طرز تهیه چای هیبیسکوس


طرز تهیه چای هیبیس، را با این دستور العمل آسان 2 ماده ای یاد بگیرید! این نوشیدنی خوش طعم، گرم یا سرد خوشمزه است و فواید سلامتی شگفت انگیزی دارد.


چای هیبیس،


من حداقل هفته ای یکبار این دستور چای هیبیس، را درست می کنم. در زمستان، از آن گرم لذت می برم، نوشیدنی قرمز یاقوتی وقتی هوا سرد و خا،تری است مرا زنده می کند. در تابستان، من هوس آن را سرد است. در یک روز گرم، طعم تند و ترش آن به شدت با طراوت است.

من روش اصلی خود را برای طرز تهیه چای هیبیس، در زیر به اشتراک می گذارم. اگر هرگز آن را امتحان نکرده اید، امیدوارم که آن را امتحان کنید! خوشمزه است و درست ، آن بسیار ساده است. این دستور چای هیبیس، به 2 ماده نیاز دارد و به کمتر از 5 دقیقه آماده سازی عملی نیاز دارد. به علاوه، فواید سلامتی شگفت انگیزی دارد. در زیر در مورد آنها بیشتر بخو،د.


گل های خشک شده هیبیس، در کنار شیشه عسل، ن،اع تازه و تمشک


هیبیس، چیست؟

این اصطلاح به تنهایی استفاده می شود هیبیس، به سرده ای از گیاهان معتدل و گرمسیری اشاره دارد. در این پست، من در مورد نوع خاصی از هیبیس، صحبت می کنم، هیبیس، سابداریفا، که به آن روزل نیز می گویند. بومی آفریقای مرکزی و غربی است، روزل در حال حاضر در سراسر جهان کشت و مصرف می شود. اگرچه برگ های هیبیس، خوراکی هستند، کاسه گل و گل های گیاه هیبیس، بیشتر برای تهیه چای، مربا و شربت استفاده می شود. به ،وان مثال، در دریای کارائیب، از گل های رزل خشک برای تهیه استفاده می شود نوشیدنی ترشک جامائیکایییک نوشیدنی ترش شیرین شده با زنجبیل، میخک و فلفل دلمه ای. در مکزیک، همین گل های هیبیس، خشک شده ایجاد می کنند آب جامائیکا، به آب شیرین هیبیس،.

در میان نوشیدنی‌های هیبیس،، دستور تهیه چای هیبیس، تقریباً به همان سادگی است. شما فقط به دو ماده نیاز دارید: گل هیبیس، خشک و آب. از آنجایی که هیچ ،یب دیگری در اینجا وجود ندارد، این یک راه عالی برای آشنایی با طعم هیبیس، است. میوه ای و ترش است، بی شباهت به آب کرن بری نیست. من فکر می کنم که شما آن را دوست خواهید داشت!

فواید چای هیبیس،

چای هیبیس، یک چای گیاهی بدون کافئین است. همانطور که توسط این مقاله کلینیک کلیولند، تصور می شود که چندین فواید سلامتی دارد:

  1. مملو از آنتی ا،یدان است مانند ویتامین C و بتاکاروتن که با رادیکال های آزاد مضر در بدن مبارزه می کند.
  2. التهاب را کاهش می دهد.
  3. مطالعات نشان داده اند که نوشیدن چای هیبیس، حتی ممکن است کاهش فشار خون و کاهش کلسترول.

این مقاله را بررسی کنید برای آشنایی بیشتر با عوارض جانبی و فواید چای هیبیس، برای سلامتی!


ریختن آب در پارچ با گل های خشک شده هیبیس،


طرز تهیه چای هیبیس،

طرز تهیه این چای هیبیس، بسیار ساده است! در اینجا چگونه پیش می رود:

  1. 1/4 فنجان گل هیبیس، خشک را در یک ظرف یا پارچ میسون به اندازه کوارت قرار دهید.
  2. 4 فنجان آب صاف شده بریزید و هم بزنید.
  3. حداقل 20 دقیقه در یخچال بگذارید تا چای قرمز روشن شود. اجازه دهید یک شبه خنک شود تا رنگ و طعم بیشتری پیدا کند.
  4. مخلوط را در یک پارچ صاف کنید تا گلبرگ های هیبیس، جدا شوند.

این چای را در لیوان های پر از یخ سرو کنید. اگر دوست دارید، یک شیرین کننده مانند عسل، آ، یا شربت افرا را با هم مخلوط کنید تا مزه دار شود. با برگ ن،اع تازه و تمشک تزیین کنید و لذت ببرید!

تغییرات

  • آن را گازدار کنید. یک لیوان چای سرد قوی را با آب گازدار پر کنید. مقداری آب لیموترش برای یک لگد مرکباتی اضافه کنید.
  • چاشنی آن. قبل از اینکه چای را در یخچال ب،ب،د تا خنک شود، یک چوب دارچین را به پارچ یا شیشه اضافه کنید. من عاشق طعم گرم کننده آن با نت های میوه ای و گلی در این نوشیدنی هستم!
  • چای داغ درست کن 1 فنجان آب جوش را روی 1 قاشق غذاخوری گل های خشک شده هیبیس، در یک دم کن چای مشبک بریزید. بگذارید 5 دقیقه دم بکشد. هیبیس، را بردارید و از چای با عسل و آب لیمو لذت ببرید.


دستور العمل چای هیبیس،


دستور العمل های نوشیدنی با طراوت بیشتر

اگر دوست داشتید طرز تهیه چای هیبیس، را یاد بگیرید، یکی از این نوشیدنی های تازه را امتحان کنید:

چای هیبیس،

زمان آماده سازی: 25 دقیقه

زمان کل: 25 دقیقه

خدمت 4

طرز تهیه چای هیبیس، را یاد بگیرید! این نوشیدنی کاملاً بدون کافئین، ترش و با طراوت است. اگر نمی تو،د گل های خشک شده هیبیس، را در فروشگاه مواد غذایی خود پیدا کنید، آنها به راحتی به صورت آنلاین در دسترس هستند.

  • ¼ فنجان گل هیبیس، خشک
  • 4 فنجان ها آب سرد فیلتر شده
  • یخ، برای خدمت
  • شیرین کننده دلخواه، مانند شکر، شربت افرا، عسل یا آ،، اختیاری است
  • 1 دسته کوچک ن،اع تازه، برای طعم دادن
  • ¼ فنجان تمشک، برای طعم دادن
  • گل های هیبیس، را در یک شیشه (1 لیتری) یا پارچ متوسط ​​قرار دهید. آب را اضافه کنید، هم بزنید تا ،یب شود و خنک شود تا قرمز روشن، حداقل 20 دقیقه. برای داشتن رنگ و طعم عمیق تر، یک شبه خنک کنید.

  • چای را از طریق یک صافی مشبک روی یک کاسه یا پارچ بریزید تا گل های هیبیس، از بین برود. در لیوان های پر از یخ بریزید و در صورت تمایل شیرین کنید.

  • با ن،اع تازه و تمشک تزیین کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/hibiscus-tea-recipe/