لیست بهترین کترینگ و تهیه غذا های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد-غذا شرقی

بخاطر شلوغی کم نظیر رستوران، میخوش تصمیم گرفت تا در نقاط مختلف شهر شعبات مختلفی را افتتاح کند. وب سایت لحظه آخر با هدف ایجاد بانکی جامع در تمامی زمینه های گردشگری در سال 1391 شروع به کار و پس از حدود 10 سال سرویس دهی به مسافرین با بیش از یک میلیون کاربر عضو یکی از پربازدید ترین استارتاپ های گردشگری می باشد. پارک جنگلی کوهسار – یکی از پارک های جنگلی قدیمی و وسیع تهران می باشد که در قسمت شمال غربی این شهر، درمحله شهرانواقع شده است. این رستوران در کنار امکانات و رعایت استانداردهای روز دنیا توانسته یکی از پربازدیدترین مکان‌های تهران به حساب آید. تفریحات تهران – بهترین تفریحات تهران که می توانید اوقات فراغت شاد و لذتبخشی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید. آن و همچنین برخورد مناسب پرسنل رستوران، همگی منجر به ایجاد فضایی ایده‌آل برای صرف غذا و آرامش شده است.

  • اگر از خیابان 15 خرداد واقع در غرب خیابان خیام وارد بازار شدید، خیابان را ادامه دهید تا در نهایت به خیابان بازار زرگرها برسید.
  • آشپزخانه مرشد توانست با پشتکار فراوان و اولویت قرار دادن نظر مشتریان خود به رستوران مرشد تبدیل شود.
  • سالگرد ازدواج یکی از مناسبت‌های خاصی است که معمولاً با صرف شامی دو نفره و رمانتیک در رستورانی مجلل برگزار می‌شود.
  • یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین که خوشمزه ترین کباب های ممکن رو داره، رستوران نمونه قزوین است.
  • اگر برای مراسم خاص یا جلسه کاری به دنبال فضایی چشمگیر هستید، بهترین گزینه برای شما رستوران دیوان خواهد بود.

البته هر چیزی سفارش بدهید خوب است چون توی ظرف‌های چدنی جالب برایتان سرو می‌کنند. رستوران‌ روحی یکی از آن رستوران‌های سنتی است که تعهد خودش را به «سنتی» حسابی حفظ کرده است و بجز غذاهای مامان‌پز و انواع مجله خبری غذا ترشی‌ها و پیش‌غذاهای خوشمزه، ظرف‌های چدنی سنتی هم دارد و محیطش هم آدم را یاد تهران قدیم می‌اندازد. کیفیت غذاها واقعاً خوب است و همانطور که انتظار دارید به همان نسبت قیمت غذاهای رستوران بالاست.

غذای ایرانی نمکدون

اگر چشم‌هایتان را ببندید فکر می‌کنید واقعاً دارید دست‌پخت مادرتان را می‌خورید. مسلم رستوران بازار است و همیشه پر از مشتری پس لازم است هم قیمتش را به‌صرفه نگه دارد و هم کیفیتش را ثابت نگه دارد چون رقیب‌های جدی‌ای دارد که هر آن ممکن است ازش جلو بزنند. معروف است اعتمادالسلطنه در دست‌ نویس‌های خود در سال 1292 ه.ق از دکانی سخن گفته که بازار تهران است و همچون فرنگی ها صندلی و میز دارد. جدا از طعم خوب کباب های این رستوران، سخاوت و بخشندگی مرحوم نائب زبانزد مردم بود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین لیست رستوران های تهران که قالبا جزو رستوران های معروف تهران می باشد، آشنا کنیم.

رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های لوکس شمال تهران به شمار می‌آید که غذاهایی بسیار خاص را ارائه می‌دهد. البته به یاد داشته باشید که این رستوران شعب متعددی در لواسان، بام لند و جردن دارد. در این قسمت ما رستوران کوبابا جردن را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این رستوران خاص هم دارای فضای بسته و هم دارای فضایی باز در بخش تراس است. پس در صورت تمایل می‌توانید غذای خود را داخل تراس یا بخش مسقف میل کنید.

۱۱. رستوران سنتی مس توران

جالبه بدونید این رستوران به سبک عربی و تا حدی مراکشی دیزاین شده و طراحی شده و یه جورایی معماری اصیل ایرانی و عربی باهم تلفیق شده. یه تراس خیلی باحال داره که اگر دلتون خواست میتونین تو تراس بشینید و از سرویس قلیان عربی هم لذت ببرید. تاکید می کنم که با کباب تابه ای و لازانیا خیلی ارتباط عمیقی برقرار کردم. اینجا محیط مناسبی برای قرارهای دوستانه س و محیط دلبازی هم داره و سرتاسر ویوی شهر رو داره. خصوصا اون سمتی که به طرف امامزاده صالح هست برای من یادآور خاطرات قشنگ گذشته بود. ضمنا پارکینگ اختصاصی هم دارن که توی اون منطقه فوق العاده بکار میاد.

این رستوران در یک نیم‌طبقه است و دکوراسیون ساده‌ای هم دارد، اما کیفیت و طعم غذا به اندازه‌ای مطلوب است که با وجود دکوراسیون نه چندان لوکس، مملو از مشتری است. ساعت کار این رستوران همه‌روزه از ۱۲ تا ۲۴ است و می‌توانید در شعب مختلف آن هماهنگی و زیبایی را که یادآور کشور محبوب ایتالیاست، مشاهده کنید. در منوی «حس توران» از تمام ایران غذاهایی را پیدا می‌کنید که احتمالا تا به حال نامشان را هم نشنیده‌اید. رستوران خونه با هوشمندی تمام، جنب پارک آب‌وآتش قرار گرفته تا شما بتوانید پس از اینکه وعده‌ی غذایی خود را صرف کردید با گشت‌زدن در این پارک هم به هضم غذای خود کمک‌ کنید و هم صفایی به روحیه‌ی خود بدهید. ما تهرانی‌ها تا حدودی به دیدن رستوران‌های بین‌المللی عادت داریم اما شاید حضور در یک رستوران با فضای ترکی‌عربی، از نشستن در یک رستوران ایتالیایی برایمان عجیب‌تر باشد. از جهت نوع متفاوت غذاها و البته کیفیت، می‌توانید مطمئن باشید که ۴ شعبه‌ی رستوران کوبابا شما را غافلگیر می‌کنند.