سالاد “مرغ” نخود – تازه، آسان و گیاهی


سالاد “مرغ” نخود ذائقه شما را به بهترین شکل فریب می دهد. این دستور پخت آسان نخود یک گزینه عالی برای ناهار مبتنی بر گیاه و پروتئین است!

سالاد نخود ،د شده روی یک تکه نان تست بدون گلوتن

بچه ها ما به گل کلم روز مرخصی میدیم (خوش اومدی گل کلم). وقت آن است که نخود در این زمینه بدرخشد دیوانه وار مبا، خوشمزه، گیاهی، وگان با سالاد مرغ.

سالاد “مرغ” نخود جوانه های چشایی شما را به بهترین شکل فریب می دهد. طعم آن دقیقاً شبیه سالاد مرغ است، اما بدون گوشت، کمی برای پختن، تازه، پر پروتئین و آماده سازی است تا بتو،د در تمام هفته ناهارهای سیر کننده سالمی داشته باشید.

اگر به دنبال ایده وگان یا گیاهخواری برای ناهار هستید – این دستور غذای آسان باید امتحان کنید!

سالاد مرغ نخود روی نان تست و فنجان کاهو

سالاد نخود ،د شده = تعویض وگان با سالاد مرغ

سال گذشته با یکی از دوستان متخصص رژیم غذایی کار کردم تا کتابی الکترونیکی از دستور العمل های گیاهی برای مشتریانش تهیه کنیم، و این سالاد نخود ،د شده، که یک نسخه گیاهی از سالاد مرغ ک،یک است، یکی از موارد مورد علاقه من بود. وقتی او این مفهوم را به اشتراک گذاشت، فکر کردم هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم از نخود برای ایجاد غذایی که نه تنها شبیه است، بلکه چشیده شده مثل سالاد مرغ…

من هرگز به این اندازه خوشحال نبودم که اشتباه کنم!

سالاد «مرغ» نخود نه تنها یک ایده ناهار سالم برای محل کار یا مدرسه است که سرشار از پروتئین و فیبر است، بلکه مزه‌ای هم دارد. باور ن،ی تازه، ترد، ترد، خامه ای، گیاهی – همه چیز. این طعم و بافت من، را نشان می دهد و به طرز عجیبی مقاومت ناپذیر است؟

دست در دست گرفتن قوطی نخود کم سدیم

مواد لازم

این سالاد نخود خامه ای با منگنه های یخچال و انباری در حدود 10 دقیقه درست می شود. به علاوه در تمام طول هفته به خوبی حفظ می‌شود، زیرا گیاهی/لوبیایی است. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • نخود: من از نخود کنسرو شده (که به آن لوبیا گاربانزو نیز می گویند) در مقابل پختن لوبیا خشک استفاده می کنم، بنابراین دستور غذا در دسته ناهار سریع و آسان باقی می ماند. من دوست دارم نخود را خیلی خوب له کنم، اما شما می تو،د به همان اندازه یا کم آن را کامل بگذارید تا به بافت سالاد “مرغ” دلخواه خود برسید.
  • کرفس: ترد مقاومت ناپذیری را فراهم می کند. من عاشق کرفس در سالاد مرغم نیستم، اما در نسخه نخودی باید حتما!
  • ترشیجات: یک کرانچ تند فراهم کنید. از هر چیزی که در یخچال دارید استفاده کنید – نیزه، برش، کورنیشون و غیره.
  • موسیر یا پیاز: ترد تند بیشتری را فراهم می کند. آیا موضوعی را در اینجا حس می کنید؟ بافت خامه ای/ترد این سالاد را دوست دارید! در صورتی که آن را در دست دارید، به راحتی از پیاز قرمز یا پیاز سبز استفاده کنید.
  • سس مایونز: ما سس مایونز گیاهی را برای گوئن که به تخم مرغ و لبنیات حساسیت دارد، آماده می کنیم، چیزی که من در این سالاد نخود استفاده می کنم. من سس مایونز گیاهی هلمن را از همه انواعی که امتحان کرده ایم دوست دارم. با خیال راحت از سس مایونز معمولی استفاده کنید، اما بد،د که بیشتر سس مایونز معمولی با تخم مرغ درست می شود.
  • آب لیموی تازه: نم نم نم نم باران واقعاً این سالاد را بیدار می کند و روشن می کند.
  • ،دل دیژون: عمق طعم خوبی را فراهم می کند. شما می تو،د از ،دل زرد در ،ج ، استفاده کنید.
  • شوید تازه: من واقعاً شوید تازه را در این سالاد مرغ نخود دوست دارم. در صورت ،وم می تو،د از شوید خشک استفاده کنید، اما حداقل یک بار آن را با تازه امتحان کنید – این یک خوراکی است!

