دستور تهیه اسموتی شکلاتی – 25 گرم پروتئین!


این دستور تهیه اسموتی شکلاتی غلیظ، غنی و خامه ای بهترین اسموتی شکلاتی است که تا به حال امتحان کرده اید. احساس می کنید در حال نوشیدن یک میلک شیک شکلاتی خوشمزه هستید!

اسموتی شکلاتی

اسموتی شکلاتی آسان

اگر به دنبال یک صبحانه یا میان وعده سالم هستید که درست ، آن آسان باشد و ساعت ها شما را سیر نگه دارد، حتما این اسموتی شکلاتی ساده را امتحان کنید.

سریع هم زده می شود و با مواد مغذی بسته بندی می شود. و برخلاف بسیاری از دستور العمل های اسموتی سالم دیگر، موز وجود ندارد ضروری!

فقط همه چیز را در مخلوط کن بریزید، مخلوط کنید تا یکدست شود و از خوشمزه ترین اسموتی شکلاتی خانگی زندگی خود لذت ببرید.

این کیک لیوان شکلاتی محبوب را نیز امتحان کنید

شات ریختن نوشیدنی شکلاتی

دستور تهیه اسموتی شکلاتی

اسموتی قهوه شکلاتی: قبل از مخلوط ،، نصف قاشق چایخوری قهوه فوری اضافه کنید.

جنگل سیاه: به جای ماست، شش اونس گی، یخ زده را جایگزین کنید. اگر میوه‌ای را که از قبل هسته‌دار شده نمی‌،ید، حتماً قبل از مخلوط ،، هسته‌های آن را جدا کنید.

اسموتی کره بادام زمینی شکلاتی: دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی، کره بادام زمینی پودر شده یا کره بادام را برای یک شیک شکلاتی غنی و لطیف مخلوط کنید.

اسموتی نوتلا: مراحل مربوط به شیک کره بادام زمینی شکلاتی در بالا را دنبال کنید و کره آجیل را جایگزین نوتلای ،یداری شده از فروشگاه یا نوتلای خانگی کنید.

توت فرنگی شکلاتی: به جای ماست و،لی از ماست توت فرنگی استفاده کنید و یک یا دو توت فرنگی ،د شده یخ زده اضافه کنید. یا با ماست زغال اخته و یک مشت کوچک زغال اخته منجمد یک نسخه بلوبری درست کنید.

اسموتی موز شکلاتی: برای یک اسموتی بدون شکر اضافه شده، از یک موز رسیده منجمد به ،وان شیرین کننده انتخابی خود استفاده کنید. این همچنین اسموتی غلیظ تری به دست می دهد.

اسموتی گرمسیری: از شیر نارگیل کنسرو شده به ،وان شیر انتخابی خود و شش اونس انبه یا موز منجمد به جای ماست استفاده کنید.

اسموتی سبز شکلاتی: یک مشت اسفناج تازه یا کلم پیچ اضافه کنید. یا یک چهارم فنجان اسفناج یخ زده یا سبزیجات دلخواه را با هم مخلوط کنید.

خوانندگان نیز عاشق این دستور غذای فراپوچینو هستند

در بالا، ویدیوی دستور تهیه اسموتی شکلاتی را تماشا کنید

اسموتی شکلاتی وگان

دستور تهیه اسموتی پروتئینی شکلاتی

حتی زم، که بدون پودر پروتئین تهیه می شود، این شیک شکلاتی سالم تا دوازده گرم پروتئین دارد.

برای تهیه یک وعده غذایی صبحگاهی با پروتئین حتی بالاتر یا میان وعده سالم، می تو،د یک قاشق از شکلات، و،ل، کیک تولد یا سایر پودرهای پروتئین طعم دهنده مورد علاقه خود را اضافه کنید.

بسته به مارک و نوع پودر پروتئینی که استفاده می کنید، اسموتی پروتئینی می تواند بیش از بیست و پنج گرم پروتئین داشته باشد!

