لیست انواع غذاهای ایرانی و خارجی معرفی بهترین غذای ایرانی و خارجی مجله اینترنتی ساخت ارومیه-غذا شرقی

ترکیب‌های خلاقانه‌های آشپزهای ایتالیایی از مواد ساده مانند آرد و خامه، نتیجه‌های درخشانی به دنبال داشته و پای غذاهای ایتالیایی را به تمام کشورها باز کرده است. غذاهای ایتالیایی مانند پاستا و لازانیا، هوادارهای بی‌شماری در سرتاسر جهان دارند و همواره دهان‌ها را آب می‌اندازند. کشورهای زیبای مجله خبری غذا دنیا در کنار جاذبه‌ها، جاهای دیدنی و فرهنگ خاص خود، غذاهای لذیذ و دوست داشتنی دارند که عاشقان سفر تا مدت‌ها طعم این غذاها را زیر زبان حس خواهند کرد. اگر به سفر و گردشگری علاقه دارید و معمولا به کشورهای مختلف سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما غذاهای معروف این کشورها را امتحان کنید.

  • بودن همزمان شیرینی خامه ای و کانولی یک ترکیب فوق العاده می سازد که در نهایت دسری عالی برای شما به ارمغان می آورد.
  • شبیه اسپاگتی و یا نودل تخم مرغ است و دارای قارچ نخود و سس خامه ای می باشد و یک مزه کاملا متفاوت دارد.
  • مثل پاستا، غذاهای سرخ کردنی، تاکو، سوشی، پیتزا، بوریتوس.
  • دونر کباب یکی از خوشمزه ترین غذاهای ترکیه و همچنین از پرطرفدارترین غذاهای دنیا به شمار می‌رود و به دلیل گوشت لذیذش شهرت زیادی دارد، این غذا همراه پیاز یا فلفل سرو می‌شود.

اما در آشپزخانه های آمریکایی غذاهای خاص دیگری نیز یافت می شود که در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند. غذاهای خانگی ایالات متحده را نیز نباید نادیده گرفت. از غذاهای خوشمزه آمریکایی می توان به آبگوشت صدف، کیک لیمو و سالاد کوب اشاره کرد. همچنین نباید پویش تولید غذاهای سازگار با محیط زیست که اکنون توسط میشل اوباما هدایت می شود را نیز نادیده گرفت.

فلافل لبنانی از خوش طعم ترین غذاهای دنیا

جوجه کباب یکی از معروف‌ترین کباب‌های ایرانیه که نیاز به معرفی نداره و یکی از پرفروش‌ترین غذاهای رستورانی و اما یکی از پایه ثابت‌های پیکنیک واسه اکثر خانواده های ایرانیه. پائیا به عنوان غذای ملی اسپانیا شناخته میشه که با استفاده از برنج و مرغ درست میشه و به خوبی با ذائقه ما ایرانی‌ها که مصرف برنج زیادی تو غذاهامون داریم، سازگاری داره. پائیا یه تنوع غذایی عالی واسه افرادیه که از خوردن غذاهای درست شده با برنج به شیوه ایرانی خسته شدن. این وعده غذایی خاستگاهش به شرق اسپانیا و شهر والنسیا برمیگرده. ترکیب طعم برنج، مرغ، با لویبا سبز، کنگر، گوجه، سیر و هویج به همراه ادویه مختلف باعث شده تا این غذا یه طعم مخصوص فراموش نشدنی داشته باشه.

اسم غذاهای خارجی معروف

اورکتیتی نوعی پاستا قدیمی از منطقه‌ی پولیا ایتالیا است. تهیه این نوع پاستا شاید در سایر بخش های این کشور چندان آسان نباشد. همانند سایر غذاهای ایتالیایی، طعم اصلی این غذا به تازگی مواد تشکیل دهنده‌ آن است. بنابراین، از آنجایی که فصل بروکلی پاییز است، خوردن این غذا را در ماه های سرد سال بیشتر توصیه می کنیم.

میتوانید مقداری آرد به مواد اضافه کنید تا منسجم شوند. تخم مرغ ها را در ظرفی جداگانه هم زده با مواد مخلوط نموده دوباره درب ظرف را بگذارید تا تخم مرغ ها کاملا بپزند. کمی آب به مواد اضافه کرده و بعد از این که به جوش آمد درب ظرف را بگذارید. کافه رستوران انگرام بیتشر متریالش ارمنی و درجه یک هستش تیم گرداننده ی کافه ارامنه و پزشکان هستند یه جورایی میشه گفت پاتوق بچه های علوم پزشکی و ارمنی و… استفاده می شود، سرو آن را به همراه نان سنگک، سبزی خوردن و دوغ تکمیل می کند.

طرز تهیه لازانیا

هر غذایی در این کشور با ادویه ها طعمی متفاوت خواهد داشت و در پایان هر غذا نیز دانه خوشبوی رازیانه برای کمک به هاضمه گزینه ای ثابت به شمار می آید. برای هر غذا در هر منطقه تنوع خاصی وجود دارد، از غذای دریایی گوآ گرفته تا وزوان کشمیری و غذاهای نارگیلی کرآلا. در بسیاری از غذاهای آمریکایی، احتمالاً موادی را مشاهده می کنید که مربوط به بخش‌ های دیگر جهان می باشد. از طریق ترکیب کردن مزه های مختلف از وعده های غذایی خارجی، حقیقتا نمی‌ توانید به تنوع افراد و تاریخ آن ها در کشور پی ببرید. اگه اهل شیرینی جات هستی، باید بدونی که دونات های معروف آمریکایی با هیچ شیرینی دیگری قابل قیاس نیستن!