بایگانی‌های الکترو پمپ کالا صنعت آبی | shahbazmotor

بایگانی‌های الکترو پمپ کالا صنعت آبی | shahbazmotor

اگر فاصله پروانه پمپ با محفظه کم باشد این پدیده رخ می دهد (فضای خالی بین پروانه و محفظه باید 4% قطر پروانه باشد) این کاویتاسیون بیشتر بر روی نوک پره ها تاثیر می گذارد. سیال از میان درزها عبور می کند و سرعت و دمای بالا سبب تبخیر شدن آن می گردد. برای فشارهای بالا بسیار گران قیمت هستند (پمپ های طبقاتی). پمپ ها می توانند یک طبقه یا چند طبقه یا به عبارتی یک مرحله یا چند مرحله باشند.

  • با توجه به نیاز صنایع مختلف به مشخصه های مکانیکی مختلف می توان در بین انواع الکتروپمپ موردی را که هم هد و هم دبی جریان مورد نیاز برای سیال در آن صنعت را دارا باشد با مشاوره مهندسی مناسب انتخاب نمود.
  • از پمپ آب گریز از مرکز فقط برای آبگیری در سایت های ساختمانی استفاده نمی شود.
  • یکی از رایج ترین مشکلاتی که معمولا ساکنین ساختمان ها با آن مواجه هستند بروز مشکل در پمپ آب ساختمان می باشد.
  • منظور از جرم مخصوص سیال و یا مایع، وزن آن سیال/مایع در یک واحد اندازه گیری خاص می باشد که معمولاً بر اساس واحدهای اندازه گیری Kg/dm3 و یا Kg/l سنجیده می شود.

این دسته از الکترو پمپ ها در دو نوع با واسطه (کوپلینگ) و اتاروم یا موتور خشک و بدون واسطه وجود دارند. معمولا بدنه پمپ های سانتریفیوژ یک طبقه به صورت یکپارچه ریخته می شود. جهت سوار کردن پروانه و قطعات داخلی پمپ، غالبا دو طرف یا حداقل یک طرف پوسته باز می باشد. در این نوع پمپ ها یک پره محرک با حرکت دورانی، انرژی جنبشی را به فشار یا سرعت تبدیل می کند.

پمپ آب صنعتی اتابلوک

سلام دوست عزیز، در حال حاضر تجهیز مورد نظر شما ارائه نمی شود. سلام، مطالب ضمیمه محصولات بسیار ارزنده تر از هر کالایی هستند. جریان راه انداز موتور بیش از مقدار جریان در حالت فشار کامل و عموماً 4 تا 8 برابر آن می باشد.

نرم افزارهای انتخاب پمپ صنعتی

بر اثر مشکلات روغن کاری نظیر کم بودن روان ساز و یا ویسکوزیته پایین آن ناشی اینجا کلیک کنید می شود. در این حالت پس از مدتی سطح شیار اصطلاحا ور آمده و ترک هایی در سطح شیار نمایان می شود. این پدیده باعث می شود تا اصطکاک ساچمه ها در تماس شیار بالا رفته و گرما ایجاد شود و در نهایت ایجاد سر و صدا نماید. با انتخاب ویسکوزیته مناسب برای بیرینگ و استفاده از روغن تمیز می توان از بروز این پدیده جلوگیری نمود (شکل 2 شیار بیرینگ دچار مشکل شده است). مستغرق کردن پمپ و موتور داخل سیال برای انتقال آن، باعث کاهش پیچیدگی و هزینه ایستگاه پمپاژ می شود.

در صورت افزایش ویسکوزیته سرعت پایین تری برای گردش انتخاب می شود. یک موتور الکتریکی با سرعت نسبتاً ثابت می‌چرخد، می‌چرخد که پمپ از شفت که با محافظ قطعه متصل است؛ می‌گذرد. برق از طریق سیم‌های هادی الکتریکی که روی لوله وصل شده است به تجهیزات زیر منتقل می‌شود، مایع در حال کار وارد پمپ می‌شود.