی است که به گوجه فرنگی رژگونه می دهد. در اوایل فصل، پرتقال کارا کارا می تواند روی تارت باشد. تا ماه مارس، پرتقال کارا کارا باید روی لبه شیرین باشد و طعمی شبیه پرتقال ناف داشته باشد. از آب پرتقال کارا کارا در هر جایی که می خواهید رنگ آن را نشان دهید استفاده کنید. به نوشیدنی ها، کشک مرکبات و سالاد فکر کنید.

نحوه انتخاب و نگهداری پرتقال کارا کارا

پرتقال کارا کارا را انتخاب کنید که نسبت به اندازه آنها سنگین باشد. از روی هر لکه‌ای لکه‌دار بگذرید. پرتقال کارا کارا را به مدت یک هفته یا بیشتر در دمای اتاق نگهداری کنید و مطمئن شوید که گردش هوای زیادی در اطراف پرتقال وجود دارد. من معمولا آنها را در یک بشقاب بزرگ یا در یک ظرف میوه بزرگ قرار می دهم.

دستور العمل با استفاده از پرتقال کارا کارا

هویج

هویج

هویج تضاد بافتی و شیرینی طبیعی را اضافه می کند. هویج های خاکی بسیار همه کاره را می توان ترشی کرد، با حمص مخلوط کرد و به صورت خام در یک بشقاب چرا قرار داد. حتی می تو،د هویج را به کوفته ها اضافه کنید. من به شما جرات می کنم به این فکر کنید که هویج ظرفی در آن جا نمی شود! واقعاً یک سبزی بدون ضایعات، رویه های سبز برگ، که گیاهی مانند جعفری هستند، می توانند با پستو مخلوط شوند.

به هر حال، هویج ارگ،ک دسته از مزرعه ریورداگ شگفت انگیز هستند آنها شیرین هستند، به خصوص هویج نارنجی. هر وقت هویج مزرعه ریورداگ را برای خانواده و دوستانم سرو می کنم، همه به من می گویند که چقدر از طعم قوی هویج شگفت زده شده اند. معمولاً می تو،د مزرعه Riverdog را در آن پیدا کنید بازارهای کشاورزان در منطقه خلیج و ،رامنتو.

نحوه انتخاب و نگهداری هویج

هویج هایی را انتخاب کنید که ترد با پوست صاف و بدون لکه باشند. هویج را تا چند هفته در یخچال نگهداری کنید. اگر هویج را با ،مت بالایی پیدا کردید، سبزی ها را از ریشه جدا کنید و ظرف چند روز استفاده کنید.

دستور العمل با استفاده از هویج

پونه کوهی

پونه کوهی

پونه کوهی با عطر تندش در خانواده ن،ا طبقه بندی می شود. ما معمولاً با نوعی از پونه کوهی معروف به پونه کوهی یون، در راهروی ادویه در فروشگاه مواد غذایی مواجه می شویم. (ممکن است گیج کننده باشد، اما این نوع مرزنجوش وحشی نیز شناخته می شود.) پونه کوهی مکمل غذاهای با گوجه فرنگی است، بنابراین دفعه بعد در پایان زمان پخت کمی پونه کوهی تازه به سس اسپاگتی خود اضافه کنید.

از کجا می‌د،د زم، که یک دستور غذا نیاز به سبزی خشک دارد، از چه مقدار سبزی تازه استفاده کنید؟ اگر در دستور غذا 1 قاشق چای خوری سبزی خشک شده است (همانطور که بسیاری از دستور العمل های من با پونه کوهی انجام می دهند)، سعی کنید از 1 قاشق غذاخوری سبزی تازه استفاده کنید.

نحوه انتخاب و نگهداری پونه کوهی

پونه کوهی را با برگ های سبز تند انتخاب کنید. پونه کوهی را به مدت یک هفته در یک حوله کاغذی مرطوب در یک کیسه پ،تیکی در یخچال نگهداری کنید.

دستور پخت با استفاده از پونه کوهی

پیاز بهار

پیاز بهاره

پیاز بهاره پیازهایی است که قبل از رسیدن کامل برداشت شده و با سبزی سالم به فروش می رسد. از نظر تندی، پیاز بهاره قوی تر از پیاز سبز/پیازچه است اما ملایم تر از پیاز خشک معمولی است. توجه داشته باشید که اصطلاحات پیاز بهاره و پیاز سبز/پیازچه اغلب به جای هم در بریت،ا و کانادا استفاده می شوند، اما پیازهای بهاره فروخته شده در اینجا در واقع انواع خود را دارند.

آیا می تو،د پیاز سبز را جایگزین پیازچه کنید؟ بستگی به این دارد که شما چه چیزی درست می کنید! به خاطر داشته باشید که هر دو بخش سبز و پیاز پیاز تند تر هستند، بنابراین ممکن است ترجیح دهید از آنها در برنامه های پخته استفاده کنید.

نحوه انتخاب و نگهداری پیاز بهاره

دسته های پیاز بهار را با رویه های سبز ترد و پیازهای نسبتا صاف انتخاب کنید. پیاز بهار را در کیسه پ،تیکی تا چند هفته در یخچال نگهداری کنید.

دستور العمل های استفاده از پیاز بهاره

ترخون

ترخون

ترخون به طور کلی در حد اعتدال استفاده می شود و با غذاهای تخم مرغ و ماهی عالی است.

از نظر ظاهری تقریباً ی،ان، دو نوع ترخون وجود دارد: روسی و فرانسوی. سعی کنید برگها را به آرامی مالش دهید. ترخون روسی کمی بوی علف می دهد، در حالی که ترخون فرانسوی به دلیل بوی مشخص آنیس مورد توجه است.

نحوه انتخاب و نگهداری ترخون

ترخون با برگ های سبز تند را انتخاب کنید. از روی دسته هایی که هر گونه نشانه ای از تغییر رنگ دارند بگذرید. ترخون را در کیسه پ،تیکی تا چند روز در یخچال نگهداری کنید. شما همچنین می تو،د سعی کنید ترخون را در یک شیشه آب مانند گل نگه دارید، اما من این را امتحان نکرده ام.

دستور پخت با استفاده از ترخون


منبع: https://healthynibblesandbits.com/march-،uce-guide/