سبزی پولنتا با پارمزان | خورنده گزنده


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

کره ای، خامه ای پولنتا سبزیجات تهیه شده با پارمزان و سبزیجات سوخاری یک راه غنی و ظریف برای لذت بردن از فرنی برای شام است. این دستور العمل ساده سالم برای کل خانواده راحت، آرامش بخش و رضایت بخش است! به طور طبیعی بدون گلوتن، و به راحتی وگان نیز ساخته می شود!

پولنتا سبزیجات با پارمزان در یک کاسه سفید که با گیاهان تازه تزئین شده سرو می شود.

پولنتا یکی از غذاهای راحتی مورد علاقه من برای خوردن در تمام طول سال است. بسته به فصل، من دوست دارم رویه ها را تغییر دهم: مارچوبه تازه در بهار و تابستان، کدو و سبزیجات ریشه در پاییز و زمستان – اما دستور غذای اصلی همیشه ی،ان می ماند.

اگر هرگز یک دستور غذای گیاهی پولنتا را امتحان نکرده اید، شگفت زده خواهید شد. سبزیجات تازه بو داده طعم ها و بافت های مختلفی را ارائه می دهند، سبزی های تازه روشن و خوش طعم هستند و همه آن ها همراه با پولنتا گرم، خامه ای و پنیری ذوب می شوند.

این غذا آسان، تازه، خوش طعم و پر طعم است و باعث می شود پولنتای ساده را در نوری کاملا جدید ببینید!

من عاشق سرو این پولنتا سبزیجات با نان سیر و سیب زمینی سرخ شده وگان برای یک وعده غذایی کامل هستم. و اگر این پلنتا را با سبزیجات سوخاری دوست دارید، ممکن است از این لاز،ا پولنتا بدون گلوتن نیز لذت ببرید!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • غذای عالی، غذای بدون گوشت
  • به طور طبیعی بدون گلوتن و گیاهی
  • خانواده پسند، بچه پسند
  • دستور فوق العاده آسان
  • می توان وگان کرد
  • غذای راحتی دنج
  • تنوع زیادی برای سفارشی ، دستور العمل پولنتا سبزیجات به هر شکلی که دوست دارید!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

این پولنتا سبزیجات برشته با پارمزان قرار است به روش جدید مورد علاقه شما برای لذت بردن از پولنتا تبدیل شود! در اینجا چیزی است که برای ساخت آن نیاز دارید:

مواد لازم برای پلنتا سبزیجات برشته با دستور پارمزان در زمینه سفید.
  • کدو سبز و بادمجان: این ،یب از این سبزیجات راتاتویی کاملاً برای این پولنتا پارمزان خامه ای برشته می شود. کدو سبز و بادمجان هر دو لقمه ای لطیف و کمی شیرین دارند. آنها یک بافت لطیف و خامه ای به این دستور غذای پولنتا و سبزیجات بوداده اضافه می کنند.
  • فلفل دلمه ای ،د شده: فلفل دلمه ای قرمز و زرد در سطوح شیرینی کمی متفاوت در طیف فلفل دلمه ای قرار می گیرد که قرمزترین شیرینی آن است. اینها طعم ملایم، شیرین و میوه ای را اضافه می کنند و در هنگام برشته شدن، بافت کمی ترد را حفظ می کنند.
  • پیاز قرمز: پیاز قرمز وقتی خام است قوی و کمی تند است، اما وقتی برشته می شود کاراملی و شیرین می شود. این یک راه عالی برای اضافه ، کمی لگد به این ظرف پولنتا است.
  • روغن زیتون: برای این دستور سبزیجات برشته و پولنتا، سبزیجات خود را در روغن زیتون بریزید. این مرحله به سبزیجات کمک می کند تا خوب و ترد شوند، که وقتی به یک کاسه گرم پولنتای خامه ای اضافه می شود، تضاد خوشمزه ای ایجاد می کند.
  • پونه کوهی خشک، آویشن تازه، رزماری تازه، نمک، فلفل: پونه کوهی خشک طعمی خاکی برای این غذا دارد. آویشن طعمی خاکی، ن،ایی و حتی کمی لیمویی دارد و رزماری گیاهی پیچیده است که دارای رگه هایی از همیشه سبز، مرکبات، اسطوخودوس، کاج، مریم گلی، فلفل، ن،اع و مریم گلی است. این سه سبزی با هم ،یب می‌شوند و به این پولنتا پارمزان با سبزیجات برشته عمق می‌بخشند. اگر نمی تو،د هر 3 گیاه را جداگانه پیدا کنید، می تو،د از چاشنی خشک ایتالیایی نیز استفاده کنید. نمک و فلفل کوشر برای هر غذایی ضروری است، آنها را کنار نگذارید!!
  • انبار سبزیجات: پولنتای پخته شده با آب سبزیجات در نهایت طعم بسیار بیشتری نسبت به استفاده از آب دارد.
  • پولتنا: پولنتا فقط آرد ذرت آب پز است و واقعاً شبیه بلغور است و در ا،ر خواربارفروشی ها یافت می شود. این اساس این دستور غذاست و دو ماده بعدی این غذای سبزی پلنتا را به سطح بعدی می برد.
  • پنیر و کره پارمزان: پنیر پارمزان طعم تند و نمکی به آن اضافه می کند و هنگامی که با کره ،یب می شود، دستور پخت پولنتا و سبزیجات را فوق العاده غنی و خامه ای می کند.

