دستور تهیه ساندویچ پنیر کبابی – عشق و لیمو


به پنیر کبابی 101 خوش آمدید! برای یادگیری نحوه درست ، ساندویچ پنیر کبابی با نمای بیرونی ترد، طلایی و مرکز ذوب، به ادامه مطلب مراجعه کنید.


پنیر کبابی


اگر می‌خواهید چگونه یک ساندویچ پنیر کبابی درست کنید، جک پسر شماست. او آنقدر یکی درست می کند که ما یک تابه پنیر کبابی اختصاصی در آشپزخانه داریم. این یک میلیون آزمایش پنیر کبابی در روز خود دیده است-سس مایونز روی نان، یا کره نرم شده؟ پنیر آمریکایی یا سوئیسی؟-همه اینها به او کمک ،د تا بفهمد که به نظر ما بهترین دستور پخت پنیر کبابی چیست. این فوق العاده ساده است، اما یک ساندویچ غیر قابل انکار به دست می دهد. این پنیر کبابی از بیرون ترد و طلایی است و وسط آن به طرز لذیذی ذوب می شود (ببینید که پنیر آن بالا کشیده می شود؟!). سوپ گوجه فرنگی برای سرو اختیاری است، اما به شدت توصیه می شود.


مواد تشکیل دهنده دستور پنیر کبابی


مواد لازم طرز تهیه پنیر کبابی

آماده اید که بر این دستور پخت پنیر کبابی مسلط شوید؟ در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • نان خوب – نوع نان مورد علاقه من برای این دستور، خمیر مایه است، زیرا من عاشق تندی هستم که به ساندویچ اضافه می کند. حتماً توصیه می‌کنم آن را امتحان کنید، اما اگر اهل پخت و پز پنیر کبابی هستید، یا اگر خمیر مایه را در دسترس ندارید، نان سفید معمولی در اینجا نیز جواب می‌دهد.
  • سس مایونز – برای بیرون نان! این به آن کمک می کند تا با ظاهری ترد و قهوه ای زیبا بپزد.
  • ،دل دیژون – کاملاً سنتی نیست، اما بسیار خوشمزه است و طعم لطیفی را به آن اضافه می کند.
  • کره – برای تابه
  • و پنیر، البته! من دوست دارم از ،یبی از دو پنیر مختلف استفاده کنم تا به ساندویچ طعم بهتری بدهد. تعجب می کنید که کدام یک بهترین هستند؟ به خواندن ادامه دهید!

بهترین پنیر برای پنیر کبابی چیست؟

خوب، راستش را بخواهید، می تو،د یک ساندویچ پنیر کبابی عالی با هر نوع پنیری که خوب آب می شود، از موزارلا گرفته تا هاوارتی گرفته تا مونتری جک یا جک فلفلی درست کنید. اما من چند مورد علاقه دارم، و فکر می کنم آنها واقعا این دستور غذا را متمایز می کنند.

  • چدار تیز – برای من، این یک پنیر کبابی ضروری است! شما فقط نمی تو،د طعم تند و آجیلی آن را ش،ت دهید. همچنین به زیبایی ذوب می شود. من دوست دارم آن را با یکی از دو پنیر زیر ،یب کنم.
  • گرویر یا راکلت – هر دوی این پنیرها از انواع پنیر سوئیسی به سبک آلپاین هستند. آنها ذوب‌کننده‌های بی‌نظیری هستند، و هرکدام نمکی و مغزدار هستند، با کمی فانک. آنها در کنار چدار، ساندویچی را ایجاد می کنند که حس نوستالژی یک پنیر کبابی ک،یک را دارد، اما با کمی پیچیدگی بیشتر. بین این دو، من نتوانستم مورد علاقه ای را انتخاب کنم. هر کدام را که در خواربار فروشی شما به راحتی در دسترس است را انتخاب کنید!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


ساندویچ پنیر کبابی در تابه چدنی


طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی (بهترین نکات من!)

در اینجا روش آسان ما برای طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی آمده است:

