کوکی های وگان کره بادام زمینی – آنها در دهان شما آب می شوند!


این کوکی‌های کره بادام‌زمینی وگان نرم و جویدنی خانگی، بهترین دستور پخت کوکی کره بادام‌زمینی هستند که من تا به حال درست کرده‌ام!

دستور العمل شیرینی کره بادام زمینی سالم

کوکی های نرم وگان کره بادام زمینی

بیش از شش سال از زم، که برای اولین بار این دستور کوکی کره بادام زمینی را به اشتراک گذاشتم می گذرد.

با این حال، این هنوز یکی از محبوب ترین دستور العمل هایی است که من تا به حال منتشر کرده ام، با خوانندگ، که تقریباً حداقل یک بار در هفته می نویسند تا بگویند چقدر این کوکی ها را دوست دارند.

حتی یکی از خواننده ها ایمیل زد و گفت که کوکی های کره بادام زمینی وگان را در یک مسابقه محلی شرکت کرده است و این دستور پخت کوکی جایزه اول را به خانه برد!

شما همچنین ممکن است این براونی های سیاه لوبیا را دوست داشته باشید

در بالا، ویدیوی دستور پخت کوکی کره بادام زمینی وگان را تماشا کنید

بیسکویت کره بادام زمینی بدون تخم مرغ بدون لبنیات

چشمان فهیم ممکن است متوجه شوند که اگرچه من در ویدیو هفت گلوله خمیر کوکی کره بادام زمینی را حلقه می کنم، اما فقط شش کلوچه از فر بیرون می آید.

این ممکن است به این دلیل باشد که من یکی از گلوله های خمیر کلوچه را به جای پختن آن با بقیه خوردم.

بخش مورد علاقه من در پخت وگان این است که از آنجایی که تخم مرغ وجود ندارد، می توانم از آن به ،وان بهانه ای استفاده کنم تا هر چقدر که دلم می خواهد از خمیر شیرینی خام بخورم.

گاهی هیچ یک از کوکی ها آن را در فر درست کنید!

خوانندگان نیز این 3 توپ کره بادام زمینی را دوست دارند

کوکی های ترد کره بادام زمینی

بهترین کوکی های گیاهی

با بافت نرم و جویدنی لذیذ، این کوکی‌های کره بادام‌زمینی عالی از هر کوکی کره بادام‌زمینی دیگری، چه گیاهی و چه غیر گیاهی، که من تا به حال امتحان کرده‌ام، بهتر است.

اولین باری که دستور پخت را درست کردم، به یاد می‌آورم که شوکه شده بودم که احتمالاً ممکن است وگان باشد.

چطور ممکن است تخم مرغ یا کره وجود نداشته باشد؟!؟!

طعم آنها خیلی خوب بود!

من هرگز فراموش نمی کنم که بعد از آوردن کلوچه های کره بادام زمینی به یک مهم، است، و شنیدن صدای هیاهوی بسیاری از مهمانان درباره آنها چقدر هیجان زده بودم.

من عاشق دیدن چهره های متعجب آنها با شنیدن راز گیاهخواری کوکی ها بودم. بله، کوکی‌های وگان کره بادام‌زمینی که طعم وگ، نداشتند.

(ده سال پیش، وگ،سم بسیار کمتر از امروز رایج بود.)

علاوه بر اینکه هم بدون لبنیات و هم بدون تخم مرغ است، این دستور غذا راز شگفت انگیز دیگری نیز دارد: سس سیب! این شیرینی ها را به طرز شگفت انگیزی در دهان شما نرم می کند.

این دستور پخت مافین سس سیب را نیز امتحان کنید

مواد لازم کوکی کره بادام زمینی

مواد تشکیل دهنده کوکی کره بادام زمینی وگان

موارد زیر را جمع آوری کنید: کره بادام زمینی خامه ای یا ترد، سس سیب، عصاره و،ل خالص، شیرین کننده دلخواه، نمک، آرد و جوش شیرین.

آیا می خواهید به جای آن از کره بادام، کره تخمه آفتابگردان یا کره بادام هندی استفاده کنید؟ هر یک از این گزینه های بدون بادام زمینی برای جایگزینی به مقدار مساوی کاملاً من، است.

آردهایی که کار می کنند شامل آرد املایی، آرد جو دوسر، آرد سفید همه منظوره، آرد شیرینی گندم کامل، آرد سورگوم بدون گلوتن یا آرد برنج است.

دستور پخت کوکی کره بادام زمینی کتو در زیر وجود دارد که به آرد بادام نیاز دارد. یا به جای روغن نارگیل در این کوکی های آرد نارگیل از کره بادام زمینی استفاده کنید.

اگر سس سیب در دست ندارید، می تو،د آن را با ماست غیرلبنی، موز پوره شده یا حتی کنسرو کدو تنبل یا سیب زمینی شیرین جایگزین کنید.

از آنجایی که عاشق شکلات هستم، اغلب یک مشت چیپس شکلات کوچک را در خمیر هم می زنم. بادام زمینی ،د شده نیز فوق العاده است و به کوکی ها یک بافت ترد سرگرم کننده می دهد.

دستور العمل ساده کوکی وگان

کوکی های کره بادام زمینی سالم

اگر مدتی است که وبلاگ را می خو،د، ممکن است نسخه اصلی دستور غذا را به یاد بیاورید که در سال 2011 پست شده بود.

کوکی ها آنقدر محبوب شدند که من چند سال پیش به عقب برگشتم تا ببینم آیا می توانم آنها را حتی سالم تر کنم بدون اینکه هیچ یک از بافت های نرم و لذت بخش آن را قرب، کنم.