قرار دادن چرخش خود را بر روی آن

همانطور که نوشته شده است، این یک دستور غذای پایه فوق العاده برای سالاد “مرغ” نخود است. گفته شد، با خیال راحت آن را بپوشید و آن را برای خود بسازید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  1. زغال اخته خشک، انگور خلال شده یا سیب چرخ شده را اضافه کنید تا کمی شیرین شود.
  2. فلفل تازه ،د شده یا فلفل قرمز تفت داده شده را اضافه کنید.
  3. ترشی ها را با کیپر آبکش شده، زیتون سبز ،د شده و/یا زیتون کالاماتا چرخ کرده عوض کنید تا به سالاد نخود یک چرخش مدیترانه ای بدهید. پاشیدن پنیر فتا نیز خدایی خواهد بود!
  4. آجیل هایی مانند گردوی ،د شده، بادام های ،د شده یا بادام های خلال شده را برای ترد و طعم بیشتر اضافه کنید.
  5. آن را درشت رها کنید. همانطور که گفتم، من دوست دارم نخود را کاملاً نرم له کنم، اما برای یک سالاد به سبک ، تر، کمتر از نخود را له کنید.

مواد لازم برای سالاد مرغ نخود روی تخته برش

طرز سرو سالاد «مرغ» نخود

درست مانند سالاد مرغ، این سالاد نخود وگان از نظر نحوه سرو بسیار متنوع است. در اینجا موارد مورد علاقه من است:

  • روی نان تست. من عاشق نان Canyon Bake،use GF هستم که مانند ا،ر نان های بدون گلوتن، بهترین تست را دارد. سالاد نخود را روی یک تکه نان تست بریزید یا بین دو برش برشته شده ساندویچ کنید. گوجه فرنگی ورقه شده داخلش خوبه!
  • در فنجان های کاهو. برای لذت بردن از این سالاد به ،وان بسته بندی کاهو از فنجان های کاهو کره یا قلب های رومی استفاده کنید.
  • نان پیتا. من نان پیتای بدون گلوتن MyBread یا BFREE را دوست دارم.
  • در یک بسته بندی. من تورتیلاهای Mission GF را دوست دارم، و همچنین عاشق بسته بندی سفیده تخم مرغ EggLife هستم!
  • با کراکر. کراکر بادام ساده می، برای تبدیل این سالاد به یک دیپ خوشمزه عالی است.
  • بالای سبزی ها برای یک سالاد پر از پروتئین، روی یک بستر سبزی جات بریزید.

عالی برای تهیه غذا

از آنجایی که این سالاد نخود گیاهی است، به خوبی به مدت 5 روز (یک هفته کاری معمولی) در یخچال نگهداری می شود. با این اوصاف، با خیال راحت سالاد مرغ وگان را در ظروف نگهداری در اندازه های فردی ت،یم کنید و برای خوردن و ناهار در یخچال نگهداری کنید.

این دستور برای سالادهای شیشه ای عالی نیز درست می شود! سالاد نخود ،د شده را در کف ظرف 16 اونسی دهان ، بریزید سپس بقیه شیشه را پر از سبزیجات بسته بندی کنید (روگولا فوق العاده خوشمزه است.) وقتی زمان خوردن رسید، مخلوط را در یک کاسه بریزید و سپس داخل آن را فرو کنید.

