فیله خوک کبابی – چنگالی لطیف، آسان و سالم!


فیله گوشت خوک کبابی فقط در 15 دقیقه پخته می شود! این دستور پخت آسان و سالم کباب چنگالی، پر از طعم تند و ضد ، است.

فیله گوشت خوک کبابی برش داده شده در یک بشقاب

یکی از گوشت های مورد علاقه من برای تغذیه خانواده ام، فیله گوشت خوک است. نه تنها ارزان و همه کاره است، بلکه فیله گوشت خوک نیز هست براستی رقبا فیله مینیون در بخش مناقصه چنگال، به خصوص وقتی کبابی می شود.

با این اوصاف، فیله خوک کبابی یک اسلم دانک، هوم ران است – چه مشابه های ورزشی دیگری را می توانم بیرون بیاورم – تاچ داون (!!) در بخش فوق العاده آبدار و خوشمزه. بهترین از همه، این دستور پخت فیله گوشت خوک، اثبات ،انه است و در کمتر از 15 دقیقه پخته می شود!

فیله گوشت خوک روی رنده گریل

فیله گوشت خوک کبابی آسان

فیله گوشت خوک کبابی – چگونه تو را دوست دارم؟ بگذار راه ها را بشمارم! این است…

  1. اثبات ،انه چه کباب پز یا کباب پز زغالی داشته باشید، یک کباب پز باتجربه یا مبتدی در کباب ، هستید – این دستور غذا درست کار می کند. هر زمان. بیرون سرخ شده و سوزان، داخل آبدار و لطیف.
  2. مناقصه چنگال. وقتی بزرگ شدم، گوشت خوک کباب شده باید تا 160 درجه پخته می شد، که به آن چرم کفش معروف بود. USDA از آن زمان دستورالعمل های خود را به روز کرده است و فیله گوشت خوک فقط باید تا دمای داخلی 145 درجه پخته شود، ی،ی آبدار، لطیف و آبدار.
  3. مقرون به صرفه خواربارفروشی من فیله گوشت خوک را به قیمت 3.99 دلار در هر پوند می فروشد و من به راحتی می توانم خانواده 5 نفره خود را با 1-1/2 پوند تغذیه کنم. هنگامی که با سبزیجات کبابی مانند مارچوبه یا کدو سبز ،یب می شود، یک گزینه شام ​​نسبتا ارزان است.
  4. آسان! نیازی نیست ابتدا فیله گوشت خوک را مرینیت کنید، به سادگی آن را با چاشنی های مورد علاقه خود مزه دار کنید و سپس آن را روی گریل بگذارید. من در واقع یک چاشنی خشک را در مقایسه با ماریناد با شکر قهوه ای، عسل یا شربت افرا ترجیح می دهم، زیرا خطر سوختن ماریناد روی گریل را ندارید. اگر می خواهید شیرینی اضافه کنید، هنگام سرو فیله خوک کبابی آن را به صورت سس اضافه کنید.

فیله خوک در مقابل گوشت خوک

من فکر می کنم توجه به این نکته بسیار مهم است که فیله خوک با گوشت خوک LOIN ی،ان نیست.

  • فیله گوشت خوک: این برش بدون چربی از ماهیچه ای می آید که در کنار ستون فقرات حیوان قرار دارد.
  • گوشت خوک دور: این برش بزرگتر و از پشت حیوان است. معمولا به آرامی به ،وان کباب کامل در فر پخته می شود.

گفت، در حالی که شما می توان گوشت خوک را گریل کنید، باید در دمای پایین‌تر و برای مدت طول،‌تری نسبت به فیله گوشت خوک کباب شود، زیرا گوشت آن بزرگ‌تر و ضخیم‌تر است.

فیله گوشت خوک روی تخته برش نزدیک یک کباب پز

راز کامل فیله خوک کبابی

آیا برای این آماده اید؟! راز دستیابی به فیله خوک آبدار و کاملاً کبابی این است کباب دو منطقه ای این بدان م،است که هنگامی که گریل شما خوب و داغ شد، در صورت استفاده از کباب پز ذغالی، ذغال های داغ را به یک سمت گریل می برید، یا اگر از گریل گازی استفاده می کنید، نیمی از مشعل ها را کم می کنید. سمت حرارت مستقیم و سمت گرمای غیر مستقیم.

ابتدا ،مت بیرونی فیله گوشت خوک را روی ،مت حرارت مستقیم گریل بپزید و سپس آن را به سمت گرمای غیرمستقیم گریل ببرید تا پخت تمام شود.

