جو دوسر برش فولادی یک شبه – لیمو کاسه®


جو دوسر فولادی یک شبه یک ایده عالی برای صبحانه آماده برای صبح‌های شلوغ است. بدون نیاز به پخت و پز

کره بادام زمینی را روی جو دو سر برش استیل یک شبه بریزید.

صبحانه وعده غذایی مورد علاقه من در روز نیست، اما قطعا مهم ترین وعده غذایی است. وقتی صبح‌ها شلوغ می‌شود، به راحتی می‌توان اولین وعده غذایی را به کلی فراموش کرد. یا وسوسه شوید که چیزی پر از شکر و کا،ی خالی مصرف کنید. راه حل من برای یک صبحانه سالم و سریع معمولا یک اسموتی یا جو دوسر است. اگر جو دوسر برش فولادی یک شبه من را امتحان نکرده اید، فرصت را از دست داده اید! آنها را می تو،د هر زمان که فرصت دارید آماده کنید و سپس می تو،د آنها را از یخچال بردارید و در حال حرکت آنها را بخورید!

،اصر

  • جو دو سر برش فولادی: غنی از پروتئین و فیبر بیشتری نسبت به سایر جوها، جو دو سر برش فولادی برای مدت طول، تری احساس سیری خواهید داشت.
  • ماست: من دوست دارم از ماست ساده برای کاهش شکر استفاده کنم، اما می تو،د از و،ل یا طعم دیگری استفاده کنید. برای پروتئین بیشتر از ماست یون، استفاده کنید.
  • شیر: من از شیر کم چرب استفاده می کنم، اما شما می تو،د از هر نوعی استفاده کنید! شیر بادام یا شیر جو دوسر جایگزین عالی بدون لبنیات خواهد بود.
  • کنجاله دانه کتان: بدون طعم، اما یک افزودنی مغذی عالی است. به خصوص سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است.
  • نمک: طعم ها را تقویت و متعادل می کند.
  • دارچین: طعمی گرم و نیمه شیرین که به خوبی با جو و هر میوه ای هماهنگ می شود.
  • میوه: من دوست دارم از موز یا سیب برای شیرینی طبیعی، همراه با انواع توت هایی که در آن زمان در یخچال دارم استفاده کنم.
  • کره بادام زمینی: این صبحانه به طور طبیعی شیرین، خامه ای و سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین است.

طرز تهیه جو دوسر فولادی یک شبه

اضافه ، جو به شیشه

جو دوسر استیل یک شبه خود را با اضافه ، جو و دانه کتان به یک لیوان شروع کنید. من دوست دارم از شیشه های میسون استفاده کنم زیرا درب بالایی دارند، اما هر چیزی که درب داشته باشد بهترین است. اگر فنجان درب دار ندارید، می تو،د آن را با پوشش پ،تیکی بپوش،د.

اضافه ، ماست به میسون جار

بعد ماست ساده را اضافه کنید.

اضافه ، شیر به جو دوسر یک شبه

به دنبال شیر انتخابی شما.

اضافه ، دارچین به جو دوسر یک شبه

سپس دارچین و نمک بپاشید.

تکان دادن جو دوسر در طول شب

درب شیشه را بگذارید و آن را به خوبی تکان دهید. سپس در یخچال قرار دهید!

جو دو سر برش فولادی یک شبه ۲

وقتی آماده سرو شد، به سادگی از یخچال بیرون بیاورید و روی آن میوه تازه مورد علاقه خود و مقداری کره بادام زمینی بریزید. از جو دوسر استیل برش شبانه خود لذت ببرید!

سوالات متداول:

آیا برای جو دوسر شبانه باید از جو دو سر رول شده یا فولادی استفاده کنم؟

می تو،د از هر دو برای جو دوسر شبانه استفاده کنید! جو دو سر برش فولادی از نظر بافت کمی جویدنی تر خواهد بود و جو دوسر رول شده خامه تر خواهد بود.

چه مدت باید جو دو سر را قبل از مصرف خام خیس کنیم؟

یک شب یا 12 ساعت زمان من،ی است تا مطمئن شوید که آنها خیلی متراکم یا ناهموار نیستند. خیساندن آنها برای حداقل 12 ساعت همچنین ثابت کرده است که اسید فیتیک را کاهش می دهد.

فواید جو دوسر برش فولادی یک شبه چیست؟

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، آن‌ها صبحانه‌ای عالی هستند، زیرا هر چیزی که حاوی پروتئین و فیبر باشد باعث می‌شود برای مدت طول،‌تری احساس سیری کنید و به شما کمک می‌کند تا در کل روز بدون احساس گرسنگی کمبود کا،ی داشته باشید.

یک شب برش فولادی جو دوسر.

صبحانه های آسان تر

بخور، لایک کن، به اشتراک بگذار!

آیا این دستور را امتحان کردید و آن را دوست داشتید؟ دفعه بعد که آن را ساختید، یک ع، بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید! بر،ب بزنید @thelemonbowl و #thelemonbowl تا بتو،م غذای شما را تحسین کنیم و به اشتراک بگذاریم.

لیز در حال خوردن یک شبه جو دوسر فولادی.

اگر احتمالاً صبحانه را حذف می‌کنید و قصد ، این عادت بد را داشته‌اید، جو دوسر فولادی یک شبه من پاسخی است که به دنبال آن بودید. صبح از من تشکر خواهی کرد

قاشق شما منتظر است.

جو دو سر برش فولادی یک شبه ۲

یک شب برش فولاد جو دوسر

جو دوسر فولادی یک شبه یک ایده عالی برای صبحانه آماده برای صبح‌های شلوغ است. درست ، آسان و سالم. بدون نیاز به پخت و پز

آماده سازی: 5 دقیقه

8 ساعت

جمع: 5 دقیقه

خدمات: 1

  • جو دوسر، ماست، شیر، کتان، نمک و دارچین را در یک ظرف شیشه ای یا کاسه کوچکی بریزید و خوب هم بزنید. شیشه را با درب یا کاسه با پ،تیک ببندید و یک شب در یخچال بگذارید.

  • صبح، برش های موز، کره بادام زمینی و انواع توت ها را برای سرو مخلوط کنید.

برش‌های فولادی جویدن خوبی دارند، اما اگر ترجیح می‌دهید بیشتر بپزید، 1/4 سانتی‌گراد شیر اضافه کنید و به مدت 90 ث،ه در مایکروویو قرار دهید.


خدمت: 1شیشهکا،ی: 444کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 54gپروتئین: 18gچربی: 19gچربی های اشباع شده: 4gچربی های چند غیر اشباع: 4gچربی اشباع شده: 7gچربی ترانس: 0.1gکلسترول: 17میلی گرمسدیم: 126میلی گرمپتاسیم: 603میلی گرمفیبر: 11gقند: 18gویتامین A: 227IUویتامین سی: 5میلی گرمکلسیم: 324میلی گرماهن: 3میلی گرم





منبع: https://thelemonbowl.com/overnight-refrigerator-steel-cut-oats/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با