بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان-غذا شرقی

رستوران میخوش را هم می‌توان در دسته رستوران های ایتالیایی تقسیم‌بندی کرد اما با وجود این‌که در آن غذاهای ایتالیایی را پیدا می‌کنید، اما چندان هم حال و هوای کلاسیک ایتالیایی ندارد. این رستوران هم از همان دست رستوران‌هایی است که اگر به دنبال یک شب خوب برای گذراندن هستید، باید از قبل یک میز در آن را رزرو کرده باشید؛ چرا که به احتمال زیاد نمی‌توانید سرزده میز خالی برای نشستن پیدا کنید. کیفیت غذا هم در این کافه‌رستوران‌ها بالاست و با برخورد خوب کادر این مجموعه، شما کاملا راضی رستوران را ترک خواهید کرد. در عوض محیط رستوران کاملاً دنج است و شما را با طراحی زیبا به حال و هوای گذشته و خانه‌های قدیمی می‌برد.

قیمت منوی رستوران اسفندیار بالاست اما نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد، باید آن را مقرون به صرفه دانست. ترشی‌های رستوران گردان برج میلاددر این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید.

  • بیشتر رستوران های ژاپنی برای اینکه حس و حال جذابی را هنگام سرو غذا های ژاپنی ارائه دهند، سعی می کنند محیط رستوران را به سبک رستوران های ژاپنی تزئین کنند.
  • این رستوران بیشتر به‌خاطر صبحانه‌های بسیار خوبی که دارد سر زبان‌ها افتاد.
  • در مجموع، تمامی این نکات، نارنجستان را به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل کرده است.

کاخ رستوران لیدوما منویی کامل از هر چیزی که بخواهید دارد اما یک نکته را باید در نظر بگیرید. منوی رستوران کاغذی نیست و روی هر میز، یک بارکد بوده و می بایست با گوشی آن را اسکن کنید تا منو برای شما نمایش داده شود لذا در صورتیکه با خود گوشی هوشمند نداشته باشید نمی توانید منوی رستوران را مشاهده کنید. زمانی که وارد می شوید، از شما به خوبی استقبال می شود هرچند بیشتر حواستان به دکوراسیون و تزئینات دوست داشتنی و پرزرق و برق محیط است. رستوران مسلم بازار مجله خبری غذا بزرگ تهران کجاست و چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ رستوران مسلم بخاطر دسترسی آسان و قرارگیری در یکی از شلوغ ترین بخش های بازار بزرگ، همیشه شلوغ است. رستوران در خیابان 15 خرداد قرار دارد و از سمت خیابان بعد از اینکه وارد خیابان 15 خرداد و اول بازار بزرگ می شوید، بعد از خیابان منوچهر خانی به محوطه ای بزرگ می رسید که رستوران در نبش آن قرار دارد. این کافه رستوران دقیقاً روبه‌روی پارک دانشجو قرار گرفته و به همین خاطر مخاطبان خاص خود را دارد.

رستوران های تهران

البته درباره فضای داخلی رستوران باید گفت که این رستوران کمی کوچک است و شاید در ساعات شلوغی مثل زمان نهار، چند دقیقه‌ای باید منتظر بمانید تا میز خالی پیدا کنید. قیمت منوی این رستوران نسبت‌به کیفیت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید انواع غذاهای نوستالژیک را در آن سفارش دهید. البته همانند مسلم، رستوران تیلیت نیز فقط در وعده نهار میزبان شما عزیزان خواهد بود؛ اما مطمئن باشید در همین زمان کوتاه باصفاترین رستوران تهران را خواهید دید. رستوران رفتاری، واقع در منطقه بازار بزرگ تهران، به جرئت یکی از رستوران های تهران با قیمت مناسب محسوب می‌شود.

رستوران حس توران، غذاهای همیشگی با طعم تازه

ظاهر رستوران سنتی باغ فردوس به‌خوبی یادآور روزهای خوب گذشته است؛ زیرا با اشیاء عتیقه آن را تزئین کرده‌اند؛ بنابراین با یکی از نفیس‌ترین و بهترین رستوران های تهران روبه‌رو هستیم. مجموعه کافه و رستوران پرشین پلازا به هتل پرشین پلازا تهران تعلق دارد. این رستوران که در محدوده خیابان سهروردی تهران واقع شده است، محبوبیت زیادی در میان گردشگران و مسافران تهران کسب کرده است. نمای بیرونی لوکس هتل خبر از آن می‌دهد که با یکی از خاص‌ترین رستوران های تهران سروکار دارید. چهره گشاده و برخورد صمیمانه و در عین حال محترمانه پرسنل رستوران نیز رضایت میهمانان این رستوران را جلب می‌کند. در رستوران رویال گلکسی پرشین پلازا، فرصت امتحان انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و عربی را دارید.

رستوران شرف الاسلامی، در دل طهران قدیم

شما می توانید با مراجعه به این سایت آن را به هوم اسکرین خود اضافه کنید تا مانند یک اپلیکیشن از آن لذت ببرید. مدیر یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است. اگر به دنبال رستوران ارزان در تهران هستید حتما به یکی از شعب رستوران های زنجیره ای هانی بروید. بر خلاف رستوران های معمولی که ممکن است دکوراسیون فوق العاده و چشمگیری نداشته باشند رستوران بلامونیکا دارای دکوراسیونی مدرن و بسیار چشم نواز می باشد.

در این رستوران همه‌چیز عطر اصالت و سنت دارد؛ از در ورودی چوبی و کف سیمانی با کاشی‌های اصیل ایرانی گرفته تا ظروف مسی به سبک قدیمی. ما نتیجه 3 سال رستوران گردی را در قالب یک مطلب جامع ارائه کردیم. شما هم اگر رستورانی می شناسید یا راجب رستوران های معرفی شده تجربه ای دارید حتما در بخش نظرات مطرح کنید.