🔪 دستورالعمل

پولنتا و سبزیجات یک غذای خوش طعم است که می تو،د برای هر وعده غذایی از آن لذت ببرید. در اینجا طرز تهیه پولنتای گیاهی آورده شده است!

فر را از قبل گرم کنید، سبزیجات را آماده کنید: فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د و کنار بگذارید. سبزیجات ،د شده را به همراه روغن، پونه کوهی، آویشن، رزماری، نمک و فلفل به یک کاسه همزن اضافه کنید. هم بزنید تا پوشش داده شود.

سبزیجات راتاتویی را با روغن زیتون و گیاهان تازه در یک کاسه مخلوط کنید.

سبزیجات کبابی: سبزیجات مزه دار شده را به صورت یک لایه روی قالب پهن کنید و به مدت 15 دقیقه در فر تفت دهید.

سبزیجات برشته شده روی یک ورقه پخت.

آب و آب را بجوش،د، پولنتا را اضافه کنید: آب سبزیجات و 2 فنجان آب را به یک قابلمه اضافه کنید و بگذارید بجوشد. آرد ذرت را به آرامی داخل آن بریزید و در حین اضافه شدن با همزن هم بزنید تا گلوله نشود.

پولنتای خشک را با آب به یک قابلمه اضافه می کنیم.

پختن: حرارت را کم کنید، روی آن را بپوش،د و به مدت 20 تا 25 دقیقه بپزید و در تمام این مدت هم بزنید تا نسوزد.

پارمزان پولنتا بدون گلوتن در یک قابلمه بزرگ روی اجاق پخته می شود.

کره و پنیر را اضافه کنید، فصل: پس از پختن پلنتا، درب آن را بردارید و از روی حرارت بردارید. کره و پنیر را هم بزنید. با نمک و فلفل اضافی مزه دار کنید.

پختن پولنتا بدون گلوتن در یک قابلمه بزرگ روی اجاق گاز.

خدمت: این پولنتا سبزیجات برشته شده پارمزان را به صورت داغ سرو کنید و روی آن را با مقداری فلفل سیاه ،د شده و سبزی تازه سرو کنید.

پولنتا سبزیجات بو داده با پارمزان در یک کاسه سفید با سبزیجات تازه سرو می شود.

