فوم سرد کارامل – تجربه کافی شاپ را در خانه داشته باشید!


قهوه سرد کاراملی نمکی با فوم سرد کاراملی

من از سن 14 سالگی کار کرده ام و در بین تمام مشاغلی که تا به حال داشته ام (و وجود داشته است) زیاد) کار به ،وان باریستا در یک کافی شاپ محلی در بالای لیست قرار دارد.

با قهوه رایگان و شیفت کاری با دوستان، کار در آنجا سرگرم کننده بود! گفت، من یک باریستای وحشتناک بودم. جای تعجب نیست که در 16 سالگی در تهیه ساندویچ کروسانت پنیر کبابی سه گانه (مثلا) بهتر بودم و سپس متوجه شدم که چه مقدار کف رسماً یک لاته را از یک کاپوچینو متمایز می کند.

اولویت های!

به هر حال، نه من و نه شما نیازی نداریم که در هیچ سطحی یک باریستا باشیم تا یک طراوت ایجاد کنیم. دم کرده سرد کارامل دریا با فوم سرد کارامل از راحتی آشپزخانه خود – بدون نیاز به کافی شاپ!

یک لیوان قهوه سرد با کف سرد روی آن

دم سرد + فوم کارامل سرد

فصل دم سرد فرا رسیده است (اگرچه من شما را می بینم)هر فصل فصل سرد دم است” مردم!) و پایه این نوشیدنی زیبا و با کیفیت کافی شاپ است مخلوط کارامل نمک دریایی سرد دم از جانب قهوه کامرون.

Caramel Cold Brew Sea Salt کامرون دارای قهوه آسیاب شده همیشه صاف، هرگز تلخ و درشت با طعم کارامل و نمک دریایی این شرکت است. روی یخ ریخته و روی آن را با فوم سرد کاراملی مخملی – ی،ی شیر کف کرده + شربت کارامل خانگی – روی آن را به صبح می رساند. واقعی وقت خوش!

کیسه قهوه کامرون با شربت ساده کاراملی

تفاوت قهوه کامرون

من در بیش از 6 سال گذشته به طور انحصاری قهوه کامرون را می‌نوشم، ،ی که این دستور غذا را حمایت مالی می‌کند – نیازی به گفتن نیست که من یک طرفدار فوق‌العاده هستم! این شرکت قصد دارد قهوه با کیفیت بالا را مستقیماً به خانه‌های مردم بیاورد و بسیار روان است.

هر روز صبح در طول پاییز و چاشنی است که باید به نام من دم EcoPod در من کیوریگ تک نفره. غلاف ها از پ،تیک ساخته نشده اند که تفاوت زیادی در طعم قهوه دم کرده ایجاد می کند. در بهار و تابستان من به آنها تغییر می کنم مخلوط دم سرد که من در ما دم کردم قهوه ساز Cold Brew.

برای تهیه این نوشیدنی نیازی به قهوه ساز مخصوص سرد دم ندارید – فقط شوهرم بن در مورد موارد ذکر شده قرار می گیرد.دم ، سرد یا بدون دم ، دسته، بنابراین چند سال پیش یکی ،یدیم.

یکی از تج،اتی که می خواهید به آن دست پیدا کنید، یک دستی است کف کننده شیر. این گجت کوچک شیر معمولی را به فوم سرد خامه‌ای و مخملی تبدیل می‌کند که با هر کافی‌شاپ رقابت می‌کند. این بهترین 12 دلاری است که در این چند سال ،ج کرده ام!

کف سرد در حال ریختن در دم سرد

نکاتی برای موفقیت

این دستور تهیه دم کرده سرد + فوم سرد ، کارامل کاملاً ساده است: قهوه را دم کنید > شربت کارامل را درست کنید > شربت را با شیر بزنید > آن را روی قهوه بریزید. با این حال، من چند نکته برای شما دارم:

  1. از پیش برنامه ریزی: تفاله قهوه سرد باید قبل از نوشیدن 12 تا 24 ساعت در یخچال بماند. در حالی که می تو،د از قهوه داغی که در یخچال گذاشته شده است برای این دستور استفاده کنید، ،یبات دم سرد کامرون درشت آسیاب می شوند تا دم نوش سرد فوق العاده صاف درست شود.
  2. شیر خود را انتخاب کنید: بهترین فوم سرد را با استفاده از شیر ، سرد بدست خواهید آورد. هر چه چربی شیر بیشتر باشد بهتر است – من از شیر کامل استفاده می کنم. خامه سنگین یا خامه فرم گرفته یک رویا خواهد بود. شیرهای گیاهی مانند شیر بادام یا جو دوسر موثر خواهند بود، اما کف آن برای مدت طول، باقی نمی ماند.
  3. دست نزنید: هنگام تهیه شربت کارامل 3 ماده ای که کف سرد را طعم می دهد، مهم است که در حین پختن تابه را لمس نکنید. زیاد بهش فکر نکن بهش دست نزن در زیر بیشتر به اشتراک خواهم گذاشت. 😉

حالا کی تشنه است؟!

