مارچوبه سرخ کن هوا – 3 ماده + 5 دقیقه!


مارچوبه سرخ کن هوا یک غذای جانبی ساده است که فقط به 3 ماده نیاز دارد و در 5 دقیقه پخته می شود! این ،مت سالم و بدون گلوتن را با هر شامی همراه کنید.

مارچوبه سرخ شده با هوا در بشقاب

من یک بار یک همکار داشتم که از خوردن دمنوش مارچوبه امتناع کرد. من می توانم به یاد بیاورم که به چندین شام با مشتریان رفتم، جایی که این شخص به طور خاص نیزه های مارچوبه را همراه با غذای خود سفارش داد و سپس به خوردن همه چیز به جز انعام پرداخت.

احساس می‌کردم اولین باری که این اتفاق افتاد، در ،متی از سینفلد بودم. من سعی نمی کنم قضاوت کنم، اما نوک نیزه مارچوبه بهترین ،مت است؟! #آرامش اکنون

شاید همکار من در زندگی اش فقط به مقداری مارچوبه سرخ کن هوا نیاز داشته باشد زیرا این غذای جانبی آسان، برشته و برشته بدون گلوتن آنقدر خوب است که حتی یک لقمه هم از خود باقی نمی گذارید!

سرخ کن هوا مارچوبه در بشقاب با مرغ

ظرف کناری 5 دقیقه + 3 ماده

مارچوبه سبزیجاتی است که تمام خانواده من دوست دارند، بنابراین من مرتباً آن را با یک شام گوشت + نشاسته + سبزیجات درست می‌کنم (معروف به تنها نوع شامی که مغز من می‌تواند بعضی شب‌ها بپزد!)

روش مورد علاقه من برای درست ، مارچوبه سرخ ، ساقه هاست چون تنها چیزی که نیاز دارید 3 ماده و 5 دقیقه است، به علاوه لازم نیست فر را گرم کنید.

پختن بیش از حد مارچوبه آسان است و این دستور پخت مارچوبه با هوا به شما کنترل زیادی می‌دهد تا مطمئن شوید که داخل نیزه‌ها ترد باقی می‌مانند، در حالی که ،مت‌های بیرونی آن طعم‌دار و برشته می‌شود. به علاوه آن نکات ترد؟ آنها بهترین بخش هستند!

مواد لازم

مارچوبه سرخ شده با هوا یک غذای جانبی است که می تو،د انجام دهید نه نیاز به تفکر بیش از حد گفتنی است، من آنها را به سادگی مزه دار می کنم و طعم آن همیشه عالی است. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • مارچوبه: برای خودتان یک بسته مارچوبه تازه بگیرید که معمولاً 3/4 تا 1 پوند است. ضخامت مطلوب ساقه ها برای سرخ ، هوا را در زیر بخو،د.
  • روغن زیتون اضافی: تنها چیزی که نیاز دارید 2 قاشق چایخوری برای یک دسته کامل مارچوبه است. به راحتی می تو،د از روغن دیگری مانند روغن آووکادو یا روغن گیاهی استفاده کنید. حتی می تو،د از اسپری آشپزی مورد علاقه خود نیز استفاده کنید.
  • نمک سیر: با خیال راحت مارچوبه خود را با هر چاشنی که دوست دارید مزه دار کنید، اگرچه من معمولاً نمک سیر لاوری یا نمک چاشنی خانگی خود را که حاوی پودر سیر است دراز می کنم.

چرا مارچوبه من ترد نیست؟

فرقی نمی‌کند مارچوبه را با هوا سرخ کنید، بخارپز کنید، آب‌پز کنید یا کباب کنید – اگر نیزه‌ها خیس و شل شده‌اند، به این م،ی است که بیش از حد پخته شده‌اند. من معمولاً نیزه های مارچوبه را به دسته های نازک، متوسط ​​و ضخیم دسته بندی می کنم. در اینجا مدت زمان سرخ ، هر یک از آنها در دمای 390 درجه است:

ضخامت نیزه مارچوبه + زمان پخت سرخ کن با هوا:

  • نازک (مانند مداد): 3-4 دقیقه
  • متوسط ​​(بین مداد و نشانگر): 5 دقیقه
  • ضخیم (مانند نشانگر): 6-7 دقیقه

من به طور کلی دسته های مارچوبه را با نیزه های ضخیم متوسط ​​انتخاب می کنم، زیرا کمتر در سرخ کن هوا پخته می شوند و خیس می شوند.

مارچوبه در یک سبد سرخ کن بادی

نکاتی برای بهترین مارچوبه سرخ شده در هوا

  1. زیاد کوتاه نکنید. آیا می‌دانستید که نیزه‌های مارچوبه در هر جایی که فشار وارد کنید می‌،بند، بنابراین توصیه قدیمی برای جدا ، 1/3 ،مت پایینی آن است، زیرا این همان جایی است که آنها به طور طبیعی می‌،بند در واقع می‌تواند برای شما هزینه مارچوبه‌ای بسیار خوب را داشته باشد؟ مگر اینکه نیزه های مارچوبه خیلی ضخیم باشند، شما واقعاً فقط باید 1/2 تا 1 اینچ ،مت پایینی را ببرید.
  2. اجازه دهید برای پخت و پز حمل و نقل. نیزه‌های مارچوبه سرخ‌شده در هوا پس از خارج شدن از سرخ‌کننده هوا همچنان نرم می‌شوند، بنابراین برای اطمینان از ترد ماندن مارچوبه در مقابل خیس بودن، کمی پخت و پز را برنامه‌ریزی کنید.
  3. فورا بخور. من توصیه می کنم فقط مقدار مارچوبه مورد نیاز خود را در هوا سرخ کنید زیرا، IMO، مارچوبه پخته شده به خوبی گرم نمی شود. اگر باقیمانده غذا دارید، توصیه می‌کنم آن‌ها را به قطعات 1/2 اینچی ،د کنید و روز بعد در برنج سرخ‌شده، یک تخم‌مرغ یا سالاد بریزید.