اضافه ، یک قاشق کره بادام زمینی یا پاشیدن دانه های مغذی چیا یا دانه های کتان نیز فیبر و پروتئین موجود در دستور غذا را افزایش می دهد.

از پودر پروتئین باقیمانده برای پروتئین براونی استفاده کنید

مواد لازم برای اسموتی ماست

مواد تشکیل دهنده اسموتی شکلاتی سالم

شما به پودر کاکائو شیرین نشده یا پودر پروتئین شکلات، شیر دلخواه، ماست و،لی، شیرین کننده مورد علاقه خود، کمی نمک و کره بادام زمینی، کره بادام هندی، تاهینی یا کره بادام نیاز دارید.

دستور غذا نیازی به افزودن تکه های یخی ندارد و توصیه می کنم از هیچ تکه یخی استفاده نکنید. یخ غنای طعم شکلات را رقیق می کند.

اندازه گیری شیرین کننده به این بستگی دارد که شما از ماست و شیر شیرین یا غیر شیرین استفاده می کنید، همچنین به سلیقه شخصی شما و نوع شیرین کننده ای که انتخاب می کنید بستگی دارد.

برای دستور تهیه شده با شیر و ماست شیرین نشده، من دوست دارم حدود دو یا سه قاشق چایخوری شربت افرا خالص یا شکر تصفیه نشده اضافه کنم. در اینجا تقریباً می تو،د از هر شیرینی همه منظوره استفاده کنید، پس با مورد علاقه خود همراه شوید.

شیک صبحانه شکلاتی

با اضافه ، یک تا دو قاشق غذاخوری جو دوسر سریع یا قدیمی، دستور غذا را به یک گزینه صبحانه پرکننده تبدیل کنید.

جو دو سر را با هم مخلوط کنید تا بافت آن شبیه آرد شود. سپس تمام مواد باقیمانده را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید. جدا از فیبر و پروتئین اضافه شده، افزودن بلغور جو دوسر نیز راهی عالی برای غلیظ تر ، اسموتی است.

شیک شکلاتی سالم

طرز تهیه اسموتی شکلاتی

ماست، شیر، پودر کاکائو یا پودر پروتئین، نمک، کره آجیل اختیاری و شیرین کننده را در مخلوط کن با هم ،یب کنید. هم بزنید تا غلیظ و یکدست شود.

نوشیدنی را در یک لیوان بلند بریزید. یا اگر می‌خواهید شیک باشید از شیشه سنگ‌تراشی استفاده کنید.

همچنین می تو،د آن را به یک کاسه اسموتی شکلاتی تبدیل کنید. روی کاسه را با گرانولا، مینی چیپس شکلاتی، نارگیل ،د شده، تمشک، ترافل شکلاتی دو ماده ای، یا موز برش داده شده و خامه نارگیل خانگی تهیه کنید.

ترفند میلک شیک شکلاتی: اگر یک مخلوط کن با سرعت بالا مانند ویتامی، دارید و می خواهید اسموتی غلیظ تری درست کنید، شیر را در یک قالب یخ بریزید و آن را زودتر فریز کنید. پس از یخ زدن، تکه های یخ شیر منجمد را بیرون بیاورید و آنها را با سایر مواد مخلوط کنید تا یک اسموتی شکلاتی فوق العاده غلیظ درست کنید.

نوشیدنی ماست شکلاتی

گزینه های وگان و کتو

برای تهیه اسموتی شکلاتی وگان، از ماست غیرلبنی و شیر گیاهی استفاده کنید. من شیر بادام، شیر جو دوسر، شیر سویا یا شیر نارگیل کنسرو شده را دوست دارم.

برای یک اسموتی شکلاتی کتو بدون شکر، از ماست و،لی بدون شکر یا ماست یون، ساده استفاده کنید. اگر از ماست شیرین نشده استفاده می کنید، یک چهارم قاشق چای خوری عصاره و،ل خالص اضافه کنید و شیرین کننده را مطابق با ذائقه خود تنظیم کنید. جایگزین های قند کتو شامل آلولوز، زایلیتول یا استویا است.

