بهترین رستوران های تهران برای رستوران گردهای حرفه ای مجله اسنپ فود

در شهر تهران رستوران‌های بسیار متفاوت و زیادی وجود دارد از قبیل ایرانی، سنتی، فرنگی، ایتالیایی، ژاپنی، فست فود و… روی هر کدام از رستوران‌های مشخص شده در لیست کلیک کنید تا آدرس دقیق، شماره تماس، نظرات کاربران و… طی سال‌های اخیر رستوران گردی در بین افراد افزایش پیدا کرده افراد با همدیگر یا با دوست و همکار خود هفته‌ای چند ساعت وقت‌های خود را در رستوران‌ها می‌گذارند. امروزه رستوران گردی به‌خصوص در کشور ایران به‌نوعی تفریح نیز تبدیل شدند فضایی آرام و زیبا که با صرف غذا به بهترین ساعات زندگی افزوده می‌شود.

اینجا منویی مملو از غذا ها و آیتم های هندی دارد هرچند انگشت شمار غذا هایی هم مشاهده می شود که ایرانی هستند. در رستوران سنتی شهربانو که انواع غذاهای ایرانی، پیش غذاهای متنوع و دسرهای لذیذ را سرو می کند هم می توانید هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت کرده و از میز سلف رستوران برخوردار شوید و هم می توانید غذا را به صورت جداگانه سفارش دهید. تمامی غذاها از مواد اولیه باکیفیت تهیه می شوند و سرآشپزان مجربی هم غذاهای رستوران را طبخ می کنند.

  • در منوی نایب به‌عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران، می‌توانید انواع کباب‌ها را مشاهده کنید.
  • پرسنل این رستوران دارای لباس فرمی مخصوص هستند و از مهمانان خود با احترام کامل پذیرایی می‌کنند.
  • محیط شیک و در عین حال دلنشین این رستوران می تواند تجربه ای خاطره انگیز برای شما رقم بزند.
  • شاید منو تنوع خاصی نداشته باشد ولی شعار این رستوران این است که تنوع را کم کند و عوضش روی کیفیت تمرکز کند.
  • اگر می‌خواهید در این رستوران برای شام حاضر شوید، باید حتما از قبل با رستوران تماس گرفته و میز خود را رزرو کنید.
  • پیتزا آرستو و پیتزا پنجره‌ای، پیتزا پارتی هیجان‌انگیز و سرآشپزآنلاین خلاقانه تنها نمونه‌های کوچکی از خلاقیت‌های فوق‌العاده‌ی مدرن‌ترین فست فود ایران هستند.

به‌طور کلی می‌توان گفت که اگر به‌دنبال یک فضای شیک و لوکس برای گذراندن یک شب خوب هستید و البته از بابت هزینه‌های گران یک وعده‌ی ناهار یا شام نگرانی ندارید، بهترین انتخاب برای شما می‌تواند رستوران بین المللی نارنجستان باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهند به کم راضی باشند و دوست دارند در منوی غذای خود انواع و اقسام غذاها را از کشورهای مختلف مشاهده کنند، رستوران های بین المللی تهران بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آیند. موسیقی زنده هم بخش همیشگی این فضای جذاب و ایرانی است و طعم فوق‌العاده غذاها، شما را مهمان همیشگی این رستوران خواهد کرد.

بهترین رستوران های تهران را چطور انتخاب کرده‌ایم؟

برخی شعبه های این رستوران از بهترین فست فود های تهران مانند شعبه تهرانپارس تنها به صورت بیرون بر فعالیت دارند و امکان صرف غد در محیط نیست. این فست فود بی نظیر و باکیفیت در منطقه های مختلف تهران اعم از نازی آباد، مجیدیه، تهرانپارس، اندرزگو، یوسف آباد، سعادت آباد، پیروزی و بلوار فردوس شعبه داشته و به ارائه خدمات مشغول است. کافه رستوران ایلیو هم یکی از بهترین، باکیفیت ترین و شناخته شده ترین فست فودهایی است که در تهران مشغول ارائه خدمات به مشتریان است. این رستوران شیک و لوکس دارای چند شعبه است و حتی یک کافه هم دارد که میتوانید انواع شیرینی و بستنی و دسر و … یکی از بهترین فست فود های تهران که هم در شرق و هم در غرب شعبه دارد رستوران سنسو است. دقت کنید که رستوران دیگری به نام سنسو هم در شمال تهران و در نیاوران واقع شده است که با این دو رستوران متفاوت بوده و بیشت غذاهای بین المللی و غذاهای ایتالیایی و سوشی و …

رستوران ریتون (میدان هفت تیر)

اما یکی از هیجان انگیز ترین انتخاب ها به طور قطع، رستوران گردان یا 360 برج میلاد می باشد. معروف است اعتمادالسلطنه در دست‌ نویس‌های خود در سال 1292 ه.ق از دکانی سخن گفته که بازار تهران است و همچون فرنگی ها صندلی و میز دارد. جدا از طعم خوب کباب های این رستوران، سخاوت و بخشندگی مرحوم نائب زبانزد مردم بود.

در عین حال که فضای این رستوران مناسب دورهمی های دوستانه یا جمع های خانوادگی است، اما می توانید قرارهای مهم کاری خود را هم در ان برگزار کنید. چون محیط شیک و مدرن رستوران کاوالی کاملا مناسب قرارهای کاری مهم، میتینگ های شرکتی و … یکی از اصل ترین دلیل هایی که ما به دنبال بهترین رستوران ها برای صرف غذا هستیم کیفیت بالای غذاها و مواد اولیه مورد استفاده برای آنها است، که این رستوران این موضوع را تمام و کمال در اختیار دارد.

یکی از بهترین رستوران های تهران در بخش سنتی را به قطع می توانیم رستوران عالی قاپو معرفی کنیم. اگر به دنبال یک رستوران سنتی هستید که پذیرش مهمان بالغ بر 200 نفر داشته باشذ و بتوانید مهمانی، ایونت یا دورهمی های خود را در آن برگزار کنید قطعا عالی قاپو یکی از مناسب ترین و بهترین انتخاب ها به شمار می آید. در این بخش قصد داریم با معرف بهترین رستوران های گیاهی تهران به مخاطبان وجترین و گیاهخوار نیز کمک کنیم تا بتوانند بهترین رستوران ها را برای صرف غذا پیدا کنند و از یک وعده غذایی مطابق با میل و سلیقه شان نهایت لذت را ببرند. این روزها سبک زندگی یا به قول معروف لایف استایل افراد تغییرات بسیار گسترده ای داشته است. خیلی از افراد با مطالعه روی رژیم های غذایی مختلف تصمیم به وارد کردن آنها به زندگی شان می کنند و به طور کلی سبک زندگی شان را دگرگون می کنند. در این بخش از معرفی بهترین رستوران های مرکز تهران نوبت به رستوران قناری می رسد.