کلوپ آشپزی عشق و لیمو – دسامبر!


این ماه به چالش کلوپ آشپزی عشق و لیمو بپیوندید! ورود به آن آسان است و یک برنده خوش شانس جایزه ای دریافت خواهد کرد. تمام جزئیات را در زیر بیابید.





کلوپ آشپزی ما راهی سرگرم کننده برای جشن گرفتن از جامعه خوانندگان Love & Lemons است. مفهوم فوق العاده ساده است – هر ماه، من یک دستور غذا را انتخاب می کنم. شما آن را می سازید و شما به من ایمیل بزنید یک ع،. در پایان ماه به صورت تصادفی یک برنده را برای دریافت جایزه انتخاب می کنم.

من عاشق احساس اجتماعی هستم که از افراد زیادی که هر ماه یک دستور غذا می پزند. ما امروز چالش ماه دسامبر خود را با دستور پخت سوپ چدار بروکلی آغاز می کنیم و امیدوارم شما هم به این سرگرمی بپیوندید. در اینجا نحوه کار آن آمده است:

به کلوپ آشپزی عشق و لیمو بپیوندید

  1. هر ماه یک دستور فصلی را انتخاب می کنم. برای لیست ایمیل ما ثبت نام کنید تا به محض اینکه دستور پخت هر ماه را به اشتراک بگذارم متوجه شوید.
  2. آن دستور را در طول ماه درست کنید.
  3. یک ع، از آن بفرستید [email protected] تا پایان ماه این بار آ،ین مهلت 31 دسامبر است!
  4. برای دریافت جایزه، نظر خود را بنویسید (شامل نام و نام خانوادگی شما) در پست وبلاگ دستور العمل چالش پس از ارسال ع، خود.
  5. برای یک جایزه دیگر، ع، خود را با تگ ، در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.

جایزه: کارت هدیه 200 دلاری غذای کامل!

در پایان ماه، من به طور تصادفی یک برنده را انتخاب می کنم و همه ع، ها را پست می کنم. این بار، ما یک را تقدیم می کنیم کارت هدیه 200 دلاری کل غذا.


دو کاسه سوپ چدار بروکلی با کروتون


من و جک اخیراً چند بار دستور پخت سوپ چدار کلم بروکلی را درست کرده‌ایم و واقعاً بسیار خوب عمل کرده است. بسیار خامه ای، شیرین و آرامش بخش است – دقیقاً همان چیزی که در یک روز سرد زمست، میل می کنم. آن را با کروتون های خانگی یا نان ،د شده سرو کنید تا روی آن را بگیرد!

این دستور یک سوپ چدار کلم بروکلی سنتی درست می کند. برای جایگزینی وگان و بدون لبنیات، می‌تو،د به جای آن این سوپ کلم بروکلی وگان را درست کنید. من نمی توانم بین این دو دستور غذای مورد علاقه انتخاب کنم – هر دو خوشمزه هستند! – پس هر کدام را که ترجیح می دهید انتخاب کنید. امیدوارم آنها به شما کمک کنند که در این فصل تعطیلات گرم بم،د!

دستور غذای ماه گذشته

دستور ماه گذشته کاسه سیب زمینی شیرین ما بود. شنیدن اینکه چند نفر از شما این غذا را با دوستان و خانواده خود در جشن های دوستانه و شکرگزاری خود به اشتراک گذاشته اید، فوق العاده بود. از اینکه دستور پخت ما را بخشی از غذای ویژه خود قرار دادید متشکریم! امیدوارم دوستش داشته باشید.

این هم همه ع، های شما:















… و لیزا برنده ما بود:





برای جمع بندی

وارد چالش دسامبر آشپزی با …

  1. درست ، سوپ چدار کلم بروکلی یا سوپ کلم بروکلی وگان در طول ماه دسامبر.
  2. ارسال ع، از آن به [email protected] تا 31 دسامبر
  3. گذاشتن نظر در مورد سوپ چدار کلم بروکلی یا پست وبلاگ سوپ کلم بروکلی وگان برای دریافت جایزه پس از ارسال ع، خود. (یک ع، ورودی و یک جایزه برای هر نفر – لطفا نام و نام خانوادگی خود را در نظر خود بگذارید تا بتوانم آن را با ع، ارسالی شما مطابقت دهم.)
  4. برای یک جایزه دیگر، ع، خود را با تگ ، در اینستاگرام پست کنید @loveandlemons و #کلوپ آشپزی عشق و لیمو.

آشپزی مبارک!




منبع: https://www.loveandlemons.com/love-lemons-cooking-club-december-3/