خودشه! در زیر به شما نشان خواهم داد که چگونه 🙂

یک منطقه پخت دوگانه در داخل یک تخم مرغ سبز بزرگ

نکاتی برای فیله خوک کبابی عالی

  1. گریل را آماده کنید. قبل از پخت، مطمئن شوید که گریل شما فریاد می زند. قبل از ایجاد دو ناحیه حرارتی، من را بین 450 تا 500 درجه گرم می کنم.
  2. درب را بسته نگه دارید. این خیلی مهمه! بین چرخاندن فیله گوشت خوک درب گریل را بسته نگه دارید. سمت گرمای غیرمستقیم گریل به سمت گرمای مستقیم متکی است تا فضایی مانند فر را در داخل گریل ایجاد کند. اگر درب باز بماند، تمام گرمای خود را از دست خواهید داد.
  3. از دماسنج دیجیتال استفاده کنید. اگر چه آن را در سمت ،ج است، ما دوست داریم این دماسنج دیجیتال و سالهاست که از آن استفاده کرده اند. واقعاً ثابت است و فوق العاده دقیق است.
  4. اجازه دهید گوشت استراحت کند. این یکی دیگر از نکات مهم برای فیله خوک کبابی عالی است – اجازه دهید گوشت حداقل 10 دقیقه قبل از برش دادن آن استراحت کند، در غیر این صورت آب آن همه جا تمام می شود و گوشت خوک خشک خواهید داشت.

فیله گوشت خوک کبابی برش داده شده در بشقاب

من دوست دارم گوشت خوک کبابی را به ضخامت 1/2 اینچ برش دهم و واقعاً چنگال‌ها لطیف هستند. اگر ساندویچ‌های گوشت خوک درست می‌کنیم، فیله را به ورقه‌های بسیار نازک برش می‌دهم و روی نان‌ها می‌چینم. در هر صورت، شما نمی تو،د با این دستور غذا اشتباه کنید – یک بار آن را امتحان کنید، و دوباره و دوباره و دوباره آن را درست خواهید کرد!

(به دنبال دستور العمل های کباب بیشتر هستید؟ استیک کبابی کامل، سالاد مرغ کبابی، یا مرغ کبابی شیرین فلفل قرمز نارگیلی را امتحان کنید!)

فیله گوشت خوک کبابی در بشقاب با سبزیجات

نحوه گریل ، فیله گوشت خوک

مرحله 1: فیله گوشت خوک را آماده کنید

با کوتاه ، a شروع کنید 1-1/2 پوند فیله گوشت خوک از هر پوست یا غشای نقره ای، سپس آن را با برس بکشید روغن زیتون اضافی یا روغن سبزیجات و روی دلخواه خود بپاشید چاشنی ها

من معمولا با خودم می روم نمک چاشنی خانگی که حاوی پودر سیر و پیاز، نمک و پاپریکا به علاوه فلفل، اگرچه می تو،د از هر چاشنی که دوست دارید استفاده کنید.

فیله گوشت خوک روی تخته برش

مرحله 2: گریل را آماده کنید

گریل خود را تا دمای بین 450 تا 500 درجه گرم کنید. اگر از کباب پز گاز استفاده می کنید، این همه مشعل ها شعله ور هستند! این ممکن است تا 10 دقیقه طول بکشد.

این یک است تخم مرغ سبز بزرگ XL و از زغال چوب سخت طبیعی آنها استفاده می کنیم.

سنج دما در کنار یک گریل

مرحله 3: دو منطقه را آماده کنید

هنگامی که گریل داغ شد، اگر از گریل زغالی استفاده می کنید، زغال چوب را به یک سمت گریل بریزید.

اگر از گریل گازی استفاده می کنید، نیم یا یک سوم مشعل ها را (بسته به تعداد مشعل هایی که دارید) روی کم بگذارید.

یک تخم مرغ سبز بزرگ با ذغال در داخل

مرحله 4: فیله گوشت خوک را کبابی کنید

  1. فیله گوشت خوک را روی حرارت مستقیم گریل قرار دهید و سپس آن را کباب کنید 1-1/2 دقیقه از هر چهار طرف (فیله گوشت خوک را به شکل مستطیل و نه دایره ای تصور کنید) درب آن را بین چرخاندن بسته نگه دارید.
  2. فیله را به سمت گرمای غیرمستقیم گریل ببرید و سپس آن را گریل کنید 4 دقیقه روی هر یک از 2 طرف بزرگتر (در مرحله 1 بالا از 4 طرف پخته می‌شوید، اما 2 طرف در نهایت چاق‌تر/مسطح‌تر می‌شوند) یا تا زم، که دماسنج خواندن فوری یا دماسنج گوشتی که در ضخیم‌ترین ،مت فیله قرار داده شود، 145 درجه نشان دهد. باز هم، درب را بین چرخاندن بسته نگه دارید.

چه مدت طول می کشد تا فیله گوشت خوک کباب شود؟

بین مرحله تفت دادن که در مجموع 6 دقیقه طول می کشد (1-1/2 دقیقه در هر یک از چهار طرف) و مرحله پخت غیرمستقیم که 8 دقیقه طول می کشد (4 دقیقه در هر دو طرف بزرگتر)، باید کاملاً کباب شده باشید. فیله گوشت خوک در 14 دقیقه!