💭 نکات تخصصی

  • نوع پولنتا که استفاده می کنید مهم است! در حالی که می‌تو،د از پولنتا فوری برای تهیه این دستور غذای سریع‌تر استفاده کنید، به خاطر داشته باشید که پولنتا فوری معمولاً به اندازه پولنتای معمولی طعمی قوی نخواهد داشت. برای این دستور پخت پولنتا خامه ای از پولنتای از پیش ساخته شده استفاده نکنید. من توصیه می کنم از آرد ذرت درشت، متوسط ​​یا سنگی برای بهترین نتیجه استفاده کنید.
  • توجه: پولنتا ،وماً در فروشگاه مواد غذایی به ،وان “polenta” بر،ب گذاری نمی شود. در حالی که برخی از برندها محصولات خود را پولنتا می نامند، برخی دیگر آن را “آرد ذرت آسیاب شده متوسط” یا “آرد ذرت آسیاب شده” یا “آرد ذرت آسیاب شده درشت” می نامند – همه اینها را می توان برای تهیه پولنتا استفاده کرد!
  • برای نرم نگه داشتن پولنتا، در طول فرآیند پخت به هم زدن ادامه دهید. باید به پختن پولنتا ادامه دهید تا زم، که در هنگام پخت از کناره های قابلمه جدا شود. اگر پولنتا گلوله شد، آن را با همزن بزنید تا دوباره یکدست شود. اگر پولنتا خیلی سفت یا غلیظ شد، مقدار کمی آب یا آب اضافه کنید و هم بزنید تا به غلظت مورد نظرتان برسد.
  • حتما از یک قابلمه محکم و بزرگ یا فر هلندی استفاده کنید. تابه بزرگ باعث می شود که پولنتا به طور یکنواخت، در دمای پایین، بدون سوختن یا ،بیدن به ته ظرف پخته شود.

📖 تغییرات

  • پولنتا گیاهی وگان: این غذا را می توان به راحتی وگان کرد! کره را با کره گیاهی عوض کنید و به جای پنیر از پنیر گیاهی مورد علاقه خود، پارمزان گیاهی یا تکه های مخمر تغذیه ای استفاده کنید. پولنتای گیاهی به اندازه پولنتای گیاهی پارمزان سنتی غنی، خوش طعم و کاملاً خوشمزه خواهد بود.
  • انواع مختلف سبزیجات: پولنتا با سبزیجات را می توان با هر سبزی که می خواهید استفاده کنید درست کرد! سبزیجات بهاره، سبزیجات ریشه دار یا سایر غذاهای فصلی را امتحان کنید. کدو حلوایی زرد و کلم برو،ل در این دستور طعم عالی خواهند داشت! حتی سیب زمینی شیرین بو داده، سبزی سیر یا گل کلم بوداده در این دستور غذای پولنتا و سبزیجات خوشمزه است.
  • اضافه ، تاپینگ: می تو،د با پولنتا، انواع تاپینگ ها را به این سبزیجات برشته اضافه کنید! سعی کنید مقداری از این سس کتو مارینارا، یک لعاب با،امیک یا کمی سرکه با،امیک، مقداری پنیر اضافی، سبزیجات برگدار یا حتی سوسیس گیاهی اضافه کنید. با خیال راحت پنیرها را نیز تغییر دهید. پنیر بز، پنیر فونتینا، گورگونزولا یا حتی پنیر آبی همگی کارساز هستند.

❓سوالات متداول دستور پخت

پولنتا از چه چیزی ساخته شده است؟ آیا پولنتا فاقد گلوتن است؟

پولنتا از ذرت زردی تهیه می‌شود که به آرد ذرت تبدیل می‌شود و معمولاً در آشپزی ایتالیایی استفاده می‌شود. این یک غلات کامل است که کا،ی کمی دارد و گلوتن ندارد. این به سادگی با جوشاندن آرد ذرت با آب یا آبگوشت درست می شود.

پولنتا از آرد ذرت تهیه می شود که یک دانه بدون گلوتن است. با این حال، مانند جو دوسر (که همچنین یک دانه بدون گلوتن است)، آرد ذرت اغلب در تأسیساتی که گندم و سایر غلات غنی از گلوتن را پردازش می کنند، فرآوری می شود. بنابراین فقط مطمئن شوید که پولنتای مورد استفاده شما فاقد گلوتن است.

آیا پولنتا سالم است؟

پولنتا به خودی خود یک غلات کامل است و می تواند سالم باشد، اما بستگی به این دارد که هنگام پخت آن از چه نوع موادی استفاده کنید. پنیر و کره زیاد باعث می شود این دستور غذایی پرچرب و کا،ی باشد، اما کره و پنیر را کاهش دهید یا از مخمرهای مغذی استفاده کنید و یک دستور غذای پولنتا سالم خواهید داشت.

از چه نوع آرد ذرت برای پولنتا استفاده کنید؟

چند نوع مختلف آرد ذرت وجود دارد که می تو،د استفاده کنید برای این دستور پولنتا بدون گلوتن:

1) پولنتا فوری: ساده ترین و سریع ترین ساخت. این معمولاً یا آرد ذرت ریز آسیاب شده یا پولنتا از قبل پخته شده است که خشک و بسته بندی شده است. فقط به خاطر داشته باشید، ممکن است به اندازه پولنتا معمولی خوش طعم نباشد.