  1. مایونز را در ،مت بیرونی نان ،ید. نه کره! سس مایونز به نان کمک می کند تا به طرز دیوانه کننده ای در تابه قهوه ای شود و وقتی ساندویچ را گاز می زنید، حالتی تلخ ایجاد می کند. همچنین طعم غنی تری به ساندویچ می دهد. داخل یک برش نان را با یک لایه ،دل دیژون ،ید.
  2. پنیر رنده شده را اضافه کنید. من متوجه شدم که پنیر رنده شده یکنواختتر از یک تکه پنیر ذوب می شود. (البته، اگر از نوع نرم تری از پنیر مانند بری استفاده می کنید، باید آن را برش دهید.) به اندازه کافی برای ایجاد یک تپه کوچک پنیر رنده شده روی یک تکه نان، معمولاً 1 تا 2 اونس استفاده کنید. از هر نوع پنیر تکه نان دیگر را روی آن قرار دهید، سمت مایونز به بیرون!
  3. ماهیتابه من، را انتخاب کنید. ما دوست داریم از چدن استفاده کنیم زیرا باعث ایجاد قهوه ای فوق العاده در ،مت بیرونی ساندویچ می شود. در یک ،ج ،، ن،ب نیز کار می کند!
  4. پایین و آهسته بروید. من حرارتم را بیشتر از متوسط ​​و کم نمی کنم. اگر تابه خیلی داغ شود، نان قبل از آب شدن پنیر می سوزد.
  5. تابه را بپوش،د. به اندازه ای کره اضافه کنید تا کف تابه را بپوشاند. سپس ساندویچ را اضافه کنید و روی ماهیتابه را بپوش،د. درب آن بخار را در ماهیتابه نگه می دارد و به ذوب شدن پنیر در هنگام برشته شدن نان کمک می کند. به مدت 2 تا 3 دقیقه یا تا زم، که نان طلایی شود بپزید. روی آن را برگرد،د و روی آن را درپوش بپزید.
  6. حرارت را در صورت نیاز تنظیم کنید. اگر نان خیلی زود سرخ شد، آن را کم کنید!

وقتی نان از دو طرف سرخ شد و ساندویچ پر از پنیر آب شده شد، آن را از تابه بردارید. برش (به مثلث، لطفا!)، و سرو کنید!

انواع دستور غذا

ما این دستور العمل را همانطور که نوشته شده دوست داریم، اما اگر می خواهید آن را تغییر دهید، هی! شما انجام می دهید! اینجا تعدادی ایده برای نحوه شروع شما موجود است:

  • پنیر رو عوض کن، به طور مشخص! گرویر را با فونتینا یا گودا عوض کنید، از چدار 100% استفاده کنید، یا مقداری پنیر آبی برای فانک اضافی بپاشید. همانطور که در بالا گفتم، هر ذوب خوب می رود!
  • سبزیجات را اضافه کنید. کمی اسفناج سرخ شده، پیاز کاراملی شده، کلم بروکلی بخارپز ،د شده، فلفل قرمز تفت داده شده یا گوجه فرنگی برشته شده را داخل آن بریزید.
  • میوه را اضافه کنید. برای ساندویچ های پنیر کبابی واقعا لذیذ، از مخلوط گرویره و پنیر بری همراه با سیب های نازک برش خورده یا مربای انجیر استفاده کنید.
  • ترشی، لطفا! پیاز قرمز ترشی، تربچه ترشی، یا ترشی هالاپنیو را برای طعمی مفرح بریزید.
  • گستاخ شو ،دل را با سس دیگری که دوست دارید جایگزین کنید! به ،وان مثال، پستو روی یک ساندویچ با پنیر موزارلا و پروولون فوق العاده است.

به من بگویید چه تغییراتی را امتحان می کنید!


دستور پخت پنیر کبابی


بیشتر دستور العمل های پنیری مورد علاقه

اگر دوست داشتید طرز تهیه یک ساندویچ پنیر کبابی عالی را یاد بگیرید، یکی از این دستور العمل های پنیری را امتحان کنید:

پنیر کبابی

خدمت 1

طرز تهیه بهترین ساندویچ پنیر کبابی را بیاموزید! این دستور پخت آسان یک پنیر کبابی با ظاهری ترد و طلایی رنگ و وسطی لطیف، آب‌شده و پنیری به دست می‌دهد. خوشمزه با سوپ گوجه فرنگی!

  • 2 برش ها نان خمیر مایه
  • سس مایونز
  • ،دل دیژون
  • 1 تا 2 اونس پنیر چدار تیز رنده شده، بسته به اندازه نان شما
  • 1 تا 2 اونس پنیر گرویر یا راکلت رنده شده، بسته به اندازه نان شما
  • کره، برای تابه
  • برش های نان را روی تخته برش قرار دهید و روی آن را با یک لایه نازک مایونز ،ید. یک تکه نان را برگرد،د و طرف دیگر آن را با ،دل دیژون پخش کنید. پنیر چدار و گرویر یا راکلت را روی ،دل قرار دهید، سپس تکه نان دیگر را روی پنیر قرار دهید، سمت مایونز را بیرون بیاورید.

  • یک تابه ن،ب یا چدنی را روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید و به اندازه کافی کره را در کف تابه ذوب کنید تا روی آن پوشانده شود. ساندویچ را در ماهیتابه قرار دهید، روی آن را بپوش،د و به مدت 2 تا 3 دقیقه یا تا زم، که ،مت پایینی نان قهوه ای طلایی و ترد شود، بپزید. درب را برگرد،د و 1 تا 3 دقیقه بپزید تا تکه دیگر نان طلایی شود و پنیر آب شود. اگر نان قبل از اینکه پنیر کاملاً آب شود، حرارت را کم کنید.

  • برش بزنید و سرو کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/grilled-cheese/