لیوان قهوه سرد با فوم سرد کاراملی

طرز تهیه این دستور غذا

مرحله 1: کلد دم را درست کنید

با دم ، (سرد) مخلوط کارامل نمک دریایی کامرون شروع کنید. می تو،د از a استفاده کنید قهوه ساز Cold Brew، پارچ شیشه ای بزرگ، فرنچ پرس — هر چیزی که در دست دارید. کیسه دم سرد دارای جهت ها در کناره است، به علاوه قهوه کامرون بسیار عالی است آموزش تصویری از روند.

کیسه قهوه کامرون نمک کارامل دم سرد

مخلوط سرد دم درشت آسیاب شده و در نتیجه قهوه صاف و غیر تلخی به دست می آید. اگر تا به حال دم ، سرد تلخ را تجربه کرده اید، احتمالا دانه های قهوه خیلی ریز آسیاب شده اند و/یا برای مدت طول، دم کرده اند.

تفاله های قهوه را در یک فنجان اندازه گیری دم کنید

اگر از a استفاده می کنید قهوه ساز سرد دمتفاله ها را به صافی اضافه کرده و داخل پارچ قرار دهید و به مدت 12 تا 24 ساعت در یخچال قرار دهید. هر چه مدت زمان بیشتری در یخچال بماند، قهوه قوی تر خواهد بود. من دوست دارم 1 فنجان خاکشیر + 8 فنجان آب، یک شب خیسانده شود.

قهوه ساز یخی دم آور سرد

مرحله 2: شربت کارامل را درست کنید

در همین حین شربت را درست کنید که طعم کاراملی مقاومت ناپذیری به کف سرد می دهد. این شربت ساده به طرز لذت بخشی آسان است و نیاز به هم زدن صفر ندارد!

اضافه ، شکر دانه ریز به یک قابلمه کوچک با اب سپس حرارت را روی متوسط ​​رو به بالا قرار دهید. آن را هم نزنید. به آن دست نزنید.

شکر و آب در قابلمه

وقتی شربت شروع به جوشیدن کرد، حرارت را ملایم کنید، سپس بگذارید شربت بجوشد و حباب بزند تا به رنگ کهربایی روشن در بیاید، حدود 20 دقیقه. باز هم، بدون لمس در طول این فرآیند.

شربت کارامل ساده در حال جوشیدن در تابه

هنگامی که شربت به رنگ کهربایی روشن در آمد، حرارت را خاموش کنید و سپس با دقت در آبی که در مایکروویو یا در قابلمه کوچک دیگری روی شعله کناری گرم شده تا به جوش بیاید، هم بزنید.

  • نکته 1: اگر آب سرد را به شربت اضافه کنید سفت می شود. از لوله کشی آب مطمئن شوید.
  • نکته 2: هنگام اضافه ، آب داغ احتیاط کنید، زیرا وقتی به شربت برخورد می کند بخار می شود و کمی تف می دهد. توصیه می کنم در صورت امکان از نگهدارنده قابلمه استفاده کنید یا دستی را که در حال هم زدن است در حوله بپیچید.

اضافه ، بعدی عصاره و،ل، هم بزنید تا ،یب شود، و voila – شربت کارامل خانگی دارید!

شربت کارامل ساده در قابلمه

اجازه دهید شربت کمی خنک شود سپس آن را در ظرف یا ظرف درب دار بریزید. پس از خنک شدن به دمای اتاق، درب آن را روی آن قرار دهید و تا چند هفته در یخچال قرار دهید.

من سس کارامل را به شیر بادام گرم شده برای بچه‌هایم اضافه می‌کردم (یکی از معدود نوشیدنی‌هایی که در درست ، آن در دوران باریستا بسیار عالی بودم!) سپس با کف‌کننده شیر کف می‌کردم. آنها برای بخارپزهای کاراملی بدون لبنیات مامان دیوانه می شوند!

شربت کارامل ساده در یک شیشه مزون

مرحله 3: فوم سرد کارامل را درست کنید

مرحله آ، اضافه ، شربت کارامل به شیر بسیار سرد است. من شیر کامل را برای کرکی ترین فوم سرد توصیه می کنم و شخصاً 1 قاشق غذاخوری شربت کارامل را به 1/4 فنجان شیر ترجیح می دهم. بسته به میزان شیرینی که قهوه سرد خود را می خواهید با نسبت ها بازی کنید.

شربت کارامل ساده به شیر اضافه می شود

از باتری استفاده کنید کف کننده شیر درست زیر سطح شیر نگه دارید تا هم بزنید و کف آن را به کف سرد تبدیل کنید. این تقریباً 10 ث،ه طول می کشد.

وویلا! بسیار مخملی – واقعاً شما را خوشحال می کند!

قاشق در فوم سرد فرو می رود

مرحله 4: نوشیدنی را جمع کنید.

