معرفی بهترین رستوران های تهران در سال 1401 برای انواع سلیقه ها-غذا شرقی

چنان‌چه علاقه‌مند به صرف یک وعده کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه هستید، رستوران نایب گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شعبات مختلف رستوران نایب در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مسافران و افراد ساکن در تهران هستند. پرسنل این رستوران با برخورد خوب خود سبب جذب مسافران زیادی به این رستوران شده‌اند. رستوران مجله خبری غذا بین‌المللی نارنجستان را بی‌شک می‌توان یکی از رستوران‌های نامی تهران دانست که در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد. این رستوران در طبقه بالای یک مجتمع تجاری قرار گرفته است و منظره‌ای تماشایی از پایتخت را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. محیط این رستوران بسیار شیک، آرام و لوکس است و شب‌ها می‌توانید در آرامش کامل از منظره پایتخت لذت ببرید.

  • شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، باملند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار قرار دارد.
  • رفتار کارکنان رستوران رفتاری بسیار حرفه‌ای و محترمانه‌ بوده و حس خوبی را به مهمانان رستوران منتقل می‌کنند.
  • محیط داخلی این رستوران شکل خاصی داره و تصوری از کوهپایه رو بهت میده که از دیدنش شگفت زده میشی.
  • بنابراین رستوران هایی در این نقاط وجود دارد که غذاهای ملل مختلف را سرو می کنند.

این رستوران سنتی، یکی از بهترین‌ها توی شهر نیشابور است و بهترین غذاهای اصیل ایرانی را سرو می‌کنه و مشتریان زیادی هم داره. توی این رستوران می‌تونی با خیال راحت از تازه‌ترین و بهترین غذاهای منو سفارش بدی و توی یه محیط زیبا، غذای خودت رو نوش جان کنی. ” قاشق نقره ای” یکی از بهترین رستوران های اصفهان با دکوراسیون متفاوت و فوق العاده شیکه. در منو این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دیده میشه و با وجود تنوع زیادی که داره، اما قیمتهاش خیلی مناسب و به‌ صرفست. این رستوران در بلوار اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش، کوچه چهارم، پلاک ۲ قرار گرفته است. سفره خانه سنتی امپراطور دارای فضایی دلنشین و باب طبع ایرانی است که با غذاهای خوش طعمی که در آن سرو می‌شوند، همخوانی عجیبی دارد.

با اپلیکیشن و وبسایت فودیسم بهترین رستوران های اطرافتان را کشف کنید:

فضای این رستوران بسیار شیک طراحی شده است و همین مسئله آن را به یک رستوران عالی برای برگزاری انواع مراسم تبدیل می‌کند. افرادی که به دنبال رستورانی خاص و منحصربه‌فرد و تجربه شبی به یادماندنی هستند، مراسم خود را در این رستوران برگزار می‌کنند. درباره منوی غذایی آن هم باید گفت که بسیار خاص است و مراسم شما را به یک اتفاق خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. رستوران تراس پارک در محدوده سعادت آباد و در یکی از محله‌های دنج آن واقع شده است.

۳۳. یه رستوران نمونه در قزوین

شما می توانید خوشمزه ترین خوراکی ها را در کنار عزیزان خود میل کنید. اگر اهل رستوران رفتن هستید و دوست دارید انواع رستوران خوب در تهران را بشناسید باید به خوبی جستجو کنید. پیدا کردن بهترین رستوران های تهران این روزها کار سختی شده چون تعداد رستوران ها با ظاهر پر زرق و برق و منوهای اختصاصی زیاد شده است.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی وجود دارد و هر نوع کبابی که بخواهید را می توانید سفارش دهید. فضای این رستوران خانوادگی است و میزهای گرد با فاصله از هم قرار گرفته اند. همچنین در این رستوران می توانید میزهای تا ۱۲ نفر هم پیدا کنید و مشکلی از این بابت وجود ندارد. رستوران لیدما از ساعت 10 صبح آماده ارائه خدمات به مشتریان است برای همین، سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می شود. انواع صبحانه های انگلیسی، مکزیکی، آمریکن، ایرانی، انواع املت را می توانید در کنار نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید و نوش جان کنید.

این رستوران که در محله فرشته و منطقه یک تهران قرار دارد، فضایی بسیار شیک و لوکس را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر برای مراسم خاص یا جلسه کاری به دنبال فضایی چشمگیر هستید، بهترین گزینه برای شما رستوران دیوان خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی ارائه می‌شود و همه غذاهای این منو کیفیتی بی‌نظیر دارند.

۱۲. رستوران برتر هفت خوان شیراز

رستوران باغ بهشت فشم هم خیلی عالیه.حتما اونجا رو هم معرفی کنید . سایت اجاره آنلاین ویلا و سویت و بومگردی در سراسر ایران در اختیار شما مسافران عزیز می‌باشد من خواستم تجربه ام رو در این خصوص با شما درمیان بزارم واقعا عالی بودن و در این ایام کرونا ویلا تماما ضدعفونی شده بود. و یا در رابطه با غذاهایی مثل زرشک پلو با مرغ ، باید بگم اون زرشک پلو با مرغ هایی که من توی تالار شفیعی خوردم ، همیشه برام یه حس و حال دیگه ای داشته .

لازم به ذکر است که ثبت سفارش را نیز می توانید از طریق سوپراَپ اسنپ، اپلیکیشن اختصاصی اسنپ فود و یا از طریق وب سایت انجام دهید. با پیشرفت تکنولوژی می توان ادعا کرد که بیشتر کارهای ما به طرز چشم گیری آسان شده است. یکی از این کارها سفارش غذا و به طور کلی مایحتاج روزانه مانند خرید از سوپرمارکت، نانوایی و شیرینی فروشی است.