معرفی بهترین رستوران های تهران منوغذاها +آدرس 1401 اسنپ روم

رستوران تاج محل تهران در منطقه شیخ بهایی قرار دارد و جزء رستوران های لوکس تهران هم به شمار می رود. اینجا از همان بیرون که به نمای رستوران نگاه می کنیم متوجه لوکس بودنش می شویم. داخل رستوران با پرسنلی بسیار خوش برخورد و خوش پوش روبرو هستیم که به مشتریان به بهترین شکل خوش آمد گویی می کنند حتی در بین پرسنل، افراد بومی هند با لباس های محلی هندی مشاهده می شود تا حس یک رستوران هندی را به خوبی القاء کند. همچنین محیط رستوران در کنار اینکه بسیار لوکس و دیدنی است و از کلی دکوراسیون و وسیله های مختلف استفاده شده، به سبک رستوران های هندی می باشد. همیشه میگفتیم زمانی که وارد رستوران می شوید محی دکوراسیون زیبا و دلنشین رستوران می شوید اما در رستوران مرشد اول از همه، بوی نان داغ، کباب داغ و کره محلی حسابی شما را مست می کند و بعد از آن توجه شما به محیط سنتی رستوران جلب می شود. اینجا یک رستوران با محیطی سنتی به همراه تزئینات سنتی است و هم تخت های سنتی دارد و هم میز و صندلی های چوبی.

  • رستوران شرف الاسلامی در سال ۱۳۱۷ در قلب بازار بزرگ تهران تاسیس شده است.
  • البته منوی پاستای کافه رستوران پرانیکِ دلربا، هم جالبه و هم برای طرفداران غذاهای ایتالیایی پیشنهاد عالی این روزهاست.
  • کافه رستوران عربی همساکافه رستوران عربی همسا یکی از بهترین رستوران‌های شرق تهران و همچنین یکی از رستوران‌های خوب عربی است.
  • فضای رستوران باربد بسیار آرام و دلنشین در نظر گرفته شد و در زمان‌های تعیین شده موسیقی زنده در آن برگزار می‌گردد.

رستوران پارک وی در خیابان فرشته تهران از رستوران‌های چینی پایتخت است که غذاهای متنوع آسیای شرقی را با سبک و سیاقی متناسب با ذائقه ایرانی به مشتریان عرضه می‌کند. اگر به غذاهای دریایی و تند علاقه دارید، از غذا خوردن در این رستوران بسیار لذت خواهید برد. سوشی‌های این رستوران نیز طرفداران بسیاری دارند و علاقه‌مندان را به این رستوران می‌کشانند. هتل فردوسی از بزرگ‌ترین و مرکزی‌ترین هتل‌های پایتخت است که به‌دلیل دسترسی مناسب به دیدنی‌ های شهر تهران، از بهترین گزینه‌های مورد توجه گردشگران به شمار می‌رود. اگر برای بازدید از موزه‌های آبگینه و جواهرات یا کاخ گلستان و سایر دیدنی های تهران به مرکز شهر می‌روید، می‌توانید غذا را در یکی از رستوران‌های مجلل هتل فردوسی میل کنید.

بهترین و معروف ترین سواحل چابهار پر از رنگ و درخشش!

فضای دنج و تا حدی لوکس رستوران تا حد یادآور فیلم‌های ایتالیایی است و با گارسون‌ها نیز با لباس‌های هماهنگ خود این فکر را در ذهن قوت می‌بخشند… لباس‌هایی که یادآور همین کشور هستند. اگر به این رستوران می‌روید، حتما کباب بره و چنجه آن را امتحان کنید که با جذاب‌ترین روش پخت،گوشت نرم و مغز پخت شده را به شما ارائه می‌دهد. یکی از جذاب‌ترین نکات رستوران ارکیده این است که بخش جداگانه کافه نیز دارد و می‌توانید منوی آن را درخواست کنید و انواع چای و قهوه و نوشیدنی را سفارش دهید. رستوران مرشد تجریشاگر دلتان برای چلو کباب با عطر ریحان آب می‌شود، حتما به رستوران مرشد سر بزنید. لوبیا پلو با روغن حیوانی، قیمه و میرزا قاسمی از دیگر غذاهای معروف و پرطرفدار این رستوران هستند که پیشنهاد می‌شود حتما یک بار آن‌ها را امتحان کنید. ماست کوزه‌ای خوشمزه‌ای که همراه با غذا ارائه می‌شود نیز طعمی بی‌نظیر دارد.

رستوران فوق العاده  باغ راز شیراز از بهترین رستوران های ایران

پس یکی از بهترین انتخاب ها برای پاسخ به سوال بهترین سینی کباب تهران کجاست، رستوران ستارگان شاندیز می باشد. رستوران گیلانه یکی از رستوران‌های پرطرفدار تهران بوده که دارای سطح کیفی بالایی است. رستوران مذکور دو شعبه مختلف داشته که یکی در الهیه و دیگری در محدوده جردن قرار دارد. غذاهای محلی و خوشمزه‌ گیلانی بخش مهمی از منوی این رستوران را به خود اختصاص داده‌اند. میرزاقاسمی و باقالاقاتق و انواع غذاهای دریایی و کباب‌ها در منوی رستوران به چشم می‌خورند. رستوران شاندیز جردن توانسته در سال‌های اخیر به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران تبدیل شود و مهمانان خود را از سراسر کشور جذب ‌کند.

فست فود گردی در تهران: بهترین فست فودهای تهران

همونطور که میبینید غذاها خیلی قشنگ و هوس انگیز بودن و از این بین قیمه نثار ، کباب تابه ای و کباب همایونی خیلی توصیه میشه. محیط شیک و در عین حال دلنشین این رستوران می تواند تجربه ای خاطره انگیز برای شما رقم بزند. پس اگر خیلی اهل محیط های قدیمی و سنتی نیستید این رستوران می تواند گزینه کاملا مناسبی برای شما به حساب بیاید. شما حتی می توانید دورهمی ها و مهمانی های خود را در این رستوران بی نظیر برگزار کنید و جلوی مهمانان خود سربلند شوید.