یک فنجان 16 اونسی را تا نیمه با یخ پر کنید و سپس آن را سرد کنید. کف سرد کاراملی را روی آن بریزید و سپس یک نی بریزید و جرعه جرعه بنوشید.

کف سرد در یک لیوان قهوه سرد ریخته می شود

چه به دنبال راهی آسان برای شاد ، قهوه صبح خود باشید، چه با تهیه نوشیدنی های قهوه فانتزی در خانه در هزینه خود صرفه جویی کنید، یا به هر دلیلی در این بین، می دانم که عاشق این کارامل نمک دریایی با فوم سرد کارامل خواهید شد. نوشیدنی لذت ببرید!

یک لیوان قهوه سرد مخلوط شده با کف سرد

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

فوم سرد کاراملی در یک لیوان قهوه سرد ریخته می شود

دم کرده سرد کارامل دریا با فوم سرد کارامل

شرح

دم کرده سرد کارامل دریا با فوم سرد کارامل یک نوشیدنی با کیفیت کافی شاپ است که می تو،د به راحتی در خانه درست کنید! حمایت شده توسط قهوه کامرون.

،اصر

  • 1 فنجان کامرون قهوه دریایی نمک کارامل سرد دم مخلوط
  • 6-8 فنجان آب
  • 2 تا 4 قاشق غذاخوری شیر در هر نوشیدنی (به یادداشت ها مراجعه کنید)
  • تج،ات ویژه: کف کن شیر
  • برای شربت کارامل (1 فنجان):
  • 1 فنجان شکر
  • 1 فنجان آب ت،یم شده
  • 1/2 قاشق چایخوری عصاره و،ل

جهت ها

  1. برای دم سرد: به یک پارچ بزرگ، قهوه ساز سرد یا پرس فرنچ، تفاله قهوه سرد را به اضافه 6 تا 8 فنجان آب اضافه کنید، بسته به اینکه چقدر قهوه یخی خود را می پسندید. شش فنجان آب یک فنجان آب سرد قوی تر از هشت فنجان تولید می کند. به مدت 12 تا 24 ساعت در یخچال بگذارید تا دم بکشد سپس تفاله قهوه را صاف کرده و دور بریزید. در اینجا یک عالی است آموزش تصویری!
  2. برای شربت کارامل: شکر و 1/2 فنجان آب را به یک قابلمه کوچک اضافه کنید، سپس حرارت را روی متوسط ​​رو به بالا بگذارید و بگذارید بجوشد – به هیچ وجه هم نزنید. حرارت را ملایم کنید سپس به جوشیدن ادامه دهید تا شکر به رنگ کهربایی روشن در بیاید، 18 تا 20 دقیقه – باز هم در طول این فرآیند اصلا هم نزنید.
  3. وقتی شربت 2 تا 3 دقیقه از جوشیدن باقی مانده است، 1/2 فنجان آب باقیمانده را در مایکروویو یا در تابه کوچک دیگری روی اجاق بگذارید تا بجوشد.
  4. 4. وقتی شربت به رنگ کهربایی روشن در آمد، حرارت را خاموش کنید و در حین هم زدن با احتیاط آب داغ بریزید – پوشیدن دستکش فر مفید است زیرا شربت بخار می شود و ممکن است کمی تف کند. و،ل را اضافه کنید سپس هم بزنید تا ،یب شود. اجازه دهید شربت کمی خنک شود قبل از ریختن در یک شیشه مزون یا سایر ظرف های نگهداری درب دار. قبل از پوشاندن و در یخچال بگذارید تا دمای اتاق خنک شود – شربت را می توان به مدت 2 تا 3 هفته در یخچال نگهداری کرد.
  5. برای فوم سرد: یک لیوان 16 اونسی را تا نیمه پر از یخ کنید و سپس 3/4 مسیر را با قهوه Sea Salt Caramel Cold Brew پر کنید. مقدار دلخواه شیر به اضافه 1 تا 2 قاشق غذاخوری شربت کارامل (من 1 قاشق غذاخوری شربت به 1/4 فنجان شیر را دوست دارم) را به یک لیوان دیگر اضافه کنید سپس از یک لیوان استفاده کنید. کف کننده شیر برای ایجاد کف سرد روش دیگر، می تو،د به سادگی شیر و شربت کارامل را با هم مخلوط کنید تا ،یب شوند. کف سرد را روی دم کرده سرد بریزید سپس سرو کنید.

یادداشت

  • هرچه میزان چربی شیر در شیر بیشتر باشد، کف سرد شما کرکی و کف‌دارتر خواهد بود – من دوست دارم از شیر کامل استفاده کنم. شیرهای گیاهی/آجیل به اندازه کافی کف نخواهند کرد اما طعم خوشمزه ای خواهند داشت.
  • من عاشق این ارزان هستم، کفگیر شیر دستی.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، فوم سرد کاراملی و قهوه سرد

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/caramel-cold-foam/