بهترین رستوران های تهران ۱۴۰۰ به انتخاب شما مجله پینورست-غذا شرقی

رستوران بین المللی 133 برای مشتریان خود بهترین غذاهای ایرانی را سرو می کند که از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند. غذاها از قیمت های قابل توجهی برخوردار هستند اما بخاطر کیفیت بالا، سرویس دهی مطلوب و همچنین موسیقی زنده، ارزشش هزینه کردن را دارد. لازم به ذکر است درکنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی شامل انواع استیک و پاستا هم در این رستوران سرو می شوند و امکان سفارش به صورت بیرون بر هم وجود دارد. در صورتیکه میخواهید با تعداد بالا به رستوران مراجعه کنید یا قصد برگزاری مراسم را هم دارید، امکان رزرو در رستوران وجود دارد. رستوران شرف‌الاسلامی می‌تواند تجربه‌ای خوب در کنار بازارگردی برای افراد به حساب آید. بازار تهران یکی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری و تماشای زیبایی‌های پایتخت است.

  • عطر و طعم غذاهای این رستوران حال و هوای شهر گیلان را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند.
  • من از کباب ثریایی و موژان بیشتر خوشم اومد 😋 نکته دوم اینکه خیلی خیلی بزرگ بود و نکته سوم هم اینکه شب ها موسیقی زنده دارن.
  • اگر در تهران زندگی می‌کنید یا قصد سفر به پایتخت ایران را دارید، از طرفی هم دوست‌دار غذاهای متنوع و با کیفیت هستید، می‌توانید در این مطلب، بهترین رستوران های تهران را شناسایی کنید.
  • در کنار رستوران نارنجستان، رستوران تهران بین را نیز باید یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران دانست که در محدوده سعادت آباد قرار دارد.
  • با توجه به مطالب ارائه شده، می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را برای انتخاب رستوران مناسب بگیرید و وعده غذایی دلخواهتان را در رستورانی میل کنید که از همه نظر با استانداردهای شما مطابقت دارد.

در نهایت، طعم و بوی انواع غذاهای اصیل ایرانی در این رستوران همان چیزی است که حضور شما را در این محیط به یکی از زیباترین تجربه‌های زندگی‌تان تبدیل می‌کند. در منو رستوران مس توران انواع غذاهای اصیل ایرانی مثل کباب، خورشت و ته‌چین دیده می‌شود. همچنین رستوران مس توران علاوه‌بر ناهار و شام، در وعده صبحانه نیز پذیرای مشتریان است. یک رستوران سنتی معتبر در تهران محسوب می‌شود که در محدوده شمال تهران (ونک) واقع گردید.

۲۸. رستوران سن مارکو با سابقه درخشان دربوشهر

کف رستوران فرش شده است و روی میزها با گل‌های زیبا و بشقاب‌های طرح‌دار و دستمال‌های رنگی تزئین شده است و محیطی باصفا و گرم دارد. کیفیت غذاها واقعاً عالیست و رستوران مرشد از این نظر رستوران نمونه‌ای است ولی بعضی از غذاهای این رستوران بسیار گران است. این رستوران به رستوران خاورمیانه‌ای مشهور است چون هم می‌توانید کباب‌های خوشمزه سبک مدیترانه‌ای و ترکی مثل انواع کباب و گریل را اینجا امتحان کنید و هم غذاهای خوشمزه عربی و ایرانی مثل فلافل و شاورما. ولی تنوع غذایی‌اش به همینجا ختم نمی‌شود و انواع غذاهای بین‌المللی را هم می‌توانید اینجا امتحان کنید. با این حال، زمانی که شما به رستوران کوهپایه مراجعه کردید و از پیش غذاها و غذا های ایرانی و فرنگی مجموعه حسابی لذت بردید، نباید از اواع دسرهای خوشمزه ای که اینجا ارائه می شود غافل شوید.

رستوران اصیل دارای منوی مجزای کافه بوده تا مهمانان بتوانند پس از صرف غذا، دمنوشی خوش‌عطر نوش‌جان فرمایند. رستوران تهران بین تمام شرایط لازم برای برگزاری تولد را دارد، به طوری که حتی می‌توانید از قبل به پرسنل این رستوران خبر دهید تا چیدمانی مخصوص تولد را برای شما تدارک ببینند! آماده کردن کیک، روشن کردن شمع‌ها، آماده کردن سرویس تولد و… از خدماتی است که این رستوران به شما ارائه خواهد داد تا جشن تولدی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. از دیگر رستوران های خوب تهران که در لیست رستوران های لوکس تهران نیز قرار می‌گیرند می‌توان به رستوران شاندیز (جردن)، رستوران لبنانی کوبابا (جردن)، رستوران چینی اژدهای طلایی (پل رومی) و رستوران برزیلی رودیزیو (پالادیوم) اشاره کرد. در این رستوران انواع غذاها، خوراک‌ها، انواع پلو، پیتزا، دسر و پیش غذا سرو می‌شود.

همچنین انواع غذاهای هندی را سرو می کند و با منوی متنوع خود علاقه‌مندان را راضی نگه می دارد. این مجموعه انواع کباب، پلو و خورشت های هندی را با کیفیت بالا برای دوستداران غذای هندی سرو خواهد کرد. رستوران مروارید در بلوار مرزداران، بین یادگار امام مجله خبری غذا و اشرفی اصفهانی واقع شده است. این رستوران دارای سالنی بزرگ است که بیشتر برای مراسم‌های مختلف استفاده می‌شود، در این رستوران غذاهایی با کیفیت بالا و خوش طعم سرو می‌شود. غذاهای ایرانی و دریایی فراوانی در منوی این رستوران غرب تهران وجود دارند.

معرفی بهترین رستوران‌ های اندرزگو از نظر…

یعنی اگر بیست نفر مهمون داشته باشید، نفری چهل و هشت (نهصد و شصت تومن) میدین و براتون اون پکیج رو سرو میکنن. در ضمن بگم که تعداد رزروی هاشون خیلی بالاست و این هفته (غیر از سه شنبه) تقریبا پره. بنابر این اگر برای فردا یا هفته بعد میخواید همین الان زنگ بزنید. فضا هم کامل خانوادگیه 👍 در ضمن حیاطشون هم خیلی خوشگله چایخونه داشتن. اینجا یک رستوران خوب با فضای بزرگ در دو طبقه س که منوی غذای ایتالیایی و بخصوص پیتزاهای خیلی خوبی دارن.

موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید بوده که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی ایفای نقش می‌کند و ناخدای یک کشتی، بدون وقفه به دنبال شکار این نهنگ سفید رنگ است. رستوران موبی دیک یکی از رستوران‌های قدیمی و البته جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در محدوده فردوسی و خیابان قرنی واقع شده است. تنوع غذایی این رستوران بسیار بالا است و شما می‌توانید در بین غذاهای ایرانی و فرنگی، یک وعده نهار خوشمزه را انتخاب کنید. اگه میخوای مهمان یه رستوران متفاوت و خاص باشی، رستوران گردان برج میلاد رو بهت پیشنهاد میکنم.