کباب ، فیله گوشت خوک روی گریل

مرحله 5: اجازه دهید فیله گوشت خوک استراحت کند

فیله گوشت خوک را از گریل خارج کنید سپس آن را روی یک بشقاب یا تخته برش قرار دهید (چیزی با لبه ای برای گرفتن آب میوه هایی که به طور طبیعی خارج می شوند) و اجازه دهید حداقل 10 دقیقه قبل از برش دادن استراحت کند.

من معمولا از آن زمان برای کباب ، کدو سبز، مارچوبه یا ذرت روی لپه استفاده می کنم. با تشکر از گریل – شام تمام شد! من به ظرف غذا می گویم وظیفه!

فیله گوشت خوک کبابی را با سس باربیکیو، سس باربیکیو ژاپنی باچان، سس چیمیچوری یا … اگر شما 6 ساله من هستید، سرو کنید. 😉

فیله گوشت خوک کبابی روی رنده گریل

نکات ذخیره سازی

باقیمانده فیله گوشت خوک را در ظرف دربسته یا در فویل بسته بندی شده در یخچال به مدت 3 تا 4 روز نگهداری کنید. این سرد واقعاً خوشمزه است و بنابراین من معمولاً برش ها را بیرون از یخچال می خورم. در غیر این صورت می تو،د دوباره در سرخ کن هوا یا مایکروویو گرم کنید.

باقی مانده فیله گوشت خوک کبابی را ،د کنید سپس به برنج سرخ شده آسان، سالاد کرانچ تایلندی، برنج سرخ شده با گل کلم، چدار کوئسادیلا BBQ یا حتی انچیلادا اضافه کنید. واقعاً می تواند جایگزین مرغ به ،وان پروتئین در ا،ر وعده های غذایی شود.

هر طور که آن را سرو کنید، امیدوارم که این دستور پخت آسان، خوشمزه، مقرون به صرفه و بدون ، را دوست داشته باشید فیله گوشت خوک کبابی! لذت ببرید!

فیله گوشت خوک کبابی برش داده شده در بشقاب

چه چیزی را با فیله گوشت خوک کبابی سرو کنید

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

فیله گوشت خوک کبابی برش داده شده در بشقاب

شرح

فیله گوشت خوک کبابی فقط در 15 دقیقه پخته می شود! این دستور پخت آسان و سالم کباب چنگالی، پر از طعم تند و ضد ، است.

،اصر

  • 1-1/2 پوند فیله گوشت خوک (نه گوشت خوک)، بریده شده
  • روغن زیتون فوق بکر یا روغن گیاهی
  • ادویه ها: نمک، فلفل، پودر سیر، استیک مالش و غیره.

جهت ها

  1. گریل را روی حرارت زیاد بگذارید تا بین 450 تا 500 درجه برسد، سپس دو ناحیه حرارتی ایجاد کنید – یک طرف حرارت مستقیم و یک طرف حرارت غیر مستقیم. اگر از کباب پز زغالی استفاده می کنید، زغال چوب را به یک طرف گریل بریزید. اگر از گریل گازی استفاده می کنید، نصف یا 1/3 مشعل ها را به سمت پایین قرار دهید. برای نکاتی در مورد کباب ، دو منطقه ای، پست بالا را به طور کامل بخو،د.
  2. فیله گوشت خوک را با قلم مو با روغن مالیده یا با قلم مو ،ید و سپس با چاشنی های دلخواه مزه دار کنید. گوشت خوک را به سمت گرمای مستقیم گریل اضافه کنید سپس به مدت 1-1/2 دقیقه از هر چهار طرف کباب کنید (فیله گوشت خوک را به صورت مستطیلی در مقابل دایره ای تصور کنید) در مجموع 6 دقیقه. درب را بین چرخاندن بسته نگه دارید.
  3. فیله گوشت خوک را به سمت گرمای غیرمستقیم گریل ببرید، سپس به مدت 4 دقیقه در هر دو طرف بزرگتر، در مجموع 8 دقیقه دیگر، یا تا زم، که دماسنج خواندن فوری یا دماسنج گوشت 145 درجه را نشان دهد، کباب کنید. درب را بین چرخاندن بسته نگه دارید.
  4. قبل از برش دادن و سرو، اجازه دهید گوشت خوک 10 دقیقه استراحت کند.
  5. اگر دستور غذا را دوست داشتید، نظر بدهید و امتیاز دهید! ممنون که در نظر گرفتید!

یادداشت

  • توصیه نمی‌کنم گوشت خوک را در مواد حاوی قند (عسل، شکر قهوه‌ای، شربت افرا و غیره) مرینید کنید زیرا در حین تفت دادن ،مت بیرونی گوشت خوک می‌سوزد.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کولاژ ع، از فیله گوشت خوک کبابی

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/grilled-pork-tender،/