2) آرد ذرت آسیاب شده با سنگ: این به شما بیشترین بافت را در پولنتا می دهد زیرا کمترین ساییدگی و پالایش را دارد. آن را مانند جو دوسر فولادی در مقابل جو دوسر سریع در نظر بگیرید. طعم ذرت بسیار غنی دارد.

3) آرد ذرت درشت: این شبیه به زمین سنگ است زیرا بافت زیادی دارد و ریز آسیاب نمی شود.

4) آرد ذرت آسیاب شده متوسط: علاوه بر آرد ذرت فوری، این نرم ترین پولنتا را به شما می دهد، زیرا بسیار ریزتر است.

بهترین راه برای گرم ، مجدد پولنتا چیست؟

پولنتا را می توان زودتر درست کرد و دوباره گرم کرد، به سادگی 1/4-1/2 فنجان آب اضافه کنید، روی آن را بپوش،د و دوباره در مایکروویو یا روی حرارت ملایم روی اجاق گاز گرم کنید.

چگونه پولنتا گیاهی را نگهداری کنیم؟

پولنتا و سبزیجات پخته شده را می توان تا 4 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کرد. حتی می‌تو،د این غذا را از روز قبل برای دستور غذای آماده‌سازی شام پولنتا درست کنید. برای گرم ، مجدد پولنتا، کمی آب، آب یا شیر به آن اضافه کنید تا رقیق شود تا زم، که به غلظت من، برسید و سپس با استفاده از اجاق گاز یا مایکروفر آن را به آرامی گرم کنید.

پولنتا سبزیجات با پارمزان در یک کاسه سفید که با گیاهان تازه تزئین شده سرو می شود.

🍲 دستور العمل های خوشمزه ایتالیایی بیشتر!

این دستور غذای گیاهی ایتالیایی را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

پولنتا سبزی با پارمزان

پولنتای سبزیجات خامه ای و کره ای که با پارمزان و سبزیجات برشته شده مرزه درست شده است، یک راه غنی و ظریف برای لذت بردن از فرنی برای شام است. این دستور العمل ساده سالم برای کل خانواده راحت، آرامش بخش و رضایت بخش است! به طور طبیعی بدون گلوتن، و به راحتی وگان نیز ساخته می شود!

زمان آماده سازی15 دقیقه

زمان پخت40 دقیقه

زمان کل55 دقیقه

دوره: غذای اصلی

غذا: آمریکایی، ایتالیایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن، گیاهخوار

خدمات: 4 وعده های غذایی

کا،ی: 358کیلو کا،ی

برای سبزیجات سرخ شده

  • نوع پولنتا که استفاده می کنید مهم است! در حالی که می‌تو،د از پولنتا فوری برای تهیه این دستور غذای سریع‌تر استفاده کنید، به خاطر داشته باشید که پولنتا فوری معمولاً به اندازه پولنتای معمولی طعمی قوی نخواهد داشت. هر نوع پولنتا (زمین درشت، متوسط، سنگی) همه کار خواهند کرد!
  • هنگام پختن، پولنتا را به هم زدن ادامه دهید تا نرم بماند.
  • پختن پولنتا را تا زم، ادامه دهید که هنگام پخت از کناره های قابلمه جدا شود.
  • پولنتا را می توان زودتر درست کرد و دوباره گرم کرد، به سادگی 1/4-1/2 فنجان آب یا آب سبزیجات اضافه کنید، روی آن را بپوش،د و دوباره در مایکروویو یا روی حرارت ملایم گرم کنید.
  • پولنتا و سبزیجات پخته شده را می توان تا 4 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کرد.هر سبزی بو داده در این دستور غذا به خوبی عمل می کند.

کا،ی: 358کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 43g | پروتئین: 10g | چربی: 17g | چربی های اشباع شده: 7g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 8g | چربی ترانس: 0.2g | کلسترول: 24میلی گرم | سدیم: 1304میلی گرم | پتاسیم: 440میلی گرم | فیبر: 4g | قند: 6g



منبع: https://pickyeaterblog.com/corn-and-goat-cheese-polenta-with-garlicky-summer-squash/