چه چیزی را با مارچوبه سرخ کن هوا سرو کنیم

امکانات بی پایان هستند! همانطور که گفتم، من اغلب مارچوبه سرخ‌کننده هوا را به ،وان بخشی از شامی میان‌غربی از گوشت + سبزی + نشاسته درست می‌کنم، اما در اینجا دستور العمل‌های دیگری وجود دارد که از یک طرف مارچوبه سرخ شده در هوا سود می‌برند:

مارچوبه سرخ شده در ap late

طرز تهیه مارچوبه سرخ کن بادی

این یکی از ساده ترین دستور العمل های سرخ کن هوا است که تا به حال درست می کنید! با گرم ، هوا سرخ کن خود تا 390 درجه یا نزدیکترین دمای مدل خود شروع کنید. من یک سرخ کن هوای نسل اولیه فیلیپس دارم که عالی است – اینجا این است مدل ارتقا یافته.

سرخ کن هوای فیلیپس روی میز

در حالی که سرخ کن هوا از قبل گرم می شود، آن را اصلاح کنید مارچوبه 1 دسته که معمولاً 3/4 – 1 پوند است. باز هم، فقط باید 1/2 تا 1 اینچ نیزه‌های مارچوبه را جدا کنید، مگر اینکه انتهای بسیار ضخیم و چوبی داشته باشند.

انتهای مارچوبه بریده شده است

نیزه های ،د شده مارچوبه را در یک ظرف پخت یا کیسه زیپلاک قرار دهید و سپس با نم نم نم نم آب مزه دار کنید. روغن زیتون اضافی و بپاشید نمک سیر یا نمک چاشنی خانگی

نمک سیر و روغن زیتون فوق بکر روی میز

نیزه ها را در روغن و چاشنی ها بریزید تا همه چیز به خوبی پوشش داده شود. اگر به دنبال آماده سازی وعده های غذایی هستید، می تو،د این کار را یک روز قبل از موعد انجام دهید.

نیزه های مارچوبه چاشنی شده

نیزه های مارچوبه را در سبد سرخ کن هوا که از قبل گرم شده است، اضافه کنید و به مدت 3 دقیقه در هوا سرخ کنید. نیزه ها می توانند روی هم قرار بگیرند – نیازی نیست همه آنها را در یک لایه قرار دهید.

نیزه های مارچوبه در سرخ کن بادی

برای مخلوط ، نیزه های مارچوبه از انبر استفاده کنید و بسته به ضخامت نیزه ها، 1 تا 4 دقیقه دیگر در هوا سرخ کنید.

به یاد داشته باشید، مارچوبه ها پس از بیرون آمدن از سرخ کن هوا به نرم شدن خود ادامه می دهند، بنابراین در مورد کمپختی که به راحتی قابل تعمیر است در مقابل پخت بیش از حد اشتباه کنید – که اینطور نیست!

انبر در حال هم زدن مارچوبه در سرخ کن بادی

به طور جدی، من و شوهرم می توانستیم کل این سبد را به ،وان شام بخوریم (شاید سبد را در ع، زیر برای صبحانه به اشتراک گذاشته باشیم 😂) – آنها واقعاً خیلی خوشمزه هستند!!

مهم نیست که آنها را با چه چیزی جفت می کنید، امیدوارم این غذای جانبی آسان، سالم و گیاهی به همان اندازه که در خانه من است در خانه شما محبوب شود! لذت ببرید!

مارچوبه سرخ شده با هوا در یک سبد

دستور العمل های بیشتر غذای جانبی سالم

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

مارچوبه سرخ شده با هوا در بشقاب

شرح

مارچوبه سرخ کن هوا یک غذای جانبی ساده است که فقط به 3 ماده نیاز دارد و در 5 دقیقه پخته می شود! این ،مت سالم و بدون گلوتن را با هر شامی همراه کنید.

،اصر

  • 1 دسته مارچوبه (3/4 – 1 پوند)، ،د شده
  • 2 قاشق چایخوری روغن زیتون فوق بکر
  • نمک سیر جعفری لاوری، به یادداشت ها مراجعه کنید

جهت ها

  1. سرخ کن هوا را تا 390 درجه از قبل گرم کنید.
  2. نیزه های مارچوبه ،د شده را به یک ظرف پخت مستطیلی اضافه کنید سپس با روغن زیتون خالص و نمک سیر بپاشید. بریزید تا به طور یکنواخت پوشش داده شود سپس نیزه ها را داخل سبد Air Fryer قرار دهید و به مدت 3 دقیقه در هوا سرخ کنید. مارچوبه ها را با استفاده از انبر هم بزنید و سپس به سرخ شدن با هوا ادامه دهید تا نیزه های مارچوبه ترد شوند، 1 تا 2 دقیقه دیگر بسته به نازک یا ضخیم بودن ساقه ها. توجه داشته باشید: ساقه‌ها بعد از پختن کمی نرم می‌شوند، بنابراین دقت کنید که زیاد نپزید. بلافاصله سرو کنید.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، مارچوبه سرخ کن بادی

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/air-fryer-asparagus/