لیست بهترین کترینگ و تهیه غذا های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد-غذا شرقی

اگر می‌خواهید طعم خوش انواع غذاهای بهترین رستوران در بازار بزرگ تهران را بچشید پیشنهاد می‌شود رستوران شرف الاسلامی را انتخاب کنید. انواع مختلفی از غذاهای پرطرفدار و بازاری‌پسند را می‌توان در این مکان سفارش داد. جالب است بدانید غذاهایی که در این رستوران به مشتریان عرضه می‌شود به نحویست که شاید شما به تنهایی قادر به تمام کردن یک پرس غذایی که سفارش می‌دهید نباشید. رستوران ارکیده جزو خاص ترین رستوران های تهران است و به دلیل استقبال بالای مشتریان، شعبه های دیگری در نقاط مختلف تهران با معماری های متفاوت (اقدسیه، آرژانتین، سعادت آباد) افتتاح شدند.

  • جدا از طعم خوب کباب های این رستوران، سخاوت و بخشندگی مرحوم نائب زبانزد مردم بود.
  • آن‌ها را می‌توان در جای‌جای شهر پیدا کرد و در ساعات مختلف روز به آن‌ها سر زد اما رفتن به این نوع رستوران‌ها در طول شب‌ و برای صرف وعده‌ی شام رایج‌تر است.
  • رستوران شهربانو هر روز هفته از ساعت ۱۱ الی ۲۳ به صورت یکسره آماده سرویس‌دهی به مهمانان است.
  • رستوران خونه با هوشمندی تمام، جنب پارک آب‌وآتش قرار گرفته تا شما بتوانید پس از اینکه وعده‌ی غذایی خود را صرف کردید با گشت‌زدن در این پارک هم به هضم غذای خود کمک‌ کنید و هم صفایی به روحیه‌ی خود بدهید.

مشتریان این رستوران ترجیح می‌دهند به جای تجربه رستوران‌های مختلف، طعمی همیشگی و بی‌نظیر را در این رستوران تجربه کنند. رستوران اسفندیار به دلیل مجهز بودن به سالنی نسبتا بزرگ گنجایش افراد زیادی را دارد. منوی رستوران مجله خبری غذا شهربانو دارای تنوع بالایی است و اکثر بخش‌های آن را غذاهای سنتی مخصوص کشور تشکیل می‌دهند. رستوران در روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ کار می‌کند و صبحانه‌ای لذیذ را به شکل سلف سرویس به معلمان خود ارائه می‌دهد.

رستوران برج میلاد بر روی نقشه

یکی ازرستوران های لوکس تهرانکوبابا نام دارد که با محیطی نیمه باز و مجلل میزبان شهروندان تهرانی می باشد. در رستوران کوبابا منویی بسیار متنوع پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید از میان آن ها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. جالب است بدانید که در منوی کوبابا پیش غذا وغذاهای افغانیولبنانیهم وجود دارد؛ حمص، سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله، پلوی افغانی، اسکندر افندی و موسی کای بادمجان برخی از این غذاها هستند. توجه داشته باشید که قیمت غذاها در این رستوران بسیار بالا بوده از همین رو تنها قشر خاصی توانایی غذا خوردن در آن را دارند. “ستاره نو” یه مجموعه گردشگری بی نظیر شامل رستوران ایرانی با فضای نوستالژیک، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، محیط مکزیکی، مجموعه تایلندی، باغ موزه و… است. در کل لذت غذا و تفریح با هم یکجا جمع شده و دکوراسیون عالی با غذاهای خوشمزه هم از جاذبه های این مجموعه محسوب میشه.

رستوران مستوران

رستوران‌هایی که برای تولد مناسب‌ هستند، اغلب شامل رستوران‌هایی می‌شوند که میزی بزرگ دارند که برای مهمانان تولد مناسب باشد. این رستوران‌ها باید آماده باشند کیک را در زمان مناسب برای مهمانان حاضر کرده و موسیقی تولد نیز اجرا یا پخش کنند. بعضی از بهترین رستوران های تهران برای برگزاری تولد را در ادامه معرفی خواهیم کرد. از بهترین رستوران های تهران که در غرب واقع‌ شده‌اند، می‌توان از رستوران‌های ریزوتو (سعادت‌آباد)، رفتاری (بام‌لند)، کاوالی (فرحزاد شمالی) و تانجیا (بلوار عدل شمالی) نام برد.

فضای این رستوران بسیار شیک و دلنشین است و چشم انداز آن رو به دریاچه چیتگر می تواند زیبایی آن را دو چندان کند. علاوه بر هر نوع غذای سنتی، شما می توانید هر نوع سالادی را هم سفارش دهید. رفتار کارکنان آن هم بسیار محترمانه است و حس خوبی به شما انتقال می دهد. رستوران ارکیده آرژانتین یکی از بهترین رستوران هایی است که در تهران وجود دارد و غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد. این رستوران در واقع یک رستوران لوکس با دکوری بسیار زیبا است که می توانید یک شب خاطره انگیز را در آن بگذرانید.