استیک مکعبی نان شده با هوا سرخ کن (Bistec Empanizado)


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخو،د.

دستور پخت این استیک مکعبی نان شده (bistec empanizado) یک غذای اصلی پورتوریکویی است و درست ، آن در سرخ کن هوا آسان و سالم تر است!

استیک مکعبی نان شده سرخ کن با برنج و لوبیا

استیک مکعبی نان شده با هوا سرخ کن

اگر در آشپزی به سر می برید و به ایده های جدید برای شام نیاز دارید، خانواده شما این استیک نان دار را دوست خواهند داشت! استیک مکعبی گوشت ، یک تکه گوشت ارزان قیمت است که در استیک سرخ شده استفاده می شود (من این دستور را در شام سرخ کن هوا Skinnytaste). تامی با این غذا بزرگ شد، که اکنون در چرخش شام ما است. سال گذشته شروع به پختن استیک مکعبی نان در سرخ کن هوا کردم و همه ما آن را دوست داشتیم. این یک کمال طلایی ترد است و حالا ما آن را به شکل دیگری نمی خوریم! من آن را با لوبیا پورتوریکویی و برنج و مقداری لیموترش در کناره سرو می کنم. خیلی خوب! و برای دستور العمل های بیشتر استیک بدون نان، این استیک سرخ کن هوا را امتحان کنید.

استیک مکعبی نان دار سرخ کن با هوا

ممکن است به فکر پخت استیک های نازک نباشید، اما در بسیاری از کشورهای لاتین، استیک های نان سرخ شده (bistec empanizado) مانند کتلت مرغ بسیار محبوب است. این یک روش خوشمزه برای برداشتن گوشت ، ارزان قیمت و خوش طعم ، آن است.

مکعب استیک چیست؟

استیک مکعبی یا استیک مکعبی یک برش ارزان قیمت از گوشت ، است که نرم شده است، معمولاً به صورت گرد یا بالای فیله. با کوبیدن با نرم کننده گوشت نرم و صاف می شود. این نام به شکل تورفتگی های باقی مانده اشاره دارد. این همچنین گوشتی است که برای غذاهای آمریکایی استیک مرغ سرخ شده استفاده می شود. من شخصا دوست دارم دوباره آن را در خانه با پتک گوشت نرم کنم، بنابراین لطیف تر است.

مواد لازم استیک مکعبی نان شده

  • استیک مکعبی: 16 اونس استیک مکعبی ب،ید که به آن مکعب استیک یا گوشت ، گرد نیز می گویند که می تو،د خودتان آن را نرم کنید.
  • تخم مرغ: سه عدد تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری هم بزنید اب.
  • نمک برای طعم دادن به گوشت ،
  • پودرهای سوخاری: من از پودر سوخاری چاشنی شده استفاده کردم، اما اگر فقط معمولی دارید، می تو،د ادویه هایی مانند پودر پیاز، پودر سیر و پاپریکا دودی اضافه کنید.
  • اسپری روغن زیتون برای اسپری روی گوشت ،

چه مدت برای سرخ ، استیک نان مکعبی

  • بعد از اینکه گوشت ، را نمک زدید، آن را در مخلوط تخم مرغ و سپس آرد سوخاری فرو کنید. ،ده های گوشت را با چنگال روی گوشت بکوبید تا ب،بد.
  • روی استیک ها را با روغن اسپری کرده و در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت پنج دقیقه سرخ کنید. استیک ها را برگرد،د و طرف دیگر آن را روغن اسپری کنید و پنج دقیقه دیگر بپزید.

چه چیزی را با استیک مکعبی نان شده سرو کنید

من دوست دارم این استیک های مکعبی را با برنج و لوبیا سرو کنم سالاد یا آووکادوی ورقه شده من همیشه سوفریتو در فریزر خود دارم، بنابراین برنج و لوبیا پورتوریکویی یکی از لوازم اصلی خانه من هستند، اما هر نسخه ای مانند این لوبیا سیاه و برنج یا لوبیا دومینیکن کار می کند.

نحوه نگهداری استیک مکعبی

استیک تا 4 روز در یخچال نگهداری می شود. بهتر است آن را دوباره در سرخ کن هوا گرم کنید تا نان ترد بماند.

استیک مکعبی در تخم مرغ و آرد سوخاری
استیک مکعبی نان شده با لیموترش
استیک مکعبی نان شده سرخ کن با برنج و لوبیا.

دستور العمل های بیشتر گوشت نان که دوست خواهید داشت:

آمادگی: 5 دقیقه

پختن: 20 دقیقه

جمع: 25 دقیقه

بازده: 4 وعده های غذایی

اندازه خدمت: 1 قطعه

  • گوشت ، را از دو طرف نمک بزنید.

  • تخم مرغ ها را در یک کاسه کم عمق با آب هم بزنید.

  • گوشت ، را در تخم مرغ آغشته کنید، سپس در آرد سوخاری فرو کنید، آن را با پشت چنگال بزنید تا ب،بد.

  • در صورت نیاز به صورت دسته ای به سبد سرخ کن هوا منتقل کنید.

  • روی گوشت ، را با روغن اسپری کنید، سپس 400 درجه فارنهایت را در یک لایه به مدت 5 دقیقه از هر طرف سرخ کنید، وقتی برگرد،د طرف دیگر را اسپری کنید. در صورت تمایل با برنج و لیموترش سرو کنید.

مرحله آ،:

لطفا امتیاز دهید و نظر بدهید به ما اطلاع دهید که چگونه این دستور را دوست دارید! این به ،ب و کار ما کمک می کند تا پیشرفت کند و به ارائه دستور العمل های رایگان و با کیفیت بالا برای شما ادامه دهد.

*4 قاشق غذاخوری پرتاب شود، این از اطلاعات تغذیه حذف شده است.

خدمت: 1 قطعه، کا،ی: 328 کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 15.5 g، پروتئین: 33 g، چربی: 14 g، چربی های اشباع شده: 5 g، کلسترول: 218 میلی گرم، سدیم: 944 میلی گرم، فیبر: 1 g، قند: 1.5 g




منبع: https://www.skinnytaste.com/air-fryer-breaded-cubed-steak/