من واقعاً تونستم شکر رو از نسخه اصلی کم کنم و هنوز هم به همان اندازه خوشمزه هستند.

اکنون کل دستور غذا فقط یک سوم فنجان شکر را می طلبد. این می تواند شکر معمولی، شکر نارگیل تصفیه نشده یا شکر ،ما، یا اریتریتول دانه بندی شده یا زایلیتول برای کوکی های کره بادام زمینی وگان بدون شکر باشد.

برخی از خوانندگان می گویند که با افزودن چند قاشق غذاخوری آرد اضافی، با موفقیت شربت افرا خالص را جایگزین شکر ،د. ما این جایگزینی را امتحان نکرده‌ایم، بنابراین با خیال راحت امتحان کنید. اگر این کار را کردید حتما گزارش دهید!

هنوز هوس شیرینی ها می کنید؟ شیرینی های شکری وگان درست کنید

دستور پخت شیرینی کره بادام زمینی وگان نرم

طرز تهیه یک کاسه کوکی کره بادام زمینی

کره بادام زمینی را اندازه بگیرید. اگر از قبل به راحتی قابل هم زدن نیست، آن را به آرامی برای چند ث،ه در مایکروویو گرم کنید یا بگذارید در یک اتاق گرم بماند تا نرم شود و به راحتی هم بزنید.

تمام مواد خشک را در یک کاسه متوسط ​​مخلوط کنید. خوب هم بزنید تا جوش شیرین و نمک به طور یکنواخت ،یب شوند.

تمام مواد باقیمانده را به کاسه اضافه کنید و همه چیز را با هم مخلوط کنید تا خمیر شیرینی کره بادام زمینی بدون تخم مرغ خوشمزه شود.

خمیر را برای چند دقیقه در فریزر قرار دهید یا می تو،د روی آن را بپوش،د و چند ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید. وقتی به اندازه کافی سفت شد که با قاشق یا قاشق بیسکویت بیرون بیاورید، با دستتان به شکل گلوله های خمیر شیرینی بغلت،د.

(همچنین در صورت تمایل می تو،د گلوله های خمیر کوکی را فریز کنید تا بعدا بپزید.)

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. گلوله های خمیر پخته نشده را روی یک ورقه پخت قرار دهید و بین هر کوکی فضای خالی بگذارید.

در طبقه وسط فر به مدت هشت دقیقه بپزید. اجازه دهید کوکی‌های پف کرده حداقل ده دقیقه دیگر خنک شوند و در این مدت به میزان قابل توجهی سفت می‌شوند و دیگر آنقدر ظریف نیستند.

اگر می خواهید کوکی ها را صاف کنید، از یک چنگال یا قاشق استفاده کنید تا به آرامی فشار دهید.

طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی وگان

بدون پختن کوکی های کره بادام زمینی

پس از اینکه خمیر را به صورت توپ درآورید، می تو،د مرحله پخت را نادیده بگیرید.

از گلوله های خمیر کوکی کره بادام زمینی همانطور که هست لذت ببرید، یا با چنگال فشار دهید تا آن الگوی متقاطع بیسکویت سرب ک،یک درست شود.

باقی مانده کوکی ها را بدون پخت در یخچال یا فریزر برای تازگی نگهداری کنید.

بهترین کوکی های وگان کره بادام زمینی
  • 1/2 فنجان کره بادام زمینی، یا زیر آ،ژی پسند
  • 2 قاشق غذاخوری سس سیب (یا این کوکی های کره بادام زمینی کتو را درست کنید)
  • 3/4 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 3 قاشق غذاخوری ارد (اسپلت، سفید، جو، سورگوم، برنج همه کار می کنند)
  • 1/2 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص
  • 1/3 فنجان قند، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • 1/8 قاشق چایخوری نمک
  • *اگر فردی بصری هستید، حتما ویدیوی بالا را ببینید که طرز تهیه کوکی های کره بادام زمینی وگان را نشان می دهد!مواد خشک را در یک کاسه مخلوط کنید. اگر کره بادام زمینی شما قابل هم زدن نیست، به آرامی گرم کنید تا نرم شود. تمام مواد باقیمانده را به کاسه همزن اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر به دست آید. به شکل توپ های کوکی بغلت،د. اگر کوکی های نرم می خواهید، خمیر را حداقل یک ساعت در یخچال بگذارید. (در صورت تمایل می تو،د توپ های خمیر کوکی را نیز فریز کنید تا در زمان دیگری بپزند.) در فر از قبل گرم شده (350 درجه فارنهایت) به مدت 8 دقیقه بپزید. وقتی کوکی‌ها را بیرون بیاورید کاملاً آماده به نظر می‌رسند. قبل از خارج ، از سینی اجازه دهید حداقل 10 دقیقه خنک شود، زیرا در هنگام سرد شدن سفت می شوند.مشاهده حقایق تغذیه

کوکی های گیاهی بیشتر

بیسکویت چیپس شکلاتی سالم

بیسکویت چیپس شکلاتی سالم

کوکی های گلوله برفی که در دهان شما آب می شود

کوکی قلقلی

کوکی های شکلاتی بدون شکر

کوکی های کتو

شکلات بدون شکر کیتو کوکی ها کیتو کوکی ها

دستور العمل های کوکی های سالم

،o-breakfast-recipes.png

اطلاعات بیشتر درباره کتاب آشپزی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/vegan-peanut-،er-cookies-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vegan-peanut-،er-cookies-recipe