علاوه بر گیاهخواری و کربوهیدرات کم، دستور غذای سالم می تواند بدون سویا، بدون گلوتن، بدون لبنیات، بدون تخم مرغ، بدون آجیل، کم چرب و کم کا،ی باشد.

میلک شیک شکلاتی یا اسموتی؟

تفاوت بین میلک شیک و اسموتی در این است که بستنی جزء اصلی میلک شیک است، در حالی که اسموتی ها ،یباتی مانند میوه، ماست، شیر و گاهی اوقات سبزیجات، آووکادو و سبزیجات یا آب میوه را با هم ،یب می کنند.

اسموتی ها به دلیل داشتن قند و چربی کمتر و افزودن مواد مغذی تر، معمولاً بسیار سالم تر از میلک شیک هستند.

یک میلک شیک بیشتر به ،وان دسر سرو می شود، در حالی که اسموتی میوه ای با ماست نیز می تواند یک صبحانه یا میان وعده عالی و سالم باشد.

دستور شیک شکلاتی ضخیم سالم
  • 6 اونس ماست و،لی (در صورت تمایل بدون لبنیات یا بدون شکر)
  • 1/2 فنجان شیر انتخابی
  • 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو شیرین نشده یا پودر پروتئین شکلات
  • نمک ،ج ،
  • 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی (اختیاری)
  • شیرین کننده انتخابی چشیدن
  • همه چیز را به مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. سرو کنید و لذت ببرید. اگر یک مخلوط کن با سرعت بالا دارید (مانند یک ویتامی،) و می خواهید اسموتی غلیظ تری درست کنید، شیر را زودتر در یک سینی یخ فریز کنید. پس از یخ زدن، با سایر مواد مخلوط کنید تا یک اسموتی شکلاتی فوق العاده غلیظ درست کنید.مشاهده حقایق تغذیه

ایده های آسان اسموتی

دستور تهیه شیک پروتئین کره بادام زمینی

اسموتی موز کره بادام زمینی

این اسموتی صبحانه راهی عالی برای استفاده از موز رسیده است. و می تو،د طعم را با جایگزین ، کره بادام زمینی یا کره بادام به جای کره بادام زمینی تغییر دهید.

اسموتی آووکادوی سالم سبز وگان کتو

پوره آووکادو

افزودن آووکادو به اسموتی ممکن است عجیب به نظر برسد. فقط آن را امتحان کنید و آماده شوید تا از اینکه چقدر شبیه طعم و بافت یک میلک شیک و،لی است شگفت زده شوید.

اسموتی توت فرنگی

اسموتی توت فرنگی

این اسموتی های توت فرنگی بر پایه گیاهی سالم را می توان تنها با 3 ماده و بدون موز درست کرد. اگر می‌خواهید آن‌ها را به اسموتی‌های حباب‌دار تبدیل کنید، یک مشت بوبا (مروارید تاپیوکا) را داخل آن بریزید.

اسموتی های سبز فوق العاده سالم

شربت میوه ای سبز

با این اسموتی های سبز ساده و خوشمزه، دوز روزانه سبزی های برگدار خود را قبل از طلوع خورشید دریافت کنید.

دستور العمل های کاسه آکای کره بادام زمینی شکلاتی

دستور العمل های کاسه آکای

کاسه های اسموتی آکای به دلایلی محبوب هستند. در اینجا ده روش مختلف برای صرفه جویی در پول و ساخت آنها در خانه آورده شده است.

شامروک سالم وگان را تکان می دهد

شیک شامروک سالم

روی شیک های سالم را با خامه فرم گرفته تزیین کنید یا آنها را با چیپس شکلات تزئین کنید. آنها سرد، با طراوت، و یک صبح یا بعد از ظهر عالی هستند.


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/c،colate-smoothie-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=c،colate-smoothie-recipe

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با