رازقی بهترین رستوران رشت از دید مردم رشت-غذا شرقی

دوش کباب آنقدر لذیذ است که دلتان می‌خواهد آن را خالی میل کنید و از طعم آن لذت ببرید. سبزی ها را هم در این فاصله بشویید و پس از خشک کردن، خرد کنید. بادمجان ها را هم پس از در آوردن از آب، خشک کنید و داخل روغن داغ شده سرخ کنید.بعد سبزی خرد شده را هم داخل بادمجان ها بریزید و کمی سرخ کنید. گوجه، سیر و پیاز را هم به صورت نگینی خرد کنید و به داخل مواد سرخ شده اضافه کنید و هم بزنید تا همه مواد در کنار هم سرخ شوند.

  • سپس گوجه ها را بر روی تخته آشپزخانه ریز کنید و کنار بگذارید.
  • کال کباب یکی از پیش غذاهای شمالی است که در سفره‌های شمالی زیاد به چشم می‌خورد.
  • به همین دلیل پس از طبیعت سرسبز و بکر و آب و هوای عالی گیلان، غذاهای محلی این استان به عنوان یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این شهر قلمداد می‌شود.
  • سلامبرای شما آژانس هستید و در گردشگری دستی دارید بسیار ناپسند هست که شمال ایران رو فقط گیلان و مازندران بدانید.
  • کباب ترش از غذاهایی است که نمی شود به شمال رفت و آن را امتحان نکرد.

باید با دختر شمالی ازدواج کنم تا از این غذاهای خوشمزه بهرمند شوم. قبرس شمالی نه تنها یک مقصد عالی برای تفریح است، بلکه یک مکان رویایی برای زندگی نیز هست. بسیاری از کسب و کارها در کشورهای مختلف دنیا، بر اساس ایرانی‌های مجله خبری غذا ساکن آن کشورها بنا شده و اداره می‌شوند. با توجه به اینکه ابرانی‌های زیادی به قبرس شمالی مهاجرت می کنند، می‌توانید روی این افراد به عنوان مشتریان ایرانی خود حساب کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

خوشمزه ترین غذاهای شمالی را اینجا بخورید؛ از کباب تا خورش و آش!

این استان علاوه بر آب‌و‌هوای پاک و طبیعت بکر از غذاهای خوش آب‌ورنگ و لذیذی هم برخوردار بوده که نمی‌توان به هیچ عنوان آن‌ها را از دست داد. غذاهای محلی مازندران از تنوع زیادی برخوردارند و طعم و مزه آن‌ها واقعا بی‌نظیر است، از این رو در ادامه شما را با معروف‌ترین غذاهای محلی مازندران آشنا خواهیم کرد. کباب ترش از غذاهایی است که نمی شود به شمال رفت و آن را امتحان نکرد.

لذت پخت ماهی در خانه با این ترفندهای ساده دو چندان می‌شود!

مقداری نمک روی تخم مرغ ها بریزید و بعد غذای آماده شده را سرو کنید. پس از تغییر رنگ مرغ‌ها می‌توانید لوبیاها را بهمراه 4 لیوان آب اضافه کنید، حرارت را زیاد کنید تا خورشت شروع به جوشیدن کند سپس حرارت را کم کنید و به مدت 2 ساعت بگذارید خورشت بپزد. سبزی‌ها را ریز خرد کنید و درون روغن به مدت 10 دقیقه سرخ نمائید، یک قاشق سماق را به سبزی‌های سرخ شده اضافه کنید و خوب مخلوط نمائید سپس از روی حرارت بردارید. روش پخت آن به این صورت میباشد باید ابتدا تمام حبوبات را خیس دهید و چند بار آب آنها را عوض کنید. رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و اجازه بدهید همه ی مواد خوب با هم بپزند و جا بیفتد.

۹- کال کباب سنتی گیلانی

کشور‌های مختلف جهان به دلیل شرایط آب و هوایی، نوع گیاهان مورد کشت و همچنین ذائقه غذایی مردم خود، منوی غذای مختص خود را دارند. در ادامه معروفترین غذاهای قبرس شمالی را به شما معرفی می کنیم. اما همه خوبی ها یکطرف، یک بدی هم رستوران سنتی کابانا کباب تنکابن دارد و چون رستوران ظرفیتش نسبت به معروفیتش کم است، در ایام شلوغ سال مشتریان باید زمانی را بیرون رستوران منتظر بمانند تا میزی در رستوران خالی شود. در کته کبابی شهرک بلوار کریم آباد تنکابن، شما گوشت های تازه را در داخل یخچال می بینید که نسبت به بسیاری از رستوران های خوب تنکابن یک مزیت محسوب می شود تا قبل از سرو غذا خیالتان از گوشت راحت باشد. همچنین چون شهرک یک کته کبابی محسوب می شود، در منوی رستوران علاوه بر کباب های گوسفندی، ترش، کوبیده، کول و جوجه های ترش و زعفرانی، دل، جگر و قلوه گوسفندی در کنار جگر سفید و خوش گوشت هم سرو می شود که کلی طرفدار دارد. از طرفی چون کته کبابی شهرک تا ساعت 1 بامداد باز است، شب ها برای یک جگر خوشمزه و خوش قیمت می توانید روی کته کبابی شهرک حساب کنید.

بلکه ترکیبی از بادمجان کبابی، آب انار ترش (مخصوصاً انار جنگلی)، سیر، گردوی آسیاب شده، نعناع و سبزی محلی چوچاق است. از غذاهای متداول و معروف گرگانی که حتی شکلی رسمی داشته و برای پذیرایی در میهمانی‌ها نیز طبخ می‌شود. در طبخ این خورشت گوشت به همراه چربی حیوانی، نخود، اسفناج، روغن، سیر و پیاز و فلفل مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله خورشت‌های های خوش طعمی که نام آن‌ها به غیر از مناطق بومی، در نقاط دیگر چندان ورد زبان‌ها نیست اما در این حال که گمنام هستند می‌تواند شگفت انگیز باشند. این خورشت پر ارزش و فوق العاده با استفاده از اسفناج، چغندر قرمز یا همان لبو، ماش، سیر، کدو تنبل و آب نارنج تهیه می‌شود که هرکدام از مواد اولیه آن به تنهایی سرشار از مقدار زیادی ویتامین‌های مختلف است. خورشت ماش در گلستان، به همراه کته، برنج و یا کوکوی سیب زمینی سرو می‌شود.