سالاد مرغ نخود در یک کاسه

طرز تهیه سالاد «مرغ» نخود

با اضافه ، آبکش شده و آبکشی شده شروع کنید قوطی نخود (به آن لوبیا گاربانزو نیز گفته می شود) در یک کاسه بزرگ.

لوبیا گاربانزو پخته شده در یک کاسه

از پشت چنگال یا دستگاه پوره سیب زمینی برای له ، آنها استفاده کنید. من دوست دارم تقریباً تمام نخودها را له کنم، اما در صورت تمایل می‌تو،د مقداری کامل یا ، را بگذارید.

لوبیا گاربانزو را در یک کاسه همزن له کنید

در حین له ،، می بینید که پوست از لوبیا جدا می شود – خوب است. در برابر وسوسه بیرون کشیدن آنها مقاومت کنید – در سالاد نهایی متوجه آنها نخواهید شد!

نخود ،د شده در یک کاسه

به نخود له شده اضافه کنید پیاز یا موسیر چرخ کرده، کرفس چرخ کرده، خیار شور، شوید تازه (شوید خشک شده در اینجا) مایونز گیاهی، ،دل دیژون، آب لیمو، نمک، و فلفلسپس مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا ،یب شوند.

همانطور که می بینید، تمام مواد کرانچی ریز ،د شده اند تا هر لقمه پر از کرانچ باشد!

مواد لازم برای سالاد نخود ،د شده در یک کاسه

این تمام چیزی است که او نوشت – به شما گفت که این یک غذای ساده است! توصیه من این است که به آشپزخانه بروید تا به یخچال و انباری حمله کنید و این نسخه ساده و وگان سالاد مرغ را در اسرع وقت تهیه کنید. به من بگویید چه فکر می کنم – لذت ببرید!

سالاد مرغ نخود روی یک تکه نان تست بدون گلوتن

ایده های ساده تر ناهار

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

ع، نزدیک از سالاد نخود مرغ روی یک تکه نان تست بدون گلوتن

سالاد “مرغ” نخود

شرح

سالاد “مرغ” نخود ذائقه شما را به بهترین شکل فریب می دهد. این دستور پخت آسان نخود یک گزینه عالی برای ناهار مبتنی بر گیاه و پروتئین است!

،اصر

  • 15 اونس می تواند نخود سدیم را کاهش دهد، آبکش کرده و آبکشی کنید
  • 1 ساقه کرفس، ،د شده
  • 1/4 فنجان خیارشور چرخ شده
  • 1/4 فنجان موسیر یا پیاز ،د شده
  • 2 تا 4 قاشق غذاخوری سس مایونز معمولی یا گیاهی، بسته به اینکه چقدر خامه ای دوست دارید
  • 2 قاشق چایخوری آب لیموی تازه
  • 1 قاشق چایخوری ،دل دیژون
  • 1 قاشق غذاخوری شوید تازه ،د شده یا 1/2 قاشق چایخوری شوید خشک
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • برای سرو: بسته بندی یا فنجان کاهو، سبزیجات مخلوط، نان پیتا بدون گلوتن، نان تست بدون گلوتن، کراکر بدون گلوتن

جهت ها

  • نخودها را به یک کاسه بزرگ همزن اضافه کنید سپس با استفاده از پوره سیب زمینی یا پشت چنگال 3/4 آن را ،د کنید. بقیه مواد را به کاسه اضافه کنید سپس هم بزنید تا مخلوط شوند. بچشید سپس سس مایونز بیشتری برای ،ی شدن یا آب لیمو برای روشنایی اضافه کنید. با پایه یا کراکر دلخواه سرو کنید. تا 5 روز در یخچال نگهداری شود.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است.

ع، کولاژ سالاد مرغ نخود

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/chickpea-chicken-salad/